Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231887 keer)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #740 Gepost op: 25-01-2021, 22:15:20 »
Waarom spoilen ze nou al dat Bilal volgende week wordt gepakt? Ja snap dat dat eigenlijk geen spoiler is maar laat me nog ff in de waan  ::rofl::
Niets is wat het lijkt... Ownee verkeerde programma

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #741 Gepost op: 25-01-2021, 23:15:13 »
 ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #742 Gepost op: 25-01-2021, 23:26:24 »
::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #743 Gepost op: 25-01-2021, 23:46:02 »
Sjonge jonge... lekker gespeeld dit  ::rofl::.  Alle beginnersfouten bij Bilal en Oussama en dan te bedenken dat ze maar 7 dagen moeten vluchten en zo snel worden gepakt. Fajah vind ik ronduit irritant in haar gedrag  :-\\  Dennis en Klaas zijn een soort Buurman en Buurman die zijn wel leuk. En Kim en Birgit lijken me ook goed bezig.

Leuk en vermakelijk Hunted toetje dit wel  ::ok:: Als ik goed geteld heb (met de dagschema's erbij van NPO 3) zijn het 5 afleveringen. Dus voordeel is dan wel dat we van bijna elke vluchtdag wel redelijk wat beeld/belevenissen gaan zien van de voortvluchtigen. Ook omdat het maar om 4 duo's gaat natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2021, 23:49:30 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #744 Gepost op: 26-01-2021, 00:04:49 »
Ha, zelfs jij! Ik voelde me al zo oud, maar ineens valt het toch mee ;D
Klein vertaalcursusje ;D
Osso = huis
Sahbi = vriend
Loesoe gaan = wegwezen
Faka? = alles goed?
Strijder/Baas = iemand die iets goeds doet (in de ogen van degene die zegt dat je een strijder of baas bent)
Man bro/broer = uitdrukking die je gebruikt tegen een (goede)vriend
Safi = is goed (uiting van bevestiging)
Sucran = dankjewel
Coördinaties = ander woord voor coördinaten (denk ik) :P

(p.s ik weet dit van een vriend)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #745 Gepost op: 26-01-2021, 02:10:34 »
Ik vond er niet veel aan eerlijk gezegd.

7 dagen ipv 21, maar ze mogen wel meer pinnen. ze krijgen al de naam van hun helper te weten. ze hebben blijkbaar al van te voren andere helpers kunnen inschakelen...

Ze hadden mijns inziens ook wel andere kandidaten mogen casten. Doe serieus je best, of doe gewoon niet mee... ::ohno::

Gelukkig is dit een 'bonus'seizoen en geen vervanging van een regulier seizoen.
Ik wacht met smacht op het nieuwe niet-BN'er seizoen. Dit is het gewoon niet.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2021, 02:13:58 door Ralph21 »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Hunted
« Reactie #746 Gepost op: 26-01-2021, 02:14:38 »
Echt.. Hebben ze nooit het programma gezien ofzo? en ook denken dat ze 10 keer zo slim zijn ::schaam::

Hopelijk word Bilal ook gepakt ::rofl:: want de basisregels doen ze al niet.

De rest is ook wel leuk. Fajah is gewoon super fanatiek en al paranoia
chipsverslaafde <3

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #747 Gepost op: 26-01-2021, 07:07:11 »
(p.s ik weet dit van een vriend)
Nee, je weet dit van een sahbi ;)

Man, ik zit alleen maar te duimen voor de hunters, wat een stumpers zijn sommige vd kandidaten ::rofl::
Ik ook. In de normale seizoenen ben ik voor team-voortvluchtigen (sorry, Selmar ::sorry::), maar nu ben ik voor team-hunters ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #748 Gepost op: 26-01-2021, 09:09:08 »
Sowieso leuk dat er weer een nieuw seizoen van Hunted is! Het zijn (nog) niet m'n favoriete kandidaten, maar ik hoop dat Dennis en Klaas ver gaan komen, en had meer verwacht en gewild van Oussama en Bilal. Hopelijk weet die laatste toch nog te ontkomen!

Net als WidM zie ik dit programma liever met onbekende Nederlanders, omdat die toch over het algemeen wat beter weten waar ze aan beginnen. Als er ooit een kans was voor de Hunters om een keer te winnen, is het nu wel! ::bravo::

@Selmar: ik ben wel benieuwd hoe de reactie bij jou en de rest van het Hunters-team was toen jullie de BN'ers ineens in beeld zagen lopen? :) Ik neem aan dat jullie al wel enigszins hadden verwacht dat er íets ging komen zodat jullie niet plotseling jullie hele planning voor die week moesten omgooien? ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #749 Gepost op: 26-01-2021, 09:10:46 »
Ik kon er niet helemaal inkomen, maar dat lag aan mijn hoofd, begin zusje aan de telefoon en steeds meldingen qua nieuws over de rellen dus straks nog een keer kijken.

Maar wat ik gezien heb was weer leuk om te bekijken.

