Auteur Topic: [Kandidaat] Gabriël Martina  (gelezen 7444 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Gabriël Martina
« Gepost op: 15-11-2024, 11:00:13 »

Bespreek hier alles over Gabriël!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
Re: [Kandidaat] Gabriël Martina
« Reactie #1 Gepost op: 24-11-2024, 12:06:14 »
Gabriël heeft er zin in.
Een filmpje over de mol.

https://www.instagram.com/reel/DCo6zyTMD3L/?igsh=cnhobGpqeWc0ZXNo

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2024, 09:07:59 »
Ik wist niet dat hij ook kon rappen, verbaasd me niets eigenlijk!

Ik moet echt al heel lang lachen om die dierenfilmpjes van hem. Mijn favoriete omschrijving is voor de wasbeer: Volle kat met strafblad🦝, komt zo je osso🏠 binnen!  ::rofl::

Ik vermoed dat hij er als eerste uitligt, of heel ver komt, dit is een speler die alles geeft denk ik!

Offline Allalin

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-12-2024, 15:49:58 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Gabriël:
https://youtube.com/shorts/OsmXz3X3ou0?feature=shared

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2024, 20:50:45 »
Hij leek me een beetje zenuwachtig en/of ongemakkelijk tijdens de kick-off.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2024, 21:03:43 »
Ik weet, dit voelt als verschrikkelijk glad ijs; vroege afvallers moeten bij zo'n bijeenkomst een beetje doen alsof ze iedereen goed kennen, terwijl ze zich denk ik ook generen voor het feit dat ze vroeg afvielen. Dat ongemak dacht ik bij sommigen te merken. (alweer hard gelach bij de productie)...

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2024, 22:36:36 »
Ik vond hem er juist heel gemakkelijk bijzitten. Rik zei ook iets van de rugzak heel langzaam uitpakken.... alsof ie wel lang in het spel heeft gezeten. Ik ben overtuigd dat hij de mol niet is, daarvoor was hij veel te relaxed. Ik gok zo'n beetje 5e afvaller.
De Blondine is de Mol :)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #7 Gepost op: 29-12-2024, 12:31:51 »
Zijn Mol-rap vond ik wel erg tof  ;D

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2025, 15:56:16 »
Nog niemand heeft hier iets gezegd sinds de eerste aflevering. Wat maakt Gabriël zo onverdacht? Bij mij staat hij redelijk hoog, ook omdat hij nog niet zo is opgevallen.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2025, 23:31:15 »
Gabriel staat bij mij ook bovenaan, met name door zijn reactie in de auto nadat ze gehoord hadden wie de mol is en ik vind hem ook het minst relaxed (hij lijkt rustig maar komt niet ontspannen over).
Dus geen concrete mol acties maar echt op ander gedrag.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #10 Gepost op: 12-01-2025, 00:46:53 »
Volgens mij is hij een hele zenuwachtige kandidaat, en gaat hij snel afvallen. Teun was hem nog voor.  ;)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 12-01-2025, 00:56:51 »
Ik vind Gabriël zo weinig opvallen... Dat ik hem nu op nr. 1 heb gezet.  ;D
Al houd ik ook nog wel rekening met het scenario dat hij een hele zenuwachtige kandidaat is.

Deze afl. viel mij in ieder geval op dat hij de aandacht heel erg verlegde naar een rondrennende Sophie. En dat Bridget de schuld keeg van die vingerafdruk-draak.
Maar daarin vind ik vooral het koppel Ray-Gabriël verdacht die juist zeggen dat ze de draak moest meenemen.

