Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2598593 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23340 Gepost op: 11-07-2020, 00:25:45 »
Tristan, veel sterkte!
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23341 Gepost op: 11-07-2020, 18:33:20 »
Matig, het gaat superslecht met mijn opa en oma. Mijn oma heeft al sinds 16 jaar dementie en al 7 jaar Alzheimer. Mijn opa heeft ook sinds 1 jaar Alzheimer en ze gaan beiden razendsnel achteruit. Ze hebben allebei gelukkig een lang leven al gehad. Mijn opa is 90 en mijn oma is 87. Het is nu al in zo'n staat dat mijn oma mijn opa beveelt naar "haar huis" te gaan. Het huis waarin ze 70 jaar geleden in woonde. Ze zijn daar nu al een paar keer langsgeweest en gewoon het huis naar binnengelopen. Eerst ging het met de auto en laatst probeerden ze op 1 fiets te gaan terwijl ze beiden al 20 jaar geen fiets meer hebben gebruikt. We zijn al in verschillende verzorgingshuizen langs geweest alleen dan zegt mijn oma dat ze daarheen worden gebracht om doodgemaakt te worden en dat alles thuis helemaal prima gaat. Ik verwacht binnenkort dus ook dat er een dwangopname komt op de gesloten afdeling.

Edit: Superheftig Tristan. Mijn vader is in 2010 ook opgenomen met een bloedsuiker van 40. En een triglyceridenmeting van 38 waar je normaal een hartstilstand van krijgt. Hopen dat het goed gaat en er weer bovenop komt ::hug::.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2020, 18:42:44 door Ricardo »
Så hva gjør vi nå?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23342 Gepost op: 11-07-2020, 19:15:59 »
....een beetje dubbel.

Donderdag is een oom van mij overleden, op de respectabele leeftijd van 84 jaar.

Er is een uitnodiging voor de afscheidsdienst, en ik wilde er eerst gewoon naartoe gaan. Maar ik ga het toch niet doen: buiten de plekken in de kerk zijn er nog teveel momenten waarbij ik te lang op een te korte afstand van anderen zal zitten. Of ik nou met de auto of de trein ga, dat zal in alle gevallen meer dan een half uur per keer zijn (bus-trein-bus, en ook weer terug).

Voor mijn oom zou ik willen gaan, maar ik ga dit toch niet doen.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23343 Gepost op: 11-07-2020, 23:33:55 »
Jeetje Tristan, wat heftig. Dat zal wel een hele onwerkelijke gewaarwording geweest zijn dat je naar de spoedeisende hulp moest. Gelukkig dat je toch de telefoon hebt opgenomen, zodat er geen kostbare tijd verloren ging. Veel sterkte en beterschap!  ::hug::

Jos, gecondoleerd en sterkte!

Klote.

Kan nog steeds niet hardlopen door mijn knie... nu al 3 maanden. Vorig jaar ook al een identieke blessure gehad. Om moedeloos van te worden.
Balen Nieky dat je blessure weer opspeelt. Heb je van ChiRunning gehoord? Een anders soort hardlooptechniek. Ik ken iemand die hier veel profijt van heeft gehad om anders te leren hardlopen.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23344 Gepost op: 12-07-2020, 12:03:20 »
Ricardo, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je opa en oma zo te zien. Vooral als ze altijd zo sterk en zelfstandig zijn geweest. Maar op een gegeven moment is het veiliger voor ze (en voor anderen) om niet meer thuis te wonen. Maar een dwangopname klinkt niet leuk. Sterkte!  ::hug::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23345 Gepost op: 12-07-2020, 12:10:36 »
Ja, triest, Ricardo.    ::hug:: ::hug:: ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23346 Gepost op: 13-07-2020, 00:53:34 »
Ricardo, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je opa en oma zo te zien. Vooral als ze altijd zo sterk en zelfstandig zijn geweest. Maar op een gegeven moment is het veiliger voor ze (en voor anderen) om niet meer thuis te wonen. Maar een dwangopname klinkt niet leuk. Sterkte!  ::hug::
Ja, ik vind het echt niet fijn om ze op deze manier te zien. Vanavond weer halsoverkop naar ze toegeweest want mijn oma was aan het weglopen. (Voor de eerste keer)   ::ohno::
Så hva gjør vi nå?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23347 Gepost op: 13-07-2020, 09:21:51 »
Sterkte Tristan met aan alles wennen enzo  ::hug:: Beterschap

Wat naar Ricardo. Sterkte.

