Auteur Topic: Big Brother 2005 nieuws  (gelezen 74845 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2005, 11:37:18 »
De Nominaties zijn bekend

Wie gaat er deze week uit?

Wordt het de brabantse Linda of Huisoudste Rob of de Hoogzwangere Tanja? We zien het volgende week Donderdag 13 October 2005 om Half 9 op Talpa!

Groetjes, Nicky

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #41 Gepost op: 8-10-2005, 13:34:39 »
Zou BB het durven?

Het is algemeen bekend dat Roel een stevige cannabis-roker is. "Daar heb ik nu wel zin", zegt hij, "in een joint". Hij vertelt dat hij thuis gewoon kan roken, en dat zijn familieleden het allemaal wel eens geprobeerd hebben. "Mijn moeder ook, ze heeft vier uur op de dansvloer gestaan en toen vier uur ziek geweest." Big Brother heeft eerder aangegeven goed naar de wensen van de bewoners te willen luisteren. Als ze de bewoners geregeld dronken voeren en een man voor Chantal regelen dan is het maar een kleine stap naar een cannabis-party voor Roel (en anderen als ze dat willen). Kaarsjes aan...licht dimmen..leuk muziekje.. in een kring zitten..en dan maar door geven... Of zou dan heel moraliserend Nederland weer over BB heen vallen?.

Bron : Mediawatchers 
::bravo:: ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2005, 18:12:51 »
Blijft zwangereTanja wel in BB-huis?
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Ze is de meest besproken BB-bewoonster van dit seizoen: de zwangere Tanja. Over ongeveer twee weken gaat de Groningse bevallen van haar eerste kindje. 's Werelds eerste BB-baby komt dan ter wereld in het huis in de Aalsmeerse studio. Als alles goed gaat tenminste... Want de aanstaande moeder is genomineerd door haar medebewoners. Een aantal van hen vindt dat ze donderdag maar moet vertrekken, omdat ze soms lastig is. Paniek? Wij mochten van Big Brother een aantal vragen voorleggen aan Tanja, die ze in de dagboekkamer beantwoordde.
 
Ben je bang om te worden weggestemd?

"Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak. Ik heb hele lieve verloskundigen en ik mag mijn verloskundigenkamer zelf inrichten. BB heeft zelfs kraamverzorgsters uit Groningen gehaald."

Hoe is het met je nesteldrang?

"De laatste twee weken voel ik me steeds beter. Alsof ik eindelijk weer echt mezelf word na 37 weken. Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu weer moet verhuizen. Ik heb minder last van stemmingswisselingen en ik voel hoe mijn kindje langzaam naar beneden daalt. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, hoe ze huilt, wat voor maatje ze heeft en hoe alle kleertjes haar zullen staan (Tanja weet al dat het een meisje wordt, red.)."

"Ik praat veel met de verloskundigen, dat is een hele steun. De nesteldrang is de afgelopen dagen heftig op komen zetten. Ben alle kleertjes gaan wassen en strijken, de commode is intussen ingedeeld. Bevallen zal best pijn doen, maar toch heb ik er zin in. Het is vanaf afgelopen maandag veilig om thuis te bevallen. En voor mij is thuis het BB-huis. Ik ben er klaar voor." Hoe kijk je ertegenaan dat je straks in het BB huis zit met je kindje? " Ik heb gesprekken gehad met mijn medebewoners en ze zullen rekening gaan houden met het kindje. Zo veel als kan dan."

"We hebben het over roken gehad en zo. Maar de baby zal ook veel in de babykamer zijn. Ik wil het kindje ook pas aan de groep laten zien als het mooi gewassen en gekleed is. En ik wil zo'n speldje tegen het kwade oog voor mijn kindje. De volgende dag wil ik heel graag dat mijn medebewoners op bezoek komen met beschuit met muisjes en dan wil ik dolgraag een stokbroodje met filet américain. Die lekkernij heb ik tijdens de zwangerschap nog het meest gemist." Blijft Tanja in het huis dan kunt u vanaf volgende week haar babydagboek verwachten. Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.

bron: Telegraaf

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #43 Gepost op: 13-10-2005, 09:31:18 »
Tanja mag weg

Joost heeft een opdracht gekregen. Hij moet een gesprek leiden met de drie genomineerden, waarin ieder de positieve en negatieve kanten van de anderen bespreekt. BB heeft in een brief de gespreksonderwerpen bepaald. Het is de bedoeling dat er zaken worden uitgepraat, dingen die ze nog kwijt willen zodat er met een schone lei begonnen kan worden. Daarna moet de rest van de bewoners stemmen wie van de drie wat hen betreft in het Huis mag blijven (dit is niet bindend,de kijker beslist). Tanja weigert echter stante pede om mee te doen: "echt niet, heb ik geen zin in.... " Hierop weigert Rob ook. Hij vindt dat iedereen moet meedoen, of niet. Het lukt Joost om Rob alsnog over te halen, waarna het vraaggesprek dus start met Rob en Linda, maar zonder Tanja. Dan komt het moment van stemmen. De uitkomst is dat Rob en Linda evenveel stemmen hebben, maar Tanja nul. Dat Tanja zich van het gesprek distantiëerde, heeft haar duidelijk geen goed gedaan. Kortom, iedereen ziet haar het liefste vertrekken.

Onverwachte exit?

Ingrid vertelt Tanja later dat ze nul stemmen heeft heeft gekregen. Tanja baalt daar van: "Ik hoop dat ik morgen echt weg mag gaan. En als ik niet weggestemd wordt, dan ga ik gewoon toch." Het heeft er alle schijn dat er een overwachte ontwikkeling voor de 'live show' in de lucht hangt. Ook Ruud de Wild gaf op woensdag in zijn radioshow aan dat de kijkers een verrassing staat te wachten met betrekking tot een exit. Waarschijnlijker is echter dat hij er op doelde dat hij er na alle kritiek zelf mee zal stoppen.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #44 Gepost op: 14-10-2005, 00:29:37 »
Nederland heeft beslist dat Linda uit het Big Brother huis gaat

Rob en Tanja overleefde deze Nominatieronde

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #45 Gepost op: 14-10-2005, 13:36:09 »
*kuch*
Big Brother heeft beslist dat Tanja en Rob moeten blijven.
Linda is het slachtoffer geworden van deze volksverlakkerij.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #46 Gepost op: 15-10-2005, 15:20:50 »
Kijkers Talpa boos over geknoei stemmen

Producent Endemol van big brother zegt dat het voortijdig bekend worden van het vertrek van bewoner Linda donderdagavond "een foutje" is (zie). Dat meldt het Algemeen Dagblad.

Zeker twintig minuten voordat de einduitslag in de live-show bekend werd gemaakt, viel al op een teletekstpagina van Talpa te lezen dat Linda de derde afvaller zou zijn. Op dat moment stond presentatrice bridget Maasland het publiek nog volop aan te sporen om te bellen en sms-en voor het steunen van de kandidaten.



"De voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden. Die wezen in de richting van Linda's vertrek", aldus een woordvoerder van Endemol. "Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst te plaatsen, is het bericht klaargezet voor publicatie. Maar het bericht verscheen al onmiddellijk op teletekst, terwijl er op dat moment nog kon worden gestemd en nog niet definitief bekend was wie het huis moest verlaten. Endemol en Talpa betreuren de gang van zaken, maar staan in voor een eerlijk verloop van de stemming die automatisch verloopt. We hebben de schijn natuurlijk tegen, maar we kunnen onszelf recht in de ogen kijken."



Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst van Talpa te plaatsen, is het bericht over het vertrek van Linda klaargezet voor publicatie. Volgens televisiewetenschapper Maarten Reesink weet de redactie van het programma op basis van de ontwikkeling van de stemming in de week tussen de nominaties en vertrek soms al wie het veld moet ruimen. "Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", zegt Reesink in de Telegraaf. "Het stemmen vlak voor de exit heeft dus feitelijk geen effect meer. Of je moet met een grote groep vrienden vlak voor de finale massaal gaan bellen en sms'en."
 
 
« Laatst bewerkt op: 15-10-2005, 15:38:23 door plienke »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #47 Gepost op: 15-10-2005, 19:32:06 »
Margriet krijgt klachten

BB4-bewoonster Margriet Post (2de geëindigd achter Jeanette) werkt tegenwoordig bij de Publieksvoorlichting van Talpa en ontvangt horden mails over BB, zo valt te lezen op http://www.big-andries.nl/ En dan vooral mail van mensen die zich ergeren aan rokende Tanja. Ook ontvangt ze veel telefoontjes van boze mensen die een niet-rokers actie zijn gestart. "Ik volg BB nu eens vanuit de andere kant en dat is ook erg leuk om mee te maken. Ik heb de stream gewoon open staan op mijn werkcomputer. Best verslavend, leuk ook die camera’s van zo dichtbij. Ben benieuwd wie er gaat winnen!! Ik heb alvast medelijden met de gene die tweede wordt!!"

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #48 Gepost op: 16-10-2005, 14:51:13 »
Trots op Tanja

In het Dagblad van het Noorden staat een uitgebreid artikel over de ouders van Tanja. Het zijn twee heel gewone mensen, vader Reinder en moeder Geesje Slangenberg uit Uithuizen. Hij is werktuigkundige op de Eemscentrale, zij ziekenverzorgster in het dorp. Sinds hun dochter Tanja in het Big Brother-huis zit, staat hun leven ook een beetje op zijn kop. "Met de dag wordt het spannender. Het voelt alsof Big Brother steeds dieper op ons leven ingrijpt." Nog acht dagen en dan is Tanja uitgerekend. Voor het eerst worden ze opa en oma en dan meteen van de Big Brother-baby. Het was min of meer Geesje's idee om Tanja aan Big Brother mee te laten doen. Tot haar verrassing ging Tanja er serieus op in. Sterker nog: ze belde gelijk met Talpa en zat korte tijd later al voor de psychologische test in Papendal. "Ik had niet verwacht dat ze die zou halen, maar ook daar rolde ze doorheen en plotseling zat ze er bij", vertelt de trotse moeder.

Bron : Het Noorden Dagblad

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #49 Gepost op: 18-10-2005, 13:26:22 »
Extra lange uitzending ivm geboorte

Vanavond zal op Talpa een extra lange uitzending zijn van Big Brother ivm de geboorte van Savannah. Het programma 'Samen' zal dan komen te vervallen. Big Brother is te zien van 19.30 tot 20.30 uur. De bewoners wachten nog steeds op de eerste kennismaking met Savanna. Waarom ze zolang moeten wachten is niet duidelijk. Ze verdienen toch wel een samenzijn met moeder en kind want ze leven enorm mee met het hele gebeuren. Bij elk geluid gaan ze gelijk in de gang kijken over het scherm dat geplaatst is tijdens de bevalling zodat de bewoners niet naar de babykamer kunnen. Wanneer zal de redactie over het hart strijken zodat ze Savannah kunnen zien? Blijf bij ons om het tot de laatste minuut te volgen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2005, 15:46:56 »
Babygehuil!!

Vanmorgen om 11:16 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter. De baby weegt 2980 gram en is 47 cm lang.
Het was een voorspoedige en snelle bevalling zonder veel complicaties. “Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie. Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit heeft gezien.


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2005, 19:14:29 »
What’s in a name?

Kersverse moeder Tanja heeft haar kind de naam Joscelyn Savanna meegegeven.
Al weken zocht de Groningse Bewoonster naar een geschikte naam voor haar dochter. Ze liet Big Brother zelfs weten dat ze het heel fijn zou vinden als de kijkers een leuke naam zouden verzinnen.Tanja liet wel al doorschemeren dat de naam Lorena Savanna hoog op haar lijstje stond. Toen de Bewoners een aantal weken geleden echter, voor de Weekopdracht, de biografieën van bekende sterren uit hun hoofd moesten leren, viel het oog van Tanja op Joss Stone. De oorspronkelijke naam van deze 17-jarige soulsensatie uit Engeland is Joscelyn Eve Stoker. Chantal stelde vervolgens voor twee namen te combineren. Tanja wist het toen zeker: “Mijn dochter gaat Joscelyn Savanna heten.” En het zou heel goed kunnen dat de kleine meid in de voetsporen treedt van haar populaire naamgenote. Volgens de astroloog zal de baby namelijk van mooie muziek houden en bijzonder creatief zijn.
bron: talpa

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #52 Gepost op: 21-10-2005, 13:37:16 »
De Nominaties zijn bekend Wie Gaat er volgende week naar huis?

Word het Menno of Rob of toch Tanja of Nathalie?

Je Kunt je mening hier geven op Ons Forum.
  ::bravo::  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #53 Gepost op: 2-11-2005, 16:31:12 »
Verlengd tot eind december?

Op basis van een mededeling op de officiele site van producent Endemol zijn we er steeds van uitgegaan dat de laatste dag van BB5 zou vallen op donderdag 15 december. Nu meldt dezelfde site echter, in een vacature voor een BB-redacteur, dat de opnames zullen duren tot eind december. Dit klopt met het feit dat Menno al een paar keer op de streams heeft gezegd dat in zijn contract staat dat hij beschikbaar moest zijn tot 30 december. Ook zou tegen hem gezegd zijn dat, indien het programma aan zou slaan, het weleens met 2 weken verlengd zou kunnen worden. Dus wellicht vieren de bewoners alsnog de kerst in Aalsmeer.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #54 Gepost op: 2-11-2005, 16:59:43 »
Er komt na deze serie toch een VIP-serie? Zou dat niet de rest van december zijn?
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #55 Gepost op: 2-11-2005, 17:28:43 »
Er komt na deze serie toch een VIP-serie? Zou dat niet de rest van december zijn?
Is daar al meer over bekend?
Wie gaan er dan in het BB-huis komen?
En wanneer het gaat starten?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #56 Gepost op: 2-11-2005, 18:04:54 »
Emile Ratelband, Bobo's uit de bush. En het zou ergens snel na deze gewone serie komen.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #57 Gepost op: 2-11-2005, 18:09:32 »
Emile Ratelband, Bobo's uit de bush. En het zou ergens snel na deze gewone serie komen.

Dat zou heel geweldig zijn ik verheug me er al op en er staat een topic voor  :) ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #58 Gepost op: 3-11-2005, 16:39:52 »
De Bewoners hebben al Genomineerd maar vanavond komen we uiteindelijk te weten welke 3 of misschien wel 2 het geworden zijn?

Je kan er ook over meepraten bij Wie word er deze week Genomineerd, en geef je mening en als de Genomineerde bekend zijn geworden kan je in het topic, Wie gaat er deze week naar huis? reageren.


Veel Succes vanavond met Big Brother kijken

Half negen op Talpa

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #59 Gepost op: 3-11-2005, 20:59:18 »
Shurendy neemt advocaat

De verwekker van Big Baby Joscelyn, Shurendy Eugenia, neemt een advocaat in de arm. Dit vertelt hij in een gesprek met het on-line magazine ikvader.nl. De 23-jarige Eugenia wil een omgangsregeling afdwingen. Sinds Tanja weer thuis is, probeert hij met haar in contact te komen. "Ik wil dolgraag mijn dochtertje zien. Maar daar wil zij niets van weten", vertelt Shurendy. "Een paar dagen geleden heb ik haar een brief geschreven of ze me alsjeblieft wil bellen. Ze reageerde per sms "laat ons met rust".

Bron : Mediawatchers