Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231573 keer)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1060 Gepost op: 21-12-2021, 13:08:49 »

Romy en Kelly waren er echt bijna, wel zuur dat ze nooit echt een kans hebben gekregen inderdaad. Tenminste, zo leek het. Ik weet niet hoe groot het complex was en of er geen andere mogelijkheid was dan pontificaal het terrein op rijden, maar zo zag het er niet uit. Daar doe je het dan voor, 3 weken lang onder de radar blijven. ::hug::


Ze gaven op het overzichtskaartje wel meerdere mogelijkheden aan, maar met 4 teams hunters op het terrein lijken andere mogelijkheden ook niet heel succesvol. Al leken de de hunter teams daar niet zo gecoördineerd als anders wel eens. Leken een beetje als kippen zonder kop over de terrein te rennen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1061 Gepost op: 21-12-2021, 13:12:36 »
Gefeliciteerd Selmar en de Hunters! ::bravo:: Verdiend gewonnen. Je kunt merken dat de Hunters enorm goed op elkaar zijn ingespeeld en jullie lijken elk seizoen beter te worden. ::ok::
Voor mij is dat 100 keer Margriet. ::respect:: Ik kan me wel voorstellen dat die Huntermeiden die daar zaten zich er heel ongemakkelijk bij voelden om zo in iemand's privéleven binnen te dringen. Maar als je haar dan alsnog gewoon laat bellen en weglopen, dan kun je daar net zo goed niet gaan zitten natuurlijk. ::rofl::

Huntermeiden  ::vergroot::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1062 Gepost op: 21-12-2021, 15:09:51 »
Goed gedaan van de hunters ::bravo:: Ze zijn de laatste twee teams vooral op het spoor gekomen door zelf goed werk te leveren, en niet doordat de teams zelf echt steken hadden laten vallen - dus ondanks dat ik het deze teams ook enorm gunde, vind ik dat de hunters dit seizoen het ook wel eens verdienden om te winnen ::jaja::

Wel denk ik ook dat de meiden geen enkele kans meer maakten zodra die vrachtwagen was gespot, maar zonder die vrachtwagen hadden de hunters dan juist weer erg weinig kans gemaakt - dus ik weet ook niet wat hier het meest eerlijk was geweest. Misschien dat de programmamakers inderdaad niet hadden bedacht dat ze direct 4 hunterteams op de juiste locatie af zouden sturen, maar verschillende locaties zouden monitoren. Het hele idee dat de deelnemers van te voren het terrein konden bekijken om te kijken hoe ze er het beste konden komen, pakte ook niet zo goed uit, omdat ze daar eigenlijk te weinig tijd voor hadden. Daardoor voelde het einde toch licht als een anti-climax.

Maar al met al was het een leuk seizoen om naar te kijken ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1063 Gepost op: 21-12-2021, 17:46:53 »
Gefeliciteerd, Hunters! Ook al hoop ik elk jaar weer dat er iemand ontsnapt, jullie hebben de winst dubbel en dwars verdiend na al die jaren!

Inderdaad wel jammer van de productie om dan precies dezelfde oplegger te gebruiken. Vond het principe van zelfde container, andere locatie erg leuk, maar zo was-ie inderdaad mogelijk al vanaf dag 1 traceerbaar/opgelost. De hunters treft geen blaam, die spelen gewoon slim.

Veel respect voor Romy+Kelly, fantastisch gedaan, maar 8 (?) tegen 2 was gewoon niet te doen. Zuur, maar de dames verdienen alle lof. En voor Margriet, want wauw! Fantastisch gespeeld. Met twee hunters op je neus toch nog cruciale informatie doorspelen...

Het seizoen op zich vond ik erg genieten weer als altijd. Ik merkte wel dat ik het in het begin moeilijk vond om echt voor iemand te rooten, maarja dat komt ook doordat ik me ergerde aan de... suboptimale acties van Bijan/Shiva, Aygun/Rajiv en Marijke/Laila. Maar de laatste twee overgebleven teams maakten het zeker weer goed! Al tipt het niet aan mijn favoriete seizoen tot nu toe, seizoen 3. Dat einde!  ::bravo::


Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1064 Gepost op: 21-12-2021, 23:39:18 »

Het seizoen op zich vond ik erg genieten weer als altijd. Ik merkte wel dat ik het in het begin moeilijk vond om echt voor iemand te rooten, maarja dat komt ook doordat ik me ergerde aan de... suboptimale acties van Bijan/Shiva, Aygun/Rajiv en Marijke/Laila. Maar de laatste twee overgebleven teams maakten het zeker weer goed! Al tipt het niet aan mijn favoriete seizoen tot nu toe, seizoen 3. Dat einde!  ::bravo::

Ik vermoed dat bij de casting niet alleen naar potientele winnaars wordt gezocht, maar ook naar potientele 'losers'. 6 koppels a la Romy en Kelly is tenslotte ook niet heel boeiend om naar te kijken. Er moeten ook domme fouten worden gemaakt en er moeten ook kandidaten worden gepakt om het spannend te houden.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1065 Gepost op: 22-12-2021, 06:48:21 »
Ik vermoed dat bij de casting niet alleen naar potientele winnaars wordt gezocht, maar ook naar potientele 'losers'. 6 koppels a la Romy en Kelly is tenslotte ook niet heel boeiend om naar te kijken. Er moeten ook domme fouten worden gemaakt en er moeten ook kandidaten worden gepakt om het spannend te houden.
Natuurlijk is dat zo

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1066 Gepost op: 22-12-2021, 10:41:26 »
Natuurlijk is dat zo

Jij weet natuurlijk wat minder van de selectie van de kandidaten, maar misschien heb je hierover ooit met productie gesproken. Is er weleens een kandidaat/duo geweest waarvan de productie dacht "die gaan het nóóit ver schoppen", en dat ze dan vervolgens toch heel erg hebben verbaasd en bijvoorbeeld tot de laatste dag kwamen of zo? Zo ja, welk duo is dat dan? :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #1067 Gepost op: 30-12-2021, 01:10:32 »
Ik had wat vertraging met terugkijken, maar toch eindelijk afgekeken.

