Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231836 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #760 Gepost op: 1-02-2021, 21:19:11 »
Blij dat ie alsnog gepakt is, amateur. ::zwaai::

Brrrr, Lange Frans als hulp inschakelen...

Ik ben nu voor Dennis en Klaas. Heerlijk hoe zij het aanpakken. ::ok::
🜃

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #761 Gepost op: 1-02-2021, 21:28:27 »
Brrrr, Lange Frans als hulp inschakelen...
En dan vragen of Birgit en Kim ook wapens nodig hebben, ook al was dat als grap bedoeld.  ::kots::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #762 Gepost op: 1-02-2021, 22:10:02 »
En dan vragen of Birgit en Kim ook wapens nodig hebben, ook al was dat als grap bedoeld.  ::kots::

Als je dat al niet meer als grap mag zien ...  ::ohno::

Verder vond ik het een redelijke aflevering. Wel duidelijk dat de BNers meer in hun netwerk blijven.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #763 Gepost op: 1-02-2021, 22:21:27 »
Mooi stukje acteerwerk van Selmar op het laatst.

Jammer dat Bilal eruit ligt. Ze hadden m nog wel wat langer mogen laten spartelen ...was echt lachen  ::rofl::

Fajah's dochter toch wel exemplarisch voor haar generatie. Jammer dat Fajah niet met iemand anders wilde.

En dan vragen of Birgit en Kim ook wapens nodig hebben
::rofl:: ik heb m die al eerder horen maken. Vast repertoire denk ik   ::love:: ::rofl::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #764 Gepost op: 2-02-2021, 22:27:19 »
Bilal die direct na zijn vlucht weer met oranje broek en wit shirt de straat op gaat? Wat een amateur  ::rofl:: alleen maar meedoen voor de fame. net als Irem, huilen na 1 dag omdat ze niet op Instagram kan. Man man man wat een onzin

Doe mij maar met onbekende Nederlanders   ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #765 Gepost op: 3-02-2021, 09:04:20 »

Doe mij maar met onbekende Nederlanders   ::jaja::
ruim kijkcijferrecord van 1,1 miljoen kastje kijkers vorige keer ...blijkt maar weer dat de massa BN'ers wel pruimt in programma's als Hunted en widm. Het programma is rijp voor NPO1 als ze een nieuwe hit willen hebben.

Vond het trouwens leuk om Tooske Ragas met bril te zien. Stond haar goed ...maar dacht ze mss zelf anders over.

Maar je merkt wel dat het nu minder inhoudelijk is. Selmar krijgt hier en op Twitter minder vragen ...en zoals Daisy zei blijven BN'ers meer in hun eigen netwerk plakken (maar mss was dat wel de bedoeling omdat er dan nog meer BN'ers in beeld komen  :P )

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #766 Gepost op: 3-02-2021, 09:06:34 »
ruim kijkcijferrecord van 1,1 miljoen kastje kijkers vorige keer ...blijkt maar weer dat de massa BN'ers wel pruimt in programma's als Hunted en widm. Het programma is rijp voor NPO1 als ze een nieuwe hit willen hebben.

Vond het trouwens leuk om Tooske Ragas met bril te zien. Stond haar goed ...maar dacht ze mss zelf anders over.

Maar je merkt wel dat het nu minder inhoudelijk is. Selmar krijgt hier en op Twitter minder vragen ...en zoals Daisy zei blijven BN'ers meer in hun eigen netwerk plakken (maar mss was dat wel de bedoeling omdat er dan nog meer BN'ers in beeld komen  :P )
Het is (ook voor ons) echt bijna een ander ‘format’; ik denk dus dat de VIPS versie net als in UK naast de gewone zal blijven bestaan mocht AvroTros dit experiment willen opvolgen.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #767 Gepost op: 3-02-2021, 17:14:45 »
Ik vind sowieso het hele concept van bekende Nederlanders als voortvluchtigen nogal stompzinnig. Hoe kun je onder de radar blijven als je overal herkend wordt?
Sommige kandidaten doen ook duidelijk mee voor de aandacht, niet voor de ervaring.

Die dochter van Faja... wtf! Janken omdat je een paar dagen niet op je instagram kunt is echt heel pathetisch. Wat een schaamteloze vertoning.

En ik denk dat de deelnemende BN'ers opdracht hebben gekregen om zoveel mogelijk gebruik te maken van hun netwerk van BN'ers, want dat scoort nu eenmaal goed blijkbaar.

Maar toen ik Lange Frans zag was ik echt helemaal klaar met dit programma. ::ohno::

Tot volgend seizoen met niet-BN'ers. Ik houd het voor gezien.  ::zwaai::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #768 Gepost op: 6-02-2021, 11:53:26 »
Ik heb net pas kunnen kijken, even mijn gedachtes bij deze aflevering:
- Bilal als je dan ontsnapt, blijf ondergedoken en ga niet naar huis. De zoveelste fout weer. Maar ja, als hij bij Shahim was gebleven, hadden de Hunters zijn vriendin in de tap kunnen zetten of via belhistorie kunnen zien dat zij door een onbekend nummer gebeld werd.

- Please Hunters: pak Fajah en haar dochter z.s.m. Zooo irritant die twee. Janken omdat je even niet op Insta kan, serieus?  ::niet-ok:: En Fajah zelf had haar krediet bij mij in de vorige aflevering verspeeld.

