Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231601 keer)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #820 Gepost op: 22-02-2021, 21:08:26 »
Wat een jump   ::oink::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #821 Gepost op: 22-02-2021, 21:08:36 »
Hoe?!  ::oink:: ::bravo:: ::bravo::


Gelukkig hebben ze hier voor het programma niet die 1,5 meterregel gedaan. Anders was dit een heel knullig einde geworden.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 21:13:49 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #822 Gepost op: 22-02-2021, 21:17:28 »
Best jammer dat die buurman alles gaat staan filmen en foto's maakt en dat zo laat zien.

Het was al zo'n moeilijk punt om weg te komen.

Dames hadden idd ergens anders hun mail moeten lezen en dan pas naar de boot met die man.

En wat had ik het de heren gegund. Geweldig hoe die alles gedaan hebben. Tot en met camouflage net gaan zitten wachten. Toch mooi dat Dennis de boot dan nog bereikt, ondanks dat alles daar vol staat met Hunters.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #823 Gepost op: 22-02-2021, 21:20:01 »
Daar gaan Kim en Birgit ...

Edit: ::ohno:: Lekkere helper ben je dan zeg ...
Vooral dat 'wachtwoord' als controlevraag. Lekker handig om iets te gebruiken dat direct de eerste hit bij een Google-zoekopdracht is.

Zorg er dan voor dat je een vraag verzint en daar een totaal ander 'juist' antwoord op geeft. Dus vraag idd naar de naam van je zoon en welk dier je er vaak achter noemt, maar laat het antwoord dan 'Katja' zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #824 Gepost op: 22-02-2021, 21:25:46 »
Aaah wat een heerlijke finale weer! ::bravo::

Jammer voor de Hunters, so close! ::hug::

Maar Dennis en Klaas hadden het ook echt wel goed aangepakt, dus zeker verdiend. ::ok::

Die buurman zal zich wel kapot schamen... ::dom::
🜃

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #825 Gepost op: 22-02-2021, 22:35:03 »
Die manager van Birgit vertelt even gewoon wat er op die kaart staat.
Ja, als je leegloopt bij de hunters ben je langer op tv ::helderziend::

Het slot zag er veel minder ongeloofwaardig uit dan die van het vorige seizoen. Heel mooi geëdit ook.

Misschien Dennis & Klaas iets te lang laten spartelen ...als ze iedereen mochten pakken. Het leek net echt ...en die duik van Dennis zag niemand aankomen. Maar dat uitkammen van de omgeving had natuurlijk beter gekund.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #826 Gepost op: 22-02-2021, 22:38:31 »
Ja, als je leegloopt bij de hunters ben je langer op tv ::helderziend::

Het slot zag er veel minder ongeloofwaardig uit dan die van het vorige seizoen. Heel mooi geëdit ook.

Misschien Dennis & Klaas iets te lang laten spartelen ...als ze iedereen mochten pakken. Het leek net echt ...en die duik van Dennis zag niemand aankomen. Maar dat uitkammen van de omgeving had natuurlijk beter gekund.
We hebben Dennis ook flink de oren gewassen, want volgens hem waar het eiland ‘schoon’

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #827 Gepost op: 22-02-2021, 22:49:41 »
zijn er trouwens nog regels omtrent het extractiepunt?

Want ik neem aan dat de hunters niet zomaar de boot op mochten, waarmee Dennis ontsnapte. Het lijkt nu inderdaad wel een beetje in scene gezet. De vorige keer werden er apaches ingehuurd en nu weet je precies met welke boot ze waar ontsnappen en er staan wel erg weinig mensen klaar om ze op te vangen.

Of hielden jullie er nog rekening mee dat de video waar Dennis en Klaas hun info op lazen in scene was gezet door hun?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 22:51:37 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #828 Gepost op: 23-02-2021, 09:06:07 »
klaar voor de strijd

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #829 Gepost op: 23-02-2021, 10:04:22 »
Oooh, ik dacht dat het al was opgenomen en dus binnenkort zou beginnen. Leuk!  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #830 Gepost op: 23-02-2021, 11:51:19 »
Wow, deze finale.  :o Net als je denkt dat winnen onmogelijk is voor de spelers, lukt het toch. Maar wat ik aan fouten  van de kandidaten gezien heb  ::rofl:: Dan maak je het de Hunters wel erg makkelijk. Moet wel zeggen dat ze lekker op dreef waren  ::ok:: Ooit gaan ze winnen  ::hug::

Edit: en mooie stabiele kijkcijfers elke week van rond of net boven miljoen.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 11:57:56 door MollenvangR-Art »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #831 Gepost op: 23-02-2021, 13:16:24 »
Die manager van Birgit vertelt even gewoon wat er op die kaart staat. Nu maar hopen dat de hunters het te mooi om waar te zijn vinden

Edit: sommige mensen snappen echt niet hoe het programma werkt  ::rofl::

