Auteur Topic: Stel hier al je vragen aan: Oscar  (gelezen 86165 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #100 Gepost op: 8-04-2005, 15:16:44 »
nah eidelijk,
Toen jij iets zei met het woord 'fucked up' zei ik net 10 seconde voor jou 'Oscar je bent echt fucked up'haha grappig he.
Ik ben blij dat je eruit bent, hoef ik me niet meer te ergeren aan die vieze zoenen van jou. mag k tog wel zeggen?

Je kan niet echt tegen je verlies, je zag dit alles toch teveel als een spel, een obsessie van je. Kon het niet heben als mensen lol hadden want nee er moest en zou gewerkt worden.
weet je je kunt zeggen wat je wil, ik blijf hier bij. Ik heb hier echt niet als doel om het forum te verknallen, maar jah ff mijn mening laten weten.
En ga nou niet zitten zeggen ja maar dit en dat.
trust me on this one.

(bericht aangepast: Stormpie)

Ik vind oscar gewoon tof en Nelson ook alleen bibi niet haha zeker dus laat iedereen in hun eigen waarde alleen heb ik meer respect voor Oscar dan voor Nelson want,Oscar ging tot het uiterste en Nelson wou al naar huis! ::joehoe:: Groetjes Nicky

(aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 8-04-2005, 15:50:15 door Stormpie »

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #101 Gepost op: 8-04-2005, 15:49:51 »
Hallo Oscar,

Ik hoop dat je dit forum nog regelmatig eventjes bekijkt.  ::trots::
Ik zag gisteren dat je de Farm moest verlaten, ik vind het echt heel erg jammer.
Je was mijn favoriet en ik heb me maar eventjes geregistreerd om een berichtje te kunnen plaatsen.

Hopelijk is de Farm nog steeds een beetje leuk om naar te kijken straks, nu jij er uit bent..
Ellen vond ik van af het begin al een dom mens, de manier waarop ze lacht alleen al..  ::trots::  ::ohno::

Je had vanaf het begin af aan gelijk, dat er een stel vakantiegangers waren en een stel harde werkers.
Onder jouw leiding ging het volgens mij allemaal nog wel goed, alleen waren de mede-farmers niet zo gelukkig.
Dat is jammer, maar ze zagen het gewoon niet. Onder leiding van andere farm-leiders kwam er echt niks van terecht.
Toch vond ik Jeanette wel een beetje een goede leidster.

Ook vond ik het jammer dat Mathieu, toen Gijs vroeg wie hij wou dat er ging winnen Matthijs zei. Dit volgens mij ook al bij een eerder duel. Met z'n allen tegen jouw, het was niet echt eerlijk. Maar je hebt je toch nog goed gered. Je hebt jezelf ook nog wel goed terug in de groep gekregen vind ik.

Alleen Ellen is zo'n dom mens dat ze jou er uit kiest voor het duel, voor de rest kan ze ook geen leiding geven en die mensen kiezen voor die extra beloning sloeg ook al nergens op.

Ik hoop dat je Bernd of Manu hebt gekozen als volgende farm-leider, maar misschien ook nog wel niet direct verstandig. Straks krijgen ze ook allemaal commentaar, want niemand doet het ooit goed. In ieder geval hoop ik nu dat er een van deze twee wint en dat die vakantiegangers er zo snel mogelijk uit zijn. Bibi en Ellen, daar erger ik me nog wel het meest aan, Blegh. Stomme vegetariërs ook, haha. Mooie uitspraken ook van Bernd!

