Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 112323 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #100 Gepost op: 15-04-2005, 09:28:30 »
ah ja dat vergeet ik helemaal dank Cynneke ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #101 Gepost op: 15-04-2005, 12:06:25 »
Zorg dat je je tv en video op tijd paraat hebt staan, zeker omdat het gedicht in het begin van de uitzending zit.
Afgelopen zondag begonnen ze namelijk ook om 18.55u ipv de 19.05u die in de gids vermeld stond.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #102 Gepost op: 15-04-2005, 13:41:42 »
We hebben het al hoor cynneke kijk maar hier en in het topic 'Vragen aan oscar'.

En dan nu weer ontopic Het ging hier dus over ::vergroot::......Peyman!!!!!!  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #103 Gepost op: 15-04-2005, 14:48:01 »
Dit is dus de forum over pee.

Pi, je hebt het daar goed gedaan. Voor dat je ging zeiden we tegen je dat je gewoon jezelf moet blijven. Tot nu toe heb ik niets anders gezien, altijd lachen, beetje ADHD, moeilijk je emoties kunnen uiten enz.

Ben trots op je.

Laterzzzzzz

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #104 Gepost op: 15-04-2005, 15:01:04 »
Peytje je bent echt super  ::bravo:: ::bravo:: ...

Ik denk dat het volgende week echt erg gaat worden, aangezien die opmerking van Sophie, dat kan echt niet!! ...


Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #105 Gepost op: 15-04-2005, 15:30:17 »
Peyman is wel cool! Maar ik ben benieuwd wat ie Sofie heeft geflikt!
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #106 Gepost op: 16-04-2005, 19:57:08 »
Peyman is wel cool! Maar ik ben benieuwd wat ie Sofie heeft geflikt!

Nou wat Sofie zegt kan echt niet hoor!! Wat hij dan ook heeft gedaan

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #107 Gepost op: 16-04-2005, 23:48:59 »
Nee ik wil eerst weten wat hij gezegd heeft, ik weet niet wat die peyman in zijn hoofd heeft, maar ik vind dat gescheld van hem zo kinderachtig! c'est triste
Some light in your eyes...

Offline sofie farmlid

  • Erkend Insider
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #108 Gepost op: 17-04-2005, 14:16:22 »
Peytje je bent echt super  ::bravo:: ::bravo:: ...

Ik denk dat het volgende week echt erg gaat worden, aangezien die opmerking van Sophie, dat kan echt niet!! ...
Graag had ik toch even gereageerd op wat je al in het voorstukje hebt gezien over mijn uitspraak volgende week, ookal mag dat niet maar ik vind het echt ontzettend jammer van de crew dat ze dit hebben uitgezonden, er zijn nog dingen gezegd die ze er wel hebben uitgeknipt!
De reden dat ik dit heb geroepen en waarvan ik echt oprecht spijt heb is gekomen na zeer lange aanslepende discusies met pey'tje, het kwam eruit na echt genoeg ervan te hebben en het was zeker mijn bedoeling niet om zoiets laags te gaan roepen maar te veel is te veel en dan gebeurd dat.
heb dit na alles ook tegen peyman gezegd en dit is ondertussen vergeten en vergeven, er waren wederzijdse scheldtirades maar dat was op dat moment.
Bij deze nogmaals mijn excuses aan hem.

edit crew:quotevak aangepast
« Laatst bewerkt op: 17-04-2005, 16:21:03 door mapel »

Offline Jehny

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Proprio Marte
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #109 Gepost op: 17-04-2005, 14:25:19 »
Hmm kwestie van nadenken voor dat je wat zegt, misschien?
Tuurlijk laten ze dat erin, dat is kijkcijfers!
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #110 Gepost op: 17-04-2005, 16:32:33 »
Graag had ik toch even gereageerd op wat je al in het voorstukje hebt gezien over mijn uitspraak volgende week, ookal mag dat niet maar ik vind het echt ontzettend jammer van de crew dat ze dit hebben uitgezonden, er zijn nog dingen gezegd die ze er wel hebben uitgeknipt!
De reden dat ik dit heb geroepen en waarvan ik echt oprecht spijt heb is gekomen na zeer lange aanslepende discusies met pey'tje, het kwam eruit na echt genoeg ervan te hebben en het was zeker mijn bedoeling niet om zoiets laags te gaan roepen maar te veel is te veel en dan gebeurd dat.
heb dit na alles ook tegen peyman gezegd en dit is ondertussen vergeten en vergeven, er waren wederzijdse scheldtirades maar dat was op dat moment.
Bij deze nogmaals mijn excuses aan hem.

edit crew:quotevak aangepast

Sofie ten eerste van harte welkom op onze site. Fijn dat je de weg naar hier hebt gevonden. En we weten dat je van Bluesky niet mag reageren. Maar ik kan me ook voorstellen dat je wil voorkomen dat er volgende week een al te grote bak aan (al dan niet terechte) kritiek over je wordt uitgestort.

