Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 111662 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #60 Gepost op: 26-03-2005, 13:36:54 »
Nou, van wat we zagen leek het wel dat hij Oscar een 2e kans wou geven. Vind ik heel tof van hem.  ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #61 Gepost op: 29-03-2005, 18:21:59 »
Waar kom Peyman van origine eigenlijk vandaan? Zijn Nederlands is niet geheel accentloos. Hij is de enige Nederlander die door Yorin ondertiteld wordt!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #62 Gepost op: 30-03-2005, 00:29:50 »
Iran
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #63 Gepost op: 1-04-2005, 10:14:35 »
Ik vind wat Peyman gister deed in de aflevering echt heel triest van hem!!

Maar wel echt lief toen ie later met dat bosje naar Mieke toeging!

(tekst aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-04-2005, 10:54:41 door Stormpie »
Some light in your eyes...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #64 Gepost op: 1-04-2005, 16:30:24 »
Hier was ik al bang voor dat zou gebeuren. Ik denk wel dat het een kerel is met zijn hart op de juiste plaats. Maar wellicht wegens zijn achtergrond/opvoeding oid toch wat anders kijkt naar de verhouding man/vrouw. Geen idee of ik dit bij het juiste eind heb, maar dat is wat mijn gevoel mij zegt.
En wat ik zie is een man van extreme uitingen. Als hij lacht dan lacht hij te veel en te hard bij het overdrevene af. Als hij boos is dan slaat dat ook door. Hij beschouwt je of als vriend, maar dan ook voor het leven, of als vijand, en dan is er niets maar dan ook helemaal niets goed. Toch lijkt het dat hij gauw vergeet en vergeeft. Bij alles wat hij doet is er geen middenweg. Het lijkt me haast een handicap toe.
Moeilijk om met zo iemand om te gaan als je hem niet kent.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #65 Gepost op: 1-04-2005, 23:25:13 »
Hmm ja misschien houdt ie zijn emoties wat moeilijk onder controle, maar hij maakt het ook wel weer goed. Zo schattig toen is met de bloempjes aan kwam zetten.  :)
« Laatst bewerkt op: 1-04-2005, 23:30:48 door Robbieazerty »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #66 Gepost op: 1-04-2005, 23:27:22 »
Haha idd ja wat hij had gezegd was fout maar hij zegt later ook al van alles om een hamer. Goed dat hij zijn excuses heeft aangeboden ::tandpastasmiley:: meer als normaal

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #67 Gepost op: 1-04-2005, 23:45:32 »
Haha idd ja wat hij had gezegd was fout maar hij zegt later ook al van alles om een hamer. Goed dat hij zijn excuses heeft aangeboden ::tandpastasmiley:: meer als normaal
Maar wat hij had gezegt was ook wel heel erg erg :-X :-\\ ::niet-ok:: Het word tijd dat hij eerst nadenkt voordat hij begint te roepen ipv andersom, scheelt een hoop ellende.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #68 Gepost op: 1-04-2005, 23:48:16 »
Maar wellicht wegens zijn achtergrond/opvoeding oid toch wat anders kijkt naar de verhouding man/vrouw. Geen idee of ik dit bij het juiste eind heb, maar dat is wat mijn gevoel mij zegt.
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Hij ziet vrouwen volgens mij echt als onzinnige wezens die, omdat ze er toch zijn, maar het huishouden moeten doen omdat de mannen 'mannendingen' moeten doen. Had tie in mij toch een verkeerde gehad ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #69 Gepost op: 1-04-2005, 23:58:02 »
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Hij ziet vrouwen volgens mij echt als onzinnige wezens die, omdat ze er toch zijn, maar het huishouden moeten doen omdat de mannen 'mannendingen' moeten doen. Had tie in mij toch een verkeerde gehad ;)

Precies, daar had hij het de hele tijd over, en dat primaire gelach over onderbroeken wassen en eraan ruiken..Tjeeesssssss men dat zegt toch al genoeg..

Het bloemtje?? Waar kwam dat ineens vandaan uit die dorre woestijn daar? Wat ik wel een pluspunt vond, was dat hij zelf naar Mieke toestapte toen ze in bed lag, en hij wilde praten met haar..