Ik weet het: het is nog geen sterk argument, maar ik vind het in ieder geval opvallend te noemen dat Gabriël de minst opvallende edit krijgt.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 12-01-2025, 10:32:40 »
Ik ga wat meer letten op een nerveus knipoog-tikje. Bij de biecht van opdracht 1 na de groepsfoto:
"Het ging heel goed, maar dat snap ik ook wel, want het zou een beetje gek zijn als de Mol voor een hele grote groep gaat lopen mollen" - <knipoog>
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 12-01-2025, 10:37:25 »
Naast Ray in de auto zitten is toch de laatste plek waar de mol wil zitten. Je kan geen mingeld pakken. Je kan niet af gaan en daardoor invloed hebben op de volgende opdracht. En Ray gaat uiteraard de leiding nemen, waardoor je weinig invloed hebt. Ray kan ook nog alles wat je doet makkelijk controleren. Lijkt me met afstand de slechtste plek om te zitten.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 12-01-2025, 12:04:14 »
We hebben ook niet gezien hoe hij in die positie is gekomen, welke invloed hij heeft gehad op Ray en soms zit ook de mol ergens of met iemand wat niet ideaal is. Daar zou ik hem zeker niet op afschrijven. En hij is steeds bij Ray waardoor hij bij de anderen niet opvalt, en ik fijn voor een startende mol..

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #15 Gepost op: 12-01-2025, 12:39:12 »
Heel onzichtbaar. Komt wel heel weinig in de biechten. Te weinig voor een mol.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #16 Gepost op: 12-01-2025, 13:26:43 »
Bij het voorstellen voor het seizoen begon was er al een opmerkelijk moment dat Bridget zei fijn dat er nu uit is en Gabriël snel zijn glas neerzette, zo van jij weet nog niks.

We hebben gezien dat Gabriël in afl. 1 bij Ray zat en nu in afl.2 bij zilveren greep, en het initiatief aan Ray liet.

Bij opdracht lichaamstaal in afl.2 bemoeit hij zich met het raden van de woorden die andere teams hebben uitgebeeld. Hij zit naast Sam, laat hem raden en op ‘’land’  heeft hij als antwoord ‘goor’ of zoiets. Draagt niks goeds bij bij het raden. Bij Pnom Penh zonder H heeft hij ook niks verbeterd.  Sophie en Roos gingen tegen Teun is, Gabriël bleef onopvallend.
Bij lichaamstaal beeldde hij een a en een i op dezelfde wijze uit.

Ik vraag me alleen af hoe Gabriël ooit als mol gekozen zou zijn.

Het zou een patroon kunnen worden dat hij anderen het voortouw laat nemen, en dan een beetje bij stuurt de verkeerde kant op.

Hij verdacht de afvaller Teun. ‘Dat zou een mol nooit doen’. Een omdraaiing van het aloude ‘de afvaller spreekt een verdenking uit naar de mol?’

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 12-01-2025, 15:43:53 »
Hij was ook erg snel met afraden van het woord "heuvel" bij de eerste foto.
"Maar hier begint het al slecht. Hoe ga je die "H" doen dan?"
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-01-2025, 16:07:20 »
Een hoofdletter H zou je kunnen maken door benen te spreiden en handen in de lucht en ook licht gespreid. Oke, je zou dit kunnen opvatten als een X maar dat klopt dan vermoedelijk niet met de rest van het woord.
Je zou ook simpelweg een kleine letter h kunnen maken met een arm in de lucht en met de andere arm maak je een boogje. Het ergst wat je kan overkomen is dat ze het opvatten als een b maar dan kom je op beuvel. Hier maak je dan heel snel heuvel van.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #19 Gepost op: 12-01-2025, 16:22:32 »
Toen Ray in het busje stapte zei Gabriël hallo strijder. Dat kwam er zeer nerveus uit en hij bleef nerveus in dat busje na de molkeuze. Hij was ook even rustig alleen in het busje gaan zitten en niet bij Bridget. Na de eerste dag zei Bridget tegen hem je was moe he, maar misschien wilde hij gewoon op tijd naar ‘bed’?

Bij de introductie van de kandidaten kijken de deelnemers op de achterste rij wel eens opzij. De camera vond het prima om een beeld te eindigen bij Roos, maar niet bij Gabriël. Ray, Sam en Sophie keken wel eens opzij maar nooit kwam Gabriël in beeld als degene naar wie ze keken, de camera swiepte eroverheen.