Voor de rest, Sofie vind ik wel een leuk meisje dus die mag er nog wel eventjes in blijven, hihi.  ::)

Oscar, hopelijk zien we je nog een keer terug in een ander Real-Life programma, dat zou wel tof zijn.
Oscar is voor mij de nr.1!  ::trots::

Doei  ::zwaai::


Rob.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #102 Gepost op: 8-04-2005, 17:11:23 »
Oscar, kerel,...die kuiten van je,  :P  hebben je niet in de farm kunnen houden. jammer!! ::niet-ok:: Ik vond je sportief, genuanceerd etc etc. Maar toch,....... vertel me ooit nog eens waarom Ellen een paar afleveringen terug zich zo tegen je keerde.mag ook per pm hoor ;) Daar snap ik nog steeds niks van en is indirect de oorzaak dat je er nu uitligt. Ik kan maar niet rijmen dat de kijkers over het algemeen jou op TV anders ervaren dan de luitjes in de farm.

De keuze van Ellen snap ik ook helemaal niet. Een persoonlijke keuze, maar niet slim of juist wel. Mocht je niet terug in de groep, omdat je anders een te geduchte tegenstander zou gaan worden? Ik hoop dat ze ooit de kans krijgt om ons dat uit te leggen.

Veel mensen menen dat de farm nu niet interessant meer is om naar te kijken nou jij er uit ligt. Ben ik niet met ze eens. Ik ben heeeeel benieuwd nu wie de Zwarte Piet krijgt (ik vrees Mathieu). Het zal meer en meer een spel worden van intrige dan van het kunnen runnen van een farm zonder moderne gemakken. De tijd zal het leren! ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #103 Gepost op: 8-04-2005, 17:24:03 »
Ik ben het helemaal met je eens mapel, ik zou idd ook graag willen weten wat je dan tegenover ellen zo verkeerd hebt gedaan. In het begin moest ik nog even wennen, maar naarmate de farm volgde zag ik dat je geschikt bent voor de farm en zeker een harde werker. Ik hoop ook dat ze nu ingaan zien dat harde werkers nomineren geen zin heeft en dat eerst de mensen die geen zak uitvoeren er uit gekickt worden.

Oscar ik vond je een superkandidaat en je hebt de farm te vroeg moeten verlaten!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #104 Gepost op: 8-04-2005, 18:19:07 »
Ook ik ben hier erg benieuwd naar.
Toch maar een fandag organiseren en alle kandidaten, vooral OSCAR uitnodigen  :P voor een goed gesprek  ;)  ;D
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline molderie

  • Forumlid
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #105 Gepost op: 9-04-2005, 11:47:27 »
Jammer dat je eruit ligt Oscar! Ik vond het wel goed van je dat je de eer aan jezelf hield! Want verslagen worden door Matthijs (grr) is natuurlijk ook niet niks! Je was een toppertje! ::ok:: ::ok::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #106 Gepost op: 9-04-2005, 11:55:22 »
Oscar, heel erg jammer dat je eruit moest. Ik had, als ik jou was, een vrouw voor het duel gekozen. Had toch gewoon voor de zwakke vrouwjtes gegaan, dan had jij er nog ingezeten!! Mijn vraag aan jou is: wie denk jij dat de volgende keer eruit gaat en wie gaat er volgens jou winnen? Ik heb in de voorstukjes gezien dat het Bernd zegt dat ze de vrouwen er nu als 1e uit willen gooien (helemaal goed  ::ok::). Ben jij het daarmee eens?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #107 Gepost op: 9-04-2005, 17:46:24 »
Oscar, heel erg jammer dat je eruit moest. Ik had, als ik jou was, een vrouw voor het duel gekozen. Had toch gewoon voor de zwakke vrouwjtes gegaan, dan had jij er nog ingezeten!! Mijn vraag aan jou is: wie denk jij dat de volgende keer eruit gaat en wie gaat er volgens jou winnen? Ik heb in de voorstukjes gezien dat het Bernd zegt dat ze de vrouwen er nu als 1e uit willen gooien (helemaal goed  ::ok::). Ben jij het daarmee eens?
:-X
als je stoere praat hebt....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #108 Gepost op: 9-04-2005, 18:08:04 »
Hoe kan het dat er nu gezwommen wordt en men geen last meer heeft van bloedzuigers, terwijl in de 1e aflevering de dames vol zaten.
Of is het een ander meertje?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #109 Gepost op: 9-04-2005, 22:34:01 »
hi Cynneke,

we hadden een steiger en daar kon je vanaf springen...... hoefde je niet door het gras waarin de bloedzuigers zaten.......

