Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 112315 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #120 Gepost op: 29-04-2005, 23:06:48 »
Ik ben het helemaal met Mapel eens!

@ Lady C: Waarvoor gebruikt Sofie dat excuus dan volgens jou? Ze werkt gewoon mee. Dan gebruikt ze dat excuus van "Ik ben lui." toch niet?

Peyman loop al een paar afleveringen terug mensen uit te schelden voor het rot van de straat. Oscar, Mieke die ineens een kutwijf en kankerwijf was, Sofie kreeg er ook helemaal van langs met zo'n verschrikkelijke woorden. Dan snap ik best dat Sofie ook eens ontploft en zoiets zegt. Ookal meent ze het niet, zoiets is dan heel snel gezegd. En terecht! Niet dat ik het een mooie opmerking vindt, maar als hij mensen voor kankerwijf enzo mag uitmaken, mag zij hem ook wel eens een keertje asielzoeker noemen.
En dan moet hij niet zielig gaan doen ineens.
Hij begint met schelden en als iemand iets terugzegt, dan is die andere ineens respectloos?  ??? ??? ???

Hoe ie dat ook zei "Ze heeft geen respect, dan zie je meteen wat voor kutwijf het is." Haha wat respectvol gezegd...

Respect verdien je door zelf ook respectvol te zien. Niet door mensen af te zeiken.

BTW: Ik heb wel respect voor wat hij mee heeft moeten maken enzo. Maar hey, wat te denken van mensen wiens moeder overleden is aan kanker ofzo? Is zijn "kankerwijf"-geroep dan ook niet even erg?

Maar enerzijds snap ik het ook wel. Ik denk dat hij gewoon overgevoelig is. Ipv blij is ie dolenthousiast en ipv boos is ie razend.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #121 Gepost op: 30-04-2005, 11:47:51 »
Goed duel Pey!  ::bravo::

Offline Lady.M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #122 Gepost op: 1-05-2005, 09:14:25 »
Ben blij dat Peyman er nog in zit. :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #123 Gepost op: 1-05-2005, 22:06:42 »
Ben blij dat Peyman er nog in zit. :D


Dat wel!!
Maar ik vind toch wel dat hij moet ophouden dat gespot met ziektes.

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #124 Gepost op: 2-05-2005, 00:06:39 »

Hoe ie dat ook zei "Ze heeft geen respect, dan zie je meteen wat voor kutwijf het is." Haha wat respectvol gezegd...


Prima gezegd! Ik had het niet beter kunnen verwoorden.  ::ok::

Offline Nance

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #125 Gepost op: 3-05-2005, 19:41:23 »
Hoi Allemaal,

K wou ff zeggen dat sommigen van jullie niet zo op Peyman moeten zeiken. Ik vind dat ie gelijk heeft over Sofie. Ze kan niks en er wordt inderdaad steeds een handje boven haar hoofd gehouden. Peyman is een super tof persoon! Ik hoop dat ie gaat winnen.
En dat "respect"zinnetje, zij heeft toch ook geen respect voor hem dus kan hij dat best zeggen.
En Pi voor jou, ga zo door. You're doing great! Luv ya! ::bravo::

Kus, nancy

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #126 Gepost op: 3-05-2005, 20:19:05 »
hmmm... respect krijg je toch wanneer jij ook respect toont voor de ander...of zie ik het nu verkeerd?

maar afijn peyman is zo'n menneke waar je het ene moment hartstochtelijk mee kunt huilen vanwege zijn verleden en het andere moment irriteert hij je ongelooflijk.
Hij doet me nog steeds denken aan de kidneren uit mijn kleuterklasje...maar die weten nog niet beter ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #127 Gepost op: 3-05-2005, 20:20:16 »
sorry nance,al vergeten dat in afl 9 Sofie haar eigen post wou weigeren om pey hem zijn briefje van mama :( :( te gunnen? ook wil Sofie als eerste de brokken proberen te lijmen tussen haar en pey. dus zo'n k"twijf (woorden van jou peyke) is Sofie nu ook weer niet hé! even nog dit: SOFIE WINT ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #128 Gepost op: 3-05-2005, 20:33:12 »
hmmm... respect krijg je toch wanneer jij ook respect toont voor de ander...of zie ik het nu verkeerd?

maar afijn peyman is zo'n menneke waar je het ene moment hartstochtelijk mee kunt huilen vanwege zijn verleden en het andere moment irriteert hij je ongelooflijk.
Hij doet me nog steeds denken aan de kidneren uit mijn kleuterklasje...maar die weten nog niet beter ;)
bakkertje,HELEMAAL MET U EENS!!!!!! de macho willen uithangen en dan zitten wenen om een briefje van mama ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: SOFIE IS NR 1

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #129 Gepost op: 3-05-2005, 21:43:47 »
Peyman is voor mij geen heilige.
Hij doet net zo hard mee om iedereen af te zeiken.
Maar hij is wel emo als hij een briefje krijgt van zijn mammie.
Ik weet dat hij veel heeft mee gemaakt maar ik kan niet in het hoofd van Sofie kijken. Misschien heeft zij ook het een en ander meegemaakt.
Sofie heeft haar hart ook op de goeie plaats en door Peyman's koppigheid zag hij dat niet. Jammer!!

Offline Nance

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #130 Gepost op: 4-05-2005, 17:09:50 »
Koekoe, als je goed had opgelet had je kunnen zien dat ze haar brief niet op wilde geven want ze wilde haar eigen brief ook hebben ;)

Kus..Nance

Offline Nance

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #131 Gepost op: 4-05-2005, 17:12:57 »
Ohwja en om iemand z'n gevoelens gaan lachen( dat over die brief) vind k een btje raar. Hij blijkt dat hij heel veel om z'n moeder geeft en ik vind dat je zoiets niet kan maken om daarom te gaan lachen ofzo..
       
