Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 80078 keer)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #240 Gepost op: 28-10-2005, 13:24:59 »
Heeej daar!

Jij ook op Obscura, nou ik kan je vertellen het gaat goed hier op de ruwe rots, ik ben benieuwd wie de nieuwe bewoners van Obscura worden, ik heb al een beetje het gevoel wie dat zouden kunnnen worden..

Ik gaa weer! ::zwaai::
🜃

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #241 Gepost op: 28-10-2005, 16:54:33 »
eej hut....

gisteren weer de weekopdracht ingeleverd. Nu maar hopen dat we weer winnen, want dit is een te leuke groep om uit elkaar gehaald te worden. Iedereen draagt zijn steentje op zijn eigen manier bij. Hopen dat we morgen winnen!

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 28-10-2005, 19:56:17 »
Ik heb een slecht voorgevoel...

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 28-10-2005, 21:51:36 »
eej hut....

gisteren weer de weekopdracht ingeleverd. Nu maar hopen dat we weer winnen, want dit is een te leuke groep om uit elkaar gehaald te worden. Iedereen draagt zijn steentje op zijn eigen manier bij. Hopen dat we morgen winnen!

Nostra
  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 29-10-2005, 14:47:00 »
Heeej hutje,

Ik heb het gevoel dat wij dit keer naar de eilandraad moeten.
Dat wil ik dus echt nie en ga wel mijn best doen bij de proef.
Want als we moeten gaan.. Wie moet ik dan kiezen..?
Nouja laat ik maar eerst eens kijken wat er gaat gebeuren..

Doeidoei ::zwaai::

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #245 Gepost op: 29-10-2005, 20:45:05 »
Weer nieuwe teams. Hopelijk was dit (op de samensmelting na) de laatste keer. Ben wel blij om met wat meer dames te zitten. Ik vind het jammer dat Eck er niet bij zit want dat was toch mijn maatje vanaf Inferius. Maar ja je kunt niet alles hebben he.  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #246 Gepost op: 30-10-2005, 10:03:02 »
nieuwe teams, nieuwe kansen hut...ben dan wel geen leider meer, maar ik ga me volledig (alweer) voor het kamp inzetten. De volgende proef winnen, dat is nu mijn doel... En daarna natuurlijk de volgende proef, etc.

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #247 Gepost op: 30-10-2005, 14:43:54 »
Het spel komt in een nieuwe fase en tot nu toe moet ik zeggen dat Survivor wel heel stoer klinkt, maar tot nu toe is het allemaal een beetje braaf geweest. Het is prachtig om te zien hoe de Survivors op dit board heel lief en aardig overkomen om op MSN en op zelf aangemaakte forums de smerigste complotten worden bedacht. De muren hebben oortjes en Chriz heeft ook oortjes. Ik zal vast heel wat dingetjes missen, maar ik hoor veel...veel te veel.

Maar het moet maar eens over zijn met de braafheid. Om het spel up te spicen zal ik uitleggen hoe tot nu toe de meeste mensjes verdwenen zijn.....dankzij MIJ!

De verhoudingen zullen hevig door elkaar geschud worden nu misschien en de kans is groot dat mensen na dit verhaal hun vertrouwen in mij verliezen, maar ik heb zin om de boel eens op te zwepen. Laat ik maar beginnen bij het begin dan he :)

wat beste Survivors, wat jullie niet weten is dat IK dit spel tot nu toe in handen heb gehad.... >:D

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 30-10-2005, 14:53:30 »
Ronde 1:
Aitan & Giorgio

In ronde 1 was het de beurt aan Aitan en Giorgio om te vertrekken. In mijn eigen team maakte het me allemaal niet zoveel uit. Nostra was leider dus die mocht lekker blijven zitten, ik merkte via-via dat mensen op Aitan gingen stemmen, voor mij was dit geen probleem, want met Aitan had ik nog nooit gesproken dus hij mocht wel weg.

Ik wou graag Guikie weghebben, want Guikie is een icoon op deze site, maar helaas werd hij tot leider gebombardeerd. Voor de rest maakte het me weinig uit op Terra. Mijn oortjes hoorden dat het tussen True Gondorian en Guikie ging. Dat Giorgio moest gaan, maakte me niks uit, hij had geen kans en ik had hem niet nodig. True Gondorian maakte me ook niks uit.

In de andere teams ging er niemand weg, maar als ze naar de eilandraad moesten was het wss exit Megan en bij Aquagonië geen idee.

