Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75119 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #100 Gepost op: 24-10-2002, 22:10:56 »
Ik meende op dinsdagavond.

Gisterenmorgen was de Nederlandse presentator (hoe heet die ook alweer?) bij 'Goedemorgen Nederland' en toen werd er iets gezegd van 'n update die woensdagavond zou worden uitgezonden.

Effe de tv gids er maar bij raadplegen.


Edit: op woensdagavond (23.10 uur) en op vrijdagavond (0.25 uur) is er een update van 10 minuten.

Ik weet niet wat dit precies inhoudt. Ik kan 'n herhaling van de hele uitzending van zondag niet vinden, dus misschien wordt ER helemaal niet herhaald. Alleen 'n korte samenvatting van 10 minuten?  ???







« Laatst bewerkt op: 24-10-2002, 22:15:26 door Han13 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #101 Gepost op: 25-10-2002, 00:06:05 »
Ik denk ook dat er maar 1 uitzending is. Belachelijk toch dat ze dat niet herhalen?
Alleen maar zo'n update... (heb ik trouwens ook nog aldoor gemist)

Gr. B.








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
LET OP: VERHUISD
« Reactie #102 Gepost op: 25-10-2002, 09:31:37 »
ik vind het trouwens ook gek dat ze dit jaar niet napraten met de afvaller, vond ik toch wel erg leuk vorig jaar







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #103 Gepost op: 25-10-2002, 16:42:32 »
Ik denk ook dat er maar 1 uitzending is. Belachelijk toch dat ze dat niet herhalen?

Ja echt stom. Juist zo'n leuk en goed bekeken programma herhalen ze niet! En allerlei domme programma's worden tot vervelens toe herhaald!  :-[

Citaat
ik vind het trouwens ook gek dat ze dit jaar niet napraten met de afvaller, vond ik toch wel erg leuk vorig jaar

Ja ik ook! Ik keek daar altijd na! Ik vond 't zo leuk om te zien hoe de deelnemers er nu uitzagen. Allemaal weer 'n voller gezicht!  ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2002, 17:11:42 »
Ik zie net in de tv gids dat nu zondag weer 'n update van 'n half uur wordt uitgezonden om 20.00 uur. Dat is dus 'n half uur voordat de nieuwe aflevering begint.

Ik denk dat deze update er is gekomen i.p.v. de herhaling van de gehele aflevering.








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #105 Gepost op: 26-10-2002, 19:16:30 »
Ik heb een keer een herhaling gezien, ik weet niet precies meer welke dag het was, dinsdag of woensdag geloof ik.

Overigens wil ik 1 ding kwijt: Ik heb een gruwelijke hekel aan Nolleke!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2002, 20:09:57 »
Ik heb een keer een herhaling gezien, ik weet niet precies meer welke dag het was, dinsdag of woensdag geloof ik.

Ik meende ook dat 't op dinsdagavond herhaald werd. Misschien dat ze dat nu afgeschafd hebben, omdat er geen plaats meer was in 't programma van Net5? En dat er daarom maar 'n samenvatting wordt gegeven voordat de nieuwe aflevering komt?  ???

Citaat
Overigens wil ik 1 ding kwijt: Ik heb een gruwelijke hekel aan Nolleke!

Nolleke? Snolleke zul je bedoelen!  ;)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #107 Gepost op: 27-10-2002, 11:23:18 »
Sprak hij Fries eigenlijk? Ik kon er echt niks van verstaan en kon niet goed plaatsen wat 't voor dialect was. iig geen Limburgs of Brabants.
Even een late reactie van mij..... maar volgens mij komt derek uit zeeland... niet dat dat verder boeiend is maar goe!







