Auteur Topic: Prince de mol??? (deel 2)  (gelezen 20887 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince de mol??? (deel 2)
« Reactie #80 Gepost op: 9-03-2002, 02:44:43 »

Citaat

Als Prince nog een aflevering overleeft ga ik twijvelen... ;)

Gr. B.

ik twijfel nu al, prince lijkt me een goeie kandidaat, heeft ook maar weinig onmolse akties op z'n naam staan.

staat zo'n beetje op dezelfde hoogte met john op m'n verdachtenlijstje

mvg
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 9-03-2002, 02:58:19 »

Citaat

ik twijfel nu al, prince lijkt me een goeie kandidaat, heeft ook maar weinig onmolse akties op z'n naam staan.

mvg
vlaming

Weinig onmolse acties?
Prince heeft van het hele stel het minst bijgedragen aan de pot! (hij staat onderaan in de lijst met bijdrages).
Eveneens heeft hij er vanavond voor gezorgd dat er een fiks bedrag voor de pot is misgelopen.
Ik vind dat tamelijk mols.
Prince komt heel fanatiek/sociaal/sportief/snel/betrokken etc. over, en dat geeft een gunstig beeld van hem als iemand die gaat voor de pot en de groep, zijn daden staan daar echter lijnrecht tegenover.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 9-03-2002, 03:00:18 »

Citaat

Daar heb je gelijk in; ik dacht helemaal dat prince weg zou gaan, bleek het anders te zijn.
Daarbij komt dat Prince als mollen heeft: Karin (Kerstin stemt op Karin, kestin=exit) en Ellen (Erik stemt op Ellen, Erik=exit).

Precies!

Citaat

Gr. B.

Dan pas?  >:(

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #83 Gepost op: 9-03-2002, 08:12:56 »

Citaat

mvg
vlaming

Vlaming,

Laat dat nu net de twee kandidaten zijn die ik het minst verdacht vind, niet in het mminst omdat ze zo vaak samen afgezonderd worden.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2002, 08:15:28 »

Citaat

Daar heb je gelijk in; ik dacht helemaal dat prince weg zou gaan, bleek het anders te zijn.
Daarbij komt dat Prince als mollen heeft: Karin (Kerstin stemt op Karin, kestin=exit) en Ellen (Erik stemt op Ellen, Erik=exit).

Gr. B.

Er stemmen er zoveel op KArin. Er kan er maar 1 worden geexecuteerd per aflevering.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 9-03-2002, 08:56:57 »
Na een nacht nadenken ben ik eruit. Prince is de mol. En na 2 jaar heb ik nu echt het gevoel dat ik goed zit.

Ik wil effe terug naar aflevering 2, naar de waterrace (daarheen? ja daarheen). Er waren 7 voertuigen voor 7 kandidaten (- Dick, Karen en Kerstin). Een voertuig was voor 2 personen. Uiteindelijk was het zo dat de surfplank overbleef (die was dus voor Dick). Waar wij denk ik de fout in zijn gegaan is dat we aannemen dat de mol probeert weinig meters te maken, waardoor er weining geld komt. Dat is de fout. Als je als mol weet dat een 50-jarige, steve IM op een surfplank terug moet, is de kans groot dat als jij X meters af legt met Y euro's, dat Dick die X meters terug aflegt, maar hem dat meer geld kost. Dus de mol legde niet weinig meters af, maar veel! Dan zou je zeggen, het is George (waterski's) of Pamela (jetski). Dat lijkt me echter sterk. Als mol weet je dat die 2 al snel gaan, dus daar word automatisch veel meters mee gemaakt. Dus zou ik een ongemotoriseerd voertuig nemen, waarmee je redelijk hard kunt gaan. En dat deed Prince. Hij ging voluit kanoen...

Dorienke

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 9-03-2002, 10:15:37 »
SLim slim slim!!

Zo had ik het nog niet bekeken, maar goed, heb je nog meer van zulke top theorien voor de andere afleveringen?

Ik denk ook dat Prince de mol is, gister met de schietopdracht liet hij zich ook afschieten...als een blinde mol, erg over nagedacht denk ik..

Trouwens, vond gister een oude video band waar de finale van het vorige seizoen WIDM op stond. Tja je moet wat he als je ziek bent :o)

Nou speurze maar weer!!

