Ik vond Mariekes verhaal best goed bedacht, over Mike. Maar dan moet ze niet direct daarna vertellen dat Judith mee was en dat ze alleen met Judith heeft gewandeld 
Ye, vond ik, aanvankelijk, wel een goed verhaal.
Maar dat had ze wel moeten voorbereiden met Mike, ennn Judith inderdaad niet bij moeten betrekken.
Mr & Mrs Restaurant hebben alleen een kans als de beelden niet worden gekraakt - maar ze zijn zooooo verdacht. En er is nog tijd genoeg om naar ze te graven.
Rampen Bartje is het haasje, en daardoor vrijwel zeker ook vader & zoon.
Daar hebben Mr & Mrs Brandweerwagen naartoe gebeld, en zo komen zij op de radar. Misschien gaan ze daar niet genoeg vinden, heel misschien, dus die geef ik nog een kansje.
Maar de rest is waarschijnlijk hartstikke dood.
Vond de bekentenis van Judith wel interessant. Ze had zich vast voorgenomen om met een goed alibi-verhaal te komen en zich er anders uit te liegen, zoals vast ook echte criminelen zich voornemen, maar brak toch vrij eenvoudig.
Ben daardoor benieuwd of we achteraf nog duiding krijgen, in hoeverre criminelen (in ieder geval de niet-beroeps) in werkelijkheid eveneens snel breken - op een punt dat een buitenstaander denkt van 'dude, je moet duidelijk vaker weerwolven'.
edit: En die mannen

Vrouwen worden ondervraagd, duurt lang.. uhmm.. bierrrr