Margriet  ::bravo:: Heeft ze echt 2 hele dagen gezellig met een hunter en een camjo in huis gezeten? En dan nog de code door kunnen geven ook   :o Ze heeft nog langer meegedaan dan sommige kandidaten. ::rofl::

En gefeliciteerd hunters!  ::bravo::
Maar zoals anderen ook anderen ook al zeiden voelde het einde niet helemaal als een gelijke strijd aan. Dit vooral door 2 dingen:

- pas op de laatste dag konden de voortvluchtigen weten waar ze exact heen moesten. Totaal geen mogelijkheid om je voor te bereiden en je moet online komen met de hunters op max 15 minuten afstand van je.
-zelfde vrachtwagen gebruikt, waardoor de hunters aan alleen een kentekenregistratie genoeg hadden om het hele terrein te omsingelen. In principe is het idee dat de voortvluchtigen makkelijker aan het extractiepunt moeten komen dan de hunters, maar dat was dit keer totaal niet het geval.

Ik moest even terugdenken aan het eerste seizoen, waar de finish ook onmogelijk was. Tenzij je al in de helikopter zat voor deze aankwam. Dat was dit keer niet mogelijk met de container.



Maargoed, al met al toch weer een leuk en spannend seizoen en dat is het belangrijkste. Tim & Guus en Romy & Kelly hebben het allemaal ontzettend goed gedaan. Ze hebben toch 3 hele weken meegedaan en kunnen zichzelf weinig verwijten.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1068 Gepost op: 24-01-2022, 14:29:19 »
Niet vergeten: vanavond de start van Hunted VIPS  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hunted
« Reactie #1069 Gepost op: 24-01-2022, 20:31:50 »
Maartje Paumen Kim lammers. Tatum Mingus, daniel bossevain en robin, kalvijn en.....

Ik kon er even niet meer van maken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1070 Gepost op: 24-01-2022, 20:37:54 »
Dat liften, daar hebben de 2 hockeymeisjes toch wel een heel groot voordeel tov bijv de Mocromaffia-acteurs of vader en zoon Bossevain.


Edit: jeetje Selmar, wat heb je dat netwerk van Robin weer razendsnel in kaart gebracht! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2022, 20:55:04 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1071 Gepost op: 24-01-2022, 20:56:52 »
" Ik moet even roken " ::blond:: meid wat ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1072 Gepost op: 24-01-2022, 21:30:31 »
@Selmar: waarom hoeven de VIPS maar één week onder de radar (proberen) te blijven? Normaal is toch drie weken?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1073 Gepost op: 24-01-2022, 21:33:19 »
@Selmar: waarom hoeven de VIPS maar één week onder de radar (proberen) te blijven? Normaal is toch drie weken?
Omdat de meesten geen 3 weken vrij kunnen maken. Of tenminste niet voor Hunted…

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1074 Gepost op: 25-01-2022, 00:18:52 »
"deze bus is wel heel veilig"  hoezo dat nou hebben ze niks van eerdere seizoenen geleerd? Beter wat ouder voertuig zonder zo'n Lte kaartje.

Denk dat de heren van Mocromaffia en familie Boissevain snel gepakt zijn. Had van beide eerst meer gedacht maar na de 1e aflevering geef ik ze niet heel veel kans

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1075 Gepost op: 25-01-2022, 21:13:56 »
Daniël en Robin worden natuurlijk meteen gepakt. Die gooien er met de pet naar. Nasrdin en Walid zie ik het nog wel een aflevering volhouden, als ze tenminste op tijd wegkomen. Tatum en Mingus gaan waarschijnlijk ook nog wel tegen de lamp lopen.
Tell me what your telescope says

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #1076 Gepost op: 31-01-2022, 15:32:18 »
Voor de liefhebbers: nieuw celebrity seizoen van Hunted UK is nu ook te bekijken op de website van All4 (met account + vpn).
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1077 Gepost op: 31-01-2022, 20:39:36 »
Ik snap nooit waarom mensen verblijven in een grachtenpand daar kan je nergens naartoe als je in een val zit ::rofl::.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1078 Gepost op: 31-01-2022, 21:18:23 »
Ah. Een klassieke belfout  ::)
You'll never walk alone

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1079 Gepost op: 31-01-2022, 21:34:35 »
Daniël en Robin kunnen in de categorie Oenen met een hoofdletter. Wel vermakelijk om naar te kijken (Even mijn koffietje opdrinken!)

Tatum en Mingus zijn er straks gloeiend bij. Nasrdin en Walid komen nu hopelijk clean weg uit Laren, al zou ik als ik hen was even wegduiken in dat busje.  8) Maartje en Kim hadden geen idee hoe dichtbij de hunters zaten, die moeten echt binnen blijven nu. Nina en Kelvin gaan wel goed.
Tell me what your telescope says