Shireen schat

ok, ik geef toe, ik dacht werkelijk dat minimaal 1 van de Dwergje/Vertaalster/Jorah/Nederlandse-dude eraan zou gaan. Misschien 2.
Maarrrr of course, ze zitten allemaal wel lekker draakje na te kijken, maar inmiddels zijn er nog genoeg baddies over.
Dussss dat kan nog altijd..
Ik denk/vermoed dat greyscale alleen overdraagbaar is wanneer het echt diep is geworteld, of als je het expliciet aanraakt. Want shereen
heeft had het ook en werd ook gewoon aangeraakt.
Mja.. die zag ik aan het begin van de aflevering wel aankomen [door combinatie aflevering titel & de bloedzuigers in de Previously]. Maar daar had ik net zo graag ongelijk gehad

Wel nice job van Ramsey, moet gezegd worden.. had gedacht dat hij het niet zo totaal voor elkaar zou rkijgen. En dat red lady niets door heeft.
Also nice van Ser Alliser Thorne [toch?] bij de wall, dat hij ze binnen laat. Hij leek al een tijdje niet helemaal.. inherent slecht, gewoon nogal een pestkop die doorgaans vind dat hij zelf gelijk heeft.. maar twijfelde toch wat hij zou doen.
Uhmm.. Dorne niet zo boeiend he?
Doran Martell was eerder wel heel.. rustig en op de achtergrond - maar blijkt nu toch wel wat gif te hebben. Wat ook wel hoort in de cultuur en bij de Martells. Maar das nice.
Maar geef toe, Dorne lijkt een lichte anticlimax. Maarja, dat kan in werkelijkheid ook soms gebeuren..
Ohja. en we hadden nog Arya.
Arya was een muppet.