Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71756 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: America's Next Top Model
« Reactie #80 Gepost op: 17-06-2005, 17:32:38 »
Toch heb ik een gevoel dat Eva gaat winnen..
Als ik gister avond die glamour foto van haar zag en ga vergelijken met andere...
Ze kreeg wel positieve reacties op haar foto..
De eerste aflevering zag ik haar liever gaan dan het ver schoppen...
Maar nu zie ik haar toch steeds meer als een kanshebster voor de finale..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #81 Gepost op: 20-06-2005, 11:30:36 »
Norelle heeft een goede metamorfose gehad zeg ::oink::
En het was wel dom van Julie om te zeggen dat ze model alleen als opstapje gebruikte.
Maarja wel logisch dat ze er dan uit wordt gestuurd!
Verder vind ik dat haar van Eva leuker geworden zo ::ok::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #82 Gepost op: 23-06-2005, 22:25:26 »
AAAAAH gemist gemist gemist vandaag!!!!


wies eruit?????


toch nie Norelle he ::ohno::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #83 Gepost op: 24-06-2005, 06:43:17 »
Norelle zit er nog in al ging ze grandioos onderuit op de catwalk...snap niet dat wanneer je je op geeft voor zo'n programma dat je dan niet thuis gaat oefenen op hoge hakken...dat is juist de verreiste denk ik die een topmodel ook moet hebben... ???

Volgens mij is Kristi er uit gegaan toch? ik heb net het laatste gemist van de beoordeling maar zag nog net een glimp van een rug het beeld uitgaan, het leek mij de rug van Kristi toe.

Voor de rest vind ik die mr Jay ongelooflijk ::oink:: ::rofl:: aan de ene kant denk ik man stel je niet zo aan ::ohno:: en aan de andere kant denk ik grandioos wat die vent doet ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #84 Gepost op: 24-06-2005, 09:19:30 »
AAAAAH gemist gemist gemist vandaag!!!!

Zondagavond is de herhaling.  ::jaja::

Norelle zit er nog in al ging ze grandioos onderuit op de catwalk...snap niet dat wanneer je je op geeft voor zo'n programma dat je dan niet thuis gaat oefenen op hoge hakken...dat is juist de verreiste denk ik die een topmodel ook moet hebben... ???

Hoe ze dan liep met die te kleine schoenen op de beoordeling! Was echt hilarisch!  ::rofl:: Echt ongelooflijk dat deze meid gelooft dat ze dit wel kan gaan winnen. Oke, de rest heeft ook geen ervaring met modeshows lopen e.d., maar als je nog niet eens op hakken kan blijven staan! En ik vind haar veel te gewoontjes voor 'n model eik. 'n hele mooie meid hoor, maar meer 'the girl next door' dan 'n supermodel.  ::)

Citaat
Volgens mij is Kristi er uit gegaan toch? ik heb net het laatste gemist van de beoordeling maar zag nog net een glimp van een rug het beeld uitgaan, het leek mij de rug van Kristi toe.

Was iid Kristi. Die stond ook vreselijk op de foto. Maar die van Kelly vond ik nog erger. Die gaat 't ook zeker niet redden.  ::ohno::

Citaat
Voor de rest vind ik die mr Jay ongelooflijk ::oink:: ::rofl:: aan de ene kant denk ik man stel je niet zo aan ::ohno:: en aan de andere kant denk ik grandioos wat die vent doet ::bravo::

He, 't is Mrs Jay he?  ;D

Maar idd hilarsiche man....met hele mooie benen.  ;D

Ik ben erg benieuwd hoe 't allemaal verder gaat. Volgens mij komen er nog veel ruzies tussen de meiden onderling. Gisteren ging 't er al hevig aan toe. Mijn favorieten zijn op dit moment YaYa en Nicole. Mooie meiden, die niet zo nadrukkelijk aanwezig zijn als Eva, Ann en Amanda.  :)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #85 Gepost op: 24-06-2005, 10:17:52 »
jeeeh ze is er niet uit!!!!

ik blijf haar gwn "steunen".


Ik kijk het zondagavond nog wel effe.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #86 Gepost op: 24-06-2005, 17:05:50 »


Hoe ze dan liep met die te kleine schoenen op de beoordeling! Was echt hilarisch!  ::rofl:: Echt ongelooflijk dat deze meid gelooft dat ze dit wel kan gaan winnen. Oke, de rest heeft ook geen ervaring met modeshows lopen e.d., maar als je nog niet eens op hakken kan blijven staan!
Idd zo dacht ik er ook over... ::jaja::

En ik vind haar veel te gewoontjes voor 'n model eik. 'n hele mooie meid hoor, maar meer 'the girl next door' dan 'n supermodel.  ::)
Ze is mooi maar net wat je zegt ze is meer de the girl next door...al moet ik ook bekennen dat ik de winnares van vorig jaar ook geen supermodel vind...maar mss juist door haar natuurlijk uitstrlaing heeft zij het toen gewonnen...maar Norelle maakt bij mij geen kans op de overwinning ::ohno::

He, 't is Mrs Jay he?  ;D

Maar idd hilarsiche man....met hele mooie benen.  ;D
mooie benen is zelfs nog een beetje te gewoontjes voor die slanke lange giraffe benen van hem...geweldig zeg... ::bravo::
ben er zeker wel een beetje jaloers op :-[... mijn benen lijken niet op die van een giraf eerder op die van een eh...eh...eh :-[