Groetjes...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #132 Gepost op: 4-05-2005, 18:05:20 »
Nance mag ik weten waarom je het voor Peyman opneemt? ???
Ken je hem goed of ben je gewoon fan van Peyman..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #133 Gepost op: 4-05-2005, 19:23:06 »
Ohwja en om iemand z'n gevoelens gaan lachen( dat over die brief) vind k een btje raar. Hij blijkt dat hij heel veel om z'n moeder geeft en ik vind dat je zoiets niet kan maken om daarom te gaan lachen ofzo..
       
Groetjes...
lachen met iemand zijn gevoelens doe ik helemaal niet. Mieke bijv. was ook zeer emotioneel door haar post. als Stallone in de Rambo-films plots moest beginnen wenen door een briefje,dan zou dat toch wel ergens niet kloppen hé. begrijp je een beetje wat ik bedoel? ofwel stel je je stoer en macho op,ofwel emotioneel maar beiden?hmm rare combinatie

Offline Nance

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #134 Gepost op: 4-05-2005, 19:24:24 »
Ik ken Peyman persoonlijk en ik denk dat k wel kan zeggen dat k weet hoe ie in elkaar zit. Ik vind dat sommigen gewoon een btje te negatief over hem doen. En k denk ook dat jullie nu een btje de schuld op Pi schuiven dat hij met respect moet komen maar vergeet sofie ook niet he.En al ben je een macho, kun je ook een gevoelige kant hebben. Maarja we hebben allemaal iemand voor wie we zijn in de farm dus kan dit wel een eindeloze discussie worden maar ik wilde mijn mening ook ff laten horen. Ik vind Pi gewoon een topper en hoop dat ie gaat winnen. ;)
« Laatst bewerkt op: 4-05-2005, 19:41:45 door Nance »

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #135 Gepost op: 5-05-2005, 02:31:48 »
Soso wat zijn jullie negatief over Pi,

In plaats van over iets leuks te praten, wordt er hier al dagen gediscussieerd over "Respect"!

Pi heeft heel veel respect voor andere mensen, maar als hij boos is dan zegt hij weleens dingen wat eigenlijk niet kan. Volgens mij heeft iedereen in zijn leven weleens iemand uitgescholden en daar achteraf spijt van gekregen (kijk maar naar Sophie).

Wat ik wil zeggen is dat je niet zomaar iemand kan veroordelen op een opmerking, dit is ook een vorm van geen respect tonen.

Laterzzzzz

Ps sinds wanneer kan je niet stoer en emotioneel tegelijk zijn koekoe, volgens mij kijk je teveel films.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2005, 02:37:56 door Roots »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #136 Gepost op: 5-05-2005, 08:55:20 »
Soso wat zijn jullie negatief over Pi,

In plaats van over iets leuks te praten, wordt er hier al dagen gediscussieerd over "Respect"!

Pi heeft heel veel respect voor andere mensen, maar als hij boos is dan zegt hij weleens dingen wat eigenlijk niet kan. Volgens mij heeft iedereen in zijn leven weleens iemand uitgescholden en daar achteraf spijt van gekregen (kijk maar naar Sophie).

Wat ik wil zeggen is dat je niet zomaar iemand kan veroordelen op een opmerking, dit is ook een vorm van geen respect tonen.

Laterzzzzz

Ps sinds wanneer kan je niet stoer en emotioneel tegelijk zijn koekoe, volgens mij kijk je teveel films.
roots,moet ik soms zeggen PEYMAN IS VOOR MIJ DE BESTE,HOPELIJK WINT PEYKE,terwijl ik dat helemaal niet vind? ik geef gewoon EERLIJK mijn mening,zonder daarbij iemand te willen kwetsen.en als sommigen zich daaraan storen,spijtig. allee 'k zal maar niets meer zeggen,want subiet krijg ik weer enkele pey-fans op mijn dak. ps:SOFIE is niet met PH geschreven

Offline Lady.M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #137 Gepost op: 5-05-2005, 09:27:18 »
Peyman moet winnen ::ok::
Hij is gewoon zich zelf,en brengt teminste nog wat vrolijkheid in het programma ;D
-xxx- Lady.M ::bravo::

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #138 Gepost op: 5-05-2005, 17:15:14 »
roots,moet ik soms zeggen PEYMAN IS VOOR MIJ DE BESTE,HOPELIJK WINT PEYKE,terwijl ik dat helemaal niet vind? ik geef gewoon EERLIJK mijn mening,zonder daarbij iemand te willen kwetsen.en als sommigen zich daaraan storen,spijtig. allee 'k zal maar niets meer zeggen,want subiet krijg ik weer enkele pey-fans op mijn dak. ps:SOFIE is niet met PH geschreven

Nee hoor, dat je hoef je helemaal niet. Iedereen heeft zo zijn voorkeur. Maarre vraagje, waarom voel je je zo aangevallen/aangesproken? Ik geef toch ook mijn MENING!

Ps wat maakt het uit hoe je Sophie schrijft, je weet toch wie ik bedoel.  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2005, 17:23:00 door Roots »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #139 Gepost op: 5-05-2005, 19:15:09 »
 ??? ??? ??? ??? ??? welke vrolijkheid brengt Peyman eigenlijk in is het niet meer het simpele van hem, je schiet bij hem van het ene uiterste in het andere. ik hou er toch maar op dat een stabiel iemand de farm zal winnen en dan blijven er maar 2 over eigenlijk ..dus mieke en manu  ..alhoewel ik sofie en mathys ook steeds meer ga waarderen