Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71737 keer)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #60 Gepost op: 9-06-2005, 17:51:57 »
Vorige week was pas de eerste aflevering!
Ik ben weer helemaal gelukkig dat het weer begonnen is ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #61 Gepost op: 10-06-2005, 23:23:28 »
Ow geweldig!!! Al dat gezeik, geroddel en gezever van allemaal meiden die zichzelf ontzettend mooi vinden... En dat gegil als Tyra weer in beeld komt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

::ok::

Deze serie is nu al leuk. Vorig seizoen heb ik ook gezien, weet nog niet welke ik leuker vind.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #62 Gepost op: 11-06-2005, 08:04:55 »
Ow geweldig!!! Al dat gezeik, geroddel en gezever van allemaal meiden die zichzelf ontzettend mooi vinden... En dat gegil als Tyra weer in beeld komt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

::ok::

Deze serie is nu al leuk. Vorig seizoen heb ik ook gezien, weet nog niet welke ik leuker vind.

Idd dat gekrijs zeg..jeumig wat kun je je dan aanstellen...en al die afgunst naar elkaar toe ::ohno::

Ik heb nog niet echt een favoriet wie ik de overwinning gun...ik vind ze allemaal niet echt speciaal moet ik eerlijk bekennen :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #63 Gepost op: 11-06-2005, 11:11:39 »
Wat vinden jullie van haar?
Hihihi,ze wil en denkt dat ze blank is! ;D



ik vind Yaya een hele mooie vrouw!
Die foto van haar was echt super mooi!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #64 Gepost op: 11-06-2005, 12:52:03 »
Ik volg het ook  ::jaja::  ::trots::

En ben het ook helemaal eens met Annuh d'r post.  ;D

Ook eens met Gon wat betreft Yaya  ::jaja::
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #65 Gepost op: 11-06-2005, 12:56:02 »
Nog ff een voorspelling voor de Top 3  ;D

1. Yaya
2. Amanda
3. Kristi

That's all

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #66 Gepost op: 11-06-2005, 15:06:44 »
yaya is mooi dat is een feit en Amanda heeft prachtige ogen...maar toch heb ik nog steeds geen voorkeur...komt nog wel hoop ik na de metamorfose...dat vind ik altijd een mooie aflevering...ben gek op metamorfoses ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #67 Gepost op: 11-06-2005, 20:23:16 »
yaya is mooi dat is een feit en Amanda heeft prachtige ogen...maar toch heb ik nog steeds geen voorkeur...komt nog wel hoop ik na de metamorfose...dat vind ik altijd een mooie aflevering...ben gek op metamorfoses ;D

Ik vind die afleveringen ook geweldig ::ok::  ::bravo::
Vooral de reacties van de meiden erop ;)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #68 Gepost op: 12-06-2005, 11:40:55 »
Jaaaa!!Ik verheug me ook op de metamorfose-aflevering!!
De 1 vind het helemaal geweldig,de ander barst in huilen uit en denkt dat het nooit meer goed komt ::oink::

Ik ben erg benieuwd of het een probleem gaat worden dat de huid van Yaya niet zo goed is

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #69 Gepost op: 13-06-2005, 11:38:36 »
Ik vindt Ann niet echt goed..
En Toccara heeft een beetje té veel eigendunk, daar hou ik ook nie zo van.
Op het begin vond ik Eva ook nie zo leuk maar nu begin ik haar steeds leuker te vinden.

Verder is het ook lullig hoe ze allemaal tegen Kelle doen..
Nergens voor nodig toch?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #70 Gepost op: 13-06-2005, 14:06:38 »
Ik stond echt te kijken hoe Ann zicht stond aan te stellen, eerst omdat ze persee bij Eve op de kamer wilde en daarna haar daar nog op aansprak en toen zei dat ze van haar hield ??? Hoelang kennen ze elkaar nou? :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #71 Gepost op: 14-06-2005, 09:47:03 »
vergeet niet de uitspraak dat ze ook naar haar huwelijk moest komen enz!
Whoehahaha :-X
Met zo`n instelling ben ik bang dat je het niet redt in de grote boze wereld van modellenwerk!


Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #72 Gepost op: 14-06-2005, 11:44:31 »
Ann moet zich gewoon niet zo aanstellen. Iemand die je net twee dagen kent, wil je bruidsmeisje misschien helemaal niet zijn ::)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #73 Gepost op: 14-06-2005, 11:50:58 »
Ann moet zich gewoon niet zo aanstellen. Iemand die je net twee dagen kent, wil je bruidsmeisje misschien helemaal niet zijn ::)

haha das lullig voor haar ::oink::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #74 Gepost op: 15-06-2005, 12:15:07 »
Ben blij dat ik dit topic opgegraven heb want ik ben duidelijk niet de enige die het kijkt en blij is dat het weer begonnen is. Ik vind Yaya ook een prachtige vrouw, met vooral een enorme uitstraling. Verder leek ze al erg professioneel in vergelijking met de andere meiden. Om dat gejank en gezemel van Ann heb ik me echt rot gelachen, wat een dramaqueen heey! Niet normaal meer... Als ik Eva was zou ik een beetje uitkijken, want die komt strax nooit meer van haar af ;D Vond het wel goed van haar, dat ze zo voor zichzelf opkwam en Ann gelijk duidelijk maakte dat ze hier niet op zit te wachten...

Morgen gelukkig weer!!! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #75 Gepost op: 17-06-2005, 07:16:48 »
Een hele leuke aflevering weer...maar echt wereldschokkend vond ik de matamorfoses niet ::ohno::

ik kan me heel goed voorstellen dat je, als je al heel lang onwijs lang en mooi haar hebt dat je dan even een traantje wegpinkt wanneer het afgeknipt gaat worden...gelukkig gaat het naar een goed doel en verzacht dat de pijn ietsje...en het reslutaat was ook erg mooi.

ik weet eigenlijk niet of ik Amanda nog wel zo mooi vind...ze doet me nu heel erg denken aan een heks uit de film robin Hood...met make up en gestyled vind ik haar mooi, maar zo zonder make up vind ik haar erg flets...brrrr :-\\

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #76 Gepost op: 17-06-2005, 13:18:06 »
Een hele leuke aflevering weer...maar echt wereldschokkend vond ik de matamorfoses niet ::ohno::

ik kan me heel goed voorstellen dat je, als je al heel lang onwijs lang en mooi haar hebt dat je dan even een traantje wegpinkt wanneer het afgeknipt gaat worden...gelukkig gaat het naar een goed doel en verzacht dat de pijn ietsje...en het reslutaat was ook erg mooi.

ik weet eigenlijk niet of ik Amanda nog wel zo mooi vind...ze doet me nu heel erg denken aan een heks uit de film robin Hood...met make up en gestyled vind ik haar mooi, maar zo zonder make up vind ik haar erg flets...brrrr :-\\

Amanda is doodeng en zo ontzettend nep!! Ze komt inderdaad zo uit een film, maar dan wel een horror-film. Misschien moeten we een exorcist bellen??

Ik vond het wel zielig hoor, al die haren eraf. Maar nu is ze wel mooi :) Nja, ze was natuurlijk niet een van de lelijksten, maar ik vind het wel vlotter zo.

De meta's waren inderdaad niet echt schokkend. Niet zoals vorig seizoen toen bij dat ene meiske al d'r haren eraf moesten (dat meisje met hoogtevrees enzo, die steeds aan het janken was). Dat was spanning en sensatie!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #77 Gepost op: 17-06-2005, 13:25:05 »
Ik kon het gister niet helemaal afkijken dus heb ik gemist wie naar huis moest :-\\
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #78 Gepost op: 17-06-2005, 13:42:38 »
Ik kon het gister niet helemaal afkijken dus heb ik gemist wie naar huis moest :-\\

Dat Indiase meisje. Ben haar naam even kwijt. Ze vertelde de jury dat ze de modellencarriere als opstapje wilde gebruiken om ze de mode-industrie binnen te komen. stom natuurlijk Ze wilde eigenlijk een mode-atelier beginnen. Maar goed ze kon gelijk haar spullen pakken en gaan...  ::jaja::
That's all

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #79 Gepost op: 17-06-2005, 14:02:30 »
Idd erg stom zeg! :o Zonde want ik vond haar wel mooi.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.