Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2616726 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19500 Gepost op: 30-12-2015, 20:10:23 »
@Miek: 21 jaar is een respectabele leeftijd voor een kat. Maar het gemis zal er niet minder om zijn. Sterkte.

OT: grieperig....

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19501 Gepost op: 30-12-2015, 20:23:09 »
@Miek: 21 jaar is een respectabele leeftijd voor een kat. Maar het gemis zal er niet minder om zijn. Sterkte.


Thanks ::hug::. Het is zeker een respectabele leeftijd, en de kat was al ziek, dus het is eigenlijk wel beter zo. Maar het is nog steeds niet leuk natuurlijk :P
I will follow my inner gold

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19502 Gepost op: 31-12-2015, 08:14:04 »
Nee dat is zo :-\\ zelfs als het overlijden absoluut het beste was, blijft het triest.  ::hug::

Superblij - heb een 8,2 terug voor m'n tentamen en een 8 voor m'n paper waardoor ik dat vak nu gehaald heb met een 8,2 ::hyper::

Dat is echt weer even een hoop motivatie voor de 2 papers die ik nog moet schrijven :)

 ::bravo:: ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19503 Gepost op: 31-12-2015, 09:43:25 »
gelukkig.. al met al was 2015 toch wel een goed jaar :)
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19504 Gepost op: 31-12-2015, 11:55:39 »
Redelijk nerveus, morgen bezoekje brengen aan de dokter vanwege vermoeidheid en onverklaarbaar afvallen.

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.  ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19505 Gepost op: 1-01-2016, 12:28:14 »
Nog een beetje moe, maar wel gemotiveerd ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19506 Gepost op: 1-01-2016, 12:28:47 »
alsof er een leeg boek voor me ligt dat ik mag gaan vullen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19507 Gepost op: 1-01-2016, 12:30:50 »
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.  ::hug::
Ik heb bloed moeten laten prikken en de uitslag was goed, dus ik weet nog steeds niet waar het vandaan komt. De dokter zei wel dat ik terug moest komen als het afvallen erger gaat worden. Wel aardig dat je er aan dacht!  ::hug::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19508 Gepost op: 1-01-2016, 12:40:02 »
alsof het voorjaar in de lucht hangt :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19509 Gepost op: 1-01-2016, 12:44:35 »
alsof er een leeg boek voor me ligt dat ik mag gaan vullen

Mooi en positief gezegd. Hopelijk zie ik dat ook snel in.

Ik heb bloed moeten laten prikken en de uitslag was goed, dus ik weet nog steeds niet waar het vandaan komt. De dokter zei wel dat ik terug moest komen als het afvallen erger gaat worden. Wel aardig dat je er aan dacht!  ::hug::

Is er naar verschillende waardes gekeken of alleen ijzer? Het lijkt me zeker iets om in de gaten te blijven houden en ik zou gewoon snel weer teruggaan naar de huisarts als je je zorgen maakt. Als je niet veel minder bent gaan eten, dan zou ik toch verder laten kijken wat een oorzaak zou kunnen zijn.  ::hug::


OT: Ik voel me opstandig. Ik heb moeite om weer opnieuw de energie te vinden om me weer vol positiviteit op de arbeidsmarkt te storten.
« Laatst bewerkt op: 1-01-2016, 12:51:14 door Moni »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19510 Gepost op: 1-01-2016, 12:48:01 »
Teleurgesteld.......




Ik had namelijk gedroomd dat ik de 30 miljoen euro in de staatsloterij had gewonnen. Maar dat was dus niet zo.



Ik had helemaal geen lot, overigens.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19511 Gepost op: 1-01-2016, 16:21:46 »

Is er naar verschillende waardes gekeken of alleen ijzer? Het lijkt me zeker iets om in de gaten te blijven houden en ik zou gewoon snel weer teruggaan naar de huisarts als je je zorgen maakt. Als je niet veel minder bent gaan eten, dan zou ik toch verder laten kijken wat een oorzaak zou kunnen zijn.  ::hug::

Er werden Door de dokter hokjes aangekruist waarop ze gingen testen, waarvan ik geen idee heb wat zs betekenen. Achteraf kwam ik erachter dat ze niet getest hebben of de ziekte van Pfeiffer. Dus misschien dat ik ga overleggen met de dokter om daar nog op te prikken, omdat ik het heel vervelend vind dat ik de oorzaak niet weet...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19512 Gepost op: 1-01-2016, 17:21:23 »
Hongerig.

