Auteur Topic: op zoek naar ONmols gedrag  (gelezen 24292 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op zoek naar ONmols gedrag
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2002, 18:04:10 »
een magere oogst aan ONmolse akties deze week  :-/

Harry denkt juist bij 2e vraagje over aanmeldingsbrieven (laat zich echter nog overhalen door Ellen)

Ellen geeft juiste antwoord bij 3e vraagje over aanmeldingsbrieven

We noteren een onmolse aktie van Karen bij het parallellen (cfr bloeddruk laten stijgen door inspanningen)

Karen, Harry en Ellen liepen in één keer naar de overkant bij het parallellen

that's all

ciao
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #81 Gepost op: 3-03-2002, 18:06:06 »
Inderdaad niet echt veel. Maar een paar kandidaten willen juist expres molse acties gaan uitvoeren, dus vandaar dat het een beetje magertjes is. Maar goed, geen onmolse acties van George, en dat is een goed teken ;D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 3-03-2002, 18:12:05 »

Citaat

Inderdaad niet echt veel. Maar een paar kandidaten willen juist expres molse acties gaan uitvoeren, dus vandaar dat het een beetje magertjes is. Maar goed, geen onmolse acties van George, en dat is een goed teken ;D.

yep en op basis van ONmolse akties tot-nu-toe kun je rustig bovenstaande namen schrappen uit het lijstje......heel wat minder viel er te noteren voor Prince/John/Jantien/George.....en Kerstin vangt alleen die bal, maar dat brengt toch vrij veel in de pot

Cheerz
VLaming

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 3-03-2002, 18:29:57 »
Maar ik blijf me toch verbazen over de statistieken die uitwijzen dat George op dit moment bijna bovenaan staat met het verdienen van geld voor de pot. Dit staat op de officiele site aangegeven. Datzelfde zie je ook terug op deze site bij de overzichten al is het hier iets anders weergegeven. Dat lijkt me toch ook onmols gedrag.....

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #84 Gepost op: 3-03-2002, 20:46:51 »
Da's best raar dan (ik heb er nog niet naar gekeken  :-[). Maar hij heeft alle molse acties wel eens gedaan, maar is toch ook niet vies van een onmolse actie --> wat een mol ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #85 Gepost op: 3-03-2002, 22:58:37 »

Citaat

een magere oogst aan ONmolse akties deze week  :-/

Harry denkt juist bij 2e vraagje over aanmeldingsbrieven (laat zich echter nog overhalen door Ellen)

Ellen geeft juiste antwoord bij 3e vraagje over aanmeldingsbrieven

We noteren een onmolse aktie van Karen bij het parallellen (cfr bloeddruk laten stijgen door inspanningen)

Karen, Harry en Ellen liepen in één keer naar de overkant bij het parallellen

that's all

ciao
vlaming

Vlaming,  

Groots.

Dit betekent met grote zekerheid dat Harry en Ellen de Mol niet zijn. Volgens mijn hoort de Mol trouwens thuis in de berg-driehoek opdracht.

Prince en John zijn volgens mijk ook geen Mol, blijkend uit alle meningen en rteacties op dit forum. Bovendien hoort de Mol volgens mij thuis in de "Denkers-groep" uit de denkers, doeners (zou ook nog kunnen) en dromers (no way) opdracht.
Heb je trouwens al gemerkt dat de dromers er vrij vlot uitgaan.

En dan is er Kerstin. Zij zou als eerste naar de Mol hebben getelefoneerd voor de vrijstelling en heeft serieus wat sabotage gepleegd in afl 4, zowel bij de berg-driehoek opdracht (constant lullen in de telefoon, niet wten waar het midden van een driehoek zich wel zou kunnen bevinden) als bij het parallelen (dat was even al te gortig niet). Als de programmamakers in eerlijkheid een vrijstelling hebben uitgedeeld, dan is deze zonder twijfel naar Kerstin gegaan. Bovendien wist Kerstin zoveel vragen correct te beantwoorden over "haar Mol", welke Karen was. Vermits de vrijstelling is gebruikt is het dan ook zeker dat Karen, waarop Kertin had gestemd, ook de Mol niet is.

Er blijven er dus nog twee over : George en Jantien.
Beiden hebben heel wat Mol-acties ondernomen en zaten ook allebei in de groep van de Denkers. De acties van George zijn echter minder opvallend voor de medekandidaten (meestal uitgevoerd buiten hun gezichtsveld, terwijl hij, indien hij in groep iets dient te verwezenlijken, zich steeds zo enorm inspant.
Mij voorkeur gaat dus uit naar George... een prachtmol trouwens.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 3-03-2002, 23:02:04 »

Citaat

Maar ik blijf me toch verbazen over de statistieken die uitwijzen dat George op dit moment bijna bovenaan staat met het verdienen van geld voor de pot. Dit staat op de officiele site aangegeven. Datzelfde zie je ook terug op deze site bij de overzichten al is het hier iets anders weergegeven. Dat lijkt me toch ook onmols gedrag.....