Vervelend dat je niet kon gaan, Jos

Knuffel voor allemaal  ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23348 Gepost op: 13-07-2020, 15:36:16 »
Iedereen heel veel sterkte! ::hug:: ::hug:: ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23349 Gepost op: 1-08-2020, 19:53:03 »
Mèh. Ik ben al sinds de kinderen met snotneuzen weer naar de kinderopvang mogen komen verkouden. Heb nu twee Coronatesten achter de rug (een voor verkoudheid en een voor keelpijn) en heb nu (waarschijnlijk omdat ik al 5 weken nauwelijks door mijn neus kan ademhalen) al een tijdje een geïrriteerde keel. Nu ben ik echt bang dat ik elk moment kan gaan hoesten en dat ik dan fijn coronatest nummer 3 mag en dat daardoor ook mijn vakantie in gevaar komt.  :\'(

Verder gaat het met ups en downs. Het ene moment maakt dat hele Coronagebeuren me gestresst en depressief en het volgende moment kant ik het weer iets beter loslaten. Ik vraag me alleen af hoevaak ik me nog moet gaan laten testen tot er een keer een Coronavaccin komt.  :\'(

Edit: het hoesten is inmiddels begonnen. Dus morgen maar bellen voor Cornatest nummertje 3
« Laatst bewerkt op: 1-08-2020, 20:23:19 door Loezel »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23350 Gepost op: 2-08-2020, 03:15:46 »
Niet heel goed, ik heb al de hele week erg last van ademhalings  problemen en moet elke keer naar de wc.
Het vervelende zit ook vooral bij het slapen. dat als ik wil slapen bijna geen lucht krijg. waardoor ik laat slaap en laat wakker wordt :-\\

Dus morgen een corona testje  :-\\
chipsverslaafde <3

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23351 Gepost op: 2-08-2020, 08:25:03 »
Wat naar chipie.  ::hug:: hopelijk heb je geen Corona. Ik mag ook vandaag weer een nieuwe test doen.  ::)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23352 Gepost op: 3-08-2020, 21:43:01 »
Ik voel me nu... zo verdrietig dat ik niet denk dat ik binnenkort stop met huilen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23353 Gepost op: 3-08-2020, 21:44:15 »
Ik voel me nu... zo verdrietig dat ik niet denk dat ik binnenkort stop met huilen
:( ::hug::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23354 Gepost op: 3-08-2020, 21:47:00 »
 ::hug:: ::hug::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23355 Gepost op: 3-08-2020, 22:01:32 »
Ohh, Lucy..  ::hug::  ::hug:: ::hug::
Frankje Lapi

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23356 Gepost op: 4-08-2020, 10:35:56 »
Ik voel me nu... zo verdrietig dat ik niet denk dat ik binnenkort stop met huilen

 ::hug:: ::hug::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23357 Gepost op: 4-08-2020, 10:37:44 »
Ik voel me nu... zo verdrietig dat ik niet denk dat ik binnenkort stop met huilen

 ::hug:: ::hug::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23358 Gepost op: 5-08-2020, 15:42:48 »
Ik heb de afgelopen maand heel veel gewerkt ivm ziekte+vakantie van een collega en afgelopen vrijdag werd me dat even teveel, maar ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en afgesproken om de komende weken minder te gaan werken zodat ik niet helemaal op ben aan het eind van de zomer. Ik ben nu nog wel erg moe, maar het gaat al een stuk beter nu ik weet dat het de komende tijd wat rustiger wordt  :)

Knuffel voor Lucy!  ::hug::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23359 Gepost op: 5-08-2020, 16:56:50 »
Ik heb de afgelopen maand heel veel gewerkt ivm ziekte+vakantie van een collega en afgelopen vrijdag werd me dat even teveel, maar ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en afgesproken om de komende weken minder te gaan werken zodat ik niet helemaal op ben aan het eind van de zomer. Ik ben nu nog wel erg moe, maar het gaat al een stuk beter nu ik weet dat het de komende tijd wat rustiger wordt  :)

Let goed op jezelf! ::hug::
...if one only remembers to turn on the light.