Auteur Topic: Stel hier al je vragen aan: Oscar  (gelezen 85720 keer)

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #60 Gepost op: 18-03-2005, 19:46:48 »
Ik kan me daar wel in vinden. Immers, dan zouden de mensen die niet in de tuin werken geen groenten mogen eten, die niet melken geen melk mogen drinken en ga zo maar door.

Oscar, is er geen dicussie over 'vlees eten, dan ook bij het slachten' geweest? Kan me zo voorstellen dat meer mensen op dit idee zijn gekomen.

Hoi Stormpie,

Geen discussie tot nu toe...De vegetariers wilden sowieso geen vlees. En als je honger hebt....Sommigen stonden wel met hun ogen dicht. Wat ik goed vond is dat het doodmaken onder professionele begeleiding van een dierenarts ging.

Eigenlijk deden we allemaal mee in een slachthuis excursie

 ::zwaai:: cu

Oscar



als je stoere praat hebt....

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #61 Gepost op: 18-03-2005, 20:04:36 »
Heej Oscar,

Voor mij doe je het prima!  ::ok::

mar goed, even afwachten hoe het de volgende afleveringen gaat,
maar ff vraagje, kom je ook op de chat? Kunnen we namelijk rechtstreeks vragen verzinnen en beantwoorden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #62 Gepost op: 19-03-2005, 00:14:21 »
Ik vraag me af hoe er koffie gezet is.
Dat malen van de koffiebonen snap ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat de gemalen koffie zo met water en al in een mok gegooid werd. Normaal gebruik je een filter, maar ik neem aan dat jullie die niet hadden.
Of toch gewoon de drab van de koffie onderin de pot? *jakkes*
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #63 Gepost op: 19-03-2005, 07:42:56 »
Ik vraag me af hoe er koffie gezet is.
Dat malen van de koffiebonen snap ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat de gemalen koffie zo met water en al in een mok gegooid werd. Normaal gebruik je een filter, maar ik neem aan dat jullie die niet hadden.
Of toch gewoon de drab van de koffie onderin de pot? *jakkes*


Hoi Cynneke,

Waar het laken van anthony al niet goed voor was......
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

groetjes Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #64 Gepost op: 19-03-2005, 09:11:01 »
Whahahahahahaha!!!

Iemand met wie ik het gisteren over De Farm en over de koffie had, opperde al dat er misschien een panty gebruikt was van de dames  ::tandpastasmiley::

Maar okee, weten we dat ook weer. Thnx!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #65 Gepost op: 20-03-2005, 13:24:06 »
Heb eigenlijk niks te vragen, maar gewoon meer te zeggen. Ik vind dat je het gewoon goed doet hoor. Vind het een beetje zielig van de groep dat ze jou zo de zwarte piet toespelen. En dan ook nog met 1 pact achter elkaar staan.
Caroline is niet tegen jou, maar gaat met de groep mee, beetje jammer hoor. Je hebt toch een eigen mening en geen meeloper? Nou zij kennelijk wel...............
Ik hoop dat we nog lang van jou mogen genieten, Oscar.......... ::zwaai::

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #66 Gepost op: 20-03-2005, 17:23:40 »
Jeetje, wat er ook iets gebeurd, ik denk niet echt dat al die mensen voor niks pissed zijn op Oscar Vooral die reactie van Peyman, oehoe...

Nou ja, in ieder geval, Oscar, ik weet niet wanneer jij er uit bent gegaan natuurlijk, maar als je eruit gaat, moet je dan in Z-Afrika blijven? Zodat iedereen tegelijk naar huis kan en zodat NL en BE niet in de gaten heeft wie er al eerste uit ging?

kuzz Kiekske
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #67 Gepost op: 20-03-2005, 19:07:01 »
Jeetje, wat er ook iets gebeurd, ik denk niet echt dat al die mensen voor niks pissed zijn op Oscar Vooral die reactie van Peyman, oehoe...

Nou ja, in ieder geval, Oscar, ik weet niet wanneer jij er uit bent gegaan natuurlijk, maar als je eruit gaat, moet je dan in Z-Afrika blijven? Zodat iedereen tegelijk naar huis kan en zodat NL en BE niet in de gaten heeft wie er al eerste uit ging?

kuzz Kiekske

Goed punt kiekske...... Het is in ieder geval zo geregeld dat NL en BE niet in de gaten hebben wie  er als 1ste uitging.... tot na de finale natuurlijk

::bravo:: :-X

xx Oscar xx
als je stoere praat hebt....

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #68 Gepost op: 20-03-2005, 19:27:16 »
Hey Oscar!
Beetje een algemene vraag hoor, maar wanneer is de Farm opgenomen! Ik vind het trouwens wel knap hoe je je staande weet te houden als zoveel mensen negatief over je doen! ::ok::
Some light in your eyes...