Het is nou eenmaal met dit soort series, dat door het betere knip en plakwerk er dingen uit het verband worden getrokken. Alles ten behoeve van de kijkcijfers natuurlijk. Het is echter zo jammer dat de programmamakers nog steeds denken dat de kijkers niet mondig zijn en daar intrappen. Maar ik voorvoel dat dit tij gaat keren. De kijker heeft steeds minder zin in ranzig geruzie. De kijkcijfers van de Farm laten duidelijk zien dat men daar geen prijs meer op stelt. Men wil meer en meer een eerlijke strijd zien. Daarbij hoef je de conflicten die er zijn niet te schuwen. Maar deze eerlijker en beter neerzetten zou wel een goed steven zijn aan de programmamakers. Dus Bluesky, laat dit een boodschap zijn!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #111 Gepost op: 17-04-2005, 19:44:39 »
Graag had ik toch even gereageerd op wat je al in het voorstukje hebt gezien over mijn uitspraak volgende week, ookal mag dat niet maar ik vind het echt ontzettend jammer van de crew dat ze dit hebben uitgezonden, er zijn nog dingen gezegd die ze er wel hebben uitgeknipt!
De reden dat ik dit heb geroepen en waarvan ik echt oprecht spijt heb is gekomen na zeer lange aanslepende discusies met pey'tje, het kwam eruit na echt genoeg ervan te hebben en het was zeker mijn bedoeling niet om zoiets laags te gaan roepen maar te veel is te veel en dan gebeurd dat.
heb dit na alles ook tegen peyman gezegd en dit is ondertussen vergeten en vergeven, er waren wederzijdse scheldtirades maar dat was op dat moment.
Bij deze nogmaals mijn excuses aan hem.

edit crew:quotevak aangepast

Ik kan jou ook goed begrijpen hoor, ik vind echt dat je zoiets niet kan zeggen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat sommige dingen er zo uit komen!! ... Ik bedoel je zit daar zo lang, zo dicht op elkaar en zonder al het eten wordt het er ook niet echt beter op! ....
Ik vind trouwens ook dat ze zulke dingen niet op tv moeten uitzenden, ik bedoel dit kan misschien heel rot overkomen over jou in heel Nederland!!
Ik vind zo'n uitspraak natuurlijk niet goed, maar ik kan het aan de andere kant wel begrijpen!!

Ik vind het ook heel fijn dat je erop gereageerd hebt!! ...
Dat waardeer ik echt  ::bravo:: ...

Ik vind je eigenlijk iemand die minder doet dan de andere op de farm, maar als ik hoor wat je thuis doet/ deed is het al een hele verandering :P ...

Ik denk dat ik door dit berichtje toch wel anders tegen je aan ga kijken, al weet ik niet precies hoe het komt!!

bedankt hiervoor!
Ik had snel mijn antwoord over wat je zei, maar had ook moeten onthouden dat het daar zwaar is en dat ikmijn geval misschien ook wel kwetsende dingen had kunnen zeggen, waar ik later spijt van zou krijgen!!

Ik kijk uit naar de volgende farm en ik zal jou verhaal in mijn hoofd meenemen als ik kijk!!!

 :-* :-* :-* Xmoix

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #112 Gepost op: 18-04-2005, 19:57:51 »
succes vriend, ik denk dat je nog gaat winnen ook  ;)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #113 Gepost op: 18-04-2005, 21:34:22 »
Ik snap Sofie ook goed hoor! Tuurlijk gaat het te ver wat ze zei, maar het floept er op zo'n moment ook uit dus ja!
Some light in your eyes...

