Vandaag zeer opmerkelijk gedrag van Prince;
Tot op heden was Prince het schoolvoorbeeld van goede manieren en betrokkenheid bij anderen.
Was er iemand aan het huilen dan kon deze op troost rekenen van Prince, was er iemand teleurgesteld dan was het Prince die de persoon moed insprak, was er een opdracht mislukt dan zagen wij geen boze/teleurgestelde Prince maar wel iemand die de anderen wederom aan het troosten was.
Vanavond zagen wij een geheel andere Prince;
Bij het rugzakken-gedoe waren Jantien en Karen zeer verontwaardigd, anderen reageerden met ongeloof en Karen was half hysterisch.
Nog nooit waren er in 1 klap zoveer problemen en dreigde het tot op heden gemoedelijke groepsgevoel te ontaarden in een ordinaire ruzie.
Afgaande op de vorige afleveringen verwachtte ik dat Prince wederom zou gaan troosten danwel de rust in de groep terug te brengen, maar niets van dit alles, geen enkele reactie van Prince op dat moment.
Tijdens zijn biecht gaf hij aan deze toestand juist erg vermakelijk te hebben gevonden, ik weet zijn exacte bewoordingen niet meer die hierop volgde, maar zoiets als:"Ik vond het vermakelijk en dacht laat ze maar lekker ruzie maken".
Dit was een kant van Prince die ik niet eerder heb gezien (eigenlijk meer iets voor Harry).
Ik vraag me nu des te meer af of Prince tot op heden wel de aardige meelevende en zeer fanatieke speler was, want een dergelijke tegenstrijdigheid van 1 karakter is nogal vreemd.
Eveneens begint George inmiddels aan Prince te twijfelen.
Mocht Prince de mol zijn, dan doet hij het goed, immers is het voor de mol een uitkomst wanneer de verbroedering een beetje uiteen valt, en kan hij daarna zich weer de betrokken figuur tonen om zodoende alle verdenkingen van zich af te schudden.