Dadelijk hapje eten bij de buurtjes

Er werden Door de dokter hokjes aangekruist waarop ze gingen testen, waarvan ik geen idee heb wat zs betekenen. Achteraf kwam ik erachter dat ze niet getest hebben of de ziekte van Pfeiffer. Dus misschien dat ik ga overleggen met de dokter om daar nog op te prikken, omdat ik het heel vervelend vind dat ik de oorzaak niet weet...

Altijd uitslagen opvragen bij huisarts. Is voor hun kwestie van printen. Zie je zelf ook wat je waardes zijn.

Zou pfeiffer dan zeker nog laten prikken en vitamind d en b12 ook als dat er nu niet bij zat.

En artsen vinden waardes al snel goed terwijl ze toch echt te laag kunnen zijn zoals b12. Daar zzitten sommige waardes in een grijs gebied en kunnen wel dwgelikk klachten geven terwijl een arts zegt dat de waardes goed zijn

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19513 Gepost op: 1-01-2016, 18:22:14 »
Hongerig.

Dadelijk hapje eten bij de buurtjes

Altijd uitslagen opvragen bij huisarts. Is voor hun kwestie van printen. Zie je zelf ook wat je waardes zijn.

Zou pfeiffer dan zeker nog laten prikken en vitamind d en b12 ook als dat er nu niet bij zat.

En artsen vinden waardes al snel goed terwijl ze toch echt te laag kunnen zijn zoals b12. Daar zzitten sommige waardes in een grijs gebied en kunnen wel dwgelikk klachten geven terwijl een arts zegt dat de waardes goed zijn
Ja ik denk dat ik dat nog wel even ga doen, want word er nogal zenuwachtig van dat ik niet weet wat het is. Dankjewel voor de tip!  ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19514 Gepost op: 3-01-2016, 18:40:44 »
Graag gedaan ;)
Weet uit ervaring hoe het artsenwereldje werkt ;)

OT

Doodop
Afgelopen tijd best druk gehad en dan gezellige kerstdagen en oud op nieuw en nu compleet gevloerd. Dus vandaag bijna de hele dag al liggen slapen. Hopelijk morgen weer iets fitter en dan bij lezen op het WIDM board  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19515 Gepost op: 5-01-2016, 09:45:49 »
Gaar, nu al :( en moet nog een dagje doorleren

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19516 Gepost op: 5-01-2016, 10:13:59 »
Doodop
Afgelopen tijd best druk gehad en dan gezellige kerstdagen en oud op nieuw en nu compleet gevloerd. Dus vandaag bijna de hele dag al liggen slapen. Hopelijk morgen weer iets fitter en dan bij lezen op het WIDM board  ::rofl::

Dit. Gister al thuis gebleven, maar moest vandaag toch echt naar stage. Concentratie is nu laaaag, want moe.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19517 Gepost op: 5-01-2016, 10:43:30 »
Dit. Gister al thuis gebleven, maar moest vandaag toch echt naar stage. Concentratie is nu laaaag, want moe.
Hopelijk red je het ;)

OT

Nog steeds heel moe maar wat minder bij klachten dus gaat de goede kant op :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19518 Gepost op: 5-01-2016, 13:22:01 »
Vandaag best ok. Het niet-snoepen gaat heel goed, al 4,5 dagen gehad, nog 25,6 te gaan :D Had de afgelopen paar dagen wel hoofdpijn maar dat hoeft niet perse aan een suikerbehoefte te liggen
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19519 Gepost op: 5-01-2016, 13:38:46 »
Gespannen, onzeker en ongeconcentreerd...