Auteur Topic: Missie Antartica  (gelezen 27170 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2002, 11:58:10 »
ik ga nu nog even genieten van mijn jong-zijn en ga naar het zwembad doeiiiii

always look on the bright side of life

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #41 Gepost op: 1-05-2002, 22:37:15 »

ik ga nu nog even genieten van mijn jong-zijn en ga naar het zwembad doeiiiii

Niet je gal spugen in het zwembad he Julia ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #42 Gepost op: 1-05-2002, 22:44:40 »

Niet je gal spugen in het zwembad he Julia ;D

oeps... :-[

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #43 Gepost op: 3-05-2002, 20:10:08 »
he gat nee he, vanavond weer missie antartica  :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #44 Gepost op: 3-05-2002, 20:38:43 »
Ja en nu ga ik toch ook eens kijken, anders heb ik ook geen gal te spugen toch?
Ik doe ook al virtueel mee, dus vanavond maar even kijken waar het allemaal op slaat!
groet! Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 3-05-2002, 23:02:17 »
Ok, tweede aflevering geweest, weer wat gal aangemaakt he? Ik was een film aan het kijken maar ben toch maar MA gaan kijken. Anders heb je niks af te kraken, natuurlijk ;).

Nu gelukkig wel, twas weer even saai als altijd, de enige stukjes die ik wel leuk vond waren die fragmenten met die jagende orca's, maar ja, natuurlijk is dat mooi en bovendien was die irritante stem toen ook ff stil.

Jah, 't commentaar wordt ook steeds saaier want jah, twas gewoon weer oersaai. Echt onvoorstelbaar dat die sensatiezoekende stem (zo vind ik 'm klinken, zo sbs'erig) tijdens dat duiken zei: "voor het Rrrode Team gaat ... het water in voor de 3 meter, en voor het Geeele Team gaat ... nu ook het water in naar de 3 meter! ... komt nu aan kant, even later komt ook ... aan kant! Nu gaat ... voor het Rode Team als eerste het water in voor de 5 meter, nu ook ..." enzenzenzenz... Alsof we dat niet al lang in beeld zagen!!!! Het is geen radio, tleek wel de toelichting voor de blinden, ja die kijken er ook zo veel ja. Tjongejonge.
En wat was het dan toch oooooooh zo spannend dat die radio niet heel erg verstaanbaar was...! "Derrr-de vrrraaaaaaggg, ja - ik - ver - sta - je - !"

Ik heb nu ook de leader gezien, die had ik vorige week gemist, nou, die is wel het allersaaiste van het hele programma. Hoe die kandidaten worden voorgesteld, jah ok we zijn wat beters gewend he... Maar hm ik merk toch helaas ook dat het afkraken vorige week een stuk meer opluchtte (maar ja toen wist je ook niet van tevoren wat er ging komen), nu begin ik widm eigenlijk alleen maar meer te missen als ik naar ma kijk... :(

En ja hoor, Hansie pansie ging weer janken hoor... "ik zat er helemaal doorheen, maar ik wilde gewoon niet opgeven!" pff pff pff, en dat geeft zich op voor een reis naar Antarctica?! Hij doet het hele programma niks anders dan huilen huilen huilen. En nu was er niet eens een dolfijn in zicht...!!! Dan kan ik het nog enigszins begrijpen...

En dan Ed, die had voor de tweede keer het minst aantal punten, dus ik zou zeggen, als je het dan toch op punten doet, gooi 'm er dan meteen uit, hoeven wij die saaie vragen niet aan te horen. Maar nee hoor, uiteraard, meneer mag weer blijven. Hij wordt wel steeds minder geliefd; Koen wilde 'm al niet hebben in z'n team, vervolgens zegt Mercedes (min of meer) tegen 'm: "jij mag niet meedoen! :P" ("jij blijft bij de auto, of wil je mee?") En Ed was het ook die het duiken liet mislukken. Hij is ongetwijfeld de Mol. ehhhm...
En dan zegt ie dat ie wil winnen! hahahaha

Over het tango dansen is minder te zeggen, was op zich wel een leuk idee om die mensjes leuk aan te kleden en ze te laten dansen met Argentijnen waar ze dan ook gezellig ruzie mee mogen maken. Maar zoals vorige week ook al: te veel beelden van hetzelfde, te weinig muziek op het op te laten leven, en dan is het toch niet meer leuk. Ze hadden ook niet echt duidelijk zichtbaar plezier, dat was ook wel jammer, maar ja wel logisch als je die punten moet en zal halen he.

und haben jullie die microfoon gezien die in beeld kwam? :P ;D (flauw, flauw...)

Denk dat ik vorige week toch maar niet ga kijken, straks valt het nog mee...... (stel je voor!!! iehhh!!)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: 4-05-2002, 01:36:22 »
Ik heb vanavond voor het eerst ook dit Missie Antartica gezien en ik moet zeggen; het boeide me meteen. Je blijft je afvragen: wie is nou de saboteur! Je moet blijven kijken, want je wil weten wie het is...

