Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75037 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
LET OP: VERHUISD
« Reactie #80 Gepost op: 20-10-2002, 23:42:13 »
ik denk dat walter het idee nog dagen met nollke te moeten overleven zo erg vond, dat hij die vlag express niet tot de top heeft gehesen. Geweldige actie.

Van mij mag Nolleke winnen, robinson was ook alleen, en zij kan het prima alleen redden want met mensen omgaan kan ze niet, schop ze uit de maatschappij en laat ze lekker op dat eiland blijven for ever







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
LET OP: VERHUISD
« Reactie #81 Gepost op: 21-10-2002, 10:19:45 »
Wat een leuke aflevering....Nolleke maakt zichzelf steeds onuitstaanbaarder en die Walter... wat een poepie zeg! "Mijn plaats is ergens anders...."







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #82 Gepost op: 21-10-2002, 13:19:00 »
Ja, het was weer een toppie aflevering! (ik haat dat woord 'toppie'). Die stomme mutsen stemmen ook nog degene eruit die ze zo hard nodig hebben, zeker nu Raymond ziek is/wordt. De enig beetje slimme is die journaliste Jakobien, maar zelfs die liet zich meeslepen door Nolleke. Maar er waren 5 stemmen voor Walter, dat betekent dat er minsten een man ook op hem gestemd heeft.
Wat ik trouwens ook wel grappig vond was Derek bij het bellen. Blijkt opeens dat ie hartstikke plat spreekt. Voor zijn beroep heeft ie natuurlijk spraaklessen gehad, maar tegen zijn ouders komt de ware aard van het beestje naar boven. Verstond ik het trouwens goed dat ie zei dat ie al 41 is?

Ben benieuwd naar volgende week.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2002, 18:33:07 »
Maar er waren 5 stemmen voor Walter, dat betekent dat er minsten een man ook op hem gestemd heeft.

Ja dat zat ik me ook al te bedenken. Ik had niet verwacht dat er ook 'n man op Walter zou stemmen. Raymond had ook 'n stem en die zal dan ook wel van 'n man komen. Ik had eigenlijk verwacht dat alle mannen 'n vrouw weg zouden stemmen. Vreemd......

Citaat
Wat ik trouwens ook wel grappig vond was Derek bij het bellen. Blijkt opeens dat ie hartstikke plat spreekt. Voor zijn beroep heeft ie natuurlijk spraaklessen gehad, maar tegen zijn ouders komt de ware aard van het beestje naar boven.

Sprak hij Fries eigenlijk? Ik kon er echt niks van verstaan en kon niet goed plaatsen wat 't voor dialect was. iig geen Limburgs of Brabants.

Citaat
Verstond ik het trouwens goed dat ie zei dat ie al 41 is?

Ja dat klopt. Dat vertelde hij ook al in de eerste aflevering en toen kon ik 't ook al niet geloven. Hij ziet er gewoon echt veel jonger uit! Bovendien gedraagt hij zich nog erg jong. Ik had 'm begin 30 geschat, echt niet meer.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2002, 20:02:32 »
Ik dacht iets van twents ofzo te verstaan. In ieder geval oost Nederlands...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #85 Gepost op: 21-10-2002, 22:32:30 »
Oh dat kan goed. Ik ben niet zo thuis in andere dialecten als 't Limburgs.  ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #86 Gepost op: 22-10-2002, 10:35:47 »
Nou, ik heb het gisteren dus ook gezien en kan weer meespreken.
Ik was blij dat Nolleke's team verloren had, omdat er dan kans was dat zij eruit zou liggen (hoewel het duidelijk was dat het Walter zou worden) Ach ja ook niet zo erg, ik kon Walter en Olivier toch al niet uit elkaar houden.
Loes had zich ongelooflijk sterk gehouden aan de telefoon! Vooral als ineens je kindje zo heel lief de telefoon beantwoordt.
Derek is een toffe peer! "Ek zet mie fief Belgen op een eiland."  :D
Leuk voor hen trouwens dat iedereen thuis was en opnam. En van de andere kant jammer dat ze nog zoveel tijd hadden, nu kon iedereen nog rustig afscheid nemen. Het was emotioneler (nog meer dan het al was) als plots de tijd om was en de verbinding verborken. Maar ja, nu ben ik even te hard. Maar zo was het in ER1 bij Tommy toen. "Ja echt, ge kunt u nie voorstellen hoe.." PIEEEEEEEEEP! satelliet verbinding verbroken.  :'( Maar toen was z'n broertje wel op het strand ineens.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
VERPLAATST: test
« Reactie #87 Gepost op: 22-10-2002, 12:20:10 »
Nou volgens mij was het kort zat, zo'n telefoontje... gek zou je d'r van worden, je kan beter helemaal niet bellen. En inderdaad, opeens allemaal zware accenten!  ;D

