Auteur Topic: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]  (gelezen 24146 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2002, 10:40:58 »
Citaat

Ik heb net dit hele topic doorgeploegd (ook deel 1), en het valt me op dat er zo weinig gezegd wordt over het deel van de intro waarin de deelnemers voorgesteld worden. Ik weet dat DE HINT vorig jaar ook al in dat deel zat, maar dat wil toch nog niet zeggen dat er niet weer een hintje in kan zitten?
Of is er voor dit deel van de intro een ander topic? (Dat ik dan dus duidelijk gemist heb, sowwy :-[)

nee, volgens mij is er nog nix gevonden ....ik heb gedacht dat er IETS in zou zitten, maar voorlopig nog nix kunnen vinden.

misschien ze hier nog ff op een rijtje zetten

volgorde afl 1
==========

tussen ronde haakjes staat de exit-aflevering

Erik (1)
Karen (?)
George (?)
Jantien (?)
Prince (?)
John (?)
Paméla (2)
Dick (3)
Kerstin (5)
Ellen (?)
Harry (?)

andere afleveringen
===============

tussen ronde haakjes staat de exit-aflevering , tussen vierkante haakjes herkomst intro-fimpje

Dick (3) [3, fietsen]
Paméla (2) [1, abseilen]
John (?) [?]
Prince (?) [2, kayak]
Harry (?) [?]
Ellen (?) [6, vliegtuig]
Kerstin (5) [5, ontvoering]
George (?) [?]
Karen (?) [4, driehoeksopdracht]
Jantien (?) [5, zingen]

en kijk ook eens bij dit topic , gebaseerd op volgorde kandidaten zoals deze getoond werd bij executie Prince in aflevering 2 (niet de normale alfabetische volgorde), werd een prognose gemaakt voor de verdere serie.

cheers
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2002, 12:34:58 »
Citaat
tussen ronde haakjes staat de exit-aflevering , tussen vierkante haakjes herkomst intro-fimpje

Dick (3) [3, fietsen]
Pam鬡 (2) [1, abseilen]
John (?) [?]
Prince (?) [2, kayak]
Harry (?) [?]
Ellen (?) [6, vliegtuig]
Kerstin (5) [5, ontvoering]
George (?) [?]
Karen (?) [4, driehoeksopdracht]
Jantien (?) [5, zingen]

He..... van elke aflevering is er een introotje gekoppeld aan een kandidaat. Alleen aflevering 5 heeft er 2: Kerstin en Jantien.

Kerstin is er dus uit, wat betekent dat voor Jantien?

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2002, 12:53:11 »
dat kan ik wel verklaren gloof ik: 11 kandidaten, 10 echte aflevering, dus 1 word gedubbeld, of had erik geen echt intro filmpje, want dan is het idd erg raar

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2002, 12:55:22 »

Citaat

He..... van elke aflevering is er een introotje gekoppeld aan een kandidaat. Alleen aflevering 5 heeft er 2: Kerstin en Jantien.

Kerstin is er dus uit, wat betekent dat voor Jantien?

dat ze de Mol is?  ??? ik heb ze in ieder geval nog niet geschrapt van m'n lijstje......

groetjes
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2002, 12:58:20 »

Citaat

dat kan ik wel verklaren gloof ik: 11 kandidaten, 10 echte aflevering, dus 1 word gedubbeld, of had erik geen echt intro filmpje, want dan is het idd erg raar

erik had geen inderdaad geen intro-filmpje....de intro-filmpjes werden maar getoond vanaf aflevering 2.

't kan natuurlijk gewoon toeval zijn dat er 2 intro's uit aflevering 5 komen; trouwens heb ik de indruk dat de meeste intro-beelden NIET exact op dezelfde manier in de uitzending zijn gekomen

cheers
vlaming

Offline Mr._Jones

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2002, 13:45:57 »
Klopt Vlaming! Zo uit mijn hoofd weet ik het zeker van Jantien. Dat moment heb ik zeker niet gezien in de uitzending. Blijf haar lach in dat intro-filmpje zo grappig vinden, en heb het zeker niet gezien!
Dacht ook even dat zij er niet uit kon gaan in afl. 5 doordat ik dat niet gezien had, maar dus toch...
Kan me verder niet voorstellen dat het iets te betekenen heeft trouwens...

Er zitten trouwens toch ieder jaar maar heel weinig (2/3) aanwijzingen van de redactie in?

