Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 505145 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2500 Gepost op: 1-02-2019, 18:58:30 »
Ik DENK:

1. Patricia
2. Dennis
3. Kimberly
4. Navarone
———————
5. Irene
6. Menno
———————
7. Quido
8. Mikki
9. Sarah-Jane
———————-
10. Talita
11. Bryan B
12. Debrah-Jade

Ik HOOP:

1. Patrica
2. Menno
3. Irene
4. Dennis
—————-
5. Kimberly
6. Navarone
———————
7. Talita
8. Mikki
9. Debrah-Jade
————————
10. Quido
11. Sarah-Jane
12. Bryan B



When life knocks you down, fight back!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2501 Gepost op: 1-02-2019, 21:27:44 »
Ben ik nou gek, die met het gospelkoor zong toch behoorlijk vals  ??? En dan toch nog hoge cijfers  ::oink::
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2502 Gepost op: 1-02-2019, 21:51:31 »
En Lil kleine die bij de beginact de danspasjes probeert na te doen  ::rofl::   ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2503 Gepost op: 1-02-2019, 22:14:06 »
Nee ze zong behoorlijk vals indd  ::rofl::

Jorik die Quido een 10 geeft en Kimberley een 8,5? Really? Hij kent Quido al jaren, dit zou gewoon verboden moeten worden.
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2504 Gepost op: 1-02-2019, 22:18:41 »
Vind het nog steeds belachelijk dat coaches hun eigen pupil een cijfer mogen geven. Zou hetzelfde zijn als je bij het Eurovisiesongfestival als Nederlander op Nederland kan stemmen. Dus heel vreemd vind ik.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2505 Gepost op: 1-02-2019, 23:03:30 »
SANNE!!!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2506 Gepost op: 2-02-2019, 09:53:06 »
Dennis de frank sinatra, michael bublé copycat   en anouk die hem eerst niet moest geeft hem ineens een hoog cijfer

lol


Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2507 Gepost op: 2-02-2019, 12:21:59 »
Wel een beetje teleurgesteld na gisteravond, om eerlijk te zijn ::nieuwsgierig::
Sowieso wat vreselijk oneerlijk dat Talita naar huis moest; in mijn ogen was zij zeeeeker niet de slechtste van de avond!
En wat een bizarre situatie met Bryan B & Sanne... Ik begrijp niet waarom Sanne een plek in zou moeten vullen van een kandidaat die door ziekte niet (meer) mee kan doen. Misschien ben ik dan veel te hard(!), maar wanneer je door ziekte niet mee kan doen aan de liveshow, dan is dat toch gewoon mega veel pech en heel erg jammer. Maar dan hoef je toch niet een kandidaat die al eerder is afgevallen terug te halen? Het is geen musical, waarbij er met stand in's gewerkt dient te worden? En dan is het helemaal apart dat Sanne alsnóg haar optreden mag doen, nadat Bryan B gewoon zijn eigen optreden heeft kunnen doen (gelukkig voor hem!).
Want dan wil ik dat volgende week Talita samen met haar moeder ook nog een keer mag optreden, maar eigenlijk vind ik dat Luminize ook terug mag komen dan voor een optreden aangezien ze ook goed bij het publiek lagen. Snap je: waar ligt dan de grens? Nu speelt ook mee dat ik Sanne gewoon niet heel bijzonder vind, maar alsnog blijft mijn punt wel staan. Eruit is eruit. Hoe onterecht, publiekslievelings of spijtig het ook is.