Ik ben erg benieuwd hoe 't allemaal verder gaat. Volgens mij komen er nog veel ruzies tussen de meiden onderling. Gisteren ging 't er al hevig aan toe. Mijn favorieten zijn op dit moment YaYa en Nicole. Mooie meiden, die niet zo nadrukkelijk aanwezig zijn als Eva, Ann en Amanda.  :)

Aan Amanda irriteer ik me steeds meer.....ze is gigantisch aan het stoken en elke aflevering heeft ze wel een "girlfight" met een van de andere dames...hoe ze gisteren ook opgefokt bezig was met haar "juwelen" en ze later zelf bleek te hebben verstopt...ondertussen haalt ze wel gigantisch iemand onderuit...ik kan daar dus niet tegen...en toch levert het ook weer leuke beelden op...ben ik nu sensatiebelust :P

Yaya is zo mooi...al moet ik zeggen dat ik Toccara ook wat vind hebben, ze moest alleen niet zo ordinair zijn en zo overdreven aanwezig ::ohno:: ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #87 Gepost op: 24-06-2005, 18:49:21 »
Ik heb het gemist :S weet iemand misschien of er een herhaling is en zoja wanneer dan?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #88 Gepost op: 24-06-2005, 21:32:03 »
Ik heb het gemist :S weet iemand misschien of er een herhaling is en zoja wanneer dan?

zondagavond 22.10 uur.  ::jaja::

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #89 Gepost op: 26-06-2005, 09:43:04 »
zondagavond 22.10 uur.  ::jaja::

Mooi zo, want ik heb het ook gemist :) .

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #90 Gepost op: 27-06-2005, 17:42:51 »
Mooi zo, want ik heb het ook gemist :) .

heb je het nu wel gezien??

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #91 Gepost op: 5-07-2005, 11:58:21 »
Jennipher eruit... was wel te verwachten ook.
Ze kreeg gewoon geen enkel complimentje ofzo.
Volgens mij zag ze het zelf ook wel aankomen.
Kelly maakt ook een grote kans om af te vallen de volgende ronde.

Ik vond trouwens dat met die rolschaatsen wel een beetje vreemde fotoshoot.
De helft van die meisjes konen die blijven staan :P
Oeiii en volgende week ruzie.... ::jaja::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #92 Gepost op: 7-07-2005, 09:49:53 »
Ik vond het juist wel grappig met die rolschaatsen.

Ik vind Amanda trouwens wel steeds irritanter worden :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #93 Gepost op: 7-07-2005, 10:51:31 »
Ik vind Amanda trouwens wel steeds irritanter worden :-X

Ja ik ook! Kan me ook niet voorstellen dat ze het wint aangezien ze dus die ziekte heeft die ervoor zorgt dat ze over een aantal jaar blind is.

Verder lijkt het me duidelijk dat Kelly er volgende week uitvliegt.. Dat schiet echt niet op met haar. Bovendien hebben ze haar nu zo vaak afgezeken dat ze totaal geen zelfvertrouwen meer heeft. Kan me niet voorstellen dat ze vanavond ineens wel kan poseren of ineens wel grandioos op een foto staat.. Maar we zullen zien, ik heb er iig weer zin in!  :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #94 Gepost op: 8-07-2005, 18:48:55 »
hahahahahahahaah ::rofl:: ::rofl:: ruzie om brownies echt fantastisch ::bravo::
Wel een beetje zielig ook maargoed... het is leedvermaak.
Ik von het rot voor kelly dat ze wegmoest maar ze was het afzeiken beuh... (kan ik begrijpen).

Aaaaargh ik ging een plaatje zoeken van 1 van de lady's... en kwam zo op de site waar staat wie er heeft gewonnen ::oink:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik zal niet zeggen wie er heeft gewonnen kelly das namelijk lullig.
Ik zal wel gwn mee blijven praten alsof ik nix weet ;).

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #95 Gepost op: 10-07-2005, 12:05:58 »
Wat een  ellende om die brownies!!
triest hoor...
`kvond het weer een super vette aflevering! ::ok::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: America's Next Top Model
« Reactie #96 Gepost op: 12-07-2005, 11:42:07 »
Geweldig programma, ik kijk het wel veel, jammer dat ik al weet wie 1,2 en 3 worden...
Some light in your eyes...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #97 Gepost op: 17-07-2005, 06:54:26 »
ik weet dus nog van niks en ben erg benieuwd wie er afgelopen week uitgevlogen is?

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #98 Gepost op: 17-07-2005, 11:09:13 »
Cassie is eruit!wel terecht  vond ik..
Ik vind het wel walgelijk gemeen dat er nu zo op Tocarra wordt afgegeven.Als zij het niet kan maken en redden in de keiharde modellenwereld hadden ze haar nooit zo ver mogen laten komen!!(Wat tyra gelukkig ook opmerketen!)
het meiske wordt gebroken nu,ze is iemand vol zelfvertrouwen en toch weten ze haar nu al te breken op haar gewicht,triest hoor...

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #99 Gepost op: 21-07-2005, 22:18:37 »
Die spin was eng! :o Ik zou dat echt nooit gedurfd hebben, wel knap dat die foto van Eva toch nog zo mooi was geworden. Jammer dat Toccara eruit is, maar ze hadden haar waarschijnlijk toch niet laten winnen  :-\\