Auteur Topic: Big Brother 2005 nieuws  (gelezen 74858 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #60 Gepost op: 3-11-2005, 21:37:27 »
De Nominatieronde is bekend. Wie gaat er volgende week naar huis?

DIDO
MENNO
ROB
ROEL

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #61 Gepost op: 4-11-2005, 10:34:12 »
De koningin is boos

Dido is helemaal van slag door haar nominaties en kiest voor de frontale aanval. Eerst roept ze Chantal ter verantwoording. "diva-gedrag' vindt ze een kulreden....de manier waarop Chantal het bracht is Dido tegengevallen... had ze het maar eerder gezegd... het had aardiger gemoeten... niet op deze manier. Chantal antwoordt dat ze geen ruimte vond om het in te pakken. Ook Lieske krijgt het zwaar te verduren. Dido vindt het zwaar schijnheilig dat Lieske haar nomineerde! Lieske antwoordt dat ze het per week bekijkt en dit keer een niet te beschrijven gevoel had... Dido vind het allemaal een lul reden... Lieske vindt dat Dido haar uit moet laten praten... de communicatie tussen haar en Dido was minder... volgens Dido had Lieske dat tegen haar moeten zeggen. Maar Lieske vindt dat Dido zich niet zo moet aanstellen: "de vorige keer had ik 6 nominaties aan mijn kont". De derde vrouw die Dido nomineerde, Ingrid, heeft zich tijdens dit verbale geweld maar snel uit de voeten gemaakt.

Bron : Mediawatchers  ::bravo:: ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2005, 17:10:44 »
Zweten met de sportopdracht

De training van de hele week werpt zijn vruchten af. Zojuist hebben ze de week sportopdracht volbracht en ze hebben er allemaal wel een goed gevoel over zodat ze denken dat de weekopdracht geslaagd is. Die uitslag laat nog op zich wachten. De groep werd door de instructeur in tweeën gesplitst. Mannen bij de mannen en vrouwen bij de vrouwen. De puntentelling werd bijgehouden door iemand met een ninjamasker op. Ook de geblesseerde Lieske kon goed meekomen.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #63 Gepost op: 8-11-2005, 13:42:22 »
Respectloze actie tegen Menno

Het word steeds triester met het gedrag van de big brother bewoners. Vele fans zijn er al over eens dat dit de slechste big brother versie ooit is maar nog dieper zakken de bewoners bij de kijkers door hun kinderlijke gedrag. Het lijkt wel een kleuterklas. Menno word voortdurend gepest en dat schijnt iedereen geweldig te vinden. De minste streek werd gisteren geleverd. Nathalie vond het zo nodig om haar vieze besmeurde voeten af te vegen aan Menno zijn schone beddegoed. De vraag is waarom dit telkens word toegelaten door BB. Het lijkt erop dat de redactie het ook allemaal maar prachtig vind wat er gebeurd. Bij de kijkers ligt dat dus anders. Een totaal respectloze actie van Nathalie die o.i enorm bestraft mag worden en dan niet alleen Nathalie maar de hele groep met uitzondering van Menno.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #64 Gepost op: 9-11-2005, 14:55:45 »
Dieven in huis!

De bewoners hebben envelopjes gekregen met daarin een briefje met een cryptische tekst. De kaartjes zijn persoonlijk en samen vormen ze Weekopdracht. Als ze het woensdagmorgen voor elf uur ’s raden, krijgen ze van het weekend een verrassing. Terwijl Chantal de opdracht met de kaartjes uitlegt, sluipt Ingrid naar de Slaapkamer. Ze haalt Roels 10.000 euro uit zijn broek die onder zijn bed ligt en verstopt het geld in haar sloffen. Even later doet ze haar sloffen uit en verstopt ze de roze instappers met inhoud onder haar bed. Uit gesprekken blijkt later dat Chantal op de hoogte is van haar actie. Vervolgens probeert Rob het geld weer van Ingrid te stelen, maar dat mislukt omdat Nathalie hem betrapt.

