Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229765 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #780 Gepost op: 8-02-2021, 21:07:00 »
Ik vind Klaas en Dennis leuk. En ze lijken nog het beste te gaan ook. Die Instagrampost van de Hunters, slim zeg! Mazzel dat Remco ze daar even op wees. Hij dacht echt dat ze dat zelf gepost hadden blijkbaar?

Birgit was niet handig, ik snapte de irritatie van Kim wel.

Volgende week Fajah en Irim opgepakt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #781 Gepost op: 8-02-2021, 21:07:51 »
Toch zou je denken dat na al die jaren de deelnemers wel doorhebben dat je NIET, ik herhaal NIET moet werken met een telefoon. dan is het natuurlijk volstrekt logisch dat 2 van de 3 teams geheime/waardevolle informatie zomaar de wereld inslingerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.


Inderdaad. Gewoon volledig afsluiten van alle technologie die er is. Bellen kan alleen door de mensen waar je slaapt en 0 verbinding mee hebt en als die ook bellen waar naar anderen waar je geen verbinding mee hebt. Maar je moet ook niet te veel blijven doorhoppen op deze manier, want dan creëer je ook een handige ketting voor de hunters.

Wat het natuurlijk lastig maakt is dat je info moet krijgen van een bekende, maar los dit dan op zoals Dennis en Klaas deden. Laat je gastheer naar het adres gaan van de bekende. En Jochem was hier ook wel geweldig om te hebben als degene die je informatie heeft.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #782 Gepost op: 8-02-2021, 21:08:50 »
Die Nokia die uit het raam word gegooid ::rofl::.

Als ik dat geweten had, had ik de telefoon wel even opgehaald daar voor de Hunters, ik weet precies waar dat is. ::rofl::  Fajah en Irim gaan het niet halen verwacht ik. Klaas en Dennis hebben de meeste kans. ::jaja:: Maar ik hoop dat de Hunters ze alle 4 pakken, mag wel eens.

Under his eye

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #783 Gepost op: 8-02-2021, 21:12:57 »
Jochem Myjer die nep snorren meeneemt  ::rofl::

De complete scene met Jochem was het hoogtepunt van de aflevering.

Ik ben overigens volledig team Dennis en Klaas (kan ook niet anders trouwens dan dat Dennis de mol is, dat moet wel)
- Team Bilal en Oussama was ik direct al klaar mee, hoe dom kan je spelen en ik heb gewoon een enorm hekel aan dat continu Broer dit, Bro dat e.d. Ik heb niks met straattaal kennelijk.
- Team Fajah en Irem zijn nog meer paranoïde dan Sofia (nooit geweten dat dat kon) en dan ook nog die telefoon.
- Team Birgit en Kim vond ik leuk spelen, maar spelen het ook weer zo dom. Gooien ook de complete extractie zowat op tafel.

Ik denk dat Selmar heeft zitten smullen van dit soort kandidaten. Ze bellen nog net niet op van "Hoooi, Hier zijn wij, als je snel bent is de koffie nog warm."

Dennis en Klaas spelen het (vooralsnog) gewoon leuk, brengen humor, eten taart (Fajah zou die taart gelijk onderzoeken of er geen chip o.i.d. in zit ;) ). Al houd ik wel mijn hart vast, want ja EEN CAMPER!!! (en dan ook nog een Veldhuis, die dit keer wel aflevering 3 heeft gehaald).


P.S. Nog een tip voor toekomstige deelnemers: Laat je handlanger zijn telefoon thuis laten (en aan laten). Wanneer je de telefoon uit zet en meeneemt laat je alsnog een spoor achter. Maar dit heb ik geloof ik ook al eerder gezegd :D




« Laatst bewerkt op: 8-02-2021, 21:18:35 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #784 Gepost op: 8-02-2021, 22:46:19 »
Sorry even zeurpost van mij, maar het blijft nog wel leuk om te kijken hoor!
Die Nokia die uit het raam word gegooid ::rofl::.
Ja... ik wou hier net komen vragen of ik de enige ben die zich er aan stoorde dat er telefoons uit ramen en in kanalen worden gegooid. Terwijl iedereen wordt opgeroepen om aan het milieu te denken. Geeft niet echt een goed beeld als BN’ers dan toestellen in het rond strooien.

En dan ook typisch: in België hebben ze heel Coronaproof programma’s gemaakt. Sporters die tegen elkaar strijden, maar allemaal alleen in een tot sporthal omgetoverde vrachtwagencontainer om alle contact maar te vermijden.
In Nederland maken ze in deze tijd niet 1 maar zelfs 2 reeksen waarbij mensen het hele land geen en weer reizen om overal met mensen in contact te komen.  ::rofl::

Anyway, ik zei het, even een zeurpost.
Ik ben, zo te zien net als de rat pro team Dennis/Klaas en Birgit/Kim.  ::jaja::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #785 Gepost op: 8-02-2021, 23:03:26 »
Sorry even zeurpost van mij, maar het blijft nog wel leuk om te kijken hoor!Ja... ik wou hier net komen vragen of ik de enige ben die zich er aan stoorde dat er telefoons uit ramen en in kanalen worden gegooid. Terwijl iedereen wordt opgeroepen om aan het milieu te denken. Geeft niet echt een goed beeld als BN’ers dan toestellen in het rond strooien.
Daar stoorde ik me ook behoorlijk aan ja :-X

