Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232064 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1000 Gepost op: 13-12-2021, 12:02:43 »
De Belgische versie is ondertussen gedaan en er is iets gebeurd wat in Nederland nog niet gebeurd is Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

De hunters waren op de verkeerde eindlocatie en twijfelden nog. Ze kozen om 1 hunterteam naar de andere locatie te sturen en 2 te behouden. Hierdoor konden de andere hunters nooit meer op tijd te zijn.

1 van de duo's vond ik het beste spelen. Op hen is er nooit enige link of hint geweest. Het andere duo had meer moeite en is op het einde echt net ontkomen.

Ik vond het wel spannender ge-edit dan de voorbije Nederlandse seizoenen (ik heb het huidige nog niet gezien) omdat het op het laatste moment niet zeker was of de verdachte er was of niet (soms was er een succesvolle vangst, soms faalde het).

Er komt een tweede seizoen, én er zijn al meer dan 5.000ù inschrijvingen voor seizoen 2.

Ik vond dit belgische seizoen heel erg leuk.
Wat mij opviel was dat steeds alle auto's naar het plaatsje gingen waar ze een melding gekregen hadden.
Als de voortvluchtigen dan al weer weg waren of als het een valstrik was, dan waren alle auto's op de verkeerde plek.
Nu denk ik dat de afstand in Belgie van 2 uiterste punten korter is dan in Nederland, dus dan ben je ook weer sneller ergens anders of dat dat helemaal niet zo is.

Ik vond met name de 2 jongens erg leuk.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1001 Gepost op: 13-12-2021, 14:29:20 »
Waar is de belgische serie in NL te kijken?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1002 Gepost op: 13-12-2021, 20:37:59 »
Die meid geeft het codewoord nog ook. Hoe dan  ::niet-ok::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1003 Gepost op: 13-12-2021, 20:39:19 »
Gewoon zonder nadenken he. Want ieder heeft zijn eigen codewoord kunnen bedenken dus de hunters hebben er niets aan voor de anderen? Of zou ze totaal niet beseffen dat ze het de andere voortvluchtigen nu moeilijker maakt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1004 Gepost op: 13-12-2021, 21:14:46 »
Hoe kunnen ze op HQ nou wel een nieuw 06-nummer invullen, terwijl Tim & Guus afhankelijk zijn van één telefoon?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1005 Gepost op: 13-12-2021, 21:36:36 »
Hoe kunnen ze op HQ nou wel een nieuw 06-nummer invullen, terwijl Tim & Guus afhankelijk zijn van één telefoon?
Ja, dat vroeg ik me ook heel erg af! Maar HQ had een non-actief nummer ingevoerd (simkaart verstopt in plant), misschien konden ze daarom nog een keer? Bij Tim en Guus zag je geen optie om een ander nummer in te voeren. Waarschijnlijk omdat hetzelfde nummer eerder al met succes was gebruikt.

Verder: kan echt niemand meer dan 1 minuut zijn/ haar mond houden tijdens een verhoor? Zeg dan gewoon niks, of blijf dom glimlachen! Zeg niet 'ze zijn weg met de auto van de buren' ???
Tell me what your telescope says

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1006 Gepost op: 13-12-2021, 21:47:05 »
Ik vind het juist altijd irritant als helpers heel kinderachtig gaan liegen of zaken verzwijgen. Zeg gewoon wat je weet. :P

Heerlijk spannende aflevering! Het ziet er goed uit voor de hunters zo richting de finale. Maar de dames zouden zo maar tot het laatste moment onder de radar kunnen blijven. ::ok::
🜃

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1007 Gepost op: 13-12-2021, 21:55:31 »
Ja, dat vroeg ik me ook heel erg af! Maar HQ had een non-actief nummer ingevoerd (simkaart verstopt in plant), misschien konden ze daarom nog een keer? Bij Tim en Guus zag je geen optie om een ander nummer in te voeren. Waarschijnlijk omdat hetzelfde nummer eerder al met succes was gebruikt.