Dames allemaal goed bezig en Fajah echt zo fanatiek en in paniek al. Heren laten zich wel snel pakken en Dennis en Klaas heb ik om in een deuk gelegen. Alsof ze op vakantie aan het gaan zijn  ::rofl::


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Hunted
« Reactie #750 Gepost op: 26-01-2021, 09:59:56 »
Ik ben ook voorstander van Onbekende Nederlanders in een programma zoals dit, maar ik vond het wel vermakelijk! :D

Ik ben team Kim & Birgit, met de rest heb ik niet zoveel. Ik zou het ook leuk vinden als de hunters een keer winnen. ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #751 Gepost op: 26-01-2021, 10:10:26 »
Het is wel een nadeel voor de BN-ers dat ze zo bekend zijn. De hunters weten veel over ze, er is makkelijk allerlei info te vinden. En zoals bij die campers, even vragen of ze Dennis en Klaas zagen lopen is veel makkelijker dan vragen of ze twee veertigers met een rugzak hebben gezien. Aan de andere kant kunnen BN-ers wellicht makkelijker een slaapplaats vinden. Maar dat is slechts een klein voordeeltje.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #752 Gepost op: 26-01-2021, 10:53:17 »
Mooie kijkcijfers voor de eerste aflevering: 990.000 kijkers.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #753 Gepost op: 26-01-2021, 11:21:20 »
Mooie kijkcijfers voor de eerste aflevering: 990.000 kijkers.
Veel afhakers zo te zien wel aan de max van ruim 1,3 miljoen, maar een heel mooi gemiddelde ja.

De shots met Bilal en z'n sidekick Oussama waren zoals verwacht echt lachen  ::rofl::, maar je kon zien dat er door de veel te korte opnameperiode minder bruikbaar beeldmateriaal was van de Hunters. Vooral de shots van HQ voelden meer gezocht aan dan anders. Maar ik ben heel blij met dit extra seizoen :)


Snap de kritiek op Fajah trouwens niet helemaal. Fajah is een winnaarstype die niet van amateurisme of domheid houdt ...dat zijn heftige types, maar leuk dat ze meedoet en het zo serieus neemt. Je ziet bijna hoe ze zou zijn als ze echt op de vlucht was ::rofl::

Ik denk dat ze voor zichzelf net zo streng zou zijn als ze het zou verkloten. Ik zeg als, maar bedoel wanneer. Ze worden natuurlijk allemaal gepakt  ::love:: ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #754 Gepost op: 26-01-2021, 15:43:08 »
Fajah is een winnaarstype die niet van amateurisme of domheid houdt
Fajah aan telefoon: "Ja hallo met mij, zeg níet m'n naam!"

*even later in HQ*

Marcel: "En? Zijn er vanuit de kenniskring van Fajah nog verdachte telefoontjes gepleegd die we onder de tap hebben staan?"
Selmar: "Er was wel een telefoontje met iemand die heel erg klonk als Fajah Lourens, maar helaas riep ze meteen dat haar naam niet mocht worden genoemd."
Marcel: "Oh, oké. Dan zal het wel niets zijn."

(nee hoor, ben het wel met je eens ;D)

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #755 Gepost op: 26-01-2021, 17:06:42 »
 ::rofl:: Ja ze schat zichzelf te hoog in ..maar doet bijna iedereen die aan Hunted meedoet. Was ook duidelijk met die subtiele ::pinokkio:: voice-over toen ze met die alufolie aan het klooien was dat dat niet zou gaan werken  ::love:: ::rofl::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #756 Gepost op: 26-01-2021, 17:29:24 »
Fajah aan telefoon: "Ja hallo met mij, zeg níet m'n naam!"

*even later in HQ*

Marcel: "En? Zijn er vanuit de kenniskring van Fajah nog verdachte telefoontjes gepleegd die we onder de tap hebben staan?"
Selmar: "Er was wel een telefoontje met iemand die heel erg klonk als Fajah Lourens, maar helaas riep ze meteen dat haar naam niet mocht worden genoemd."
Marcel: "Oh, oké. Dan zal het wel niets zijn."

(nee hoor, ben het wel met je eens ;D)

 ::rofl::

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #757 Gepost op: 26-01-2021, 23:45:44 »
@Selmar: ik ben wel benieuwd hoe de reactie bij jou en de rest van het Hunters-team was toen jullie de BN'ers ineens in beeld zagen lopen? :) Ik neem aan dat jullie al wel enigszins hadden verwacht dat er íets ging komen zodat jullie niet plotseling jullie hele planning voor die week moesten omgooien? ;D

Het blijft TV he, natuurlijk wist iedereen dat er een (bn'er) seizoen achteraan geplakt werd. Je kan van niemand verwachten dat ze nog eens 7 dagen per direct vrij hebben in hun agenda.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Hunted
« Reactie #758 Gepost op: 28-01-2021, 20:08:57 »
Hoi! Ik kijk dit niet maar m'n broertje wel, hij heeft de leader geanalyseerd en volgens hem is het extractiepunt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #759 Gepost op: 1-02-2021, 20:32:25 »
Is die Bilal serieus? ::rofl::