Persoonlijk denk ik dat het Ed is. Hij volbracht de opdrachten erg slecht: Met een dame; waarmee elke man de tango-sterren van de hemel zou moeten dansen, kreeg hij het voorelkaar om als eerste af te vallen en hij had ''zogenaamd'' een slechte verbinding met de presentratrice in de volgende opdracht en daarna hielp hij nog eens de duikopdracht om zeep.

Echt; Ed moet het wel zijn!

Heel vreemd trouwens dat hij in een afval opdracht zat waarbij hij zou kunnen afvallen. De saboteur kan toch niet afvallen? Dit brengt mij tot de conclusie dat die andere jongen die de ticket uiteindelijk aan die vrouw met die rare naam gaf ook in het compot moet zitten...

Intrigerende serie!

Gr. B.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #47 Gepost op: 4-05-2002, 11:41:01 »
ik heb niet gekeken...lang leve mijn bedjuhhhhhh

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 4-05-2002, 12:14:04 »
Helemaal mee eens Daisy, Ed is gewoon De Mol. Ik heb alleen het eind va ndie duikopdracht gezien en dan het retour spel of whatever.
Volgens mij heeft de regie tegen Ed gezegd dat ie stil moet zijn als er iemand afvalt (want met zijn hard gejuich in afl 1 toen er iemand naar huis moest, neemt ie toch direct de spanning weg) Net zoals mijn vader, als we eens een keer samen een film kijken en het wordt heel spannend (bijvoorbeeld iemand richt zijn revolver op iemand anders om hem te bedreigen en de spanning stijgt, zal ie schieten of niet) dan komt hij ertussen 'DIE SCHIET NIET! DAT WEET IK NU AL!' Thanks for ruining the mood dad....
Ennieweej, dat was ff offtopic, MA sucked nu een beetje meer dan ik vorige week dacht. En ik bedoel Missie Antarctica en niet mijn Ma

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #49 Gepost op: 4-05-2002, 12:36:18 »
Robbieazarty :D :D :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #50 Gepost op: 4-05-2002, 14:19:36 »
Wat mij vooral opvalt is de jammerlijke teleurgang van de Nederlandse taal. En dan nog in Nederland zelve!

Op een gegeven moment zegt die blonde (da's misschien ook de reden...  ::) ) iets als:

"Met die d*ie lette*s moeten jullie p*obe*en om een woo*d te vo*men..."

Daarbij de letter 'r' zodanig tegen haar verhemelste plettend dat het geheel als een soort gewauwel van de onderste plank overkomt.
Dit is t*ouwens een ve*schijnsel waa* ik mij de laatste tijd mee* en mee* aan e*ge*  8) op de Nederlandse buis.

Geef mij maar terug de tijd waarbij Paul van Vliet de 'r' lekker over zijn tong liet rollen of Het Goede Doel van zich liet spreken!

Over het programma zelf dan: een zoveelste variante op de mol die weer niet eens tot aan de enkels reikt. Kon nog net een geeuw onderdrukken. Als een koe eenmaal is uitgemolken, kan zelfs een Miss Antartica mij niet meer bekoren...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #51 Gepost op: 4-05-2002, 22:53:53 »
H A A L  H E T  V A N  D E  B U I S  ,  N U !

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #52 Gepost op: 4-05-2002, 23:30:02 »

H A A L  H E T  V A N  D E  B U I S  ,  N U !

hmmm...gaan we staken ken?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 7-05-2002, 15:00:40 »
wat wordt er toch een gal gespuugd zeg... drie topics erover! ;) Zullen we niet ff een positief topic maken...? (hm, waarover... widm is afgelopen dusss ehmmmmmmm... ;))

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 7-05-2002, 15:23:04 »

wat wordt er toch een gal gespuugd zeg... drie topics erover! ;) Zullen we niet ff een positief topic maken...? (hm, waarover... widm is afgelopen dusss ehmmmmmmm... ;))

Prince dan maar? :p Maar ja die zijn er ook al genoeg!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 7-05-2002, 22:09:03 »

Prince dan maar? :p Maar ja die zijn er ook al genoeg!

ok... hij is zoooooo knap... en lief... *zwijmel zwijmel* :P ;) ;D

Wat bedoel je nou, zijn er Prince'en genoeg(>:( ;)), positieve topics genoeg ??? ;)
Maar positief over John mag van mij ook, hoooooor......... :P ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 8-05-2002, 11:19:59 »
positieve topics genoeg bedoelde ik. Waren er maar meer Prince'en (is dat juist geschreven?) dan was de wereld heel wat opgewekter

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 8-05-2002, 17:03:18 »

positieve topics genoeg bedoelde ik. Waren er maar meer Prince'en (is dat juist geschreven?) dan was de wereld heel wat opgewekter

jaaaaa waren er maar heeeeeeeeeel wat meer Prince'en (volgens mij is er geen mogelijkheid om dit goed te schrijven :)), dan waren er misschien nog een paar vrij...! :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 8-05-2002, 17:36:36 »
:p

Volgens mij kun je ook Prince'jes gebruiken, en dat is wel juist ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #59 Gepost op: 8-05-2002, 20:22:07 »
je kan er ook prinsen van maken of om de naam in ere te houden princen/princes (onee das te vrouwelijk :):)