Verder, de punten die ik had gegeven gisteravond:
1. Irene (9.5) Vond haar zó sterk overkomen! En wat een prachtige stem, liedkeuze en talent!! Mistte alleen een stukje camerawerk, als in: ze keek amper naar de camera. Dat was het enige waardoor ik haar geen 10 gaf. Onterecht dat ze in de gevarenzone stond! ::niet-ok::
2. Kimberly (9.5) Zo goed gezongen, zó sterk en zo allround! ::bravo::
3. Talita (9) Een talent die volgens mij helaas niet de juiste coaching kreeg om de ontwikkeling door te zetten. Ik begreep wat Anouk zei over de wisselvalligheid, maar met iets meer coaching had ze de juiste richting op gekund! Ik was onder de indruk!
4. Sarah-Jane (8.) Gewoon steady en goed! Ben wel benieuwd wat ze volgende week qua liedje kiest; hoop dat ze meer uit d'r comfortzone gaat.
5. Navarone (8.) Ook gewoon prima. Wat ik persoonlijk denk ik nog mis, is een stukje kwetsbaarheid ofzo. Het komt iets te gelikt over voor mij.
6. Patricia (7.5) Vond dit zeker niet haar beste optreden en een (erg) slechte liedkeuze. Wel oké gedaan, dus een oké cijfer.
--------
7. Menno (7) Vond zijn stem in dit lied niet echt mooi uitkomen. Maar dat is echt een smaakkwestie, vrees ik. Verder raakte het mij niet echt en kwam het geforceerd op mij over.
8. Dennis (7) Tsja, blijft steeds hetzelfde. Als hij niet snel een béétje uit z'n comfortzone gaat, zal hij in mijn lijstje blijven zakken. Ik ben er helemaal voor om te doen waar je goed in bent, maar ik hou er ook van om andere kanten van sommige kandidaten te zien.
9. Mikkie (6.5) Mwah, haar optreden was oké, maar kwam voor mij te ingestudeerd over. Weinig tot geen interessante momenten tijdens haar optreden.
10. Debrah Jade (5.5) Hartstikke interessant om het dansen met zang te combineren en dat is ook prijzenswaardig, maar het kwam op mij over als een manier om de zang een beetje te verbloemen.
11. Quido (4.5) Tsja... Dit kennen we al van hem. En dan is het niet eens bijzonder wat hij doet. Dus dat kon ik niet echt belonen...
12. Bryan B (3.5) Ja, een laag cijfer. Maar hij liet dan ook niks nieuws zien en horen, waardoor zijn optreden gewoon saai en voorspelbaar werd... Nu we zijn verhaal horen over het ziekenhuis, kan ik het al beter plaatsen.

En ik ben echt positief begonnen tegenover Lil Kleine, maar wat hij nu allemaal doet is echt wel apart. Een 10 geven omdat je iemand persoonlijk kent en de muziekstijl leuk vind, kan ÉCHT niet. Je zit er als coach, niet als fanboy. ::ohno:: Hoop dat hij leert van deze keer en dat hij volgende week realistischer zal zijn. ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2508 Gepost op: 2-02-2019, 13:40:22 »
Ik DENK:

1. Patricia
2. Dennis
3. Kimberly
4. Navarone
———————
5. Irene
6. Menno
———————
7. Quido
8. Mikki
9. Sarah-Jane
———————-
10. Talita
11. Bryan B
12. Debrah-Jade

Wow de 3 eerste afvallers precies goed voorspeld!
Misschien moet ik maar een staatslot kopen eind van het jaar  ;D
When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2509 Gepost op: 2-02-2019, 14:19:16 »
Gisteravond:

1. Navarone (9,5)
2. Dennis (9,5)
3. Patricia (9)
4. Kimberley (8,5)
5. Irene (8)
6. Sarah-Jane (7,5)
7. Menno (7)
8. Talita (6,5)
9. Mikki (6,5)
10. Quido (6)
11. Debrah Jade (5,5)
12. Bryan B (4,5)

Opzich alles wel terecht dus, behalve Irene en Quido. Irene had safe moeten zitten, en Qudio in de danger zone op haar plek.