Door :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 9-03-2002, 10:39:36 »

Citaat

SLim slim slim!!

Zo had ik het nog niet bekeken, maar goed, heb je nog meer van zulke top theorien voor de andere afleveringen?

Dank je, ik weet nu ook wel hoe Ellen aan dat Harry Potter boek komt, maar dat had je waarschijnlijk zelf al uitgevonden.  ;)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #88 Gepost op: 9-03-2002, 10:45:54 »

Citaat

Nav de uitzending van vanavond is het toch wel duidelijk dat Prince de mol is.

Meerdere mensen hebben gezegd dat indien Prince vanavond niet zou afvallen zij tevens zouden gaan denken dat Prince de mol is, desondanks is er niet gepost in dit topic  >:(

Knudde heeft het idd geopperd: als Prince vanavond niet uitvalt, is hij de mol. En daar blijf ik bij. De manier waarop hij zich liet afknallen was zelfs voorspelbaar...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline easy-going

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2002, 10:47:52 »
Ik denk ook dat Prince de Mol is.
In het dagboek van de Mol staat na aflevering 1 over het abseilen "behalve dat ik gegaan ben natuurlijk want iedereen ging" .
En nu kwam het met die paintball opdracht natuurlijk goed uit dat iedereen dacht dat hij ging winnen, het is toch niet zo moeilijk om je af te laten schieten.
Verder kunnen idd alle muzikale hints naar hem herleid worden.
Als hij de Mol is, vind ik ook dat hij het goed speelt, bij kansloze opdrachten, die toch al tot mislukken zijn gedoemd zet hij zich vol in, ook bij de makkelijke opdrachten doet hij vol mee, maar als het kantje boord is gaat het net mis.

Prince blijft voorlopig nog mijn Mol

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 9-03-2002, 14:42:38 »

Citaat

Ik wil effe terug naar aflevering 2, naar de waterrace (daarheen? ja daarheen). Er waren 7 voertuigen voor 7 kandidaten (- Dick, Karen en Kerstin). Een voertuig was voor 2 personen. Uiteindelijk was het zo dat de surfplank overbleef (die was dus voor Dick).

Naar mijn idee stond al van te voren vast dat de persoon die terug moest, hiervoor de surfplank moest gebruiken. Bovendien hadden de kandidaten totaal geen idee wat de opdracht zouden zijn toen ze een keus moesten maken uit de voertuigen(behalve de mol natuurlijk). Bovendien waren er ook meer dan 7 voertuigen. Ze hebben helaas niet goed uitgezonden waar uit gekozen kon worden en hoe iemands keus tot stand kwam, maar bijvoorbeeld Harry had eerst een opblaasbare krokodil gekozen en werd door iemand aangeraden dit niet te doen.

Overigens past de kano-keus natuurlijk wel bij de mol. Je kunt je helemaal geven en er alles aan doen om vertrouwen te winnen en je zo onopvallend mogelijk te gedragen terwijl je van te voren weet dat het nauwelijks geld oplevert. En zo zijn er nog wel meer acties van Prince die hem niet als mol uitsluiten. Bovendien stemde alle kandidaten die tot nu toe afvielen (voor zover wij weten) op een vrouw. Nu zegt dit niet alles maar ik begin steeds meer te geloven dat de mol een man is. Jantien Ellen, en Karen kunnen bijna de mol niet meer zijn. De eerste vanwege haar gedrag en Ellen en Karen omdat kandidaten op hun stemden en naar huis moesten. George kan bijna ook niet. Harry vind ik af en toe heel dom overkomen (niet alleen de laatste uitzending) maar dit zou natuurlijk ook een spel kunnen zijn maar hij heeft ook al onmolse akties laten zien. Dan moet het dus wel John of Prince zijn waarbij Prince bij mij verreweg favoriet is. Alle muziekale fragmenten maar ook bijvoorbeeld de print op zijn shirt zijn aanwijzingen richting hem als mol.

at your service

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 9-03-2002, 14:52:49 »
Uit het exit-filmpje van Dick meende ik op te kunnen maken dat hij bij de regatta kon kiezen uit de overgebleven voertuigen en dus ook de kokodil nog tot zijn beschikking had. Maar ja, daar kies je niet voor, natuurlijk.  :D

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 9-03-2002, 14:57:28 »

Citaat

maar bijvoorbeeld Harry had eerst een opblaasbare krokodil gekozen en werd door iemand aangeraden dit niet te doen.

