Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229757 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1280 Gepost op: 18-09-2022, 15:55:50 »
Een andere kleur overhemd had me ook wel eens leuk geleken Selmar ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hunted
« Reactie #1281 Gepost op: 18-09-2022, 16:07:00 »
Heeft er misschien maar 1?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1282 Gepost op: 18-09-2022, 23:10:36 »
De Belgische editie is ook weer bezig, en het leverde bijna het tv-fragment van het jaar op.

1 deelnemer is een motard en bleef binnen de motorrijderskring in Vlaanderen, en wisselde geregeld van motor (wat hij eigenlijk goed deed)

De speurders hadden dit door en vonden de locatie waar die zat. Ze vielen ook direct binnen en begonnen redelijk agressief aan de huiszoeking. Ze vonden hem alleen niet.

Die deelnemer had zijn baard afgedaan en was dus redelijk onherkenbaar. De speurders zijn  langs hem gelopen en terwijl ze binnen aan het zoeken waren, probeerde die te ontsnappen.

Alleen jammer dat op het hoofdkwartier iemand een snapchatfilter gebruikte om de baard weg te werken en dit doorgaf. Zo kwam de arrestatie er toch.
klaar voor de strijd

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1283 Gepost op: 19-09-2022, 06:40:06 »
Een andere kleur overhemd had me ook wel eens leuk geleken Selmar ;D
Heb wel weer een ander model boord 😃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1284 Gepost op: 19-09-2022, 21:42:42 »
De Belgische editie is ook weer bezig, en het leverde bijna het tv-fragment van het jaar op.

1 deelnemer is een motard en bleef binnen de motorrijderskring in Vlaanderen, en wisselde geregeld van motor (wat hij eigenlijk goed deed)

De speurders hadden dit door en vonden de locatie waar die zat. Ze vielen ook direct binnen en begonnen redelijk agressief aan de huiszoeking. Ze vonden hem alleen niet.

Die deelnemer had zijn baard afgedaan en was dus redelijk onherkenbaar. De speurders zijn  langs hem gelopen en terwijl ze binnen aan het zoeken waren, probeerde die te ontsnappen.

Alleen jammer dat op het hoofdkwartier iemand een snapchatfilter gebruikte om de baard weg te werken en dit doorgaf. Zo kwam de arrestatie er toch.
Heb het net gezien, geweldig! Die hunter echt naast hem staat en gilt “Waar is hij?!”  ::rofl::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1285 Gepost op: 19-09-2022, 23:14:41 »
De Belgische editie is ook weer bezig, en het leverde bijna het tv-fragment van het jaar op.

Waar kijk je de Belgische versie?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1286 Gepost op: 20-09-2022, 08:23:23 »
Ik ben van België :)

Normaal kan je dat zien op https://www.goplay.be/ (en dan bij programma's zoeken naar klopjacht)

Maar ik weet niet of er een geoblock opstaat.

klaar voor de strijd

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1287 Gepost op: 21-09-2022, 14:52:31 »
Ik ben van België :)

Normaal kan je dat zien op https://www.goplay.be/ (en dan bij programma's zoeken naar klopjacht)

Maar ik weet niet of er een geoblock opstaat.
Daar zit inderdaad een geoblock op. Kan steeds minder programma's kijken via goplay helaas.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1288 Gepost op: 25-09-2022, 11:13:44 »
Ik ga wel kijken morgen, maar na het zien van het promofilmpje op tv hoop ik dat het niet schreeuweriger/agressiever wordt.
...maar soms even niet :)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1289 Gepost op: 26-09-2022, 12:15:21 »
Daar zit inderdaad een geoblock op. Kan steeds minder programma's kijken via goplay helaas.

Werkt perfect met Astrill VPN voor mij.


Gelukkkig is de NL versie vanavond gewoon weer op tv.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1290 Gepost op: 26-09-2022, 16:04:00 »
Vanavond is er ook een item over Hunted in Editie NL om 18.15 uur op RTL 4. Hier wordt in belicht waarom we maar blijven kijken, ook al is het concept steeds hetzelfde: hunters jagen op voortvluchtigen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hunted
« Reactie #1291 Gepost op: 26-09-2022, 16:10:12 »
Ik heb het ooit een kans gegeven. Maar ook dit seizoen sla ik over.