Ik hoop volgende week:

7. Mikki (interessant, maar moet liedjes zoals in haar battle zingen)
8. Sarah-Jane (zo saai...)
9. Quido (zo saai..)
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: The voice of holland
« Reactie #2510 Gepost op: 2-02-2019, 19:28:24 »
Kijk ik eens naar de Voice of Holland, is er een stroomstoring vlak voor de uitslag ::rofl::

Maar wel jammer dat Talita er uit is, die vond ik wel goed zingen. En die 10 voor Quido ::ohno::

Ik ben voor Menno, want ik ken iemand die iemand kent die Menno kent. :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2511 Gepost op: 9-02-2019, 09:24:58 »
Ik heb nog geen minuut Voice gezien dit jaar, maar ik lees wel iedere week jullie verslagjes hier (om te lezen of Kleine echt zo'n jurylid is als ik had verwacht, en daarin word ik bevestigd :P). Nu is het stil, zijn jullie ook afgehaakt of nog niet toegekomen aan een reactie?
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2512 Gepost op: 9-02-2019, 09:42:22 »
Ik heb nog geen minuut Voice gezien dit jaar, maar ik lees wel iedere week jullie verslagjes hier (om te lezen of Kleine echt zo'n jurylid is als ik had verwacht, en daarin word ik bevestigd :P).

Om kort te gaan: hij gaf een middelmatig optreden van Quido weer een 10, dus ja wat hij daar als jurylid doet is mij nog steeds een raadsel. Ali was ook heel vervelend gisteren, rare ongepaste grappen en ellenlang commentaar. Bleh, ik weet niet of ik nog lang Voice-kijker ben (al kwam er weer een oproep om op te geven voor nieuwe series van the Voice, kids en senior dus op tv is het nog niet klaar).

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2513 Gepost op: 9-02-2019, 10:49:02 »
Ik hoop eigenlijk dat de jury volledig op de schop gaat volgend jaar. Sanne komt in ieder geval terug voor het nieuwe seizoen. Ali is heel erg over de datum heen vind ik. Hij zit er nu de meeste seizoenen van alle coaches ooit in (hij heeft daarmee Marco Borsato ingehaald). Een beetje vernieuwing is ook wel mooi. Anouk mag wat mij betreft blijven. Hoewel ik in haar eerste seizoen geen fan van haar was, vind ik haar nu wel oprecht en tegelijkertijd niet zo bot als ze in het eerste seizoen van haar. Waylon is ook wel oké, geeft goed commentaar en oprechte cijfers. Mag ook blijven. Lil’ Kleine gaf gisteren met zijn 10 aan Quido weer een verkeerde toon af. Ik hoop dat hij er na dit seizoen uit gaat.

Wensjury voor TVOH volgend jaar:
Anouk / Waylon / Sanne Hans / ...

En die laatste kan me nog niet eens zo veel schelen. Als het maar iemand is die goed genoeg van zingen af weet. Niet weer een rapper. Edsilia Rombley, Sharon Doorson, Douwe Bob, misschien Nielson? Iemand van O’G3NE, Marcel Veenendaal, Paskal Jacobsen, of de terugkeer van een van de coaches die er al een keer hebben gezeten, bijvoorbeeld Nick en Simon, Ilse DeLange of Roel van Velzen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2514 Gepost op: 9-02-2019, 12:00:30 »
Ik baalde echt na de uitzending van gisteren... Wat is er gebeurt met het eens zo mooie programma waarin gezocht werd naar zangtalent dat zich ontwikkelde?

Gisteren ging de show écht nergens over. De praatjes over ongepaste foto's, over 'het verhaal' van de kandidaten en over alles behalve hoe de kandidaten zongen. Zó jammer!! Om maar te zwijgen inderdaad over de cijfers van Lil Kleine... Ik vond hem goed beginnen in de Blinds en wilde hem een eerlijke kans geven. Maar die heeft hij nu toch wel een beetje veel verpest.