Roel over de rooie

De hele avond keek Roel al een beetje ongemakkelijk vanwege het gedoe in de Slaapkamer. Hij ruikt nu echt onraad en loopt de Slaapkamer binnen. Zijn ergste vermoedens komen uit als hij ziet dat er aan zijn spullen is gezeten. Hij barst uit z'n vel bij die constatering. Rob probeert hem tot kalmte te manen maar dit lukt niet erg. Roel vraagt Rob om de kamer te verlaten. Koortsachtig doorzoekt Roel zijn spullen grondig maar het is echt waar; het geld is verdwenen. Huilend van kwaadheid stort hij zich op zijn bed.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #65 Gepost op: 10-11-2005, 11:52:35 »
Schelden doet geen pijn

Na de stellingen worden de bewoners geconfronteerd met uitspraken die ze over elkaar gedaan hebben, dit is zo mogelijk nog confronterender: One woman show, Typhusventje, Braaf trutje, teringmietje, underdog, kakker met kapsones, vuile hebberd, spekgladde kameleon, teringdwerg, pokkelul , allemansvriendje, twee gezichten, schijnheilig kutwijf, doetje, nietsnut, puberale oversekste maniak, wijvenstreken, mol, asociale verwende koters, ja-knikker, verwend bitchje, hondje, klootzak, neutrale rat. Niet iedereen komt er makkelijk over uit dat hij of zij dat gezegd heeft.

Spanning rondom het vertrek

De spanning in huis is voelbaar nu de dag van vertrek van één van de genomineerden is aangebroken. Gisteravond heeft elke bewoners zijn gedachten over de genomineerden uitgesproken en die waren som spositief en soms een aandachtspunt. In elk geval moet er iemand gaan en dat zal de groep vandaag de hele dag achtervolgen. Wie moet er vertrekken? Op ons forum staat Rob met stip op de eerste plaats met Dido als goede tweede. We zullen het vanavond gaan beleven in de live uitzending. Elk laatste nieuws vind je hier dus hou de site in de gaten.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #66 Gepost op: 10-11-2005, 19:49:33 »
Ik wil je nog een kans geven"

Sommige bewoners zitten ondanks de regen in de jacuzzi en worden verwend door Rob die hapjes en limonade brengt. Menno en Ingrid liggen bij elkaar in bed en weer gaat het gesprek over de onzekerheid van Menno. Menno zegt dat hij weinig mensenkennis heeft. "Ik weet niet hoe ik emoties moet laten zien, ik kan dat niet." Menno heeft het over de envelop die werd geopend terwijl hij op bed lag, daar heeft hij zich kapot aan geërgerd. Ingrid beweert dat iedereen zo druk bezig was dat ze heb vergeten waren. "Het is nog nooit eerder gebeurd en nu toevallig wel weer bij mij. Waar is het groepsgevoel dan?". "Ik wil je nog een kans geven. Zó erg is het ook allemaal niet hoor", zegt Ingrid. Als Menno na vanavond nog mag blijven dan ziet Ingrid nog steeds een kans. Menno geeft Ingrid een dikke kus en ze dommelen wat weg. Vanavond zullen we zien of Menno nog een kans krijgt bij de dames.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #67 Gepost op: 10-11-2005, 21:55:30 »
Nederland heeft beslist dat Menno  het huis moest verlaten met 21 Stemmen gevolgd door Dido,Rob en Roel
« Laatst bewerkt op: 11-11-2005, 15:07:25 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #68 Gepost op: 11-11-2005, 15:07:44 »
Koos blijft fan

 In de interessante serie commentaren van ex-BB'ers op www.big-andries.nl is het de beurt aan opa Koos (BB2). Naast zijn bespiegelingen over BB5 heeft hij ook felle kritiek op sommige andere oud-bewoners. "Het moet me toch van het hart dat ik me erger aan al die ex BB’ers die plotseling niet kijken omdat ze er niets aan vinden. Nee, het was blijkbaar alleen leuk toen ze er zelf inzaten? Nou, ik help ze uit de droom, ook toen was er niets aan. Big Brother is een vreselijk saai programma, maar des te saaier het is, hoe mooier ik het vind. Het zal wel een afwijking van me zijn, maar ik blijf een fan van het programma. Wij als ex-deelnemers moeten niet zo arrogant zijn om er plotseling minderwaardig over te doen, dat stoort mij enorm. Ik kan het niet anders zien dan een klein beetje schijten in de ruif waaruit jezelf heb proberen te eten."