Volgens mij heeft Jacobien op Raymond gestemd en Mark op Nolleke (dat laatste week ik zeker, dat was in beeld). Voor de rest iedereen op Walter, vandaar.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #88 Gepost op: 22-10-2002, 13:00:25 »
De stem resultaten komen bij vt4 op de site te staan. Maar de nieuwe resultaten staan er nog niet op.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #89 Gepost op: 22-10-2002, 19:59:40 »
Volgens mij heeft Jacobien op Raymond gestemd en Mark op Nolleke (dat laatste week ik zeker, dat was in beeld). Voor de rest iedereen op Walter, vandaar.

Dat zou toch betekenen dat Walter op zichzelf heeft gestemd?

Citaat
Leuk voor hen trouwens dat iedereen thuis was en opnam.

Ik denk eigenlijk dat ze de familie verteld hebben dat er 'n mogelijkheid was dat ze gebeld zouden worden en dat daarom iedereen thuis was. 't zou ook zo sneu zijn als iemand maar geen gehoor zou krijgen.....

Of ze hebben gewoon op 'n tijdstip gebeld dat de meeste mensen wel thuis zijn. Zo rond etenstijd of zo.  :)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #90 Gepost op: 22-10-2002, 20:09:42 »
Dat zou toch betekenen dat Walter op zichzelf heeft gestemd?
Zou die wel toe in staat zijn denk ik. Hij klonk al zo opofferingsgezind...

Citaat
Of ze hebben gewoon op 'n tijdstip gebeld dat de meeste mensen wel thuis zijn. Zo rond etenstijd of zo.  :)
Vast allemaal doorgestoken kaart  :P







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #91 Gepost op: 23-10-2002, 01:50:15 »
*bertha komt even melden dat ie ER zondag weer vergeten was...

en wanneer zijn de herhalingen toch...

Gr. B.









Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #92 Gepost op: 23-10-2002, 10:11:26 »
Of ze hebben gewoon op 'n tijdstip gebeld dat de meeste mensen wel thuis zijn. Zo rond etenstijd of zo.  :)

Het was toch 's morgens heel vroeg?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #93 Gepost op: 23-10-2002, 16:59:54 »
kwart over 7 ofzo, maar ik heb ff gemist of het 's morgens of 's avonds was...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #94 Gepost op: 23-10-2002, 18:29:15 »
Het was toch 's morgens heel vroeg?

's morgens vroeg daar op 't eiland? of 's morgens vroeg hier in Nederland?  ???








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #95 Gepost op: 23-10-2002, 19:42:30 »
Het laatste.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #96 Gepost op: 23-10-2002, 21:11:43 »
Het laatste.


Dat had ik er verder niet echt uit opgemaakt. Iemand zei wel iets over dat er voor 9.00 uur 's morgens nog wel iemand thuis zo zijn, maar erna niet.

Als 't op 'n zaterdag- of zondagmorgen was, dan heb je natuurlijk grote kans dat er iemand thuis is. Maar vooralsnog denk ik eerlijk gezegd dat de familieleden gewoon wisten dat er gebeld zou worden.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
LET OP: VERHUISD
« Reactie #97 Gepost op: 24-10-2002, 11:24:12 »
Toen ze mochten bellen zei de presentator hoe laat het was in Nederland/Belgie. Ik meen me te herinneren dat dat een uur of 7 's morgens was, maar ik neem de afleveringen niet op ( ;D) dus kan ik het niet checken. Maar ja, zo heeeeel belangrijk is het eigenlijk ook niet he.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #98 Gepost op: 24-10-2002, 20:12:51 »
kokosnoten te eten... ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
LET OP: VERHUISD
« Reactie #99 Gepost op: 24-10-2002, 21:54:25 »
ahhhhhh ik zie net een voorstukkie voor zondag, zielig zeg, raymond heeft ruzie met de rest of iig negeert hij hun en hun hem. hij zegt dat hij alleen zit :(
vraag: zal dat betekenen dat mark hem ook de rug heeft toe gekeerd en zich bij de dames heeft gevoegd?
ahh vind het echt wel sneu voor ray hoor, hij heeft zo hard gewerkt al die tijd. ben erg benieuwd wat er is gebeurd.
nu we zien het zondag wel dan.

ps bertha volgens mij word ER op woensdag avond herhaald.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje