Auteur Topic: De Bluffer  (gelezen 3460 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Bluffer
« Gepost op: 30-04-2021, 23:45:55 »
Iemand de eerste aflevering hiervan gezien vanavond? Ik vind het wel een leuk programma! Het is een combinatie van Wie van de 3 en De Verraders en draait om 6 mensen waarvan 1 zich totaal anders voordoet dan dat hij is. Als hij of zij de rest om de tuin kan leiden wint de Bluffer 10.000 euro. Als de 2 overgebleven kandidaten aan het einde de echte bluffer ontmaskeren verdelen zij het geld.

https://www.powned.tv/programmas/de-bluffer
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Bluffer
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2021, 23:47:27 »
Ik heb in een ander topic al aangegeven dat ik het bij 1 aflevering laat. Ik vond het programma niet de moeite waard om er een apart topic voor te openen. Maar misschien kijk ik op een verkeerde manier.....

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Bluffer
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2021, 23:50:26 »
Ik heb in een ander topic al aangegeven dat ik het bij 1 aflevering laat. Ik vond het programma niet de moeite waard om er een apart topic voor te openen. Maar misschien kijk ik op een verkeerde manier.....

Nee hoor ieder zijn mening  ::ok::

Ik vond het wel lekker vlot en interactief. Spannend is het niet maar het heeft mij wel vermaakt.
When life knocks you down, fight back!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Bluffer
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2021, 01:02:24 »
Ik vond het wel leuk eigenlijk. Leuke setting, goed tempo. En de presentator viel me ook mee, paste er wel goed bij eigenlijk.

Ik zat wel alleen de hele aflevering te denken waar ik die Nicky eerder heb gezien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Bluffer
« Reactie #4 Gepost op: 1-05-2021, 09:24:25 »
Ik vind de “twist “ dat de bluffer mee goede antwoorden moet geven omdat hij anders niks wint leuk bedacht. Maar het kwam voor mij gortdroog over.
Ik vind het teveel een soort interview setting, waardoor het me maar matig kon boeien.

Ik heb ook niet echt zicht hoe dit zou kunnen veranderen zodat het voor mij boeiender zou zijn. De vragen van de quiz voelen opgelegd en zijn de grootse valkuil voor de bluffer. De feitjes vind ik dan wel goed omdat je dan gaat kijken wie zie ik zo’n jacuzzi hebben en vooral wie reageert erop.
 
Zit ergens tussen wie van de drie en een programma waarvan ik de naam niet weet ( gezin waarin 1 iemand er niet bijhoort die de rol heeft overgenomen van een van de gezinsleden). En heel eerlijk tijd terug was wie van de drie weer op de buis en dat format had voor mij de tand des tijds niet goed doorstaan.



Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Bluffer
« Reactie #5 Gepost op: 1-05-2021, 09:41:36 »

 
Zit ergens tussen wie van de drie en een programma waarvan ik de naam niet weet ( gezin waarin 1 iemand er niet bijhoort die de rol heeft overgenomen van een van de gezinsleden). En heel eerlijk tijd terug was wie van de drie weer op de buis en dat format had voor mij de tand des tijds niet goed doorstaan.
Had het er net toevallig in het andere topic over. Ik ken het origineel niet maar Wie van de 3 vind ik leuk. Zie je ook aan de kijkcijfers dat het mensen boeit.

Bij De Bluffer is bijna iedere kijker tijdens de uitzending nog afgehaakt als de max. en gemiddelde kijkcijfers een beetje kloppen. Het zal bij 1 seizoen blijven.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Bluffer
« Reactie #6 Gepost op: 1-05-2021, 12:40:24 »
Ik vond het wel leuk eigenlijk. Leuke setting, goed tempo. En de presentator viel me ook mee, paste er wel goed bij eigenlijk.

Ik zat wel alleen de hele aflevering te denken waar ik die Nicky eerder heb gezien.

Toch nog een medestander  ::ok::

Ik was best wel in shock toen ik hoorde dat Nicky pas 42 was. Ik had hem eerlijk gezegd zeker 10 jaar ouder geschat  :o
When life knocks you down, fight back!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Bluffer
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2021, 16:04:51 »
Ik vind de kleine setting van het programma erg prettig! Gewoon zes mensen en een presentator, zonder spectaculaire locaties en opdrachten. Best een verademing in een 'bedrieger onder ons'-concept, naar mijn idee. En Rutger Castricum deed het boven verwachting leuk! Natuurlijk blijft het een bijzondere verschijning die graag wat steken uitdeelt met zijn opmerkingen, maar dat past perfect in het format.

Wel ben ik benieuwd hoe lang dit leuk kan blijven. Het lijkt erop alsof je de klappen van de zweep wel kent na 1 á 2 afleveringen. Misschien was wat meer afwisseling naast de quizvragen wat beter geweest. Praktische opdrachtjes in de studio bijvoorbeeld.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Bluffer
« Reactie #8 Gepost op: 3-05-2021, 10:52:31 »
Vond het leuker dan verwacht, ook Rutger is me positief meegevallen. Leuk dat hij ook niet weet wie De Bluffer is. Blijf dit wel kijken denk ik. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Bluffer
« Reactie #9 Gepost op: 8-05-2021, 17:01:41 »
Aflevering 2 was nog leuker dan de eerste, vind het een heerlijk vermakelijk programma. Kijkt lekker weg! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Bluffer
« Reactie #10 Gepost op: 11-05-2021, 17:56:24 »
Afl 2 had wel een overduidelijke bluffer vond ik.  Wel mooi dat Brigitta alsnog de andere kandidaat op het juiste spoor kreeg.