Sterker nog: ze tekende het gewoon voor hen uit! Zonder die informatie hadden ze het eiland Heeg nooit gevonden en was het een walk over geworden voor de resterende vier voorvluchtigen. Dus eerlijk gezegd komt dit wel sterk gescript over! De hele finale zou in duigen zijn gevallen als die manager van Birgit niet had meegewerkt. Jammer dat er zo dus vrijwel zeker een loopje met de realiteit en met ons kijkers is genomen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #832 Gepost op: 23-02-2021, 13:22:02 »
Sterker nog: ze tekende het gewoon voor hen uit! Zonder die informatie hadden ze het eiland Heeg nooit gevonden en was het een walk over geworden voor de resterende vier voorvluchtigen. Dus eerlijk gezegd komt dit wel sterk gescript over! De hele finale zou in duigen zijn gevallen als die manager van Birgit niet had meegewerkt. Jammer dat er zo dus vrijwel zeker een loopje met de realiteit en met ons kijkers is genomen.
Dat soort dingen zouden altijd uitlekken en dat risico nemen ze echt niet. Als ze ons informatie in handen willen spelen gebruiken ze daar echt geen (oncontroleerbare) derde partij voor.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #833 Gepost op: 23-02-2021, 13:23:12 »
Sterker nog: ze tekende het gewoon voor hen uit! Zonder die informatie hadden ze het eiland Heeg nooit gevonden en was het een walk over geworden voor de resterende vier voorvluchtigen. Dus eerlijk gezegd komt dit wel sterk gescript over! De hele finale zou in duigen zijn gevallen als die manager van Birgit niet had meegewerkt. Jammer dat er zo dus vrijwel zeker een loopje met de realiteit en met ons kijkers is genomen.
Nou dat denk ik niet. Ik denk dat dan de Hunters teams hadden verspreid over de top 3 locaties die ze hadden bedacht op de lijn door Nederland (Ameland, Heeg en Budel bijvoorbeeld). Er waren dan sowieso wel hunters op de eindlocatie geweest, maar niet dusdanig veel zoals nu natuurlijk.

En als het wel een walk-over was geweest had je alsnog de paranoia beelden van de kandidaten gehad in combinatie met een verslagen hoofdkwartier dat dan ziet hoe de kandidaten in Heeg ontsnappen.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 13:25:19 door MollenvangR-Art »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #834 Gepost op: 23-02-2021, 14:03:16 »
Dat soort dingen zouden altijd uitlekken en dat risico nemen ze echt niet. Als ze ons informatie in handen willen spelen gebruiken ze daar echt geen (oncontroleerbare) derde partij voor.

Klinkt logisch. En ik wil helemaal niks afdoen aan de prestaties van het Hunter-team en jou (sterker nog: ik stond te juichen toen jullie de eerste twee teams voortvluchtenden oppakten, want die ik vond ik allemaal zwaar irritant), maar ik vraag me wel af hoe de finale eruit zou hebben gezien zonder die zeer losloppige manager van Birgit? Wat bezielde haar in vredesnaam?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #835 Gepost op: 23-02-2021, 14:14:53 »
Klinkt logisch. En ik wil helemaal niks afdoen aan de prestaties van het Hunter-team en jou (sterker nog: ik stond te juichen toen jullie de eerste twee teams voortvluchtenden oppakten, want die ik vond ik allemaal zwaar irritant), maar ik vraag me wel af hoe de finale eruit zou hebben gezien zonder die zeer losloppige manager van Birgit? Wat bezielde haar in vredesnaam?
Zo’n leeglopende ‘JoJo’ heeft ook niets meer met goed recherchewerk te maken en vooral met heel veel mazzel 😃

En dan hadden we denk ik 1 team in Budel gehad, 1 in Harderwijk en 1 in Heeg
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 14:19:12 door :Selmar: »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #836 Gepost op: 23-02-2021, 14:29:30 »
Zo’n leeglopende ‘JoJo’ heeft ook niets meer met goed recherchewerk te maken en vooral met heel veel mazzel 😃

Misschien viel ze als een blok voor een van die stoere, breedgeschouderde kale mannen en hoopte ze hem zo te versieren?    ;)

Vraag aan jou: zou je zelf niet een keer voortvluchtige willen zijn? Is dat geen idee voor een serie een keer: Hunters versus Hunters?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #837 Gepost op: 23-02-2021, 16:56:37 »
Spannend einde weer, maar jeetje, Hunters... Hebben jullie zulk goed speurwerk geleverd dit seizoen, en dan laten jullie toch nog iemand ontsnappen! Toch wel een beetje een anti-climax. Maar ja, die Dennis he. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #838 Gepost op: 23-02-2021, 17:04:05 »
Echt supergoed werk verricht Selmar! Volgens mij de meest waardevolle hunter.

Ik vond het einde wel een beetje lijken alsof het toch wel mooi is als er tenminste 1 winnaar is. Klaas werd gepakt maar Dennis hadden ze ook wel kunnen hebben denk ik. Wel een spannend einde. En wel erg grappig dat juist die 2 het t langst volhielden, ik had in aflevering 1 niet gedacht dat ze zo ver zouden komen.

Wat suf dat Kim en Birgit niet wat beter hun best deden op die boot, ze hadden zich toch beter kunnen verstoppen, of kunnen gaan zwemmen of zo? Niet dat ze het dan gered hadden, maar dit was heel slapjes afwachten tot hun boot geënterd werd.
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #839 Gepost op: 23-02-2021, 17:14:58 »
Echt supergoed werk verricht Selmar! Volgens mij de meest waardevolle hunter.

Ik vond het einde wel een beetje lijken alsof het toch wel mooi is als er tenminste 1 winnaar is. Klaas werd gepakt maar Dennis hadden ze ook wel kunnen hebben denk ik. Wel een spannend einde. En wel erg grappig dat juist die 2 het t langst volhielden, ik had in aflevering 1 niet gedacht dat ze zo ver zouden komen.

Wat suf dat Kim en Birgit niet wat beter hun best deden op die boot, ze hadden zich toch beter kunnen verstoppen, of kunnen gaan zwemmen of zo? Niet dat ze het dan gered hadden, maar dit was heel slapjes afwachten tot hun boot geënterd werd.
De hunters waren ‘in the heat of the moment’ even vergeten dat ze met letterijk een druk op de knop een Corona-proof aanhouding hadden kunnen doen. Maar ze waren zo eerlijk om aan te geven dat ze dat totaal waren vergeten...