Verder: kan echt niemand meer dan 1 minuut zijn/ haar mond houden tijdens een verhoor? Zeg dan gewoon niks, of blijf dom glimlachen! Zeg niet 'ze zijn weg met de auto van de buren' ???
Omdat wij geen nummer hadden ‘geactiveerd’

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1008 Gepost op: 13-12-2021, 21:57:56 »
Ik ben heel benieuwd of de hunters ze gaan pakken voor ze bij het extractiepunt komen.

Ik gunde het de hunters wel deze editie. Maar ik merk dat als de deelnemers zo benadeeld worden doordat andere opgepakte teams zo stom zijn om vanalles te zeggen, ik weer voor de opgejaagden ben.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1009 Gepost op: 13-12-2021, 22:10:49 »
Hoe kunnen ze op HQ nou wel een nieuw 06-nummer invullen, terwijl Tim & Guus afhankelijk zijn van één telefoon?
Omdat je één keer een ongebruikt nummer moet registreren (als je nog niet eerder hebt ingelogd) en bij verdere inlogpogingen dien je steeds datzelfde nummer te gebruiken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1010 Gepost op: 13-12-2021, 22:39:04 »
Die dames hadden wel erg geluk zeg :o
Maar als ze volgende week sws weer inloggen krijgen de Hunters weer een locatie.

Mochten Tim en Guus miraculeus uit dat gehucht geraken (denk het niet), moeten ze nog via Margriet. Dus die zijn uitgespeeld. Zou het de hunters dan lukken eindelijk iedereen te pakken. ::vergroot::

En zouden we al iets van de VIPS te zien krijgen?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1011 Gepost op: 13-12-2021, 23:56:15 »
Ik blijf het jammer vinden dat het soms niet is hunters tegen voortvluchtigen maar hunters tegen bedenker van de reeks.

Zo vind ik het bankrekeningnummer bevriezen eigenlijk niet kunnen.
Tenminste ik denk niet dat de voortvluchtigen een paar honderd euro mochten meenemen.
Ook het opvragen van een kopie van de harde schijf waarop de gegevens stonden vind ik iets waar de voortvluchtigen niets aan konden kiezen.
Dat je mee meerdere teams meedoet waarvan de gepakten volledig schijt hebben aan andere kandidaten is jammer, maar dat is dan nog het spel.

Ik hoop dat de 2 dames het wel redden, die spelen het tot nu toe goed en verdienen dat, of anders in ieder geval 1 van hun.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1012 Gepost op: 14-12-2021, 06:38:34 »
Ik blijf het jammer vinden dat het soms niet is hunters tegen voortvluchtigen maar hunters tegen bedenker van de reeks.

Zo vind ik het bankrekeningnummer bevriezen eigenlijk niet kunnen.
Tenminste ik denk niet dat de voortvluchtigen een paar honderd euro mochten meenemen.
Ook het opvragen van een kopie van de harde schijf waarop de gegevens stonden vind ik iets waar de voortvluchtigen niets aan konden kiezen.
Dat je mee meerdere teams meedoet waarvan de gepakten volledig schijt hebben aan andere kandidaten is jammer, maar dat is dan nog het spel.

Ik hoop dat de 2 dames het wel redden, die spelen het tot nu toe goed en verdienen dat, of anders in ieder geval 1 van hun.
Blokkeren van de rekening doen we elk jaar de laatste 72 uur, daar had elke kandidaat zich op kunnen voorbereiden. Als je dan toch wil pinnen, doe dat dan eerder.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1013 Gepost op: 14-12-2021, 12:28:50 »
Blokkeren van de rekening doen we elk jaar de laatste 72 uur, daar had elke kandidaat zich op kunnen voorbereiden. Als je dan toch wil pinnen, doe dat dan eerder.

Ok dan is het wel heel erg dom van ze.
Je kunt sowieso beter geld lenen van vrienden, zeker als je die toch hebt moeten ontmoeten om iets te ontvangen.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1014 Gepost op: 14-12-2021, 16:54:34 »
En zouden we al iets van de VIPS te zien krijgen?

Zouden de vips misschien al vrij gelaten worden voordat de extractie van dit seizoen plaatsvind?
Voor wat chaos?

