Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71753 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #40 Gepost op: 2-11-2004, 15:26:34 »
Ik zat er gisteren weer helemaal klaar voor en was reuzebenieuwd wat de modellen nu weer gingen meemaken en wie er zou moeten afvallen.....krijgen we ineens 'n samenvatting van wat er tot nu toe is gebeurd!  >:(

Gelukkig zaten er wel 'n paar nieuw beelden bij, dus was 't niet allemaal herhaling.  :)

Maar volgende week toch hopenlijk weer 'n normale aflevering...

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: America's Next Top Model
« Reactie #41 Gepost op: 2-11-2004, 20:09:25 »
Heb het ook gekeken. Was wel handig want ik had een paar afleveringen gemist. Die Catie was echt een tuthola zeg en ben blij dat Camille eruit is, wat een ukkeltje.

Voor mij is Mercedes het best, en Shandi is ook wel tof. Ben erg benieuwd wie er wint!

Leuk programma!

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: America's Next Top Model
« Reactie #42 Gepost op: 5-11-2004, 18:26:40 »
Echt kut gewoon.. ging perongeluk al naar the site van americannext top model.. dus ik weet al wie wint..
maar was wel blij met de uitslag...
dus tip> ga niet naar de site!!!!!!
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline ikkepik

  • Forumlid
Re: America's Next Top Model
« Reactie #43 Gepost op: 5-11-2004, 19:17:26 »
Is de winnaar eiglek al bekent? ik volgde het eerst maar ben lang vergeten te kijken?
Zo nee.. wie zijn er nu nog over?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: America's Next Top Model
« Reactie #44 Gepost op: 5-11-2004, 19:35:23 »
Ik denk niet dat de mensen die dit programma volgen en de uitslag nog niet weten het waarderen dat ze nu hier in het topic lezen wie er gewonnen heeft.. :-\\ Dus zou je dat even willen wijzigen?

(ja sorry ik ben geen mod maar goed, voor je 't weet heeft 't al iemand gelezen.. ;-) )
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: America's Next Top Model
« Reactie #45 Gepost op: 5-11-2004, 19:41:59 »
Te laat... keb het gelezen.

Verwijder even snel voordat er nog meer intrappen...

Jammer dat ik het al weet

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: America's Next Top Model
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2004, 19:42:35 »
Niet leuk om het zo te spoilen voor degene de uitslag nog niet weten...
« Laatst bewerkt op: 5-11-2004, 21:24:30 door Han13 »
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #47 Gepost op: 5-11-2004, 21:25:27 »
Ik heb 't inmiddels verwijderd, maar helaas weet ik 't nu dus ook.  :(

Ik had er heel bewust voor gekozen om nog nergens op zoek te gaan, zodat 't helemaal spannend bleef. Maar helaas is voor mij nu die pret ook verpest.  ::niet-ok::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #48 Gepost op: 6-11-2004, 12:39:56 »
Pfff, ik kruip voor alsnog door het oog van de naald, heb het dus niet gezien... Hoop dat ik het nog een paar weken vol kan houden om de uitslag nergens tegen te komen...

Spijtig voor de mensen die het nu dus al wel weten! >:(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: America's Next Top Model
« Reactie #49 Gepost op: 6-11-2004, 13:24:21 »
Ik heb 't inmiddels verwijderd, maar helaas weet ik 't nu dus ook.  :(

Ik had er heel bewust voor gekozen om nog nergens op zoek te gaan, zodat 't helemaal spannend bleef. Maar helaas is voor mij nu die pret ook verpest.  ::niet-ok::

Sorry Han, maar ik had het ff gemeld met dat 'meld dit bericht aan de moderator-knopje'  :-\\ maar hopelijk blijft de schade zo beperkt en weet bv. Ville het nog niet.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #50 Gepost op: 7-11-2004, 20:05:41 »
En ik gelukkig ook niet. Als iedereen nou ff zijn mond houd >:(

Die update was idd wel handig want ik heb niet alles gezien. Ik had ook niet gezien waarom Sara er eigenlijk uit is gestemd. Weet iemand de reden nog? De reden waarom Camille er (eindelijk) uit lag is wél duidelijk ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: America's Next Top Model
« Reactie #51 Gepost op: 8-11-2004, 22:37:04 »
WOW , Shandi's vriend is wel heel lief om te zeggen dat ze niet moet opgeven... vind ik wel een relaxte actie  ::ok::
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #52 Gepost op: 8-11-2004, 23:08:22 »
Wie had dat ooit gedacht van de verlegen Shandi? En idd nog verbazingwekkender dat die vriend er nu zo makkelijk overheen stapt!  :o

