Ok, tweede aflevering geweest, weer wat gal aangemaakt he? Ik was een film aan het kijken maar ben toch maar MA gaan kijken. Anders heb je niks af te kraken, natuurlijk

.
Nu gelukkig wel, twas weer even saai als altijd, de enige stukjes die ik wel leuk vond waren die fragmenten met die jagende orca's, maar ja, natuurlijk is dat mooi en bovendien was die irritante stem toen ook ff stil.
Jah, 't commentaar wordt ook steeds saaier want jah, twas gewoon weer oersaai. Echt onvoorstelbaar dat die sensatiezoekende stem (zo vind ik 'm klinken, zo sbs'erig) tijdens dat duiken zei: "voor het Rrrode Team gaat ... het water in voor de 3 meter, en voor het Geeele Team gaat ... nu ook het water in naar de 3 meter! ... komt nu aan kant, even later komt ook ... aan kant! Nu gaat ... voor het Rode Team als eerste het water in voor de 5 meter, nu ook ..." enzenzenzenz... Alsof we dat niet al lang in beeld zagen!!!! Het is geen radio, tleek wel de toelichting voor de blinden, ja die kijken er ook zo veel ja. Tjongejonge.
En wat was het dan toch oooooooh zo spannend dat die radio niet heel erg verstaanbaar was...! "Derrr-de vrrraaaaaaggg, ja - ik - ver - sta - je - !"
Ik heb nu ook de leader gezien, die had ik vorige week gemist, nou, die is wel het allersaaiste van het hele programma. Hoe die kandidaten worden voorgesteld, jah ok we zijn wat beters gewend he... Maar hm ik merk toch helaas ook dat het afkraken vorige week een stuk meer opluchtte (maar ja toen wist je ook niet van tevoren wat er ging komen), nu begin ik widm eigenlijk alleen maar meer te missen als ik naar ma kijk...

En ja hoor, Hansie pansie ging weer janken hoor... "ik zat er helemaal doorheen, maar ik wilde gewoon niet opgeven!" pff pff pff, en dat geeft zich op voor een reis naar Antarctica?! Hij doet het hele programma niks anders dan huilen huilen huilen. En nu was er niet eens een dolfijn in zicht...!!! Dan kan ik het nog enigszins begrijpen...
En dan Ed, die had voor de tweede keer het minst aantal punten, dus ik zou zeggen, als je het dan toch op punten doet, gooi 'm er dan meteen uit, hoeven wij die saaie vragen niet aan te horen. Maar nee hoor, uiteraard, meneer mag weer blijven. Hij wordt wel steeds minder geliefd; Koen wilde 'm al niet hebben in z'n team, vervolgens zegt Mercedes (min of meer) tegen 'm: "jij mag niet meedoen!

" ("jij blijft bij de auto, of wil je mee?") En Ed was het ook die het duiken liet mislukken. Hij is ongetwijfeld de Mol.
ehhhm...En dan zegt ie dat ie wil winnen! hahahaha
Over het tango dansen is minder te zeggen, was op zich wel een leuk idee om die mensjes leuk aan te kleden en ze te laten dansen met Argentijnen waar ze dan ook gezellig ruzie mee mogen maken. Maar zoals vorige week ook al: te veel beelden van hetzelfde, te weinig muziek op het op te laten leven, en dan is het toch niet meer leuk. Ze hadden ook niet echt duidelijk zichtbaar plezier, dat was ook wel jammer, maar ja wel logisch als je die punten moet en zal halen he.
und haben jullie die microfoon gezien die in beeld kwam?

(flauw, flauw...)
Denk dat ik vorige week toch maar niet ga kijken, straks valt het nog mee...... (stel je voor!!! iehhh!!)