Auteur Topic: Survivor 11: Guatemala  (gelezen 128099 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #100 Gepost op: 26-10-2005, 14:19:46 »
Volgens sommige geruchten wordt het weer Panama.  :-X
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #101 Gepost op: 26-10-2005, 14:53:40 »
Wow, ik heb ff gekeken op de site van Survivor, en dan bij Voting History, daar zie je gewoon dat bijna iedereen op 1 iemand na unaniem weggestemd zijn!


Ik hoop ook dat we na de merge (wanneer dat ook mag zijn) weer leuke switchs gaan krijgen. En niet dat de een na de ander op het rijtje eraf gestemd wordt, kortom, ik hoop weer op toestanden als in Amazone.

Volgens sommige geruchten wordt het weer Panama.  :-X
Voor de derde keer? Nou ja, ik hoop dat we weer eilanden krijgen, maakt het toch iets leuker.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2005, 14:55:28 door Dzjengis Khan »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2005, 15:04:58 »
Voor de derde keer? Nou ja, ik hoop dat we weer eilanden krijgen, maakt het toch iets leuker.

't Is nog niet zeker. Ik hoop dat ze naar IJsland gaan, dat zou een fantastische twist zijn. Al die mensen met hun bikini's en zwembroeken die dan opeens op een ijskoude glacier staan.  >:D
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #103 Gepost op: 26-10-2005, 16:06:41 »
't Is nog niet zeker. Ik hoop dat ze naar IJsland gaan, dat zou een fantastische twist zijn. Al die mensen met hun bikini's en zwembroeken die dan opeens op een ijskoude glacier staan.  >:D

Of wat dacht je van een trip naar Nova Zembla? Kunnen ze het Behouden Huis van Willem Barentsz gaan nabouwen  >:D

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #104 Gepost op: 28-10-2005, 14:40:34 »
Mooie aflevering, alhoewel het enigszins voorspelbaar was. Wat wel duidelijk werd is dat de positie van Bobby Jon niet erg goed is, als ik het zo bekijk (nee, nee, geen spoiler ;D) dan zie ik hem er volgende week uitvliegen.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #105 Gepost op: 28-10-2005, 16:14:46 »
Verder zie ik de positie van Danni elke week versterkt worden. Zij is bovendien zo slim om de andere tribe uit te nodigen op haar verjaardag.

Mijn mening:
Stijgers:
Danni
Gary (met de merge kan hij een brugfunctie krijgen)
Cindy (lijkt zich vrij moeiteloos in de groep rond Stephenie aan te passen)

Dalers:
Jamie (Ik denk niet dat hij er meteen uitgaat, maar hij lijkt bij Nakum een beetje de outsider te zijn geworden, hij is zelfs uit de gratie van Stephenie, oei ;D)
Bobby Jon (Als zelfs Brandon en Danni het al openlijk hebben over een eventueel vertrek van BJ, dan lijkt hij mij een easy pick te zijn)


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #106 Gepost op: 28-10-2005, 18:05:16 »
Jammer dat Amy wegging. Echt een coole vrouw.  8) Ook haar afscheid, dat vind ik nou afscheid nemen met klasse.  ::ok::

Verder vond ik de aflevering eigenlijk wat tegenvallen, ik had het idee dat het voor 80% uit de proeven bestond, van team-Steph is er nauwelijks wat laten zien.
Dat bezoek vanwege Danni's verjaardag was leuk om te zien.  ::jaja:: En al die chocolade die ze wonnen.  ::kots::
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #107 Gepost op: 28-10-2005, 19:35:30 »
CBS was ook flink aan het editen trouwens. Heb net de praatjes bij het opschrijven van de namen gezien bij TC. Amy wist al lang dat ze eruit zou liggen, ze schreef vanwege 'alphabetical order' de naam van Bobby Jon op.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #108 Gepost op: 28-10-2005, 22:28:47 »
Ik keek met wat gemengde gevoelens naar deze aflevering omdat (helaas) spoilers al het een en ander voor me verklapt hadden. Ik vond inderdaad ook dat Amy met klasse afscheid nam, ik was ook blij dat Bobby-John de samensmelting heeft gehaald. Ik denk ook dat Bobby-John wel de jury haalt, in de preview zie je dat Judd weer eens een stevige woordenwisseling heeft met iemand (iig niet met Bobby-John of Brandon). Daarnaast denk ik dat Bobby-john er echts alles aan gaan doen om immuniteit te halen, juist omdat hij zo graag de jury wil halen.

Ik had trouwens gehoopt dat Cindy een wildcard zou zijn (voor Bobby-John, Brandon, Danni en misschien zelfs Gary), deze aflevering gaf ze echter sterk de indruk dat ze het andere team het liefst een voor een wilde weg stemmen. Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor band Gary nog heeft met zijn oud teamgenoten.

Ik kijk in ieder geval weer erg uit naar de volgende aflevering ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #109 Gepost op: 30-10-2005, 12:00:09 »
Mark Burnett heeft met de tussentijdse switch willen voorkomen dat mensen alleen via 'groepsdiscipline' zal stemmen. Of dat werkt weet ik niet, maar ik hoop wel dat het gebeurt. De seizoenen waarin de grootste groep de andere groep tot de laatste man wegstemd, zijn niet de allerleukste gebleken.

Verder ben ik heel benieuwd hoe BJ en Stephenie met elkaar omgaan. Hebben ze een geheime alliantie of wil Stephenie BJ zo snel mogelijk eruit hebben?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #110 Gepost op: 30-10-2005, 19:34:01 »
Verder ben ik heel benieuwd hoe BJ en Stephenie met elkaar omgaan. Hebben ze een geheime alliantie of wil Stephenie BJ zo snel mogelijk eruit hebben?