When God created man, she was only joking!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #108 Gepost op: 27-10-2002, 13:35:14 »
Even een late reactie van mij..... maar volgens mij komt derek uit zeeland

Oh dat kan natuurlijk ook nog! Zoals ik al zei ben ik niet zo thuis in andere dialecten als 't Limburgs.  ;)

Maar dan zal 't wel Zeeuws zijn geweest! Dank je Jet!  :)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #109 Gepost op: 27-10-2002, 20:38:37 »
OK, ik zal de poll weer resetten, zodat 6 mensen een herkansing krijgen ;) ;D

Welk kamp levert de winnende kandidaat?
Kamp Noord (Annelies, Derek, Keo, Luc, Kristina, Olivier, Loes)    12 (66%)
Kamp Zuid (Mark, Deborah, Jakobien, Raymond, Walter, Lydia, Nolleke)    6 (33%)
Totaal aantal stemmen: 18








Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #110 Gepost op: 27-10-2002, 21:39:35 »
't was weer 'n heerlijke aflevering!  :)

Zo lekker gemeen dat kamp Noord langs 't eiland van kamp Zuid vaarde! Heerlijk!  ;)

Echt leuk dat kamp Noord weer beide proeven won. Ik hoop echt dat ze straks bij de samensmelting al die leden van kamp Zuid (behalve Marc dan) eruit zullen stemmen. En te beginnen bij Snolleke! Geweldig dat ze al gelijk in tranen is bij de samensmelting. Ze hield niet van de manier van denken of zoiets snotterde ze in 't filmpje van wat er volgende week gaat komen. Als 't echt niet goed klikt tussen haar en de rest, heeft ze 'n grote kans om weg gestemd te worden.  :)

Jammer dat Raymond 't opgaf, maar ik geef 'm wel 'n gelijk van de ene kant. Die dames zijn echt vreselijk! Maar eigenlijk had hij ook nog wel effe kunnen blijven tot de samensmelting en 't dan daar opnieuw gaan proberen. Maar goed, hij miste z'n vriendin (of vrouw?) ook erg.

Ik hoop dat Marc zo slim is om zich bij kamp Noord aan te sluiten na de samensmelting. En dat ze dan samen de vrouwen van kamp Zuid eruit gaan stemmen.

Ik heb dus duidelijk dit keer bij de poll op kamp Noord gestemd. Derek gaat winnen! Let maar op!  :)







« Laatst bewerkt op: 27-10-2002, 21:40:39 door Han13 »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
VERPLAATST: test
« Reactie #111 Gepost op: 27-10-2002, 23:08:51 »
ik heb t gemist  :'( :-[ >:(







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #112 Gepost op: 28-10-2002, 01:21:53 »
ik heb t gemist  :'( :-[ >:(

Treur niet! Ik ook (weer) :)
En er zijn geen herhalingen  :(

Gr. B.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #113 Gepost op: 28-10-2002, 12:09:49 »
Jammer dat jullie het niet gezien hebben, je hebt echt wat gemist hoor!

Eerlijk gezegd heb ik me deze aflevering vooral zitten ergeren aan Raymond. OK, ik kan me voorstellen dat hij niet blij is om op Uma terecht te komen, en ook nog dat hij vind dat die meiden luie eigenwijze mokkels zijn. Dan krijg je natuurlijk zelf ook heimwee naar thuis. Maar jongen, wees een vent en probeer er van te maken wat er van te maken valt! Zoooo erg is het nou ook allemaal weer niet! En je kunt die dames ook niet verwijten dat je zelf heimwee hebt.

En dan nog die 'eer aan mezelf houden' stunt. Lekker doordacht, want daarmee stuurt hij in feite Mark ook naar huis. Kon hij nou echt niet een paar dagen wachten zodat hij gewoon naar huis gestuurd werd, zodat Mark in ieder geval kon blijven? Zwak hoor! Gelukkig hebben ze een passende oplossing gevonden.

En jongens, let op: volgens mij vliegt Nolleke er als een heks op een Nimbus2000 uit volgende week. De manier van denken ligt haar niet, zegt ze. Tsja Nolleke, dat heet nou democratie. Moeilijk te vatten voor iemand die gewend is alle touwtjes in handen te hebben.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #114 Gepost op: 28-10-2002, 12:23:29 »
ben het eigenlijk wel met je eens. Ik geloof dat Raymond er niet het beste van heeft gemaakt, ondanks Knolleke.

Toch best wel een leuke aflevering als je ziet dat Noord het tot twee keer toe wint. Dat moet toch teamwork zijn.

