Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341081 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #700 Gepost op: 11-02-2017, 22:58:37 »
De opmerking van Thomas op het eind tegen die vrouw met 50 euro was toch wel heel vreemd  ::rofl::

 ;D

Hij zei toch iets van: "Ken ik je ergens van/ heb ik je vaker gezien?" Ik denk dat hij doelde op de mol-button.


En aan het eind vd uitzending ging hij als 1e klappen toen iedereen door was. Een beetje snel naar mijn idee. Alsof-ie voor de rest klapte?

Maar ik ben dan ook niet de Thomas-tunnel uit te krijgen, zelfs niet bij een rood scherm. ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #701 Gepost op: 11-02-2017, 23:33:30 »
Thomas zorgde ervoor dat bij de slagerij de verkeerde envelop werd gepakt. De andere verkeerde opdracht was een gok van Sanne: het was de envelop die ze niet gezien hadden.

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #702 Gepost op: 11-02-2017, 23:39:27 »
Thomas stelt voor aan Sanne: jij kijkt rechts ik links. Daarmee zijn boven en beneden meteen uit beeld. Dat scheelt direct 4 x envelop =2x geld. Ergens boven een deur en onder die potten. Dat laatste  lieten ze in Moltalk ook zien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #703 Gepost op: 11-02-2017, 23:56:28 »
Nog een bewijs dat Thomas voor de algemene kijker echt nog onverdacht is:


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #704 Gepost op: 12-02-2017, 00:52:58 »
Ik log net in en dacht dat hier wel een stormloop zou zijn over het deuntje dat Thomas tokkelt. Ik meende namelijk duidelijk te horen dat hij zong: "Thomas is de mol". Ik geloof dat Sanne erbij stond. Maar in het Thomas topic staat er niets over? Of is het ergens anders een item op dit forum?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #705 Gepost op: 12-02-2017, 00:55:24 »
Ik log net in en dacht dat hier wel een stormloop zou zijn over het deuntje dat Thomas tokkelt. Ik meende namelijk duidelijk te horen dat hij zong: "Thomas is de mol". Ik geloof dat Sanne erbij stond. Maar in het Thomas topic staat er niets over? Of is het ergens anders een item op dit forum?

Ergens in dit forum heeft iemand al zoiets gepost. Thomas deed alsof hij "Sanne is de mol" zingt, maar zingt eigenlijk "Cammaert is de mol"

Ik heb het zelf nog niet teruggezien, maar als het klopt, is ie wel leuk.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #706 Gepost op: 12-02-2017, 01:01:30 »
Ergens in dit forum heeft iemand al zoiets gepost. Thomas deed alsof hij "Sanne is de mol" zingt, maar zingt eigenlijk "Cammaert is de mol"

Ik heb het zelf nog niet teruggezien, maar als het klopt, is ie wel leuk.


Ah, dan heb ik het gelukkig niet goed verstaan. Ik was al even bang dat het geen mega-weggever zou zijn. ;D. Nou ja, kan nog steeds natuurlijk, als hij "Cammaert" zingt. Ik zal ook nog eens terugluisteren.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #707 Gepost op: 12-02-2017, 07:17:09 »
Ah, dan heb ik het gelukkig niet goed verstaan. Ik was al even bang dat het geen mega-weggever zou zijn. ;D. Nou ja, kan nog steeds natuurlijk, als hij "Cammaert" zingt. Ik zal ook nog eens terugluisteren.

Ik hoor heel duidelijk 'Sanne is de mol' en zij komt ook niet meer bij er om.

Thomas geeft wel een envelop verkeerd door. Maar dat was precies de envelop die Sanne ziet en eerst fout zegt, dan twee keer corrigeert. Dus dat precies deze fout wordt doorgegeven hoeft ook niet heel gek te zijn. Hij lijkt me oprecht verbaasd dat de drie in het donker lopen en de poppen mensen zijn geworden. Al kan hij goed acteren.

De M, de o l m en hoe vaak hij mol noemt, zou symbolisch een hint kunnen zijn. Maar de M komt in het gras goed uit de verf. Ook de S zie ik niets mis mee, van bovenaf is hij prachtig. Alleen van een afstand is het wat lastiger te zien omdat de bandensporen zichtbaar blijven. Maar hij heeft zelf al opgemerkt dat als je een deel van het woord voldoende ziet, je ook op molboekjes uit kan komen en dat is ook zo.