Ja, zo kan men stellen dat G. bij de geldopdracht €1000 heeft verdiend. Ik vermoed dat hij echter €5000 in een vuilbak heeft gekieperd bij dizelfde opdracht.
Waar heeft George "ECHT" geld verdiend ? Door te waterskien ... pffft
Bij de druivenplukkers heeft hij zogenaamd ook geld verdiend, terwijl hij daar toch enorm veel moeite deed om het te verprutsen (net zoals Nico vorig jaar in een gelijkaardige opdracht).
Please tell me : Waar heeft George nu echt iets verdiend ?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 3-03-2002, 23:21:28 »

Citaat

ik heb die stats nog niet bekeken, ik veronderstel dat veel te maken heeft met het waterski, daar ging george sterk. dit is echter deels molse aktie omdat hij wist dat dick terug moest peddelen....achteraf gezien heeft het echter meer geld opgebracht dan het gekost heeft.  

voor de rest kan ik me niet herinneren in welke opdracht george echt voor het geld zorgde met een onmolse aktie. hij deed soms wel goeie dingen maar dan meestal als de opdracht al niet meer kon lukken. toch moet ik toegeven dat het prince & john zeker niet slechter scoren in de categorie ONmols

cheers
vlaming

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 3-03-2002, 23:30:28 »

Citaat

ik heb die stats nog niet bekeken, ik veronderstel dat veel te maken heeft met het waterski, daar ging george sterk. dit is echter deels molse aktie omdat hij wist dat dick terug moest peddelen....achteraf gezien heeft het echter meer geld opgebracht dan het gekost heeft.  

voor de rest kan ik me niet herinneren in welke opdracht george echt voor het geld zorgde met een onmolse aktie. hij deed soms wel goeie dingen maar dan meestal als de opdracht al niet meer kon lukken. toch moet ik toegeven dat het prince & john zeker niet slechter scoren in de categorie ONmols

cheers
vlaming

Hey,

Vllaming we lijken wel hetzelfde te denken op ongeveer hetzelfde moment.
btw: lees even je privé-berichten op dit forum

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #89 Gepost op: 4-03-2002, 12:13:07 »
Regi ik ben het met je eens dat george niet veel bijdraagt aan de pot door zijn specifieke acties, maar je gaat wel erg makkelijk als je prince geen Mol laat zijn .

Wat heeft Prince bijgedragen aan de Pot, niets, helemaal niets waarvoor hij alleen verantwoordelijk was. Hiermee zeg ik niet dat prince de Mol is, ( wat ik overigens wel denk) maar ik wil je gewoon even wijzen dat er andere kandidaten zijn die net zo'n gedrag vertonen als Mr G.

Voor mij gaat het tussen George en Prince. Terwijl ik enkel harry en Ellen op dit moment echt niet verdenk.Na de aflevering van vrijdag ga ik alles terugkijken.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 4-03-2002, 12:28:27 »
Citaat

Regi ik ben het met je eens dat george niet veel bijdraagt aan de pot door zijn specifieke acties, maar je gaat wel erg makkelijk als je prince geen Mol laat zijn .

Wat heeft Prince bijgedragen aan de Pot, niets, helemaal niets waarvoor hij alleen verantwoordelijk was.

dat vind ik ook mollemans !

prince staat hoog op m'n lijstje mol-verdachten, er zijn eigenlijk nog maar 3 namen die ik geschrapt heb op dit moment

groeten
vlaming

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #91 Gepost op: 4-03-2002, 12:53:20 »
welke 3 vlaming.  Bij mij harry, vanwege sublieme actie bij geldwagenopdracht

Ellen: doet niks verdachts, wordt enkel door WIDM verdacht gemaakt

En deze vind ik zelf wat dubieus Jantien, ze herkent Koffie Kofiie, terwijl anderen dat niet doen en ze herkent dat beeld in de trein .

Rest blijft verdacht.. Prince, is wel fanatiek maar haalt gewoon net niets ( zie geldwagen). John vooral nav geldwagenopdracht. Karen dorrdat ze steeds anderen verdacht wil maken . Kerstin doet niks bij geldwagenopdracht en verprutst de vraag bij portvaten ( 1e letter voor de letter).
George , zoekt niet naar GSm, koptelefoon

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 4-03-2002, 13:09:36 »
Citaat

welke 3 vlaming.  

Harry , Ellen & Karen!