Daarnaast vond ik het ook gewoon geen leuke aflevering omdat mijn favorieten er (onterecht) uit vlogen ::)

Mijn cijfers gisteren:
1. Irene (10) Wat deed ze het FANTASTISCH! Totaal buiten d'r comfortzone, ze pakte het podium en de camera en bovenal zong ze zo moooooi ::love:: Echt bizar dat ze eruit werd gestemd. Echt bizar. Daarnaast is zij dus de laatste waarbij ik bij de Blind Audition was. Voor mij dus een winnaar ::hug::
2. Kimberly (10) Tsja, die 10 kwam vooral omdat ik echt een signaal wilde afgeven in de punten, maar daarnaast uiteraard omdat ze het gewoon super heeft gedaan! Ze kan zó goed zingen en ik had haar echt graag nog iets in het Engels horen zingen. Ik voelde haar optreden in elk geval echt wel. Ze deed het zo mooi... ::bravo:: Ongelofelijk jammer dat ze de kans niet heeft gekregen om zich bij Lil Kleine te ontwikkelen, maar gewoon deed wat hij wilde.
3. Patricia (9) Ik had niet zoveel met d'r en had de vorige keer nog een 7.5 gegeven, maar nu wist ze mij te raken. ::jaja::
4. Navarone (8.5) Deden het goed! Ik ga ze steeds meer waarderen, dus een halve punt hoger dan vorige week!
5. Sarah-Jane (8.) Ik hou niet echt van het genre denk ik, maar ze zong dit gewoon heel prima. Ik snap dat ze eruit is, maar het is wel jammer dat ze bleef hangen hierin en niet gewoon iets heel anders probeerde.
6. Menno (6.5) Kwam nog steeds geforceerd op mij over. Snap ik, maar op een gegeven moment moet een kandidaat wel gewoon comfortabel kunnen optreden. Qua zang was het wel oké, dus zou hem wel meenemen naar volgende week, maar met de hakken over de sloot.
------
7. Mikki (6.5) Ik had de vorige keer het idee dat het te ingestudeerd was, deze keer vond ik het ook ingestudeerd, maar vooral: het kwam niet over op mij. De liedkeuze vond ik sowieso een beetje apart. Ik zie wel groei, maar echt te weinig. Ik had Irene en Kimberly haar plaats zoveel meer gegund...
8. Quido (6.5) Wat ik positief vond, is dat het eindelijk geen Oerhollands volksliedje was, maar daar is dan ook alles wel weer mee gezegd. Ik vind dat hij oké kan zingen, maar nu ik hem in zo'n liedje hoorde, merkte ik wel echt dat er veel betere zangers meedoen!
9. Dennis (4.5) Ik maak me hier vast niet populair mee: maar ik ben zo Dennis-moe. ::rofl:: Ik begrijp niet waarom bijvoorbeeld Anouk het nu ineens wél anders vond. Ja tuurlijk, het is d'r liedje, maar dit was ook eigenlijk weer precies dat wat Dennis al vanaf zijn Blind Audition heeft laten zien. Geen greintje vernieuwing in zijn The Voice-proces. Heeft hij überhaupt wat geleerd? En dat vind ik gewoon heel jammer omdat ik denk dat het veel interessanter is om hem eens wat meer muziek van nu te laten zingen (waarvoor hij moet gaan vechten), zonder steeds hetzelfde liedje. ::ohno:: Maar, ik gok dat hij gaat winnen. ::)

Of ik volgende week weer kijk? Jawel. Maar nu mijn favorieten er allemaal uit zijn, zou ik het niet erg vinden als ik het bijvoorbeeld vergeet ofzo.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2515 Gepost op: 9-02-2019, 12:18:11 »
Wow, wat ben ik het niet eens met de bovenstaande post van Gupp  ::rofl::

Sarah-Jane en Kimberly eruit was volkomen terecht. Kimberly zat echt tegen haar randje aan en het klonk gewoon niet meer mooi, dat liedje was echt te hoog gegrepen voor haar. Sarah-Jane zat er een paar keer flink naast, hoewel het op YouTube nu iets beter klinkt. Maar dat is TV.

Irene had er idd niet uit mogen vliegen, zij zou in de finale op de 4e plaats horen te eindigen in mijn ogen. Een 10 is ook wel iets wat overdreven...