Nou ja, vind hem dus vooral helemaal niet verdacht overkomen. Maar op Diederik na die vooral last lijkt te hebben van slaapgebrek en een slecht humeur, vond ik niemand erg verdacht overkomen.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #708 Gepost op: 12-02-2017, 08:51:34 »
Als je het geluid op mono zet hoor je heel duidelijk Çammeart is de mol'
En het is ook te zien aan zijn lippen.
In de ondertiteling staat wel *Sanne is de Mol!* maar dat klopt dus niet.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #709 Gepost op: 12-02-2017, 08:58:16 »


Nou ja, vind hem dus vooral helemaal niet verdacht overkomen. Maar op Diederik na die vooral last lijkt te hebben van slaapgebrek en een slecht humeur, vond ik niemand erg verdacht overkomen.
Je vond die 750 euro die Thomas miste niet verdacht? Hij liep er straal voorbij!

Hij leek in die opdracht ook te weten waar de 100 euro was

Zie 41:18 in video. Dat kon hij niet gezien hebbem.


- om de echt hoge bedragen uit de pot te houden was dit een goede move. Komt ook kandidaats over.


Dan nog even dat van die 10 euro met Sanne om extra kandidaats over te komen.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 09:10:55 door Amethyst »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #710 Gepost op: 12-02-2017, 09:01:06 »
Als je het geluid op mono zet hoor je heel duidelijk Çammeart is de mol'
En het is ook te zien aan zijn lippen.
In de ondertiteling staat wel *Sanne is de Mol!* maar dat klopt dus niet.
ik heb het ook een paar keer terug geluisterd en hij zingt inderdaad Cammaert is de Mol  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 09:09:11 door Juuls247 »
Meer L

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #711 Gepost op: 12-02-2017, 09:07:31 »
ik heb het ook een paar keer terug geluisterd en hij zingt inderdaad Cammaert die Mol  ::oink::
Yep!


http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/11-02-2017/AT_2070081

^ 49:37 voor wie het terug wil luisteren

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #712 Gepost op: 12-02-2017, 09:11:47 »
Thomas liep weer eens langs een spiegel, waardoor er weer twee Thomasjes te zien waren.

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #713 Gepost op: 12-02-2017, 09:25:31 »
Ik vond Thomas bij de rodeo opdracht erg verdacht. Hij vindt iemand en verdient daarmee 100 euro, terwijl de daadwerkelijke button niet in beeld wordt gebracht. Alle andere buttons komen wel in beeld. Ik denk dat het echte bedrag hoger was en hij slechts een lager bedrag heeft doorgeseind. Op de portofoon van Art stond wel 100, maarja, niets is wat het lijkt.

Daarna zegt Thomas tegen een vrouw "I've seen you before". Voorkennis van de opdracht?

En dan nog de 750 euro die hij voorbij liep.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #714 Gepost op: 12-02-2017, 09:32:24 »
Beter is: xciv=94. 9+4=13=M

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #715 Gepost op: 12-02-2017, 09:32:31 »
Wat me wel echt opvalt zijn de molbiechten bij Thomas. Voorbeeld: dat ik niet de persoon zou zijn die het meeste geld heeft ingebeld..... ja duh!!!!

En ik interpreteerde de opmerking 'I have seen you before' als:  ik ben er eerder straal langsgelopen....
Meer L

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #716 Gepost op: 12-02-2017, 10:21:45 »
ik heb het ook een paar keer terug geluisterd en hij zingt inderdaad Cammaert is de Mol  ::oink::

Haha, ik hoor dat dus echt niet  ::)
Waar is die R en die T dan? Ik kan het er met de beste wil van de wereld niet uithalen  :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #717 Gepost op: 12-02-2017, 10:27:29 »
Ik heb het zelf nu ook teruggezien/gehoord en inderdaad, ik hoor het ook niet.
Wel leuk om te zien hoe Thomas een paar keer Sanne confronteert met dat zij wel eens de mol zou kunnen zijn. Eerst bij de eerste opdracht waar de kandidaten een enveloppe vinden die Sanne over het hoofd gezien heeft. (Sanne toch) en dan later dit liedje. Hij zal heus wel weten dat Sanne hem in de smiezen heeft. Leuk gebbetje.  :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #718 Gepost op: 12-02-2017, 10:51:03 »
Haha, ik hoor dat dus echt niet  ::)
Waar is die R en die T dan? Ik kan het er met de beste wil van de wereld niet uithalen  :)
Het zit er een beetje tussenin denk ik. Ik vermoed dat hij Cammaert bewust niet duidelijk uitspreekt om het op "Sanne" te laten lijken. De eerste letter is in ieder geval geen "S" klank. Dat kun je horen en ook aan z'n mond zien volgens mij.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #719 Gepost op: 12-02-2017, 10:53:28 »
Dus Camma!!!  ::rofl::
Meer L