Reden, ik blijf van mening dat ook de hunters zich aan bepaalde spelregels en fatsoensnormen moeten houden. Ik zag nu de intro weer.....

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1292 Gepost op: 26-09-2022, 16:30:54 »
Ik heb het ooit een kans gegeven. Maar ook dit seizoen sla ik over.

Reden, ik blijf van mening dat ook de hunters zich aan bepaalde spelregels en fatsoensnormen moeten houden. Ik zag nu de intro weer.....

Zowel de kandidaten als de hunters houden zich gewoon aan voor de hand liggende regels. Het hunterteam beschikt net als de politie over alle technische opsporingsmogelijkheden die wettelijk toegestaan zijn. In de trailer lijkt het misschien zo dat de hunters overal maar naar binnen springen en alles maar hacken en tappen, maar zo werkt het niet, er zit nog een heel (legaal) proces achter. Met de spelregels zit het dus wel goed. Als ik jou was zou ik het een kans geven, het is heel erg vermakelijk en je leert veel over hoe in Nederland wordt omgegaan met privacy en (échte) voortvluchtigen.

ZIN IN ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hunted
« Reactie #1293 Gepost op: 26-09-2022, 17:01:27 »
Ik heb bij zappen weleens stukjes ervan gezien hoor, maar meer om te kijken of ik herkende waar ze liepen. In 1 van de eerste edities ben ik ze volgens mij weleens tegengekomen, toen ik op weg was voor mijn werk.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1294 Gepost op: 26-09-2022, 20:29:38 »
Ja dat blijft leuk. Mijn woonplaats is ook al vaak voorbijgekomen en ze hebben zelfs een keer geslapen in het studentenhuis van een vriend  :D

Ik kijk weer. Expeditie Robinson kijk ik wel uitgesteld. Dat is toch vooral reclame  ;D

@Selmar: Waarom zoek jij incognito op het hoofdkwartier?  ::vergroot:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2022, 20:34:35 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1295 Gepost op: 26-09-2022, 21:03:18 »
Elk jaar vraag ik me wéér af waarom je niet gewoon tegen de hunters zegt: Ik zeg niks! Als je gewoon je mond houdt, kunnen ze nog zo intimiderend doen, maar krijgen ze niks te horen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1296 Gepost op: 26-09-2022, 21:04:42 »
Waarom is iedereen zo anti-hunters?
You'll never walk alone

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1297 Gepost op: 26-09-2022, 21:06:22 »
Ja dat blijft leuk. Mijn woonplaats is ook al vaak voorbijgekomen en ze hebben zelfs een keer geslapen in het studentenhuis van een vriend  :D

Ik kijk weer. Expeditie Robinson kijk ik wel uitgesteld. Dat is toch vooral reclame  ;D

Hier idem. Kunnen alweer de eerste one liners van Marcel bijschrijven ::rofl::

Zag al wat bekende plekjes in Huizen ::jaja::
Dat er niemand gekeken heeft of ze konden onderduiken bij Tom Coronel, ik herkende de kartbaan. ;D

En ik heb ook al zo'n vermoeden welk koppel er als eerste opgepakt gaat worden.


Waarom is iedereen zo anti-hunters?

Snap ik ook niet.
Kijk als ik ze tegen zou komen, zou ik ze ook niet zomaar helpen. Maar zo vanaf de bank ....

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1298 Gepost op: 26-09-2022, 21:08:48 »
Als ik geen betrokkene ben van de voortvluchtigen, zou ik hunters gewoon eerlijk te woord staan  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1299 Gepost op: 26-09-2022, 21:20:13 »
Als ik er niks mee te maken heb, maakt het mij ook niet uit. Maar als je net iemand weggebracht hebt en hebt afgesproken om niks te zeggen, zeg ik ook niks. Afspraak is afspraak
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.