Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 74965 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2002, 18:16:25 »
Ik lees net dat de aflevering van ER die eigenlijk gisteren gepland was (maar door 't overlijden van Prins Claus onderbroken werd), morgenavond om 22.30 uur wordt uitgezonden. Op zondag wordt er dan om 20.00 uur 'n samenvatting uitgezonden van deze aflevering, waarna om 20.30 uur gewoon aflevering 4 wordt uitgezonden.

Dus alle ER kijkende forummers opgelet: morgenavond om 22.30 uur kijken op Net5!  :)








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #41 Gepost op: 7-10-2002, 20:22:27 »
ik ben er morgen avond helemaal niet  :'( ,
nou moet t maar opnemen dan, jammer want dat vind ik nooit zo leuk als "live" kijken.
maarja als ik t maar kan zien he, dus go boy's go boy's;)







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2002, 11:11:31 »
Nou ik vond t wel een leuke aflevering...alleen t einde was minder! Waarom nou de enige beste bij de meiden eruit?! Meintje hoorde er juist thuis, die doet nog wa!
Gelukkig komt, hoe heet hij nou met die lange haren, ze helpen hoe het WEL moet komende zondag!

groetjes








een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2002, 11:45:39 »
Die meiden zijn echt nog dommer dan ik dacht! Stemmen ze de beste er uit! Ze zijn echt gek geworden! Juist Meintje wist te overleven op 't eiland en kon de anderen helpen om ook te overleven.

Wat was ik gisteren kwaad zeg toen ik 't zag! Echt belachelijk!  :(  En je kunt nu al voorspellen wie de volgende is die eruit vliegt, namelijk Jacobien of Nolleke.

Fijn dat 't bij de mannen heel wat beter gaat. Ze zijn tenminste wat slimmer geweest en hebben beter omgesprongen met hun voedselvoorraad zodat ze nu nog meer over hebben dan de dames. En de mannen kunnen tenminste nog vis vangen. Dat zie ik die dames nog niet zo snel doen!

Ik heb trouwens nog niemand iets van vruchten zien eten op dat eiland. Bij de andere series at men volop vruchten die op 't eiland te vinden waren, van zo'n rode vruchtjes en mangos. Zijn ze uberhaupt al op zoek gegaan naar iets anders dan kokosnoten?








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #44 Gepost op: 9-10-2002, 13:09:11 »
Ik denk dat er meer in Meintje zat dan de vrolijke doorzetter die we steeds te zien kregen. Ik geef toe dat het stelletje is, die vrouwen op Uma, maar zó dom zullen ze toch ook niet zijn?!
En als ze echt continu zo vrolijk en actief zou zijn, zou ik ook niet weten hoe snel ik haar van het eiland af kon schoppen. daar word je toch ook niet goed van, als je zelf eens moe en hongerig bent....?

Die rode vruchten heb ik volgens mij nog wel eens voorbij zien komen bij de vrouwen, maar echt actief naar eten zoekend heb ik ze ook nog niet bezig gezien. Voorgaande jaren bekeek ik ER nog wel eens met wat jaloezie, maar dit jaar? Ik moet er niet aan denken om tussen deze groep vrouwen te moeten zitten. Ik denk dat Annelies gelijk had: het survivallen opzich is eenvoudiger.....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #45 Gepost op: 9-10-2002, 13:51:12 »
Ik schaam mij bijna vrouw te zijn als ik dat stel tuthola's daar bezig zie.......tjieeeeeeeee.......stelletje jaloerse bitchen zijn het hoor!!! >:( >:( >:(.
En inderdaad de beste sturen ze weg. Over Meintje had ik intuitief een goed gevoel. Jacobien minder, en Nolleke is iets te bazig, maar probeert toch ook de neuzen 1 kant uit te krijgen.
Nou dat heeft bij dat andere stel geen gehoor dus.
Ik hoop van harte dat mijn held Raymond er volgende week enige structuur in krijgt bij de dames......







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #46 Gepost op: 9-10-2002, 19:35:55 »
Shit, ik heb dus weer wat gemist.  >: (Ik heb de eerste helft van het programma gezien, totdat het werd onderbroken door het nieuws mbt Prins Claus. Ik ben gosteren vergeten te kijken...dom dom dom.
Meintje is er dus uit, hoe was de 'date' van die Belg en dat meisje (ik weet de namen nog niet zo goed) en begrijp ik het nu goed dat een van de mannen naar het vrouweneiland gaat?

