Auteur Topic: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]  (gelezen 24167 keer)

Offline Taupe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]
« Reactie #80 Gepost op: 17-03-2002, 11:32:56 »
Vlaming jou theorie zal misschien wel kloppen, maar ik zal me helemaal kapot gieren als de intro's helemaal niet meer kloppen.

Ik ga met Daisy meej.

Ik lees net het newe stukje van Vlaming en dan kom ik nogmaals trug op het mogelijke feit dat Prince er idd volgende of de daar opvolgende aflevering eruit vliegt omdat hij de volle 3 weken niet vol heeft gemaakt........
Als idd Prince of Harry eruit gaat nou dan wordt het forum tot leven geschud hoor. Suc6 allemaal, we zullen hem vinden voor dat het bekend is gemaakt.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 17-03-2002, 11:43:02 »

Citaat

ik kan me maar moeilijk indenken dat ze de complete volgorde van exits zomaar weggeven, lijkt me een beetje van het goede teveel? tot hier en niet verder denk ik.....maar je weet het nooit.....

In de eerste NL molserie deden ze het ook, maar toen in de aftiteling, dus ik zie niet in waarom ze het niet zo zouden doen.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 17-03-2002, 11:58:14 »
Citaat

In de eerste NL molserie deden ze het ook, maar toen in de aftiteling, dus ik zie niet in waarom ze het niet zo zouden doen.

de eerste en de derde Mol-serie, da's wel een wereld van verschil hé  ;)

nou, we zien wel ..... as. vrijdag weten we al wat meer.  ;)

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 17-03-2002, 13:43:07 »

Citaat

yep, klopt, heb het ondertussen eens gecheckt bij vlaamse mol 2. we hopen maar dat de theorie blijft kloppen tot op 't eind;

ben je zeker vlaming ? ik dacht dat we eerst Marianne zagen, dan Hugo, en dan Nicky.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 17-03-2002, 13:51:53 »
Citaat

ben je zeker vlaming ? ik dacht dat we eerst Marianne zagen, dan Hugo, en dan Nicky.

heya imka
ik heb zelf de video niet (meer), maar volgens deze site is het verlopen zoals JIJ schrijft, sorry voor het misverstand :-/
groetjes
vlaming

Offline Hugo

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 17-03-2002, 14:24:34 »
Ik weet niet of iemand deze insteek al heeft gepost en zoja dan mijn exuses maar ik kon het zo snel niet vinden.

Het zou ook kunnen zijn dat er een hint verborgen zit in de TEKSTEN die Angela zegt en dus niet in de plaats waar ze naar toe schuift.

Ik heb alle teksten genoteerd en ben al druk aan het puzzelen geweest. De meest makkelijke oplossing zou zijn dat we de eerste letters achter elkaar moeten zetten en dat daar dan een zin uit komt.
Maar dat werkt niet, tenzij de lettercombinatie EHZZEN opeens een goede zin is.

Verder zat ik te denken om dan de eerste letter te nemen uit de tekst van afl. 1, de tweede uit afl. 2 enz. Maar ook dat werkt niet want dan kom je uit op de zin EEWENN. En dat slaat ook nergens op.

Ten derde zat ik te denken aan een combinatie van de tekst en de woorden die tijdens het praten van Angela in beeld verschijnen. Bijvoorbeeld dat als het woord MOL in beeld verschijnt dat we dan de eerste letter van het woord dat na de mol komt moeten hebben. Misschien vergezocht maar ik ga het toch eens proberen.

Als iemand andere ideeen in deze richting heeft hoor ik het graag.

Hugo

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 17-03-2002, 14:24:48 »

Citaat

heya imka
ik heb zelf de video niet (meer), maar volgens deze site is het verlopen zoals JIJ schrijft, sorry voor het misverstand :-/
groetjes
vlaming

geeft niet
(btw er zit ook wel een foutje op die site : de foto van Hugo, de Mol, is fout : ze geven een foto van Hugo, de winnaar van deMol1)

Offline Redlex

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 17-03-2002, 14:28:43 »
Zit alles eens door te lezen en heb het volgende:
Afl 4 voor de reklame van de uitzending zegt Angela"er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint, degene die `t antwoordt weet ( dan komt George in beeld ) op de vraag "wie is de mol "
Afl.5 heb ik helaas niet meer op band.
Afl 6 weer voor de rekl. Angela Dillemma maar niet voor de mol
Waarbij je Jantien boven op `t vliegtuig over de kerk ziet vliegen waar George en Karen op staan.
Jantien de mol
George wint de poen

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 17-03-2002, 14:32:31 »
Of George de mol, Jantien de winnares?

mollig

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 17-03-2002, 14:34:14 »

Citaat

...Angela Dillemma maar niet voor de mol
Waarbij je Jantien boven op `t vliegtuig over de kerk ziet vliegen waar George en Karen op staan.
Jantien de mol
George wint de poen

Dilemma, maar niet voor de mol: want die hoefde niet te vliegen en dus ook niet in de rats te zitten over z'n hoogtevrees: George ;)

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 17-03-2002, 14:49:41 »
Precies Hondje!  ;D ;)

mollig

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 17-03-2002, 14:52:33 »
Durft George dan niet te vliegen hoe is hij dan in Portugal gekomen???

