Wie past deze theorie toe op de andere deelnemers??
Ik zal 't proberen bij Prince:
1. Prince was een van de drie kandidaten die de belangrijkste spullen uit de rugzakken van de anderen bij elkaar moesten zoeken. Prince is de laatste die abseilt en doet dit wel in 'n erg ongeloofwaardige tijd (1 minuut!)
2. Prince zit in de groep van doeners en moet 'n fiets zoeken, maar men neemt 'n fietsenwiel mee.
3. Prince is kopman van een van de fietsploegen.
4. Prince moest samen met John bij het paralellen beslissen hoeveel kanidaten de opdracht zouden doen. Ze 'gokten' op 5, 't werden er 6.
5. kidnapping: Prince heeft de hele tijd de telefoon en communiceert met Kerstin en de andere groep. Niet alle info die Kerstin geeft wordt goed overgebracht. Bovendien hebben we Prince zien goochelen met de 2 telefoons bij de receptie van 't hotel.
Ja en dan aflevering 6: waar zou Prince gesaboteerd kunnen hebben? Ach ja, de vliegopdracht waarbij hij 't waarschijnlijk was die 'n letter 'gemist' heeft. Dus dan gok ik op 'n liedje dat iets met vliegen te maken heeft morgen. ('Vlieg met me mee naar de regenboog' van Paul de Leeuw, 'Vlieg met me mee' van Trijntje Oosterhuis, 'I believe I can fly' van R. Kelly ?)