Auteur Topic: Popstars in da house afl.2  (gelezen 9754 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Popstars in da house afl.2
« Gepost op: 3-11-2004, 20:15:03 »
Hier kun je alles kwijt over Popstars in da house wat zometeen (20.30) op Yorin begint.  :D
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2004, 23:10:03 »
Ik vond 't 'n erg leuke aflevering!  ::ok::

Die kandidaten hebben 't toch maar gezellig zo met z'n allen! De serenade van de jongens aan de meiden was natuurlijk echt geweldig.  ::ok::

Verder leuk om 'n kijkje achter de schermen te zien bij de liveshow. En we weten nu al 'n aantal nummers voor de meiden aankomende zaterdag in de liveshow. Ik kon er nog niet echt 'n thema in vinden (Can't fight the moonlight, Killing me softly en iets van Britney Spears...volgens mij niet allemaal nummer 1 hits zoals bij de jongens  :-\\ ), maar 't wordt vast weer leuk! Ben erg benieuwd!  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2004, 17:08:07 »
Die kandidaten hebben 't toch maar gezellig zo met z'n allen! De serenade van de jongens aan de meiden was natuurlijk echt geweldig.  ::ok::

Zooooooo schattig  ::love::

Ik ben wel benieuwd voor zaterdag! Thema is misschien ook nr 1 hits....hebben die nummers die we al hoorden ook niet op 1 gestaan??
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2004, 17:18:45 »
Zooooooo schattig  ::love::

Ja idd! Zo'n buren zou ik ook wel willen!  ::love::

Citaat
Ik ben wel benieuwd voor zaterdag! Thema is misschien ook nr 1 hits....hebben die nummers die we al hoorden ook niet op 1 gestaan??

Dat van Britney Spears kan ik me niet voorstellen. En 'Can't Fight The Moonlight' volgens mij ook niet, maar ik kan me vergissen.  :-\\


Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2004, 13:11:17 »
Thema misschien ´covers´ of ´filmmuziek´? Ik weet niet welk liedje het was van britney spears (ik moet de uitzending nog kijken..)??
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2004, 13:17:18 »
Can't fight the moonlight en Killing me softly zijn wel degelijk nr.1 hits geweest. Dit zijn voor mij ook echt bekende nummers hoor.  ???

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2004, 20:08:34 »
Ik vind het altijd heel erg leuk om te kijken. Ze hebben het idd wel heel erg gezellig met z,n allen echt leuk. Alleen ik irriteer me mateloos aan die marcia, jeetje wat kan zij ruzie zoeken zeg, ik vind haar echt 10 keer niks. ::ohno::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2004, 22:21:18 »
Can't fight the moonlight en Killing me softly zijn wel degelijk nr.1 hits geweest. Dit zijn voor mij ook echt bekende nummers hoor.  ???

Voor mij ook hoor, ik meende alleen dat Can't Fight The Moonlight en 't nummer van Britney nooit op nummer 1 hebben gestaan. Trouwens om 'n bekend nummer te zijn hoeft 'n liedje niet op 1 te hebben gestaan natuurlijk. Dat Kiling Me Softly 'n nummer 1-hit was wist ik natuurlijk wel.

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Popstars in da house afl.2
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2004, 23:57:56 »
jawel dat nummer wat lianne zong heeft op nummer 1 gestaan, maar dat van marcia niet hoor.