Praat me even bij alsjeblieft  ???









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #47 Gepost op: 9-10-2002, 20:05:06 »
De date van Annelies en Raymond was wel leuk geloof ik. 't was erg romantisch in 'n hotel (ik vond 't geen hotel, maar goed Raymond zei dat 't 'n hotel was dus dan zal dat ook wel zo zijn....) aan de zee. Raymond was er eerder dan Annelies en wachtte haar op bij de steiger met 'n cocktail. Ze zijn toen samen de 'hotelkamer' gaan bekijken. Er stond 'n romantisch 2-persoons hemelbed in en er was 'n badkamer met douche. Annelies ging zich dan ook direct douchen. Of Raymond zich gedoucht heeft weten we niet, want dat lieten ze niet zien. (ik verwacht eigenlijk van wel, want je moet toch wel gek zijn om niet van die gelegenheid gebruik te maken als je al 2 weken ligt te stinken op zo'n eiland!)

Daarna kregen ze 'n 4 gangendiner. Raymond mocht voor iedere gang Annelies 'n brandende vraag stellen. Ik geloof niet dat hij die zelf mocht verzinnen, want hij las ze af van 'n papiertje. Hij stelde vragen als 'wat zijn de sterke en wat zijn de zwakke punten van jullie team?' Annelies antwoorde overal erg eerlijk op moet ik zeggen.

Raymond vertelde achteraf dat hij 't heel romantisch had gevonden en dat hij zich 'n beetje verliefd voelde. Maar hij heeft al 'n vriendin en daar houdt hij heel erg veel van. (effe goed praten dat hij met 'n naakte Annelies in bed had gelegen....)

Verder was er dus nog 'n eliminatieproef waarbij ze 'n vies soort larven moesten eten. 1 vrouw hoefde niet mee te doen, omdat ze in de meerderheid waren. Nolleke hoefde niet mee te doen. Alle mannen en vrouwen aten vervolgens hun larve op, waardoor 't 'n gelijke stand werd. Beiden teams moesten nu iemand van 't andere team aanwijzen om nog 'ns 3 larven op te eten. De mannen kozen voor Deborah en de vrouwen voor Mark. Ze moesten ze zo snel mogelijk opeten, maar al snel spuugde Deborah haar larve uit en hadden de mannen gewonnen. (Mark stond ook op 't punt om z'n larve uit te spugen!)

Meintje werd er dus uitgestemd en ze was aan 't huilen op 't laatst van de uitzending als ze nog wat mogen zeggen vanuit de biechtstoel.

Zondag komt er om 20.00 uur 'n samenvatting van 'n half uurtje van aflevering 3, dus daar kun je ook nog naar kijken ovide. Wat Raymond bij de vrouwen komt doen is me ook nog 'n raadsel. Dat zullen we zondag wel weer zien.  :)







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 20:05:29 door Han13 »

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #48 Gepost op: 9-10-2002, 22:18:01 »
Kunnen ze Kerstin niet op dat eiland zetten. Die maakt binnen de kortste keren een einde aan dat gezeik!

 ;)







molzot

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #49 Gepost op: 10-10-2002, 15:22:53 »
Pfff, ik had er op gestemd dat de vrouwen zouden winnen, maar kan ik nog veranderen? Ik had niet verwacht dat ze zó dom zouden zijn  :o

Helemaal mee eens, wat een stelletje dozen zeg. Vooral die de hele tijd met een sjacherijnige kop lopen te dreinen en zelf helemaal niks aanpakken. Als je de anderen zat ben ga je toch lekker iets doen? Maak jezelf nuttig in plaats van te gaan zitten piepen en stoken. Blèè.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden zonder dat ze Meintje hebben om het vuur aan te houden en vrijwillig wormen te eten. Waarschijnlijk laten ze het gewoon uit gaan en kijken ze elkaar er op aan. En gaan vervolgens lopen piepen dat ze mannen nodig hebben (sommigen dan). KOM OP DAMES !!

