een magere oogst aan ONmolse akties deze week :-/
Harry denkt juist bij 2e vraagje over aanmeldingsbrieven (laat zich echter nog overhalen door Ellen)
Ellen geeft juiste antwoord bij 3e vraagje over aanmeldingsbrieven
We noteren een onmolse aktie van Karen bij het parallellen (cfr bloeddruk laten stijgen door inspanningen)
Karen, Harry en Ellen liepen in één keer naar de overkant bij het parallellen
that's all
ciao
vlaming
Vlaming,
Groots.
Dit betekent met grote zekerheid dat Harry en Ellen de Mol niet zijn. Volgens mijn hoort de Mol trouwens thuis in de berg-driehoek opdracht.
Prince en John zijn volgens mijk ook geen Mol, blijkend uit alle meningen en rteacties op dit forum. Bovendien hoort de Mol volgens mij thuis in de "Denkers-groep" uit de denkers, doeners (zou ook nog kunnen) en dromers (no way) opdracht.
Heb je trouwens al gemerkt dat de dromers er vrij vlot uitgaan.
En dan is er Kerstin. Zij zou als eerste naar de Mol hebben getelefoneerd voor de vrijstelling en heeft serieus wat sabotage gepleegd in afl 4, zowel bij de berg-driehoek opdracht (constant lullen in de telefoon, niet wten waar het midden van een driehoek zich wel zou kunnen bevinden) als bij het parallelen (dat was even al te gortig niet). Als de programmamakers in eerlijkheid een vrijstelling hebben uitgedeeld, dan is deze zonder twijfel naar Kerstin gegaan. Bovendien wist Kerstin zoveel vragen correct te beantwoorden over "haar Mol", welke Karen was. Vermits de vrijstelling is gebruikt is het dan ook zeker dat Karen, waarop Kertin had gestemd, ook de Mol niet is.
Er blijven er dus nog twee over : George en Jantien.
Beiden hebben heel wat Mol-acties ondernomen en zaten ook allebei in de groep van de Denkers. De acties van George zijn echter minder opvallend voor de medekandidaten (meestal uitgevoerd buiten hun gezichtsveld, terwijl hij, indien hij in groep iets dient te verwezenlijken, zich steeds zo enorm inspant.
Mij voorkeur gaat dus uit naar George... een prachtmol trouwens.