Citaat
En dan ook typisch: in België hebben ze heel Coronaproof programma’s gemaakt. Sporters die tegen elkaar strijden, maar allemaal alleen in een tot sporthal omgetoverde vrachtwagencontainer om alle contact maar te vermijden.
In Nederland maken ze in deze tijd niet 1 maar zelfs 2 reeksen waarbij mensen het hele land geen en weer reizen om overal met mensen in contact te komen.  ::rofl::
Ik probeer te doen alsof dit soort programma's buiten coronatijd zijn opgenomen om me hier niet aan te gaan ergeren :-X

Maar verder vind ik het ook nog wel leuk om te volgen hoor ;D Ik hoop dat deze keer de hunters winnen ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #786 Gepost op: 9-02-2021, 08:54:33 »
Irem viel me erg mee nu. Vond het heel leuk om dat moeder-dochter duo te volgen. Ik vind Fajah nog steeds geweldig ...en vind sws dat het wat toevoegt als iemand zich opgejaagd voelt. Bij hun voelt het echt. En het dumpen van die Nokia ...jaaa ::rofl::

Birgit & Kim kregen wel een heel positieve edit ...de echte ruzie was er tussenuit geknipt. Jammer, mag wel ff kort in beeld.

Vraag me af of ze Dennis & Klaas echt niet hadden kunnen pakken de vorige keer. Jochem Myjer wil je natuurlijk op beeld. Ik ging helemaal stuk om die Bobbi Eden grap  ::rofl::


Geweldige troll van de hunters trouwens #buutklaas Zo onnodig  ::rofl::

en dat e-mailadres van Klaas ...nee. ::love:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 9-02-2021, 08:58:07 door Amethyst »

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #787 Gepost op: 9-02-2021, 12:34:29 »

Geweldige troll van de hunters trouwens #buutklaas Zo onnodig  ::rofl::


Maar zo leuk 😃

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #788 Gepost op: 10-02-2021, 17:46:28 »
Die dochter van Faja... wtf! Janken omdat je een paar dagen niet op je instagram kunt is echt heel pathetisch. Wat een schaamteloze vertoning.

Ja, wat een slappe vaatdoek is die griet! Met zulke types win je de oorlog niet, laat staan Hunted.

Dat uit het autoraam gooien van simkaarten en zelfs een complete telefoon vind ik niet kunnen. Volgens mij zeggen de spelregels dat je je aan de Nederlandse wet moet houden. Staat er nog niet ergens in een wet dat het verboden is iets op straat te gooien? In Zwitserland staat er naar ik meen een forse boete op. Als dat hier nog niet zo is, moet dat gauw worden ingevoerd, dan blijven we van dit soort achterlijk gedrag verschoond (pun intended!).
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #789 Gepost op: 15-02-2021, 20:41:01 »
Zo Selmar, jij bent goud waard voor de Hunters!
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 21:11:05 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #790 Gepost op: 15-02-2021, 21:05:35 »
Selmar is on fire!!  ::respect::
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #791 Gepost op: 15-02-2021, 21:07:04 »
Pak ze!!!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #792 Gepost op: 15-02-2021, 21:07:11 »
En gepakt! Geweldig werk van het team  ::bravo::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #793 Gepost op: 15-02-2021, 21:07:20 »
Lekker bezig Selmar ::bravo::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #794 Gepost op: 15-02-2021, 21:09:15 »
Heerlijke aflevering weer! ::bravo::
🜃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #795 Gepost op: 15-02-2021, 21:13:19 »
hèhè. Die zijn er ook eindelijk uit.  ::zwaai::

Dennis en Klaas blijven favoriet. Denken over het algemeen wel aardig na, laten zich niet gek maken en  lijken goed geholpen te worden met de voorbereidingen voor de finale.

Maar als de Hunters het eiland weten te vinden, kan het wel eens weer spannend gaan worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #796 Gepost op: 15-02-2021, 21:13:21 »
Zo simpel gepakt eigenlijk, je moet als voortvluchtige dus zeker geen nieuwe auto hebben ;D

Die vette knipoog van Birgit 'we zijn op de vlucht ;)' ::rofl::
Klaas wiens gezicht niet bekend was van tv ;D
'Lipjes getuit, tietjes vooruit', 'nu even geen pubergedrag', fijn dat juist dit duo is opgepakt :P

Ben heel benieuwd hoe het met de valstrik voor Jolanda afloopt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #797 Gepost op: 15-02-2021, 21:14:50 »
Maar ook, 'ja ik denk gewoon Barneveld, komt ineens in me op. Zo heet die darter toch ook?'  ??? ::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #798 Gepost op: 15-02-2021, 22:58:33 »
Met je eigen auto op pad... dachten ze nou echt daarmee weg te komen?  ::rofl::

Irem leek echt geen ene 'fuk' te geven toen ze werd opgepakt. Heb haar alleen maar chagrijnig zien zijn in het spel. Had het Fajah wel gegund, maar de rest is gewoon beter!

Ik ben heel benieuw naar hoe dit gaat aflopen  ::jaja::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #799 Gepost op: 16-02-2021, 16:13:19 »
Irem leek echt geen ene 'fuk' te geven toen ze werd opgepakt.
Ze kan nu weer gewoon op insta ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!