* Compuart ziet het al helemaal voor zich:
heks Snolleke met een Nimbus2000 een wedstrijdje tegen heks Jakobien op haar Nimbus2002 en dan achter zo'n gevleugeld balletje aan met het volledige eiland als speelveld. Dwars onder/door/boven de bomen heen. Wie het verliest mag direct doorvliegen naar het vaste land.

EDIT:spelvautje







« Laatst bewerkt op: 28-10-2002, 15:55:00 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #115 Gepost op: 28-10-2002, 15:48:11 »
Ik vond het ook vrij zwak van Raymond dat hij opgaf, het was toen nog maar een halve dag tot de eilandraad en zo naaide hij Mark wel behoorlijk.

Verder was die scene dat kamp Noord over Nolleke zat te roddelen prachtig en de preview van volgende week is toch wel erg veelbelovend, Nolleke gaat eindelijk uitgekotst worden. Al hoop ik wel dat ze er nog een tijdje in blijft zitten, zo zonder een deelnemer waar je je goed aan kan ergeren wordt het ook zo saai. Dus laat haar maar volgende week de immuniteit winnen.

En wat betreft de eindwinnaar: ik hoop dat dat Keo gaat worden. Ik vind 'm met de aflevering grappiger gaan worden en ik hoop dat dat boottochtje hem weer hernieuwde krachten gegeven heeft.








Offline Mahtob

  • Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #116 Gepost op: 28-10-2002, 18:36:48 »
Voor de mensen die des zondags niet kunnen kijken. Maandagochtend tussen kwart over zes en kwart voor zeven worden herhaaldelijk samenvattingen uitgezonden op SBS6. Vanmorgen nog naar zitten kijken. Trouwens jammer van Raymond. Maar ik kan het me wel voorstellen. Vier van die dozen met een enorm bord voor de kop. Ik denk dat ik ook van het eiland zou vluchten. En dan roepen ze nog dat zij het sterke geslacht zijn daar..... Het wordt geloof ik tijd dat de programmaleiding ingrijpt want tegen zoveel onrechtvaardigheid en domheid is toch niemand bestand.







molzot

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #117 Gepost op: 28-10-2002, 18:50:46 »
Ben eigenlijk voor een ding bang: Mark heeft al een stem aan zn broek hangen voor de volgende eilandraad. Als die wijven kwaad willen, geven ze hem nog vier stemmen en vliegt ie eruit. Het andere kamp zei min of meer niet over de stemming te praten en dus niets af te spreken van tevoren. Ik hoop dat ze zich bedenken, want anders ben ik erg bang voor de volgende stemronde.
Klasse aflevering trouwens!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #118 Gepost op: 28-10-2002, 19:14:13 »
Het andere kamp zei min of meer niet over de stemming te praten en dus niets af te spreken van tevoren. Ik hoop dat ze zich bedenken, want anders ben ik erg bang voor de volgende stemronde.

Ik meende juist dat ze wel iets af wilde gaan spreken. Derek zei toch dat hij er eigenlijk niet aan mee wilde doen, maar dat hij dacht dat de anderen wel 'n complot zouden smeden. En daarom vond hij dat zij 't dan ook maar moesten doen en daar waren de anderen 't mee eens.

Ik hoop tenminste dat ze allemaal op Snolleke gaan stemmen en dat Mark ook zo slim is om op haar te stemmen. Je kan maar niet zeker genoeg zijn dat ze de meeste stemmen zal krijgen!  :)

Citaat
Maandagochtend tussen kwart over zes en kwart voor zeven worden herhaaldelijk samenvattingen uitgezonden op SBS6.

Wat is dat nu weer voor 'n belachelijke tijd?  ???

Niet dat ze 't gewoon 'n keer laat op de avond herhalen!








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #119 Gepost op: 29-10-2002, 12:59:21 »
Keo op het moment dat Noord de proef heeft gewonnen met Sean Paquito ( goed gespeld? vast niet ) en ze weer terug zijn op hun eiland :

''En da alleen omdat die nolleke nie eens een woord kan onthouden''

Geniale opmerking, ziet er niet naaruit dat (S)nolleke het lang gaat redden bij de samenvoeging. Die samenvoeging is trouwens wel errug vroeg dit jaar of ligt dat aan mij...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner