Auteur Topic: [Kandidaat] Gabriël Martina  (gelezen 7545 keer)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Gabriël Martina
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2025, 08:12:38 »
Ik dacht een tijdje: héél goede mol maar nu zie ik iemand die eigenlijk niet zo geïnteresseerd was in het spel. En als je dan op 1 iemand gaat zitten in aflevering 3, kán een manier zijn om eruit te geraken.
Wél leuk gesprek in ‘Niet de mol’!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2025, 10:26:54 door Run »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2025, 15:05:47 »
Als je eruit wilt moet je all in op jezelf gaan. Een gok kan ook goed uitpakken, als je door bent weet je dat je goed zit en hoef je nog maar op 1 persoon te letten. Veel relaxter.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2025, 15:14:05 »
Als je eruit wilt moet je all in op jezelf gaan. Een gok kan ook goed uitpakken, als je door bent weet je dat je goed zit en hoef je nog maar op 1 persoon te letten. Veel relaxter.
In Niet de mol zegt hij dat hij heel graag de mol was geweest, ik heb het idee dat het kandidaat zijn hem niet zo beviel mits hij vanaf nu goed zou zitten natuurlijk.  ;D

Online wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2025, 15:59:02 »

De evi hansen techniek
klaar voor de strijd

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2025, 19:22:34 »
Geen verrassing dat hij het niet is. Zoals in andere topics aangehaald vorige aflevering zo goed als niet in beeld. Dat gebeurt nooit met de mol.