Auteur Topic: Wat ga je NU doen?  (gelezen 1536257 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3140 Gepost op: 11-12-2007, 22:25:05 »
Graag gedaan,ik wou nog eens,maar het lukte me niet.  :-\\

Nee, gaat nu nog maar 1x, iemand heeft in het weekend er een progje op losgelaten dat continu stemde, en dat is nu dus ongedaan gemaakt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3141 Gepost op: 11-12-2007, 22:56:26 »
Nee, gaat nu nog maar 1x, iemand heeft in het weekend er een progje op losgelaten dat continu stemde, en dat is nu dus ongedaan gemaakt.
teleurgesteld zijn  :-\\ nu wou ik eens een "progje" doen met Swifty,en dan lukt het niet  :\'( :\'(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3142 Gepost op: 12-12-2007, 08:31:08 »
Nu zal ik nog eens iets vertellen. Een paar uur geleden stond ik aan de kassa in de plaatselijke Spar winkel.Op dat ogenblik was ik er alleen.De kassajuffrouw zei tegen mij,"koekoe,nu er toch niemand is moet ik je ff wat vragen,heb jij een zus die Huguette heet?" Ik dacht  ??? en zei nee,en zij zag aan mijn verbazing dat ik helemaal geen zus heb die zo heet.Toen vroeg ik, Hoe kom je daar nu bij? Wel zei ze,de laatste tijd komt er hier regelmatig een vreemd dametje (ze betaald altijd enzo) da's niet het probleem,maar ze zegt steeds hetzelfde; "doe de groeten aan mijn broer koekoe,je kent hem wel hij woont daar op dat adres,en hij komt hier vaak" Ik was meteen van m'n melk en dacht  ::oink:: ::oink:: ::oink::  In ons dorp wonen er ong. 2500 mensen,eentje daarvan is een beetje "kierrewiet" en dan kiest ze net mij als broer uit  :o :o   ::rofl:: toen hebben we nog een beetje zitten "gekgaaien" ik zei tegen de kassajuf., als ze nog eens komt vraag dan eens of ze rijk is,dan zal ik "indien ik haar ooit tegenkom" aanspreken met "lievelingszusje"  >:D >:D 
Hoelang woon ik hier nu reeds? ...een 14-tal jaar, maar ik heb nog nooit gehoord van een Huguette  ??? ??? ???
Misschien stalkt ze mij nu ?   :o :o
Koekoe vragen of er echt maar 1tje in het dorp een beetje kierrewiet is  ??? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3143 Gepost op: 12-12-2007, 11:30:52 »
"doe de groeten aan mijn broer koekoe,je kent hem wel hij woont daar op dat adres,en hij komt hier vaak"

je zal de eerste niet zijn die zo ontdekt dat er nog een halfzus is ergens ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3144 Gepost op: 12-12-2007, 13:02:04 »
een saucijzenbroodje eten nadat ik gestemd heb.... ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3145 Gepost op: 12-12-2007, 18:38:32 »
Even nette kleren aandoen en dan naar Albert Heijn, we hebben vanavond een proefavond :D
Jammiejammie.. en natuurlijk blij kijken naar alle klanten en dan maar hopen dat ze hun kerstinkopen bij ons doen  ::hypocriet::
The sun came up and reality set in.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3146 Gepost op: 12-12-2007, 20:08:12 »
Ik ga NU echt sporten  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3147 Gepost op: 12-12-2007, 20:17:08 »
swifty uitzwaaien ::zwaai:: ::zwaai::
Menno is gek

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3148 Gepost op: 12-12-2007, 22:06:56 »
Terugzwaaien naar Menno  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3149 Gepost op: 13-12-2007, 08:38:55 »
Koekoe vragen of er echt maar 1tje in het dorp een beetje kierrewiet is  ??? ::)
  ::zweep:: ::zweep::  :)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3150 Gepost op: 13-12-2007, 10:55:10 »
even stemmen   :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3151 Gepost op: 14-12-2007, 13:21:07 »
de trap schilderen
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3152 Gepost op: 14-12-2007, 20:20:40 »
de trap schilderen
Wel van bovenaan beginnen he  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3153 Gepost op: 15-12-2007, 12:05:05 »
wachten tot de verf droog is om er een 2é laag te kunnen opleggen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3154 Gepost op: 18-12-2007, 19:33:13 »
rtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtr trtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrt rtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrttrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrttrtrtrtrtrttrt rtrtrtrtrtrtrtrttrtrrttrrtrtrttrtrtrtrtrtr
Er zit een haar tussen m'n r en t toets,en ik probeer die te verwijderen maartrtrt htet lukrtrtrtrtr nietttttttt  ::ohno:: ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3155 Gepost op: 18-12-2007, 21:03:46 »
Ik ga vooral niet happen, echt niet happen, niet dus!  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3156 Gepost op: 21-12-2007, 11:30:40 »
iets wat moest Swifty zien dat ik het deed,ik onder m'n voeten zou krijgen  ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3157 Gepost op: 21-12-2007, 13:02:08 »
koekoe vermanend toespreken;


Blijf daar dan ook eens af!  >:( Daaraan trekken is helemaal nergens goed voor  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3158 Gepost op: 21-12-2007, 13:31:02 »
de kinderen naar het scoutingweekend brengen en dan de traptreden zwart verven, de schotjes en zijkanten zijn wit(wat al klaar is)dus dat wordt een secuur werkje.

ik begin bovenaan en sla telkens een treetje over. als dat droog is,begin ik aan de andere treetjes, als die droog zijn, begin ik weer met de eerste treetjes en dan weer de treetjes ertussenin. (deze laatste uitleg is uiteraard exclusief voor koekoe)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #3159 Gepost op: 21-12-2007, 15:29:00 »
ik denk dat ik maar eens ga poepen. hij geeft al kopjes

tot vanavond ::zwaai:: ::zwaai::
Menno is gek