Wat een episch seizoen

Seizoen 5 en 6 waren iets minder, maar dit seizoen overtreft seizoen 3 en 4
Kings landingCersei is heerlijk in deze rol. Leuk die alliantie met Euron, en leuk dat ze Dany wat tegenslagen hebben toe kunnen brengen, was anders wel een te makkelijke overwinning voor Dany geworden

Benieuwd wat ze met Yara van plan zijn en wat uiteindelijk de rol van de Mountain gaat worden
DragonstoneWow. Dat was een stuk sneller Jon en Dany dan gedacht. Dat gedeelte blijft nog voorspelbaar. De end game gaat worden dat Jon en Dany 'winnen'. Hoop nog steeds dat een van de twee sterft

. Voordat ze de oorlog gewonnen hebben.
Melisandre is die nou alweer weg?
En Missandei
Tyrion die Jamie probeerde te redden was zoooo leuk! Hij en Jamie zijn echt mijn favorieten. Hopelijk houden die nog even vol
WinterfellLeuk alle Starks weer samen. Het Bran-deel doet me niks. Het Arya deel heeft me ook nooit heel erg geboeid. Vond het eigenlijk wel leuk dat ze eindelijk haar lijst afging. Maar nu toch weer terug in Winterfell.
Hier vooral benieuwd naar Littlefinger, die is duidelijk nog wat van plan.
OldtownSam heeft een leuke rol zo op afstand. Dat Greyscale was inderdaad smerig, en heb niet zoveel met Jorah. Geen idee wat zijn rol verder nog kan zijn in het verhaal. Meestal gaan ze dan dood (Olenna

)
Verder - Ontzettend blij dat Essos niet meer voorkomt. Nu Dany erover is, wordt het zoveel interessanter!
- Benieuwd hoe Cersei gaat reageren en te weten gaat komen dat Tyrion onschuldig is aan de dood op Joffrey.
- Sowieso benieuwd hoe de Tyrion/Jamie relatie de Tyrion/Dany relatie in de weg gaat zitten.
- De doden komen vast wel een keer. Denk maandag al. De aflevering heet eastwatch. Dus dat zal wel over de wildlings gaan die in het Oosten de muur beschermen tegen de doden.
- Wat zou Theons rol in het geheel nog kunnen worden? Die blijft maar leven. Ze zullen iets voor zijn personage in gedachte hebben neem ik aan? Dany de zee overhelpen was 1, maar wat nu? Had verwacht dat Euron daar een eind aan zou maken.
- Euron vs Jamie is hilarisch
- Wat gaat er met The Hound gebeuren. Die zal het ooit wel tegen The Mountain opnemen toch?
- Wat een serie. Ik wil nog 10 seizoenen