You don't wanna fall apart this time

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2002, 13:50:19 »
bij jantien niet nee, en volgens mij karen ook niet want ze zegt iets van 'karen voor kerstin en ... (john?)'. dat heb ik haar in de uitzending niet horen zeggen, ook niet na het een paar keer opnieuw bekeken te hebben...

Offline Mr._Jones

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2002, 13:55:50 »
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat van alleen de mol het stukje daadwerkelijk te zien is in de aflevering!
Beetje zwak, maar wie weet...
Jantien en Karen kloppen (dus) niet?...
Wie weet wat van de rest?
Interessant om morgen van Ellen in de gaten te houden... of niet...

You don't wanna fall apart this time

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2002, 13:58:05 »
Ik zie nog steeds een hint in het feit dat iedereen begint met zijn naam (ik ben karin konings etc etc) behalve George (ik ben kok), Ellen (ik ben directeur) en John, die alleen zijn voornaam zegt. (Dit dus bij het allereerste filmpje.

Maar ik schijn hier weining medestanders voor te krijgen, want er heeft nog nooit iemand op gereageerd... :-/

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2002, 13:58:41 »
prince volgens mij wel.
de rest van de mensen van de filmpjes van de afgelopen afleveringen ligt er toch al uit?
dus is prince de mol? het zou best kunnen. alleen denk je dan niet dat ze van alle finalisten zo'n stukje laten zien? want wat ik van george gezien heb, vind ik toch wel een stuk wat ze in de aflevering laten zien, maar dat is  natuurlijk alleen speculatie

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2002, 14:00:43 »
tweety, het kan best hoor, ik geef je er best gelijk in. alleen twee van deze drie, ellen en john, komen niet voor in mijn finale lijstje, maar ik moet toegeven: john zou een redelijk goede mol zijn (ik ben john (de mol)). ja, ik ga volgende week wel op hem stemmen. nu eerst op prince. denk je dan dat george of ellen wint, of kan je dat er niet uit opmaken?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2002, 14:11:50 »
Citaat

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat van alleen de mol het stukje daadwerkelijk te zien is in de aflevering!
Beetje zwak, maar wie weet...
Jantien en Karen kloppen (dus) niet?...
Wie weet wat van de rest?
Interessant om morgen van Ellen in de gaten te houden... of niet...

de intro van dick kwam ook zeker niet in de uitzending....van prince & paméla is het moeilijk te zeggen, zou de beelden opnieuw moeten bekijken

ciao
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2002, 14:14:22 »
paméla volgens mij ook niet... ik heb haar iig niet: dat meen je niet! horen zeggen in de uitzending met inzooming op haar gezicht, wat bij de intro wel het geval is. maar ik heb aflevering 1 niet opgenomen, dus van paméla kan ik het niet nakijken...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #33 Gepost op: 14-03-2002, 14:21:04 »
Citaat

tweety, het kan best hoor, ik geef je er best gelijk in. alleen twee van deze drie, ellen en john, komen niet voor in mijn finale lijstje, maar ik moet toegeven: john zou een redelijk goede mol zijn (ik ben john (de mol)). ja, ik ga volgende week wel op hem stemmen. nu eerst op prince. denk je dan dat george of ellen wint, of kan je dat er niet uit opmaken?

Nou dat is eigenlijk nu ook een beetje mijn probleem. John zou wat mij betreft de winnaar kunnen zijn, Ellen de winnaar en George de verliezer (ja sorry...). Maar ik kan Prince niet loslaten......my sweet Prince....you are the one...
Maar toch. Of misschien wat het alleen om ons te misleiden, dat is dan in mijn geval gelukt.

Volgens mij is het introductie filmpje van Pamela wel hetzelfde, want je hoort "dat meen je niet" en dat is ook uitgezonden. Maar dat kan er ook later onder gemonteerd zijn, net als "dan maar zonder mol" van Karen. Of.....Pamela is de mol!!  ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2002, 14:31:43 »
Citaat

Ik zie nog steeds een hint in het feit dat iedereen begint met zijn naam (ik ben karin konings etc etc) behalve George (ik ben kok), Ellen (ik ben directeur) en John, die alleen zijn voornaam zegt. (Dit dus bij het allereerste filmpje.

daar had ik eigenlijk nog nooit opgelet, ik zal dit strax eens checken, als het waar is dan kan er mogelijks wel iets inzitten!