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #69 Gepost op: 21-03-2005, 09:02:47 »
Weet je wat het is? Het is zo makkelijk voor ons hier om lekker negatief te doen over wat we zien. Maar hou er wel rekening mee dat wij niet alles te zien krijgen. Het kan zo leuk geknipt en geplakt worden, zodat het makkelijk is om iemand slecht te doen lijken, terwijl dit dan compleet anders ligt.
Wij zien maar een 1 1/2 uur per week, terwijl er meer gefilmd wordt............

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #70 Gepost op: 22-03-2005, 16:20:06 »
Hallo Oscar,

Hier ook mijn vraag. Krijgen we ook nog te weten wie de dief was?

Groeten, Tinuzzz

P.S. Waar koop je die pet??  ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #71 Gepost op: 23-03-2005, 09:03:43 »
 >:( >:(

Helaas!!
Het is Oscar niet meer toegestaan om op het forum vragen te beantwoorden. Ik stel voor om als jullie vragen hebben voor Oscar deze aan mij, Lindå of Stormpie te sturen. We zullen dan zien wat we er mee kunnen doen. E.e.a kan misschien later in interviewvorm alsnog openbaar worden gemaakt. Dus stuur vooral vragen in.... maar verwacht niet onmiddellijk antwoord.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #72 Gepost op: 23-03-2005, 11:05:15 »
Jammer hoor!. Men schijnt toch niet helemaal te begrijpen waar de fans behoefte aan hebben en wat de toevoegende waarde van deze site zou kunnen zijn om de serie mee te helpen tot een succes te maken. Voorbeelden als WIDM, Expeditie Robinson en Peking Express hebben dat toch al bewezen! Maar goed, het licht zal misschien eens gaan schijnen in het Hilversumse :) No hard feelings iig. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #73 Gepost op: 23-03-2005, 11:37:59 »
zomaar verpest ie het hier ook ::rofl::
weet je ik zou wel es willen weten wat hij buiten beeld allemaal geflikt heeft

::zwaai::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #74 Gepost op: 23-03-2005, 11:59:12 »
zomaar verpest ie het hier ook ::rofl::
weet je ik zou wel es willen weten wat hij buiten beeld allemaal geflikt heeft

Ik zou wel eens willen weten waar je vandaan haalt dat hij het hier zomaar verpest. Je kletst maar wat volgens mij.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #75 Gepost op: 23-03-2005, 11:59:47 »
zomaar verpest ie het hier ook ::rofl::
weet je ik zou wel es willen weten wat hij buiten beeld allemaal geflikt heeft

::zwaai::

Het hier verpesten? Zo ervaar ik dat toch niet. Integendeel, hij biedt (of helaas moet ik zeggen bood) deze site een toevoegende waarde om vragen van de bezoekers te beantwoorden.

Misschien is het eerlijker om eerst uit te vinden wat hij buiten beeld heeft gedaan en pas daarná te oordelen of hij dingen verpest ja of nee. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #76 Gepost op: 24-03-2005, 01:48:27 »
zomaar verpest ie het hier ook ::rofl::
weet je ik zou wel es willen weten wat hij buiten beeld allemaal geflikt heeft

::zwaai::

Juist doordat hij hier poste heeft hij het voor mij interessanter gemaakt ::oink::

Ik vind het zeer jammer dat hij niets meer mag poste, ik werd alsmaar nieuwsgieriger als er iets geposted werd..
Echt jammer dat de media zo geheimzinnig doet om niks, dit was voor mij juist de stimulans om te kijken...Beetje interactief nieuwsgierig maken  ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jehny

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Proprio Marte
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #77 Gepost op: 25-03-2005, 09:51:55 »
Hoi Oscar (weet dat je niet meer mag reageren)

Maar of je nu iets gedaan hebt of niet, geeft mensen nog niet het recht om zo te reageren en zeker niet als een kudde achter een ander te verschuilen.
Ik vind het knap hoor hoe jij je opstelt, door zo rustig te blijven. Had ik nooit geredt!!!

Ik weet niet of dit mag, zo nee, haal het maar weg dan , maar een vriendin en ik hebben gister ff snel een websitje gemaakt voor je, www.steun-oscar.tk  (alhoewel je tuurlijk alt huis bent).

Groetjes
Jehny
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #78 Gepost op: 25-03-2005, 13:42:33 »
HeeY

Ik wil even laten weten dat ik het erg dom vind dat Oscar niet meer mag antwoorden, waarom precies snap ik ook niet helemaal!

Groetjes Xmoix

Offline NieBou

  • Forumlid
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #79 Gepost op: 25-03-2005, 13:55:31 »
waarom Oscar niet en Nelson wel? :(