Maar misschien dat hij dit meer zegt om er voor te zorgen dat Shandi niet stopt met de wedstrijd, omdat hij haar 'n toekomst als model gunt. Of 't echt nog goed kan komen tussen die twee als ze elkaar weer zien, betwijfel ik eik.  :-\\

April eruit had ik eik al 'n beetje zien aankomen gedurende deze aflevering. Ze denkt idd veel te veel na tijdens 't poseren en dat zie je gewoon op de foto. Waren trouwens wel weer prachtige foto's!  ::ok::

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: America's Next Top Model
« Reactie #53 Gepost op: 9-11-2004, 10:30:32 »
Als ik kijk naar yoanna - shandi en naar mercedes - april... had ik eig. verwacht dat de fotos van mercedes - april veeeel sexy-er had gekunt. En net zoals de jury zei, het lijken net zussen, vond ik een tegenvaller.
Maar die foto van yoanna - shandi... woowww.. echt nice..(als je ziet hoe gesloten en verlegen ze in real life zijn)
xx
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2004, 09:42:02 »
Toen Shandi werd weggestemd had ik nog een beetje hoop voor Mercedes maar Yoanna heeft denk ik wel terecht gewonnen (hoewel ik Mercedes toch leuker vind ;D Op de catwalk was ze ook geweldig). Ik had al zo'n vermoeden dat Yoanna zou winnen omdat de jury altijd enthousiast is over iemand en haar dan vervolgens toch wegsturen.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2004, 09:57:57 »
Ja, ik wist jammergenoeg al dat ze zou winnen, maar als je op 't jurycommentaar zou afgaan in deze aflevering verwachtte je toch dat Mercedes zou winnen. Over haar waren ze eik alleen maar positief en op Yoanna hadden ze vanalles aan te merken. Maar in de vorige afleveringen is idd gebleken dat dan toch degene moet vertrekken waar ze positiever over leken te zijn, wat eik niet logisch is natuurlijk.  :-\\

Jammer voor Mercedes, want ik vond haar echt leuker dan Yoanna. Ik vraag me trouwens af of Yoanna succesvol is geworden als model in de tussentijd. En of Adrienne, winnares van vorig jaar, nog echt veel modellenwerk te doen heeft. Volgens mij is die bekendheid net als bij Idols ook snel voorbij naarmate 't programma afgelopen is.  :-\\

Maar 't was iig weer 'n leuk programma om te zien! ::ok:: Ik heb me er goed mee geamuseerd de afgelopen weken.  ::jaja::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2004, 10:11:52 »
Maar toen Tara tegen Shandi en Yoanna begon over stress, van dat iedereen aan je zal plukken en iedereen kijkt enzo dacht ik dat ze het meer over Yoanna had omdat zij haar eigen haar had geruineerd omdat de kapper geen tijd voor haar had. Ik dacht echt dat ze daarvoor werd weggestemd omdat Shandi het natuurlijk ook goed had gedaan en zij had oko net zo goed kunnen winnen.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2004, 15:42:43 »
ik vond apbeste en marcedes de leukste
groetjes wilma

Offline biggetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #58 Gepost op: 13-12-2004, 12:59:12 »

Het winnen van Yoanna geeft nogmaals aan dat het oppervlakkige modelwereldje racistisch is, zoals ze zelf ook zeiden in een van de afleveringen: er is op een moment maar plaats voor 1 zwart, 1 aziatisch, etc meisje. Mercedes was naar mijn mening en die van de jury ook in alles beter tijdens de finale, vooral op de catwalk, waar het om ging. Yoanna heeft een tijdloze klassieke schoonheid maar voorderest was mercedes veel gaver.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #59 Gepost op: 9-06-2005, 16:26:16 »
Dat er een derde serie van dit programma zou komen wist ik, maar volgens mij is het alweer een tijdje bezig. Toevallig zag ik het vanavond in de gids staan om half negen bij Yorin. Ik vond het altijd wel leuk, dus denk dat ik het weer ga volgen. Maar ik heb wel het idee dat er weinig reclame voor gemaakt is, kwam het namelijk echt bij toeval tegen. Voorheen was het altijd op de maandagavond, maar nu dus op de donderdag kennelijk. :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!