Nieuws Geef je op voor een nieuw online avontuur: De Code!
Het is bijna de hele dag op zo'n speciale digitale tv kanaal.
Over 2 zussen die een farm in Australie bezitten en daar keihard werken, samen met 3 dames die ze in dienst hebben
Dankjewel
Het is trouwens McLeod's Daughters, ipv McCleod's Daughters.
Nu weet je zeker dat je niet hoeft te kijken zeker
Helaas stopte Net5 van de één op de andere dag met de serie en ik vraag me nog steeds af hoe het leven van de hoofdrolspelers verder is verlopen
Zo'n twee jaar geleden was het voor de eerste keer op Net5 en toen heb ik de serie al gevolgd.Het is een mooie serie die het leven op het platteland van Australië mooi naar voren laat komen en natuurlijk is de romantiek ook niet te versmaden Helaas stopte Net5 van de één op de andere dag met de serie en ik vraag me nog steeds af hoe het leven van de hoofdrolspelers verder is verlopen
Tot hoe ver heb je het gevolgd dan?
Ik geloof dat ze nu eind seizoen 4 zitten/begin seizoen 5. En dat ze destijds gestopt waren midden seizoen 6. Dus over een aantal weken gaat het verder waar het is geeindigt. Net 5 had gezegd dat ook de nieuwe afleveringen dagelijks achter elkaar worden uitgezonden (als je het nog wilt volgens ten minste) En dat weet iemand die het eigenlijk maar heel sporadisch kijkt
Ben bijna klaar met seizoen 2 Kijk als het kan iedere dag wel 1 of 2 afleveringen, het blijft leuk! Vooral Nick is schattig!Maar goed, ben lid geworden van de McLeod's-fansite en in seizoen 3 wordt het verdrietig
Da's ook jammer, dat je dat nu al weet
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
663 gasten en 6 vaste bezoekers