dat werd zo gezegd door John... maar of je hem moet geloven? het kan ook een poging geweest zijn van John om Harry verdacht te maken bij de kijkers.... kan me moeilijk voorstellen dat iemand écht die kroko had genomen, zou wel een heel erg rare en opvallende keuze geweest zijn

groeten
vlaming

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 9-03-2002, 15:00:18 »
Ben het wel met je eens, vlaming, maar moesten ze de vaartuigen niet kiezen vóórdat ze wisten wat ze ermee moesten doen? Misschien vond Harry die Kroko wel gewoon leuk?
Maar ja, aan de andere kant was het ook niet zo heel moeilijk om te raden dat je een eindje op dat ding moest zien voort te komen.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 9-03-2002, 15:17:17 »
Citaat

Ben het wel met je eens, vlaming, maar moesten ze de vaartuigen niet kiezen vóórdat ze wisten wat ze ermee moesten doen?

yep dat klopt ook weer  ;)

Citaat
Misschien vond Harry die Kroko wel gewoon leuk?
[/quote]

ik vond em ook leuk eerlijk gezegd  ;)

Citaat

Maar ja, aan de andere kant was het ook niet zo heel moeilijk om te raden dat je een eindje op dat ding moest zien voort te komen.

niet echt he :P maar toch.........

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 9-03-2002, 15:18:03 »
Ja het lijkt simpel om te verzinnen wat de opdracht wordt, maar het is toch anders als je daar staat en je gevraagd wordt om een voertuig te kiezen dat bij je past denk ik. Bovendien vind ik tot nu toe Harry niet de intelligentste van het stel.

at your service

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #96 Gepost op: 9-03-2002, 16:42:05 »

Citaat

Ja het lijkt simpel om te verzinnen wat de opdracht wordt, maar het is toch anders als je daar staat en je gevraagd wordt om een voertuig te kiezen dat bij je past denk ik. Bovendien vind ik tot nu toe Harry niet de intelligentste van het stel.

nee, want dat is george al   ;). maar als je moet kiezen he bij zo'n opdracht, wat is dan logisch om te denken
a) ga zo ver mogelijk stroom afwaarts
b) probeer zo lang mogelijk te blijven zitten

ik zou nooit gekomen zijn op tegen de rivier ingaan, binnen 4 en soms 2 minuten. ik had trouwens wel de jetski genomen, lijkt me het kickste. maar wat is nou slimmer om te doen als mol
1) een negatief aantal meters maken
2) positieve meters maar dan niet te ver
3) positieve meters en ver

1) dan breng je de zwemmer alleen maar dichter bij zijn doel
2) dan ga je bijvoorbeeld 50 meter. dat is +50 euro. stel dat iemand over 50 meter 0,5 minuut doet, verliest diegene daar 12,5 euro mee en houd 37,5 over voor de pot
3) dan ga je bijvoorbeeld 2000m. daar doet iemand bijvoorbeeld 10 minuten over, dan gaat er 250 euro van de pot af en blijft er nog 1750 euro over

wat zou de mol gedaan hebben? ik heb nog geen idee... prince deed ongeveer 40/50 meter toch? dan hield hij dus geld over in de pot... maar goed, hiermee kan je niemand beschuldigen
Door

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 9-03-2002, 17:13:43 »

Citaat

Trouwens, vond gister een oude video band waar de finale van het vorige seizoen WIDM op stond. Tja je moet wat he als je ziek bent :o)

Spoedig herstel Dorienke !

Dorienke

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 9-03-2002, 17:17:38 »
Citaat

Spoedig herstel Dorienke !

thanxies :) Mja, al dat gemol werkt ook niet ten goede vrees ik, heb al ongelofeloos last van kopsmertze...en nu dus nog meer kopzorgen :s :'(

Dorienke

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: 9-03-2002, 17:52:57 »
Ik zie dat je hier ook Flash bestandjes kan toevoegen, dat zal ik dus ook even doen met vreugde in mijn hartje :)

http://members.tripodnet.nl/dorienke85/LogoPrince.swf

Geniet ervan :)

Oja, het gaat om het logo van het programma waar prince bij zit, en het logo van WIDM (als je dat nog niet Door-had)

hehe, maar hier kan je ze dus ff over elkaar leggen..