Ik had in Infernius erop aangedrongen om Megan weg te stemmen, ik zag haar als één van de kanshebbers, terwijl ik vond dat er ook wel veel laagvliegers in dit team zaten. Daarbij hoorde ik dat ze veel vrienden in het spel had (Nicky, Eirc, Koekoe)

En dan was er nog Aquagonië. Ik had liever niet dat dit team naar de eilandraad ging. Ik hoorde dat Willem handig was voor de opdrachten en de andere 5 gunde ik een langer verblijf. Stel nou dat Xmoixje moest gaan!

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 30-10-2005, 15:03:27 »
Ronde 2
Kolko & Tinuzzz

Aitan was weg en ik zat safe en sound op Holy Isle. De komende weken kon me niks gebeuren, want ik had goede stemafspraken met enkelen, waardoor ik zeker was dat er iig 2 Survivors me nog voor zouden gaan. Maar ja, grapjassen Daisy en Molcrazy besloten om het me eens lekker moeilijk te gaan maken en ik kwam in een nieuw team terecht. ZUCHT, had ik alles op poten kon ik opnieuw beginnen met het rulen van alle teams.

In mijn eigen team wou ik Guikie weghebben, maar ik durfde het niet aan om unaniem hem weg te stemmen. Ik sprak Robbie op MSN weleens en Jutta ken ik ook een beetje, dus die vertrouwde ik wel, maar True Gondorian was een struikelblok. Dan moest hij eerst maar weg. De smiecht dacht me nog op het verkeerde been te zetten door voor te stellen om Guikie unaniem weg te stemmen, maar helaas lag t er te dik bovenop.

Nicky, Megan en Tinuzz bij elkaar was gevaarlijk. Tinuzz en Megan waren vriendjes en dus gevaarlijk. Ik wou ze alledrie weghebben en ik benaderde iemand van de andere dames in dit team om 'HET MEIDENCOMPLOT' te starten. Braaf werd er geluisterd en Megan ging vrolijk mee. Tinuzz zou nooit op Nicky stemmen dus hij moest eerst maar weg, dan kon Nicky daarna er unaniem uit.

Dan was er het laatste team en daar baalde ik nogal van. Ik kreeg door dat Xmoix, Faabjuh en Kolko hier de laagvliegers waren (lees: zij hadden geen duidelijke stemafspraken zover ik wist.) Ik hoopte dat Faabjuh eruit ging, want hij was zo leuk bezig op het forum en iedereen (incluis mijzelf) vond m erg aardig en aardig betekent gevaarlijk in dit spel. Maar het werd helaas Kolko, geen groot verlies, maar toch mijn ex-Holy Isle-maatje had beloofd dat wij niet op elkaar zouden stemmen en ik kon hem later nog wel gebruiken.

Holy Isle had zelf al een oplossing bedacht die ikzelf ook ideaal vond en dat was Lieke eruit. Lieke is net als Faabjuh vet aardig en dus vet gevaarlijk. Ze kan makkelijk banden scheppen met anderen en ik wist wel uit haar Terra-tijd van mijn spion dat ze niet vies was van een complot.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 30-10-2005, 15:48:30 »
Het schijnt dat Chriz de hand heeft gehad in het verdwijnen van een paar expeditieleden... Maar ik denk dat hij nu toch een beetje overdrijft als hij zegt dat het allemaal dankzij hem is...
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 30-10-2005, 15:49:27 »
Ronde 3
True Gondorian & Faabjuh

Ronde 3 en ronde 3 was een aparte ronde.

In mijn eigen team had ik weinig problemen. True Gondorian had zijn kruid verschoten en hij kon dus weg (en ging weg)

Dan was er het team van Holy Isle. Hier bleven de plannen hetzelfde.

Deze week waren er echter 2 probleemgevallen. Aquagoniës Koekoe, Xmoix en Faabjuh zouden op D**n hebben gestemd, de anderen stemden op Faabjuh. Gelukkig was hier op tijd achtergekomen zodat D**n zijn zwarte stem kon inzetten om Faabjuh te elimineren. Achteraf was dit nutteloos, Koekoe of Xmoix had namelijk gelogen en op Faabjuh gestemd.

Het tweede probleem was het verraad van Megan. Nu Tinuzz weg was zouden de dames proberen Nicky er unaniem uit te stemmen, maar Megan zou de boel verraden hebben en met Nicky samenspannen om Eefjuh eruit te werken. Foute boel! Ik checkde op MSN bij Megan of t klopte en ze vertelde me dat ze idd dit van plan was. Om hen te redden besloten we (wie zijn we?) om in de populariteitspoll op dit team te stemmen zodat ze niet naar de eilandraad hoefden.

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 30-10-2005, 16:01:55 »
Ronde 4
Megan & Lieke

Tot nu toe is alles voorspoedig voorlopen. Ik heb alles tot nu toe nog in de hand gehad en op een enkel verlies na (lees: Kolko) zijn de mensen eruit die ik eruit wil hebben. Deze week wordt een spannende week want,

nu True Gondorian weg was, was het de tijd om Guikie weg te stemmen. Ik sprak af met Jutta en met Robbie, maar Robbie niet met Jutta, dus ik moest beiden vertrouwen (en wat waarschijnlijk nog moeilijker is; zij moesten mij vertrouwen), maar hoe vals ik ook ben, ik ben wel eerlijk en dus zou ik ze niet gaan verraden.

Holy Isle wist deze week dan eindelijk Lieke weg te stemmen na 3 weken proberen. Hehe :P

Nu Megan zichzelf verraden had, waren de bad-ass chicks terug voor de tegenaanval. Megans verraad betekende haar einde, terwijl als ze gewoon braaf had geluisterd, zij deze week er nog inzat en Nicky eruit lag. Maar helaas voor Megan was haar tijd ook gekomen.

Dan was er nog het laatste team Aquagonië. Aangezien Holy Isle 11 stemmen minder had, zouden zij het sowieso wel halen. Ik heb me niet met hen bemoeid, maar ik had wel een vermoeden op wie ze zouden stemmen.

Ik wist al van de samensmeltingen, want zoals ik al zei; de muren hebben oren en ik was ook zeer benieuwd wie bij wie in het team kwamen.

En nu heb ik alles op straat gegooid en dat zou mij wel niet in dank worden afgenomen, maar beste afvallers, beste kandidaten en beste spelleiding. Dit was de eerste fase, vanuit mijn gezichtspunt! Ik ga mijn best doen om bij de laatste 8 te komen, maar als ik het zo inschat wordt dat zwaar. Succes allen (ook op Obscura)!  ::zwaai::

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 30-10-2005, 16:03:12 »
Het schijnt dat Chriz de hand heeft gehad in het verdwijnen van een paar expeditieleden... Maar ik denk dat hij nu toch een beetje overdrijft als hij zegt dat het allemaal dankzij hem is...

Je hebt gelijk hoor  :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 30-10-2005, 16:04:20 »
Ik denk dat sommige dingen een beetje overdreven zijn, maar er zitten zeker waarheden in...
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 30-10-2005, 16:07:14 »
Ik weet niet, ik maak ook heel veel niet mee he :)

Maar waarom ik dit geschreven heb, is omdat hier alles zo braaf lijkt en ik wil er meer een concurrentiestrijd van maken.

Daarnaast is het ook wel fijn voor de afvallers om te zien hoe hun vertrek tot stand is gekomen, want volgens mij heb ik het wel goed wat de meeste afvallers betreft.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 30-10-2005, 16:08:46 »
Niets is wat het lijkt he ;) Ik denk dat het wel goed is als het want minder braaf wordt/lijkt ::ok:: En ik denk ook dat je de redenen van de meeste afvallers goed hebt.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 30-10-2005, 16:15:30 »
Ik lig hier werkelijk in een deuk achter de computer ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 30-10-2005, 17:07:48 »
Goed gespeeld hoor,  ;)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #259 Gepost op: 30-10-2005, 18:27:10 »
Die Chriz toch ;D

Ik krijg zowaar een flashback, wat jij Dais? ::tandpastasmiley::

Op 1 punt moet ik Chriz gelijk geven: alles verloopt te braaf, voor Dais en mij duurt het niet langer dan een seconde om de (schijn)complotjes door te hebben.

Daarom een goede raad aan allen: vertrouw niemand! Als de kandidaten vorig jaar niet zo meegaand geweest zouden zijn, had ik nooit CSC II gewonnen want alles ging toen ooo zo makkelijk. Uiteindelijk hadden Dais en ik het spel onder controle, uiteraard moest Chriz tegenwerken. Maar eind goed, al goed (voor mij dan toch).

Maw, als Chriz werkelijk de controle heeft, kan hij wel eens de winnaar van Survivor worden.

Succes in de nieuwe fase!
Gabriël is de Mol