Auteur Topic: Prince de mol??? (deel 2)  (gelezen 20881 keer)

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince de mol??? (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2002, 15:22:31 »
Precies! Daarmee is Jantien idd zo goed als zeker dus GEEN mol!

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2002, 15:24:55 »

Citaat

Maar natuurlijk :D.

Goed dat Vlaming dit heeft gevonden, maar dan nog: wie heeft dat gedaan? Dat zou Jantien nooit geweest kunnen zijn  ::)

In principe alleen Kerstin, George en Prince.

(let wel, George moet het dan voordat hij zijn deel van de opdracht voldeed hebben gedaan, nadat hij zijn geld heeft opgehaald wordt hij vergezeld door Ellen en Karin).

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2002, 15:26:43 »

Citaat

Precies! Daarmee is Jantien idd zo goed als zeker dus GEEN mol!

Dat moet je me nu toch eventjes uitleggen.
Dus eerst laat Jantien zomaar eventjes 5000€ schieten, ze zei zelfs iets als: "laat ons die eerste wagen maar vergeten...", en daardoor kan ze geen mol zijn???

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2002, 15:28:48 »
Citaat

Maar vergeet niet dat in de eerste winkel (waar niemand naar toe gestuurd is door Jantien) €5000 gemist werd!

Jantien en Dick zijn veel te laat om Kerstin te mobiliseren voor de eerste winkel, de geldwagen is daar allang weggereden voordat zij mensen eropuit sturen.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2002, 15:29:19 »

Citaat

(let wel, George moet het dan voordat hij zijn deel van de opdracht voldeed hebben gedaan, nadat hij zijn geld heeft opgehaald wordt hij vergezeld door Ellen en Karin).

*diepe zucht* Moet ik George dan toch maar mijn hoofdgedachte maken...?  ::)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2002, 15:29:56 »
-dubbel-

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2002, 15:30:27 »
Volgens mij weten alleen de kijkers en Dick dit. Dick zal wel Jantien gestemd hebben, and we all know what happened then!
De andere spelers weten niet dat Jantien €5000 heeft weggegooid!

When God created man, she was only joking!

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-02-2002, 15:32:47 »

Citaat

En waarom niet de andere kandidaten?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2002, 15:35:57 »

Citaat

*diepe zucht* Moet ik George dan toch maar mijn hoofdgedachte maken...?  ::)

Nee Prince is het meest verdacht in deze opdracht, wij zien niet waar hij gedropt is, zien hem rennen over een brug en door straten mogelijk op weg naar de winkels van de anderen, en zien hem later nadat het hem gelukt is geld van de anderen op te halen uitrusten op een terras.
Zijn telefoon had een opvallend andere oproep-sound als die van de andere deelnemers.

Nergens wordt hij vergezeld door andere deelnemers; Harry, George, John en Ellen wel, dus hij en Kerstin konden het beste mollen bij deze opdracht.

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2002, 15:39:58 »
Let op mensen: voor 't eerst in deze serie heb ik NU het gevoel dat ik ook denk te weten wie de mol is, namelijk Prince. Redenering: zie uitleg van Cosma.

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2002, 15:42:17 »
En toch gaat hij vrijdag naar huis... :D

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2002, 15:43:46 »
Citaat

Nee Prince is het meest verdacht in deze opdracht, wij zien niet waar hij gedropt is, zien hem rennen over een brug en door straten mogelijk op weg naar de winkels van de anderen, en zien hem later nadat het hem gelukt is geld van de anderen op te halen uitrusten op een terras.
Zijn telefoon had een opvallend andere oproep-sound als die van de andere deelnemers.

Nergens wordt hij vergezeld door andere deelnemers; Harry, George, John en Ellen wel, dus hij en Kerstin konden het beste mollen bij deze opdracht.

ook john a karen niet afschrijven voor deze sabotage......
en george kan een gedeelte vh geld dat hij kreeg gewoon weggegooid hebben, het blijft een feit dat hij heel wat meer coupures kreeg dan dat hij afleverde. en zelfs als dat niet het geval is bestond er voor george de mogelijkheid geld af te halen in andere winkels .....
en dat er geld werd weggegooid is dus een mogelijkjheid, geen zekerheid, het kan ook gewoon jantien zijn die alles verknoeide, na 10min. begon de geldauto te rijden, ze heeft dus ruimschoots te tijd gehad te locatie vd anderen te checken, maar dat is blijkbaar niet gebeurd.

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2002, 15:50:26 »
Nog een interessant klein weetje over  prince  :

Bij de geldwagenopdr8 werden er mobiele telefoons uitgereikt. Er werd een zak telefoons op tafel gegooid en iedereen spring er als het ware meteen op om te kijken hoe da ding er uit zag en hoe het werkte (zelfde idee als dat een kind een cadeau krijgt , tis alleen interessant om dat ie een cadeau krijgt , het cadeau zelf intereseert hem niet).

Iedereen ging dus meteen erop , behalve prince , alsof hij allang wist dat ze die zouden krijgen en hij die telefoon allang gezien had.

Greetz , Kenner

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2002, 15:58:22 »

Citaat

Nog een interessant klein weetje over  prince  :

Bij de geldwagenopdr8 werden er mobiele telefoons uitgereikt. Er werd een zak telefoons op tafel gegooid en iedereen spring er als het ware meteen op om te kijken hoe da ding er uit zag en hoe het werkte (zelfde idee als dat een kind een cadeau krijgt , tis alleen interessant om dat ie een cadeau krijgt , het cadeau zelf intereseert hem niet).