Maar volgens mij duurt het niet lang, want in het 'volgende week' stukje zeiden ze dat er iets zou gebeuren waardoor de expeditie een heel andere wending zou krijgen. Dan zag je beelden dat ze allemaal in een kringetje liepen en in twee groepen splitsten. Volgens mij gaan ze de 2 groepen gewoon helemaal herverdelen. :-\

(zeker bang dat er dooien zouden vallen bij die wijven... ;D)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #50 Gepost op: 10-10-2002, 19:16:00 »

Maar volgens mij duurt het niet lang, want in het 'volgende week' stukje zeiden ze dat er iets zou gebeuren waardoor de expeditie een heel andere wending zou krijgen. Dan zag je beelden dat ze allemaal in een kringetje liepen en in twee groepen splitsten. Volgens mij gaan ze de 2 groepen gewoon helemaal herverdelen. :-

Dat idee kreeg ik ook al, maar ik had niet zo goed verstaan wat de voice-over vertelde. Ik meende dat hij zei: 'door ............ krijgt de expeditie 'n hele andere wending'. Wat er op de puntjes moet staan heb ik dus niet verstaan....  :-\








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #51 Gepost op: 10-10-2002, 19:25:18 »
misschien moeten de vrouwen rondjes rennen...wie de drie rondjes niet eens haalt moet eruit
 ;) ;) ;) ;)

Al wordt t dan misschien wel errug rustig, niet? :P







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #52 Gepost op: 11-10-2002, 17:23:53 »
Bedankt voor de update!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #53 Gepost op: 12-10-2002, 11:29:34 »
Volgens mij gaat die doos van een Annelies volgende week ziek naar huis.







molzot

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #54 Gepost op: 12-10-2002, 17:09:08 »
Maar volgens mij duurt het niet lang, want in het 'volgende week' stukje zeiden ze dat er iets zou gebeuren waardoor de expeditie een heel andere wending zou krijgen. Dan zag je beelden dat ze allemaal in een kringetje liepen en in twee groepen splitsten. Volgens mij gaan ze de 2 groepen gewoon helemaal herverdelen. :-\


Dat zou wel eens kunnen kloppen, ja. Ik zag zojuist de aankondiging voor de uitzending van morgen weer, met Tweety's opmerking in mijn achterhoofd en dat leek aardig te kloppen. We zullen het morgen wel zien...







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #55 Gepost op: 12-10-2002, 18:56:39 »
Volgens mij gaat die doos van een Annelies volgende week ziek naar huis.

Ik hoop 't!  ;)

Nee das erg flauw van me, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ik haar erg sympatiek vind.......

Ik ben echt benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren in de aflevering morgen. Wat hebben ze die zondagavond toch goed gekozen. Ik ben op zondagmiddag altijd 'n beetje verdrietig omdat 't weekend er weer bijna opzit, maar van 't idee dat ER op tv komt wordt ik altijd weer 'n stuk vrolijker!  ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2002, 21:59:48 »
Nou, Annelieske is niet vrijwillig vertrokken, maar wel eruit gestemd! Ik moet zeggen dat ik 't niet zo erg vind.  :P

't was wel weer 'n leuke aflevering zeg. De verbazing op die gezichten toen ze hoorden dat er nieuwe teams zouden worden gevormd! En dan die enorme teleurstelling bij de mannen die op Uma, 't oude vrouwenkamp, terecht kwamen! ER bewijst toch wel mooi dat de cliches mannen - vrouwen niet altijd opgaan!  

Ik heb werkelijk genoten van deze aflevering.  :)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #57 Gepost op: 14-10-2002, 08:29:48 »
Inderaad wel grappig, die reactie van die mannen op Uma. Maar ik kan me ook wel voor stellen dat je zwaar baalt als je in zo'n klerezooi terecht komt en eigenlijk weer helemaal overnieuw kan beginnen!   :-[
Die wijven komt ook helemaal niks uit zeg, gaan ze d'r een beetje bij staan kijken en commentaar geven, in plaats van dat ze die handjes eens ff laten wapperen!  ::)  Had Meintje wel gedaan denk ik  ;)

Maar inderdaad; de allerergste zuurpruim is er nu tenminste uit :P









Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2002, 15:45:00 »
en nu nolleke nog pffff wat vind ik die irri zeg (sorry hoor) gaat ze gewoon staan kijken naar die mannen die druk aan t werk zijn, en dan ook nog zeggen dat ze daar en daar dan nog wel een waslijntje wil hebben JEEEEEEEEEEEEEEEEEZ mens steek de handen uit de mouwen en hang zelf een was lijntje op (DAT KAN IK ZELFS NOG WEL)
zo dat lucht op :D
groetjes en op naar volgende week







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2002, 16:40:13 »
Derek is volgens mij de mol!







molzot