- Dennis en Klaas en Kim en Birgit doen het prima. Allebei leuke duo's. Gedisciplineerd, moeten oppassen dat ze geen steekjes laten vallen. Maar ze doen het leuk  ::ok::

Grappig dat Fajah ook uit de contacten vn Kim kwam. Die gaat haar in ieder geval niet helpen. Net als Lieke Martens, die zit in Barcelona. Ben benieuwd of het spoor naar Frans wat oplevert  ::vergroot:: Of alleen complotten over de Hunters ;D

Ook grappig andere BN'ers te spotten in de reeks. Die reactie van Bastiaan op Dennis en Klaas  ::rofl:: Wel mooie kijkcijfers, want door het miljoen heen  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2021, 11:55:25 door MollenvangR-Art »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #769 Gepost op: 6-02-2021, 11:56:50 »
Mag Marcel volgend jaar svp niet meer meedoen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #770 Gepost op: 6-02-2021, 13:17:36 »
Mag Marcel volgend jaar svp niet meer meedoen?
Want? 

Marcel doet het hardstikke leuk vind ik en is populair bij de meeste kijkers volgens mij. Veel positieve reacties op dat compilatiefilmpje van hem bijvoorbeeld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #771 Gepost op: 6-02-2021, 14:58:51 »
Ik vind hem zoveel schreeuwen en dan ook op een negatieve toon. Niet mijn soort teamleider zeg maar. En ik heb elders flink wat commentaar op hem gelezen (en wel veel positieve opmerkingen over Selmar, terwijl Selmar daar niet eens meeschrijft).
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #772 Gepost op: 6-02-2021, 15:02:33 »
Zo zie je maar hoe smaken verschillen ;D Ik moet zeggen dat ik altijd wel moet lachen om zijn fanatisme, dat vast ook een beetje zal aangedikt omdat er camera's op hem staan. Maar snap ook ergens wel wat jij bedoelt Swifty. In mijn dagelijks functioneren zou ook wat meer moeite hebben met zo'n soort teamleider.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #773 Gepost op: 6-02-2021, 15:26:07 »
Ik vind hem zoveel schreeuwen en dan ook op een negatieve toon. Niet mijn soort teamleider zeg maar. En ik heb elders flink wat commentaar op hem gelezen (en wel veel positieve opmerkingen over Selmar, terwijl Selmar daar niet eens meeschrijft).
Fair enough. Ik stoor me ook weleens aan bepaalde hunters, maar niemand van HQ

Ik heb altijd het gevoel dat Marcel dat doet omdat het dan allemaal wat urgenter lijkt. Dat we weten dat we toch echt met voortvluchtige criminelen te maken hebben  ::rofl::

...maar hij is deels ook wel zo gevormd door z'n werk als undercoveragent:

https://panorama.nl/artikel/308086/ex-undercoveragent-marcel

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #774 Gepost op: 7-02-2021, 22:16:24 »
Goed dat je dit aansnijdt Swifty!

Ik kijk dit prgramma elke week met mijn 12-jarige zoon. Heel gezellig en we zijn echt geboeid. Maar ik heb er echt moeite mee dat ik hem dan weer kan vertellen dat dat gescheld echt niet oké is. Hij krijgt er op school en van mij regelmatig op zijn donder voor. Maar hoe kan ik hem leren 'normaal' te praten als een teamleider op tv zich blijkbaar wel zo mag uitdrukken?
Under his eye
« Laatst bewerkt op: 7-02-2021, 22:18:08 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #775 Gepost op: 8-02-2021, 19:46:54 »
leuk vraaggesprekje met hunters Sander & Marcel:
https://www.instagram.com/p/CK6i6CPqME-/

Deze promo voor de afl. van straks is ook wel grappig:

https://www.instagram.com/p/CK4dCoqqDMi/
::rofl::


Maar hoe kan ik hem leren 'normaal' te praten als een teamleider op tv zich blijkbaar wel zo mag uitdrukken?
Under his eye
Als je twijfelt of een programma geschikt is voor een bepaalde doelgroep kun je de Kijkwijzer raadplegen:

http://www.kijkwijzer.nl/hunted-vips/page26-0-1521513.html

Het grof taalgebruik-tekentje zie je ook als het programma begint (als je heel goed kijkt :P)

Offline Hunted_fan

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #776 Gepost op: 8-02-2021, 20:07:04 »
Speciaal een account aangemaakt om Hunted te volgen op de site   ::vergroot:: :D Ik hoop dat de hunters dit jaar winnen  ::rofl::
Ik zeg altijd: hunted, je kunt het (of je kunt het niet)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #777 Gepost op: 8-02-2021, 20:50:59 »
Toch zou je denken dat na al die jaren de deelnemers wel doorhebben dat je NIET, ik herhaal NIET moet werken met een telefoon. dan is het natuurlijk volstrekt logisch dat 2 van de 3 teams geheime/waardevolle informatie zomaar de wereld inslingerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #778 Gepost op: 8-02-2021, 20:55:41 »
Jochem Myjer die nep snorren meeneemt  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #779 Gepost op: 8-02-2021, 21:05:51 »
Die Nokia die uit het raam word gegooid ::rofl::.