En dan Dennis: je zegt het eigenlijk zelf al, Gupp: heeft hij wel iets geleerd? Mijn antwoord: Nee, want dat is niet nodig. Er staat echt een artiest die helemaal af is als ik naar Dennis kijk. Ik snap ook echt niet dat je zegt dat hij andere liedjes moet gaan zingen: je gaat Quido toch ook niet ineens liedjes laten zingen in het genre van Dennis of Navarone? Er moeten al vaak genoeg artiesten worden 'vervormd' in popartiesten, kijk bijv. naar Idols 5 waarin Nina volgens Ronald Molendijk net als Anouk maar in haar BH op moest gaan treden. Grote onzin. Dennis moet lekker zichzelf blijven, hij heeft niet zomaar de hoogste score van de week. Als hij nu andere liedjes zou gaan zingen, ligt hij er volgende week uit.

Daarnaast vond ik de uitzending van gisteren niet top: wel grappig, maar zang was niet echt op niveau. Ik vond de persoonlijke stukjes + de dickpic-stukjes juist wel grappig. Mag wel iets meer humor in.

1. Patricia (9,5) - prachtig, ze kwam er bij 1 zin even niet goed uit, maar verder is dit top.
2. Navarone (9) - fantastisch, maar optreden vorige week net iets beter.
3. Dennis (9) - zelfde als Navarone.
4. Irene (8) - heel goed gezongen, betere performance ook dan vorige week.
5. Mikki (8) - mooi in het Nederlands, moet ze vaker doen. Ze komt zo veel beter uit de verf.
6. Menno (7) - tja. Jade (met zonnebril) deed dit beter en die lag er uit in de knockouts. Dit was goed, maar zijn auditie, battle, en knockout waren beter.
---
7. Kimberly (7) - al gezegd: goed, maar zat echt tegen haar randje en daardoor niet mooi.
8. Quido (6) - prima, maar ik vond dit zijn minste optreden tot nu toe, en het kwam niet binnen.
9. Sarah-Jane (5) - al gezegd: zat er echt een paar keer flink naast in het begin van het liedje. op youtube niet te horen, zal vast wel autotune over heen gegooid zijn.

Over de jury ben ik het helemaal eens met Molloot200. Anouk mag blijven, wat doet zij het top. Is echt eerlijk tegenover haar eigen talenten en ook naar anderen met cijfers. Waylon haat ik, maar is wel ook echt eerlijk en goede coach dus mag blijven.
Sanne komt vgm inderdaad terug, zei ze vorig jaar. Vind haar niet de beste coach, want in de knockouts laat ze ALTIJD haar favorieten/bekenden doorgaan, maar ze geeft wel hele goede tips en boekt echt vooruitgang met haar talenten. Dus zie haar graag terug.

Jorik is gewoon vreselijk en geeft Quido elke week een 10 omdat ze al 6 jaar beste vriendjes zijn. Ali zijn tijd is inderdaad geweest.

Ik zie graag Nielson of Douwe in de stoelen. Een terugkeer van Ilse of Trijntje lijkt me ook top.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2516 Gepost op: 9-02-2019, 12:41:16 »
Wow, wat ben ik het niet eens met de bovenstaande post van Gupp  ::rofl::
(....)
En dan Dennis: je zegt het eigenlijk zelf al, Gupp: heeft hij wel iets geleerd? Mijn antwoord: Nee,

Toch fijn dat we het dan toch nog ergens over eens zijn, dan. ::rofl:: ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2517 Gepost op: 9-02-2019, 12:45:18 »
 ::rofl:: ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2518 Gepost op: 9-02-2019, 13:14:29 »
Leuk om jullie visies te lezen :D Ik wist nog niet dat Sanne terug gaat komen. Ali zal ondertussen wel een keer vertrekken. En Lil Kleine hopelijk ook, maar dan zal RTL wel een andere coach willen zoeken die jongeren aantrekt. Trijntje of Ilse terug lijkt me dan ook uitgesloten. Ik vind Og3ne (met z'n 3en) wel een leuk voorstel. Nielson kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2519 Gepost op: 9-02-2019, 13:23:29 »
hahaha ja, een nog bredere stoel dan met Nick & Simon!  ::bravo::
...maar soms even niet :)