Ik weet het niet met hem, hij lijkt me emotioneel nog niet erg volwassen maar diep in hem zit wel een "goei menneke" (=Tilburgs) ;)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doortjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #70 Gepost op: 6-04-2005, 23:44:07 »
Zo schattig toen is met de bloempjes aan kwam zetten.  :)

jaaa dat was gewoon TE lief!!!!! Daar heeft hij punten mee gewonnen bij mij.. vond m tot nu toe eigenlijk eerlijk gezegd niet echt bijzonder... en vooral zoals velen hier al zeggen een aandachtvragend mannetje [bakkertje ik herken dat van kinderen in de klas whahaha  ::rofl::]

Maar nu heeft hij wel wat puntjes gescoort!!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #71 Gepost op: 7-04-2005, 22:45:58 »
Ik begin Peyman steeds meer te waarderen. :)
Zeker nu in deze aflevering zijn verhaal naar voren is gekomen. :D
Hij komt ook als een gevoelsmens over met z'n hart op de goeie plaats. Ik vindt dat erg knap van hem. ;)
Hij blijft er nuchter onder en komt niet zo zielig over als Edmonda.
Toppie!!! ::bravo::

Offline Doortjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #72 Gepost op: 7-04-2005, 23:49:09 »
@Plienke

Je heb gelijk!!! Hij staat nu zeker in mn top 3 van favorieten... Het veranderd je kijk wel op iemand he, zo'n verhaal! Vond  het echt aangrijpend...

Vandaag was hij verder ook niet irritant, t is een goeie kerel, maar ik moest gewoon eerst ff aan m wennen!!!! denk ik  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #73 Gepost op: 7-04-2005, 23:55:10 »
Dat had ik nou ook Doortjuhhhh ::jaja::
En het aparte is dat hij ineens goed contact met Matthijs heeft hij zat hem aan te moedigen..
Het klopt dus wel wat hij over zichzelf zegt hij is iemand met een grote mond en een klein hartje. :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #74 Gepost op: 8-04-2005, 17:44:17 »
Wat ik dus al eerder zei. Een man met het hart op de juiste plaats. Echter ik blijf erbij, dat hij moet leren zijn agressieviteit of zo je wilt explosiviteit ( ongeacht wat daar dan ook aan ten grondslag ligt) moet leren beteugelen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Master Mollet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Live life on the edge or don´t live life at all!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #75 Gepost op: 9-04-2005, 14:08:26 »
Hahhahahha ooo mijn god hahah echt typisch nederlands om over alles en iedereen een mening klaar te hebben! Erg leuk om al jullie berichten te lezen. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

Vriendelijke groeten,


De Master
 

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #76 Gepost op: 9-04-2005, 14:38:47 »
Hahhahahha ooo mijn god hahah echt typisch nederlands om over alles en iedereen een mening klaar te hebben! Erg leuk om al jullie berichten te lezen. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

Vriendelijke groeten,


De Master
 

Is dit niet Master Peyman himself ????....aan het lachtje te zien zou ik zeggen..... :P ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #77 Gepost op: 9-04-2005, 15:11:02 »
Is dit niet Master Peyman himself ????....aan het lachtje te zien zou ik zeggen..... :P ;)

Hahaha zat ook al te twijfelen ja, maar mocht hij het wel zijn:

Peyman, leuk je ontmoet te hebben, maar niet alles geloven wat mijn vriendin zegt hoor  8)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #78 Gepost op: 9-04-2005, 19:25:59 »
Oke Master Mollet.. ;)
Ben je Peyman of ken je hem heel goed.
Mogen we nu ook vragen aan jou gaan stellen.. :D
Als je vindt dat we een mening over de farm en de kandidaten hebben.. Reageer daar dan op..
En geef ons dan een reactie wij zien alleen de beelden dus ook niet alles ...
Misschien zijn wij wel te direct met het geven van onze mening.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #79 Gepost op: 9-04-2005, 19:56:36 »
Is niet Peyman (zie zijn website maar), maar wel een goeie vriend schijnbaar.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.