Auteur Topic: De Verraders (Vlaanderen)  (gelezen 150 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
De Verraders (Vlaanderen)
« Gepost op: 19-02-2024, 11:27:25 »
Voor sommigen van ons een internationale versie, voor anderen de thuisversie ;D Hoe dan ook, op aanraden van de moderators vanaf nu een apart topic voor de Vlaamse Verraders!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders (Vlaanderen)
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2024, 12:58:02 »
Yay!  ::bravo::

Citaat
Ja die bedoelde ik. Maar ik ben het niet met je eens. Ze heeft zowel rondgebazuind dat ze wel zou willen als dat ze dit niet wou. Ik kreeg sterk de indruk dat ze toen puntje bij paaltje kwam eigenlijk helemaal niet verleid had willen worden omdat ze het erg leuk vond om de verraders te ontmaskeren. En dat ze eigenlijk geen keus had omdat het alternatief was dat ze vermoord zou worden. Wat zij, slim als ze is, donders goed wist.

Maar ook al zou zij nu wel verrader willen worden, dan nog is het een chantage voor een getrouwe die eigenlijk liever getrouwe had willen blijven.

Mja, ik heb bij haar nooit het gevoel gehad dat ze echt daadwerkelijk nee wilde zeggen. Ze is er open over geweest dat ze zich zou laten verleiden, en daar hebben de verraders handig gebruik van gemaakt. Voor zover ik het me kan herinneren zei ze dat ze vooral wilde dat het team waar ze in zat zou winnen - of dat nu getrouwen waren of verraders - en dat ze bereid was om te wisselen van team. Dus bij haar voelde het voor mij anders dan bij deelnemers die echt absoluut geen verrader hadden willen worden. In seizoen 2 zou dat bijvoorbeeld zo zijn geweest bij Véronique.

En inderdaad, in die gevallen is het chantage, maar dat is nu eenmaal het format :)
I will follow my inner gold

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: De Verraders (Vlaanderen)
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2024, 11:13:13 »
Net de finale bekeken van seizoen 2.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)