Ik vind het een veel leuker programma dan ik eerst dacht, de opdrachten en twists zijn leuk.
De eerste twist vind ik wel niet zo leuk. Waarom zou je op moment 1 liegen? Dan maak je jezelf een makkelijk doelwit, maar
ik vind het altijd zo jammer als mensen eruit vliegen zonder het spel echt te kunnen spelen.
Het spel om er terug in te komen was ook zo raar, Thijs had 0 kans daar om eruit te vliegen door puur geluk.
Verder ben ik wel ok met de andere afvallers. Maria zat echt hoog in mijn irritatiezone. Ik vond ze vrij hypocriet om Thijs als vals te blijven omschrijven
terwijl zij ook een dubbele agenda had daar (daarbij, je moest vals zijn bij deze opdracht. Zij en Thijs werden zonder hun wil daarin gezet). Maar om daarna
door te blijven gaan, Thijs als toxisch te omschrijven,pfff... Het toppunt is jezelf als sterke speler te omschrijven terwijl NIEMAND anders dat doet.
Thijs was gewoon veel te snel en veel te hard aan het spelen, alleen ook vrij irritant.Dan ben je al snel een doelwit
Soy doet het echt goed, hij was amper 10 minuten aan het presenteren en gaf al direct een steek aan de kandidaten.
Ik moest al veel lachen bij hem: (zijn droge succes als de kandidaten info vragen, zijn verveling en ergenis bij de rekenopdracht die hij zelf ook afbreekt en de manier waarop hij Sjaak de lijst voorleest).