Auteur Topic: Lieke en Michon  (gelezen 42638 keer)

Offline betty_boopoop

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #80 Gepost op: 13-12-2004, 10:18:34 »
Triest, Michon die van Lieke moest zeggen dat zij ook veel had gedaan in het 5e appartement ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Inderdaad zeer triest! Wel helemaal top dat de regie er niet in heeft geknipt zodat heel Nederland nogmaals kan zien hoe die Lieke is. Ongelooflijk wat die allemaal zegt en hoe ze zichzelf te kijk zet. ::ohno::

Tekst aangepast, want was onrespectvol naar Lieke - Han13
« Laatst bewerkt op: 14-12-2004, 14:47:47 door Han13 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Lieke en Michon
« Reactie #81 Gepost op: 13-12-2004, 10:48:33 »
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of de hele verkoop van het apartement geen doorgestoken kaart is. Waarom zei die koper zo duidelijk dat hij Lieke en Michon niet kende? En het was dus geen particulier die het kocht. Het was een bedrijf dat het als promotiestunt kocht werd er gezegd. (ZXou later weer verkocht worden) Mmm, dat vind ik op zijn minst opmerkelijk. Laten we zeggen dat ze de schijn tegen hebben bij het verkopen van hun apartement. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline biggetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lieke en Michon
« Reactie #82 Gepost op: 13-12-2004, 12:46:30 »


Inderdaad zeer triest! Wel helemaal top dat de regie er niet in heeft geknipt zodat heel Nederland nogmaals kan zien hoe die Lieke is. Ongelooflijk wat die allemaal zegt en hoe ze zichzelf te kijk zet. ::ohno::
Volgens mij wilden ze met lange pauze zeggen dat ze eigenlijk wilden zeggen dat ze niet vals hadden gespeeld, met de vloer en het bieden enz. Maar voor de lieve vrede mocht dit dan niet van net5.

Quote aangepast - Han13
« Laatst bewerkt op: 14-12-2004, 14:48:31 door Han13 »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #83 Gepost op: 13-12-2004, 18:20:42 »
Triest, Michon die van Lieke moest zeggen dat zij ook veel had gedaan in het 5e appartement ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

ja echt zo van owja dat was mijn tekst :P