goed gezien in ieder geval

cheers!
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2002, 17:25:18 »
Ja Tweety, dat heb ik naar aanleiding van de eerste aflvevering ook al 'ns ergens gepost. Ik vond 't wel vreemd dat niet iedereen zich voorstelde in 't filmpje, maar toen leek niemand er iets in te zien...... :-/

Maar wat betrefd de introfilmpjes, ook dat van Kerstin is niet zo letterlijk uitgezonden. Bij haar introfilmpje zien we haar gezicht van heel dichtbij en ze kijkt naar buiten door 't raampje. Nu zien we in afl. 5 wel 'n soortgelijk stukje, maar dan van veel verder af gefilmd.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2002, 18:06:26 »
naar aanleiding  van dit schrijfsel van Tweety heb ik nog eens het allereerste intro-filmpje bekeken =

Tweety schreef vandaag rond 13h58 =
Citaat

dit klopt inderdaad.....wat me ook al meteen opgevallen was is dat George en Ellen wanneer ze zich voorstellen al in Portugal zitten (beide met hetzelfde decor op de achtergrond).  John zegt gewoon z'n familienaam niet maar stelt zich wel voor bij beelden die thuis geschoten zijn. Wel lijkt die "2" toch echt wel op hem te slaan en niet op Prince.  Verder lijkt Ellen onder de grond te willen kruipen en zijn haar ogen afgedekt (kan ook een zonnebril zijn). Al bij al denk ik dat hier wel iets uit te halen is!

Cheers!
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #37 Gepost op: 14-03-2002, 19:24:00 »
vlaming, kan je dat filmpje op de een of andere manier naar mij sturen, het filmpje van alle 11 de kandidaten die zich voorstellen, want ik ben het vergeten op te nemen.

nog even terugkomend op paméla, dat van 'dat meen je niet' kan ook best zijn dat ze in de serie uitgezoomd was en hier ingezoomd, of dat je het haar in de serie hoorde zeggen maar dat je toen een ander beeld zag?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2002, 19:44:22 »
Citaat

Al bij al denk ik dat hier wel iets uit te halen is!

Wel grappig dat we hier ook al over gediscusierd hebben na afl. 1, maar dat daar verder niets meer mee gedaan hebben.

Dit is een van m'n posts uit 't topic'Let op de details in de beginfilmpjes'.

Citaat
Ik heb gisteren nog 'ns extra goed gelet op de introfilmpjes toen ik de aflevering van vrijdag nog maar 'n keer bekeek. Er zijn 'n aantal dingen die me opvielen:

Zowel Erik, Karen, Jantien, Prince en Pamela stellen zichzelf twee keer voor (1 keer op 't vliegveld als ze zich melden bij de steward en 1 keer in hun filmpje). George, John, Dick, Kerstin en Harry stellen zich maar 1 keer voor, in hun filmpje.

Zoals al door velen van jullie opgemerkt stelt Ellen zich helemaal niet voor. Ze zegt haar naam dus niet op 't vliegveld en ook niet in haar filmpje.

Ook is vreemd dat Ellen's filmpje op de boot is opgenomen (zie achtergrond bij filmpje), terwijl alle andere filmjes bij de kandidaten thuis zijn opgenomen.

John stelt zich alleen voor met z'n voornaam. Alle andere noemen zowel hun voor- als achternaam. (heet John soms John de Mol?)

Zowel van Ellen als van John weten we dus geen achternaam. Op deze site bij de kandidateninfo zijn deze achternamen ook al onbekend.

George liet z'n schetsenboek zien. Alle tekeningen daarin waren van zandlandschappen (met mollenhopen?)

De achternamen van Ellen en John weten we dus inmiddels wel, maar die zijn vooralsnog niet genoemd in de introfilmpjes.

Ik ga 't topic van toen nog maar 'ns nalezen, misschien dat we er iets uit kunnen halen wat toen niet en nu wel van belang lijkt.  ;)

Trouwens ik zie net dat er iets vreemds is met die topic. Ik heb daar 't eerste berichtje in terwijl ik die topic nooit geopend heb en ik citeer in dat berichtje iemand anders, dus er moeten wel andere posts voor de mijne in gestaan hebben, maar die lijken ineens foetsi.  ???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 14-03-2002, 21:33:37 »
Misschien is het zo dat alleen het voorfilmpje van de mol letterlijk uit de uitzending komt en die van de rest niet. Die van Jantien en Karen heb ik zeker niet gezien en over Dick en Pamela zit ik ook te twijfelen.