Iedereen ging dus meteen erop , behalve prince , alsof hij allang wist dat ze die zouden krijgen en hij die telefoon allang gezien had.

Greetz , Kenner

Klopt, tevens zat iedereen die kaart waarmee ze geld konden ophalen uitgebreid te bestuderen, Prince kijkt er niet naar om en drinkt rustig verder van zijn drankje.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2002, 16:06:20 »
Citaat

ook john a karen niet afschrijven voor deze sabotage......
en george kan een gedeelte vh geld dat hij kreeg gewoon weggegooid hebben, het blijft een feit dat hij heel wat meer coupures kreeg dan dat hij afleverde. en zelfs als dat niet het geval is bestond er voor george de mogelijkheid geld af te halen in andere winkels .....
en dat er geld werd weggegooid is dus een mogelijkjheid, geen zekerheid, het kan ook gewoon jantien zijn die alles verknoeide, na 10min. begon de geldauto te rijden, ze heeft dus ruimschoots te tijd gehad te locatie vd anderen te checken, maar dat is blijkbaar niet gebeurd.

ciao
vlaming

Klopt Vlaming, maar er is meer in deze opdracht mbt Prince, waarom zit hij op een terras?
Fanatiek als hij is, zal hij de buurt afspeuren en zoeken naar iets (hij weet niet wat de opdracht is immers).
Ik kan me alleen voorstellen dat hij even gaat zitten wanneer hij moe is, en hij heeft als een gek moeten rennen om het geld bij anderen weg te halen. ;)
Tevens; wij zien zowel Karen, Harry, John, Ellen  als George  in beeld tesamen met de geldwagen, Prince niet.
Op het moment dat hij zgn de geldwagen heeft gezien klopt daar niks van, de wagen stond nl twee keer links een hoek om, dus niet waarneeembaar voor Prince, we zien hem wel op een bus afrennen, maar dat is een wite bus met ramen.
We zien de andere kandidaten daadwerkelijk de winkel betreden, Prince niet, wel ligt zijn hand op de toonbak wanneer de geldloper zijn geld ontvangt.
Zie ook hoe hij nonchalant hangend staat de bellen in die winkel.

Tot slot zeer opmerkelijk, het is typisch iets voor Prince de anderen te gaan helpen, toch deed hij dat niet, terwijl Harry ,John en Ellen dat wel doen, waarom gaat Prince de andere kandidaten niet helpen? had hij het te druk met bv het geld van Karen weg te nemen?  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2002, 16:08:31 »
Hmm , we hebben Prince in ieder geval het hemd van zijn lijf te vragen als ie op de molfanatenbijeenkomst komt.......

Greetz , Kenner

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2002, 16:13:36 »
Citaat

Klopt Vlaming, maar er is meer in deze opdracht mbt Prince,

beste cosma
ik ga akkoord, als het zo gelopen is dat er geld in andere winkel(s) werd weggenomen (het blijft een veronderstelling) dan had prince de grootste kans deze sabotage te doen, met m'n vorige msg wou ik enkel zeggen dat andere scenario's niet volledig uit te sluiten zijn.
ciao
vlaming

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2002, 20:05:32 »
Tja, de theorie van Prince klinkt aannemelijk, maar even een vraagje nog hoor: wanneer waren er dan andere deelnemers bij George en bij Harry? En Kerstin had minstens evenveel mogelijkheid om geld weg te gooien.

Mmmm en ik heb Prince nog wel als afvaller van deze weer, shit moet ik nu weer gaan veranderen? En waarin dan? Wie verdenk ik eigenlijk niet?
..zucht..

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2002, 21:54:29 »
Citaat

Tja, de theorie van Prince klinkt aannemelijk, maar even een vraagje nog hoor: wanneer waren er dan andere deelnemers bij George en bij Harry?

volgens mij nooit.....maar harry liep wel heer erg snel terug naar dick, en bleef daar vervolgens rondhangen.....

george zat helemaal aan 't eind en kan dus eerst ergens andere hene geweest zijn, misschien maakte hij daarbij wel gebruik van het openbaar vervoer? (tsja we zijn toch nog steeds op zoek naar de link met een bushalte  :P )

Citaat

En Kerstin had minstens evenveel mogelijkheid om geld weg te gooien.

zeker! trouwens er is me nog iets opgevallen bij de beelden van kerstin bij die proef.....voor de beelden van kerstin@het kerkhof zien we namelijk nog een andere shot (paar seconden), kerstin lijkt te staan praten met iemand????  

Citaat

Mmmm en ik heb Prince nog wel als afvaller van deze weer

m 2  ;)

Citaat

shit moet ik nu weer gaan veranderen? En waarin dan?

pfff ik verander niet zolang de kandidaat er maar niet uitvalt

anyway, succes met de keuze :)

groet
vlaming

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 28-02-2002, 11:50:19 »
Voor degenen die denken dat Prince de Mol is (ikzelf ben nog niet zover):

Ik heb gisteren nog eens naar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en daar viel me wat op bij de executie in afl. 2. Nadat de naam van Prince door Angela is ingetypt en hij een groen scherm heeft gekregen, komt een opgeluchte Prince in beeld die op zijn schouder wordt geklopt (door John?). Dit beeld is volgens mij in slow motion, terwijl dat bij de andere deelnemers niet zo is! Aanwijzing???