Ronde 4
Megan & Lieke
Tot nu toe is alles voorspoedig voorlopen. Ik heb alles tot nu toe nog in de hand gehad en op een enkel verlies na (lees: Kolko) zijn de mensen eruit die ik eruit wil hebben. Deze week wordt een spannende week want,
nu True Gondorian weg was, was het de tijd om Guikie weg te stemmen. Ik sprak af met Jutta en met Robbie, maar Robbie niet met Jutta, dus ik moest beiden vertrouwen (en wat waarschijnlijk nog moeilijker is; zij moesten mij vertrouwen), maar hoe vals ik ook ben, ik ben wel eerlijk en dus zou ik ze niet gaan verraden.
Holy Isle wist deze week dan eindelijk Lieke weg te stemmen na 3 weken proberen. Hehe

Nu Megan zichzelf verraden had, waren de bad-ass chicks terug voor de tegenaanval. Megans verraad betekende haar einde, terwijl als ze gewoon braaf had geluisterd, zij deze week er nog inzat en Nicky eruit lag. Maar helaas voor Megan was haar tijd ook gekomen.
Dan was er nog het laatste team Aquagonië. Aangezien Holy Isle 11 stemmen minder had, zouden zij het sowieso wel halen. Ik heb me niet met hen bemoeid, maar ik had wel een vermoeden op wie ze zouden stemmen.
Ik wist al van de samensmeltingen, want zoals ik al zei; de muren hebben oren en ik was ook zeer benieuwd wie bij wie in het team kwamen.
En nu heb ik alles op straat gegooid en dat zou mij wel niet in dank worden afgenomen, maar beste afvallers, beste kandidaten en beste spelleiding. Dit was de eerste fase, vanuit mijn gezichtspunt! Ik ga mijn best doen om bij de laatste 8 te komen, maar als ik het zo inschat wordt dat zwaar. Succes allen (ook op Obscura)!