groetjes oscar
als je stoere praat hebt....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #110 Gepost op: 9-04-2005, 23:31:53 »
Ja, die had ik de laatste aflevering zien liggen toen Bernd erin sprong /lag. Maar aangezien ik dacht dat die bloedzuigers in het water zelf zaten... :-)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #111 Gepost op: 10-04-2005, 18:58:56 »
HeY Oscar!!

Ik vind het erg jammer dat je eruit bent!! je hebt het goed gedaan, ik had alleen nooit verwacht dat je zou opgeven, aan de ene kant misschien laf, maar aand de andere kant ook heel dapper om toe te geven dat een ander sterker was!
Ik heb van je genoten!!

Kus Xmoix

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #112 Gepost op: 10-04-2005, 19:00:12 »
HeY Oscar!!

Ik vind het erg jammer dat je eruit bent!! je hebt het goed gedaan, ik had alleen nooit verwacht dat je zou opgeven, aan de ene kant misschien laf, maar aand de andere kant ook heel dapper om toe te geven dat een ander sterker was!
Ik heb van je genoten!!

Kus Xmoix

Laf vind ik het niet moppie omdat,hij anders die plank op zijn kop kreeg en als Matthijs nog 2x door had gezagen had ie op de grond gelegen dus Oscar je hebt het goed gedaan man  ::ok::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #113 Gepost op: 10-04-2005, 19:01:43 »
Laf vind ik het niet moppie omdat,hij anders die plank op zijn kop kreeg en als Matthijs nog 2x door had gezagen had ie op de grond gelegen dus Oscar je hebt het goed gedaan man  ::ok::

Ik zeg ook niet dat het laf is!! Ik zeg dat ik het niet verwacht had en dat het misschien aan de 1ne kant laf is, maar hij geeft ook eerlijk toe dat iemand anders sterker is en dat vind ik dapper hoor :P!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #114 Gepost op: 10-04-2005, 19:02:15 »
Ik zeg ook niet dat het laf is!! Ik zeg dat ik het niet verwacht had en dat het misschien aan de 1ne kant laf is, maar hij geeft ook eerlijk toe dat iemand anders sterker is en dat vind ik dapper hoor :P!

Inderdaad xmoix  ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #115 Gepost op: 13-04-2005, 16:56:42 »
Heej Oscar,


Ik weet nie ofhde vraag al een keer gesteld is maar denk je nu nog steeds hetzelfde over Bibi en Ellen of is dat nu anders?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #116 Gepost op: 13-04-2005, 17:08:09 »
Hoi Oscar,

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar hierbij dan nogmaals: heb je nog met iemand die ook in de Farm zat, contact gehouden? En zo ja,... met wie???

Groetjes,
Limone
I got that tunnel vision going through my  head

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #117 Gepost op: 13-04-2005, 19:50:22 »
Hoi Oscar,

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar hierbij dan nogmaals: heb je nog met iemand die ook in de Farm zat, contact gehouden? En zo ja,... met wie???

Groetjes,
Limone

ja Lieve Oscar, dat vraag ik mij nu ook af :P

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #118 Gepost op: 14-04-2005, 16:08:36 »
hallo lieve oscar, hoe vond je het dat je mede farmers zo anti oscar waren? het doet toch iets met je of niet?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #119 Gepost op: 14-04-2005, 17:44:33 »
Mijn vraag is eigenlijk: Hebben jullie elkaar na de Farm weer gezien bij een reunie of zo. hebben jullie onenigheid al uitgepraat? Weet je wie gewonnen heeft? Niet zeggen wie hoor :-X
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....