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #114 Gepost op: 24-04-2005, 12:00:21 »
tuulijk ja, zo was het bij oscar ook, hebben ze ook niet uitgezonden waarom iedereen hem minder aardig vond.
Altijd oppassen als je met je snuitert op TV komt.

peyman ::bravo::
 ::zwaai::


(tekst aangepast: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 25-04-2005, 13:21:45 door Stormpie »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #115 Gepost op: 28-04-2005, 22:26:48 »
Het spijt me echt, maar vind het allerzins matig dat ie heeft gewonnen. Wel terecht, want hij was de sterkste in het duel daar niet van. Maar ik hoop van harte dat hij nou eens ophoudt steeds zijn verleden aan te dragen als excuus voor zijn gedrag. Hij heeft het continu over dat mensen respect voor hem moeten hebben, maar hij gedraagt zich niet dusdanig dat iedereen maar zomaar respect voor hem op kan brengen. Het lijkt er nu steeds op dat een ander eerst respect voor hem moet hebben dan pas kan het van zijn kant komen. Laten we de boel eens omdraaien. Ik hoop dat hij een hoop leert van het kijken naar deze uitzendingen. Overigens blijf ik er bij dat hij zijn hart op de juiste plek heeft, hou me ten goede!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #116 Gepost op: 28-04-2005, 22:29:29 »
Ik heb hier een brief van me moeder..


Sorry maar dit was het liedje van  Andre Hazes dat ik sinds vanavond in me hoofd heb...
En het komt door de brieven die Peyman gekregen had.. :D

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #117 Gepost op: 28-04-2005, 22:30:33 »
Wordt je 2e beroep nu timmerman  ::oink:: ?? Wow, super gedaan hoor !! Fijn te zien dat iemand zichzelf blijft, voor zover wij het dan zien hé, voor ik hier direct een regenval commentaar  :P Groot gelijk dat je geen wit voetje probeerde te halen bij Sofie.... Go for it !! (hoewel je al thuis bent hahahaha)  ::ok::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #118 Gepost op: 28-04-2005, 22:41:16 »
Het spijt me echt, maar vind het allerzins matig dat ie heeft gewonnen. Wel terecht, want hij was de sterkste in het duel daar niet van. Maar ik hoop van harte dat hij nou eens ophoudt steeds zijn verleden aan te dragen als excuus voor zijn gedrag. Hij heeft het continu over dat mensen respect voor hem moeten hebben, maar hij gedraagt zich niet dusdanig dat iedereen maar zomaar respect voor hem op kan brengen. Ect....

Hoi Mapel, dit is geen aanval op jou hoor !! Maar meningsverschil  ;) Vind het grappig om te merken dat we allemaal hetzelfde zien en horen, en toch de dingen zo verschillend oppakken.... In mijn ogen, maarja wie ben ik, is Sofie diegene die steeds haar luiheid thuis als excuus gebruikt. Het "excuus" van Peyman, zoals jij het noemt, snap ik weer wel. Hij is aangevallen op zijn verleden, letterlijk door de opmerking van Sofie, hier ga ik verder geen woorden over vuil maken, maar daardoor snap ik wel dat dat dwars blijft zitten, en als ze van de 24 uur, net de 3/4 ?? keer laten zien dat Peyman het daar over heeft... tja... Peyman mag Sofie niet en andersom... Hij heeft alleen gezegd, als ze iets normaal vraagt zal ik het ook gewoon doen, logisch lijkt me... Sofie daarin tegen was hem echt aan het uitdagen in mijn ogen toen ze hem als duelist had gekozen... Zo'n zielig mondje trekken vond ik erg kinderachtig van haar.... en vind ik ook niet getuigen van respect eerlijk gezegt... afijn.... blijft grappig dat iedereen dingen anders ziet  ;) Ben benieuwd volgende week  ::)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #119 Gepost op: 28-04-2005, 22:42:06 »
Het spijt me echt, maar vind het allerzins matig dat ie heeft gewonnen. Wel terecht, want hij was de sterkste in het duel daar niet van. Maar ik hoop van harte dat hij nou eens ophoudt steeds zijn verleden aan te dragen als excuus voor zijn gedrag. Hij heeft het continu over dat mensen respect voor hem moeten hebben, maar hij gedraagt zich niet dusdanig dat iedereen maar zomaar respect voor hem op kan brengen. Het lijkt er nu steeds op dat een ander eerst respect voor hem moet hebben dan pas kan het van zijn kant komen. Laten we de boel eens omdraaien. Ik hoop dat hij een hoop leert van het kijken naar deze uitzendingen. Overigens blijf ik er bij dat hij zijn hart op de juiste plek heeft, hou me ten goede!!!

Zijn hart zit zeker op de goed plek. De gedachten " Een grote bek en een klein hartje " doen met altijd aan hem denken. Ik vind hem meer een doener dan een denker. Hij zegt eerst iets en dan doet hij wat. Met alle respect. En wat je zegt Mapel leer van de afleveringen, daar kun je nog eens wat aan hebben!