Steph was niet erg positief over Bobby Jon en zijn 'gay gestures' of hoe ze het ook noemde. Volgens mij zijn ze niet zulke goede vrienden.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #111 Gepost op: 1-11-2005, 20:20:20 »
Steph was niet erg positief over Bobby Jon en zijn 'gay gestures' of hoe ze het ook noemde. Volgens mij zijn ze niet zulke goede vrienden.

Toch denk ik dat ze vanuit tactisch en strategisch oogpunt er goed aan zouden doen om een alliantie te vormen (dit zie ik ze echter niet zo snel doen :P)

HIER staat wel een leuk artikel over deze gedachte
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #112 Gepost op: 2-11-2005, 17:21:33 »
HIER staat wel een leuk artikel over deze gedachte

Vooral dat laatste stukje:

Citaat
Neither of them has proven themselves to be a particularly deft strategic player who understands the nuances of the game.

 ;D
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #113 Gepost op: 4-11-2005, 10:21:23 »
Die verborgen immuniteit brengt nu al mooie taferelen met zich mee :) En aan de preview van volgende week te zien zal het nog een stapje verder gaan!

Ik zat tegen beter weten in te hopen dat Jamie de boot zou krijgen, maar dat zou eigenlijk te mooi zijn geweest om waar te zijn. Bobby-John heeft tenminste de jury gehaald en dat gun ik hem van harte!

Mijn hoop is op dit moment in ieder geval gevestigd op Danni en Gary !
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #114 Gepost op: 4-11-2005, 13:28:47 »
Wow, ik ben echt totaal geschokt.  :o Ik had in de spoilers gelezen dat Gary weggestemd zou worden en dat Brandon zou winnen.  ::rofl:: Ik zat me zo te verheugen op een vertrek van Jamie, wat zonde dat Brandon nu weg is. Hopelijk gaan Cindy en/of Rafe nog wel hun oude teamgenoten verraden en Jamie of Steph wegstemmen, anders gaan het drie saaie afleveringen worden straks.
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #115 Gepost op: 4-11-2005, 19:20:21 »
Wow, ik ben echt totaal geschokt.  :o Ik had in de spoilers gelezen dat Gary weggestemd zou worden en dat Brandon zou winnen.
Leuk, dat je dankzij de spoilers nog verrast kunt worden!

Mijn stijgers en dalers:
Stijgers:
1. Lydia (tja, zij hoeft weinig te doen om tot de laatste 4 door te dringen lijkt me. Van geen enkele kant dreigt er enig gevaar.)
2. Stephenie (haar positie is ook beter geworden, omdat ze zou kunnen overschakelen naar BJ en Gary)
3. Judd (leek de grote loser van de 'magical six' te zijn, maar Jamie heeft die rol overgenomen)

Dalers:
1. Bobby Jon (verder dan deze positie kan hij niet dalen. Alles lijkt erop dat hij de next to go is.
2. Danni (ze is lid van Yaxha, en dat maakt haar positie minder rooskleurig).
3. Jamie (zit je in zo'n goede positie, en dan ga je het jezelf moeilijk maken. Niet zo slim dus...)

Verder viel me op dat Gary zijn oude tribe trouw blijft, door mee te stemmen tegen Jamie. Het geeft in ieder geval aan dat de 'drie' nog bij elkaar blijven. Ik hoop dat Rafe en Cindy de overstap maken, maar ik denk niet dat ze dat durven. Ik ga dus gewoon voor Bobby Jon volgende week.

P.S. zagen we nu dat Gary reward challenge won?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #116 Gepost op: 5-11-2005, 20:17:52 »
Leuk, dat je dankzij de spoilers nog verrast kunt worden!

Zeker wel. :) Dat is eigenlijk het leukste: om te zien dat de spoilers fout zijn.  >:D
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #117 Gepost op: 9-11-2005, 09:41:01 »
Citaat
The CBS Television Network has ordered two additional editions of Survivor to be broadcast during the 2006/07 season. These will mark the 13th and 14th editions of the hit reality series.

 ::ok::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #118 Gepost op: 9-11-2005, 10:17:31 »
Maar wie is de presentator? Het lijkt er toch serieus op dat er een nieuwe presentator komt, omdat Jeff Probst bij zijn vriendin wil blijven, en niet zo veel wil reizen.

Ik las ergens dat ze al een nieuwe presentator in gedachten hebben, een oud-survivor. Misschien dat anderen hier meer over weten, maar het zou best de doodsteek voor het programma kunnen blijken.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #119 Gepost op: 9-11-2005, 13:47:38 »
Maar wie is de presentator? Het lijkt er toch serieus op dat er een nieuwe presentator komt, omdat Jeff Probst bij zijn vriendin wil blijven, en niet zo veel wil reizen.

Ik las ergens dat ze al een nieuwe presentator in gedachten hebben, een oud-survivor. Misschien dat anderen hier meer over weten, maar het zou best de doodsteek voor het programma kunnen blijken.

Er zijn erg veel geruchten over mogelijke opvolgers/opvolgsters van Jeff Probst, ik heb echt al zoveel namen voorbij zien komen. Ik denk dat we alleen maar kunnen speculeren, maar wat mij betreft is elke opvolger/opvolgster van Probst wennen (wat ook niet vreemd is na elf seizoenen Survivor).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."