Citaat

En deze vind ik zelf wat dubieus Jantien, ze herkent Koffie Kofiie, terwijl anderen dat niet doen en ze herkent dat beeld in de trein .

tsja, dat zijn akties die niet rechtstreeks geld opbrengen...voor de rest deed Jantien echt maar heel weinig goed. ik durf ze dus ook niet schrappen!!!!!

Citaat

Prince, is wel fanatiek maar haalt gewoon net niets ( zie geldwagen).

klopt!

anyway, ik hoop dat er volgende week iemand uitgaat die ik nu verdenk . de kans is vrij groot, van de 4 kandidaat afvallers (ttz PRINCE(2), JANTIEN(5), KAREN(4) & KERSTIN(5)) is er maar één die ik niet verdenk

m v g
vlaming

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #93 Gepost op: 4-03-2002, 13:47:36 »
IS HET IEMAND OPGEVALLEN DAT HARRY WIST DAT KERSTIN ALS EERSTE GEBELD HAD EN DAT DAAROM DE VRIJSTELLING WAARSCHIJNLIJK VOOR HAAR WAS??
HOE WIST HIJ DIT?
ZE MOCHTEN TOCH NIET OVERLEGGEN?
ZOU HIJ ZICH HIER VERSPROKEN HEBBEN?

Offline zimba

• Forumlid
  • alles komt goed
« Reactie #94 Gepost op: 4-03-2002, 13:55:42 »
Citaat

IS HET IEMAND OPGEVALLEN DAT HARRY WIST DAT KERSTIN ALS EERSTE GEBELD HAD EN DAT DAAROM DE VRIJSTELLING WAARSCHIJNLIJK VOOR HAAR WAS??
HOE WIST HIJ DIT?

Ja; en zou jij vergeten zijn de capslock uit te zetten? ;D
groet van zimba

we plaren verder...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 4-03-2002, 13:59:26 »

Citaat

HOE WIST HIJ DIT?

Ze mochten de inhoud van de brief niet bespreken. Ze mochten van te voren best bespreken wie er allemaal gebeld had. Ik wist trouwens niet dat ze dat gedaan hadden, maar aangezien Harry 't van Kerstin wist denk ik dat ze 't wel ter sprake hebben gebracht. Maar daar hebben wij dus weer 'ns geen beelden van gezien.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 16-03-2002, 12:13:47 »
wij zijn deze topic aan het verwaarlozen, hier wat ONmolse akties uit aflevering 5 & 6, als er een nieuwe topic aangemaakt wordt wil ik alle ONmolse akties so far wel 'ns op rijtje zetten

=Aflevering 5=

Karen, laat zich zonder veel tegenstand afschieten door Prince, op wie ze eerder gestemd heeft om de paintball opdracht te winnen

Jantien doet haar uiterste best om de liedjesopdracht te laten slagen

=Aflevering 6=

John & Harry geven waarschijnlijk fout antwoord op vraag ivm kwaaltjes jeugd om zo toch geld in de pot te krijgen

Harry & Ellen vinden 2 letters op hun vliegtocht

Ellen vormt het woord "waaghaals", nog voor het einde van de proef (doch niet echt moeilijk met 7 vd 9 letters)

Karen maakt de beste indruk bij het fotospel

tijdens een intermezzo filmpje zien we Jantien, Prince, John & Harry  studeren in hun boekje met aanwijzingen

groetjes
vlaming

aggie

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: 16-03-2002, 12:18:14 »
Jantien gaat, ondanks hoogtevrees, bovenop het vliegtuig.
Harry doet hetzelfde, ondanks zijn belofte aan zijn gezin.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #98 Gepost op: 16-03-2002, 12:22:02 »
Ik heb alle hints per kandidaat ( onmol en mols gedrag ) even op mijn website gezet .. waar ik hier  geen reclame voor mag maken ( niet dat ik er iets aan verdien of zo ), maar de link staat wel bij de links hier :).. beetje ziek dus de samenvatingen afdeling schrap ik denk ik maar, loop al 4 afleveringen achter of zo en de samenvatting op de ErikTKS site zijn toch beter( de voorspellingen iets minder ;) , maar alle hints worden wel wer geupdate.

Corien.

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 16-03-2002, 12:22:41 »

Citaat

Jantien gaat, ondanks hoogtevrees, bovenop het vliegtuig.
Harry doet hetzelfde, ondanks zijn belofte aan zijn gezin.

de redaktie had natuurlijk gedacht/gehoopt dat NIET iedereen op dat vliegtuig was gaan zitten, om zo een kandidaat extra verdacht te maken. helaas voor de redaktie gingen ze er allemaal op, en als later harry & john nog blunderen in de foto-opdracht (bekeken vanuit standpunt redaktie) dan was dit wel een zeer vruchtbare aflevering voor Mollenvangers

groetjes
vlaming