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 17-03-2002, 15:05:40 »

Citaat

geeft niet
(btw er zit ook wel een foutje op die site : de foto van Hugo, de Mol, is fout : ze geven een foto van Hugo, de winnaar van deMol1)

'k weet het....waarschijnlijk een mollestreek !?

tsja...de mol is onder jullie, altijd!

groetjes
vlaming

Offline Lampje

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 17-03-2002, 15:25:23 »

Citaat

Ik weet niet of iemand deze insteek al heeft gepost en zoja dan mijn exuses maar ik kon het zo snel niet vinden.

Het zou ook kunnen zijn dat er een hint verborgen zit in de TEKSTEN die Angela zegt en dus niet in de plaats waar ze naar toe schuift.

Ik heb alle teksten genoteerd en ben al druk aan het puzzelen geweest.

Als iemand andere ideeen in deze richting heeft hoor ik het graag.

Hugo

Jij bent een mollenvanger naar mijn hart, Hugo ! Ik heb al een keer eerder de teksten van aflevering 1 - 5 gepost. Ook ik ben ervan overtuigd dat hier de oplossing in zit. De teksten zijn namelijk altijd verschillend en per aflevering gemaakt. 1 bepaald stuk komt elke week weer terug. Is dit het stuk waar de clou in zit, of moet je dit stuk tekst nou juist vergeten ? Kortom, ook ik puzzel lekker door met die teksten ..... Tot nu toe niet echt een andere invalshoek dan die van jou gevonden.

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 17-03-2002, 15:45:21 »
Lampje, kun je me even vertellen waar, in welk topic, die teksten staan? Er zou wel wat in kunnen zitten, zeker als er 1 stuk elke keer hetzelfde is.

mollig

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #95 Gepost op: 17-03-2002, 16:10:41 »
el_topo, kijk in de nieuwe topic van Hugo 'aanwijzingen in de openingsteksten van Angela'

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 17-03-2002, 16:15:18 »
Dank je mapel, maar ik hed 'm al gevonden  ;D

mollig

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 17-03-2002, 17:43:07 »
Misschien kunnen we de onderstreepte woorden terug zien in de interviews/biechten van de mol?

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 17-03-2002, 18:07:04 »
Aangezien op het topic geopend door Hugo een slotje zit zal ik even de teksten hierheen halen

Citaat
Bij deze een mogelijke nieuwe theorie om de beginfilmpjes te bekijken. Dit keer letten we niet op de plaats waar Angela naar toe gebeamd wordt maar op de tekst van Angela en welke woorden daaruit in beeld worden gebracht.

Hieronder heb ik alle openingsteksten getikt (een heel werk!) en daarin meteen de woorden onderstreept die in beeld verschijnen.
Volgens mij zit hier ergens een hint in verborgen maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit. Maar aangezien het forum bomvol zit met allemaal rasspeurders zitten er waarschijnlijk wel mensen tussen dieer een patroon in zien.

Het enige patroon dat ik voorlopig zelf zie is het feit dat het woord TEST elke keer als het in de tekst voorkomt in beeld wordt gebracht.

En misschien zit het patroon ook wel in andere zaken. Zo dacht ik zelf aan de beginletters maar als je die achter elkaar zet krijg je een onmogelijke zin. Datzelfde geldt voor de eindletters.

Kortom, misschien is het niets en dan mag dit item gesloten worden maar kijk er eerst eens na als jullie willen.

Hugo

Afl. 1:

11 Nederlanders op avontuur in Portugal. Samen moeten ze opdrachten doen. Elke opdracht die slaagd levert geld op voor de pot. Een pot die kan oplopen tot meer dan 250.000 euro. Een van hen is een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. De mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechtst maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 2:
Het eerste slachtoffer van de mol is gevallen. 9 kandidaten en 1 mol gaan verder met de opdrachten in Portugal. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 3:
Ze worden tot het uiterste gedreven, psychisch en fysiek. Er zijn nog maar 8 kandidaten over en 1 mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 4:
7 kandidaten en 1 mol. En vandaag moet er weer een kandidaat naar huis. Degene die het minst weet over de mol. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 5:
Er gingen 11 mensen naar Portugal, er zijn er nog maar 8 over. Verleden week hoefde er niemand naar huis. Deze week moeten ze weer strijden om de pot waarvoor ze wel moeten samenwerken. Een van hen is een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. De mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 6:
Na 10 zware dagen betaalde Kerstin de prijs, zij werd het vierde slachtoffer van de mol. En toen waren en nog zeven. Om het geld te winnen moeten ze samenwerken. Kerstin werkte samen, maar hoe moet je nu samenwerken als je niemand kunt vertrouwen. Een dillema voor de groep, maar niet voor de mol?

Met grooooooote dank aan Hugo

Heb zelf dit opgeschreven nav Hugo's tekst
Citaat

Heb de onderstreepte woorden even apart opgeschreven. Sommige woorden komen maar 1x voor, andere woorden vaker.

opdrachten 1x
geld 1x
saboteur 1x
mislukken 1x
test 4x
Wie is de mol? 5x
kandidaten 3x
mol 3x
naar huis 1x
ontmaskeren 1x
het geld 1x
Portugal 1x
de pot 1x
samenwerken 2x
zware dagen 1x
de mol 1x
vertrouwen 1x
maar niet voor de mol? 1x

Ik kom tot de conclusie dat ik hier niets mee kan, iemand anders misschien??

Kan er nog altijd niks mee, jammer dan  :(

mollig

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 17-03-2002, 19:26:01 »
Ik bedacht me net iets, als we bij de tekst van Angela (zie hierboven) nou eens de beelden zoeken. Dus wat komt er bij welke uitspraak van Angela in beeld?
Ga even kijken voor de laatste aflevering...

mollig