Dus zonder mollen van Loes geen geld in de pot. Ik zou het persoonlijk een hele zwakke actie vinden van haar dat je als mol niet aan die tafel hebt willen zitten.
Dat zeg ik niet, maar ik kijk nu even via mijn Loes tunnel (waar ik eigenlijk niet meer in zit), dat na dat ze weg is gegaan ook niet veel bijzonder is gebeurd meer qua eventuele molacties. Dan kan je ook afvragen hoe kan dit? Natuurlijk kan de mol best tot het eind blijven, maar soms heb je gewoon puur pech als mol en moet je dit accepteren.
Zou inderdaad Nathan de mol zijn, wat ik zelf nu ook wel denk, maar ben gewoon niet tevreden over bepaalde dingen van hem. Zoals bij deze opdracht was hij de tweede die een envelop open maakte. Hij kreeg het voor elkaar dat Sahil zijn envelop open maakte. Liet de keuze aan Anne-Marie over als ze de envelop zou openmaken, dus zij besloot als er €1500,- verdiend werd en niet hij. Wat gelukkig voor de mol niet gebeurd is. Dit vind ik ook niet een slimme actie van de mol. Dus in dit geval vind ik beide niet heel slim tijdens de opdracht als mol.