Verder, terug naar margriet lijkt geen optie. Benieuwd of er nog een wending komt, maar die lijken gezien.
Ook voor de meiden zie ik het nog somber in met de informatie mbt. het extractiepunt in handen van de hunters.

Beide teams hebben het best goed gespeeld tot nu toe. Maar de hunters dus ook

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1015 Gepost op: 14-12-2021, 21:28:54 »
Dat zou inderdaad wel eens het scenario kunnen zijn: ze pakken alle resterende voortvluchtigen op en juist op het moment dat de Hunters hun totale overwinning vieren, ontsnappen de VIPS.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #1016 Gepost op: 15-12-2021, 19:41:00 »
Ik blijf het jammer vinden dat het soms niet is hunters tegen voortvluchtigen maar hunters tegen bedenker van de reeks.
Ik vind dat soort dingen eigenlijk wel leuk. Het blijft natuurlijk een TV-programma, en dat soort dingen houden het format ook sterk.

Ik weet even niet meer of ze dit in eerdere Nederlandse seizoenen hebben gedaan (dacht het wel), maar in elk geval in Britse seizoenen, plaatsten de Hunters nog wel eens een oproep op Social Media met "Gezocht"-posters met een beloning op het hoofd van enkele hardnekkige voortvluchtigen. Ik vond dit ook altijd wel een hele interessante extra dimensie geven aan het spel en is eigenlijk ook veel realistischer. Want dan kun je plotseling echt niemand meer vertrouwen en ben je echt nergens meer veilig.

Wat mij betreft mag dat foefje ook wel standaard worden ingezet in de laatste 72 uur. Want juist de voortvluchtigen die het hele spel lang wegkomen met bij onbekende mensen aanbellen zijn dan genoodzaakt om van tactiek te veranderen.

Dit seizoen is weer genieten trouwens! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1017 Gepost op: 15-12-2021, 21:33:12 »
Ik weet even niet meer of ze dit in eerdere Nederlandse seizoenen hebben gedaan (dacht het wel), maar in elk geval in Britse seizoenen, plaatsten de Hunters nog wel eens een oproep op Social Media met "Gezocht"-posters met een beloning op het hoofd van enkele hardnekkige voortvluchtigen. Ik vond dit ook altijd wel een hele interessante extra dimensie geven aan het spel en is eigenlijk ook veel realistischer. Want dan kun je plotseling echt niemand meer vertrouwen en ben je echt nergens meer veilig.
Dit seizoen is weer genieten trouwens! ::bravo::

Ze hadden toch wel bij de VIPS vorig seizoen de Instagram van Klaas gehackt? En iets gepost in de trand van: maak een foto van mij en tag mij en de locatie?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1018 Gepost op: 15-12-2021, 22:19:15 »
Ja zoiets hadden ze inderdaad gedaan. Klaas kreeg toen volgens mij daarover een bericht van iemand die hij kende, van huh wat heb je nou gedaan? Dus daardoor kwamen Klaas en Dennis wel vrij snel achter dat dat bericht was geplaatst namens hem.

Hebben we daarna eigenlijk niet heel veel meer van gezien of wel?

Ik kan me ook herinneren dat in een van de seizoenen wel een (lokale ?) oproep was gedaan ala gezocht. Maar ik heb niet meer helemaal scherp hoe en wat dat was.
« Laatst bewerkt op: 15-12-2021, 22:21:18 door Kaaasje »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #1019 Gepost op: 16-12-2021, 19:44:12 »
Oh, dat was ik vergeten ja. Maar voor VIPs is het natuurlijk sowieso al een extra handicap dat ze sneller worden herkend natuurlijk.

Ik verheug me al op het volgende VIP-seizoen! ::bravo::

Verder: kan echt niemand meer dan 1 minuut zijn/ haar mond houden tijdens een verhoor? Zeg dan gewoon niks, of blijf dom glimlachen! Zeg niet 'ze zijn weg met de auto van de buren' ???
Ik dacht ook: die vertelt gewoon waar ze heen zijn gegaan alsof het niets is, wat? ::rofl::

Het lijkt erop dat de Hunters dit keer gaan winnen trouwens. ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 16-12-2021, 20:00:21 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly