Vind je dat echt? Ik vind niet dat er enorm veel aandacht aan George wordt besteed. Ik vind ook niet dat hij echt meer bedenkelijke acties dan anderen heeft uitgevoerd. Ik zelf heb gewoon 't idee dat de WIDM-redactie dan weer die en dan weer die andere kandidaat verdacht wil maken.
Ik vind dat echt Han13;
Ik ga een aantal zaken af; George heeft hoogtevrees (desondanks kijkt hij steeds naar beneden bij de stuwdam) en neemt enorm veel tijd in beslag bij het abseilen.
Bij de denkers opdracht zou (volgens de beelden) George het in eerste instantie verpesten door in de trein recht voor zich uit te kijken en het object niet te zien.
Hij drukt de koptelefoon door bij Karen en Jantien, en steekt na het voorlezen van het gedicht aan de groep de briefjes snel in zijn zak.
George lijkt meerdere briefjes te krijgen bij de geldwagenopdracht en er een aantal in zijn zak te steken (iig zo lijkt het).
Ondanks zijn hoogtevrees haalt hij het parelallen probleemloos.
Bij de fietsopdracht zie je dat hij geen kracht zet, de pedalen gaan wanneer ze beneden zijn gewoon heen en weer, en dat terwijl George doet of het heel zwaar is, tevens lacht hij merkwaardig tijdens het heen en weer slingeren.
Tijdens de berg opdracht is George nergens beneden bij Prince en Harry te bekennen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Allemaal zaken die duidelijk in beeld gebracht zijn (vergeet ook het Jorge Colaco en George Sandeman niet), we
zien George steeds vreemde opvallende dingen doen, zoals bv het op de bergrand zitten na het fietsen ondanks zijn hoogtevrees.
Bijna elke aflevering zijn er George aanwijzingen, al vanaf aflevering 1, en bij aflevering 2 leek het helemaal om een saboterende George te draaien.
George lijkt als enige niet naar het telefoonnummer te hebben gebeld.
Indien hij de mol is, kan ik me niet voorstellen dat de makers dit alles zo duidelijk in beeld brengen.
Van welke andere deelnemer kun je zeggen dat er zo ontzettend veel mols gedrag in beeld is gebracht?
Ik geloof gewoonweg niet dat George de mol is, maar de makers van het programma doen erg hun best ons dat te laten geloven, mogelijk omdat George vanwege hoe hij is gewoon niet altijd even alert is, soms wat rusteloos en soms een beetje melig, daar kun je mooie beelden van monteren waardoor de daadwerkelijke mol buiten beeld blijft, en de aandacht van velen met name naar George uitgaat.
Blader maar eens terug in de topics, vele users hier waren er al na de 2e aflevering van overtuigd dat Geroge de mol is.