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #69 Gepost op: 11-11-2005, 15:25:52 »
Nederland heeft beslist dat Menno  het huis moest verlaten met 21 Stemmen gevolgd door Dido,Rob en Roel
je bedoelt vast 21% van de stemmen ??
« Laatst bewerkt op: 11-11-2005, 16:02:15 door Guikie »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #70 Gepost op: 11-11-2005, 15:39:06 »
je bedoeld vast 21% van de stemmen ??

en jij bedoelT vast bedoelT ;)
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #71 Gepost op: 11-11-2005, 16:02:32 »
en jij bedoelT vast bedoelT ;)
::) Ik heb bedoelt!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #72 Gepost op: 11-11-2005, 16:32:06 »
jaja... klets je er maar weer uit ;) ::hypocriet::

maar je weet het he... als je iemand op een foutje wijst, moet je ze niet zelf gaan maken :P
Want dan krijg je het dubbel en dwars terug ::trots::
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #73 Gepost op: 11-11-2005, 21:54:48 »
jaja... klets je er maar weer uit ;) ::hypocriet::

maar je weet het he... als je iemand op een foutje wijst, moet je ze niet zelf gaan maken :P
Want dan krijg je het dubbel en dwars terug ::trots::
::ohno:: Tsssk  :\'(

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #74 Gepost op: 12-11-2005, 10:57:16 »
kom op... beetje ruggegraat..

en nu terug naar Big Brother nieuws
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #75 Gepost op: 12-11-2005, 11:00:13 »
Samenzwering?

In de Zithoek zitten Rob, Roel en Joost te praten over gisteravond en over de dingen die komen gaan. Ze vragen zich onder andere af hoe de kijkers ongeveer zullen stemmen.
“Jij bent natuurlijk een beetje een clown voor het publiek”, meent Roel over Joost. “Ja, maar ik ben nog nooit getest. Ik denk dat dat wel snel zal gebeuren nu”, reageert hij. “De keuze om te nomineren wordt steeds kleiner”, is Robs gedachte. “Je hebt aan één stem genoeg om eruit te vliegen”, gaat Joost verder. “Het gekke is dat alle mannen tot nu toe op elkaar hebben gestemd”, bedenkt hij zich opeens.

Rob haakt hier gretig op in: “Tot nu toe hebben de mannen elkaar weggestemd, maar of dat nu nog wel het slimste is wat we kunnen doen weet ik niet…” Joost denkt hier even over na en zegt: “Als er nog één man uitvliegt dan zijn de andere ook het bokje.
 
Het is niet echt tactisch meer om nu op elkaar te stemmen.” Het is even stil en de mannen kijken elkaar veelbetekenend aan. “Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende weken”, doorbreekt Joost de stilte. Rob gaat voorover zitten en zegt: “Nou, dat weet ik wel, dat zal ik jullie verte…”

Op dat moment komt Dido aanlopen en Rob slikt zijn woorden in. Is dit het begin van een heuse samenzwering? Het is in ieder geval duidelijk dat er hard wordt nagedacht over de te volgen tactiek.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #76 Gepost op: 12-11-2005, 18:36:08 »
Tsjechische BB met gorilla's

In Tsjechië is men vorige week begonnen met een reality show rond apen, zowel op internet, tv als radio. Vier gorilla's die samenleven in de dierentuin van Praag zijn de hoofdrolspelers en worden constant in de gaten gehouden. Het gaat om één mannetje, twee vrouwtjes en een baby-gorilla. Prijzenpot van het programma, dat de naam Odhaleni (Discovery) draagt: 12 meloenen, een delicatesse voor gorilla's. "De gorilla's mogen in de show doen wat ze willen", zegt Marek Zdansky, dierenopzichter in de Praagse zoo. Vijftien camera's registreren hun reilen en zeilen. Kijkers of luisteraars kunnen sms'en of bellen om hun favoriete deelnemer in de show te houden. De opbrengsten van de show gaan naar dierenorganisaties die instaan voor het behoud van de wilde gorilla-populatie in Afrika.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #77 Gepost op: 13-11-2005, 13:18:20 »
Euthanasie en abortus

Nu de bevalling van Tanja achter de rug is, wordt er nagedacht over de volgende BB. Eindredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft al wel een aantal ideeën, al zijn het nog geen concrete plannen, vertelt zij in de Volkskrant. Van der Tonnekreek: Ik zou een programma waarin een deelnemer euthanasie wil plegen zeker interessant vinden. Zo'n Big Brother zou ik best kunnen maken. Daar zou mijn geweten niet van in de war raken. Het zou wel aan heel veel randvoorwaarden moeten voldoen. Het is niet voor de fun. De euthanasie moet natuurlijk volledig uit vrije wil gebeuren. Bovendien zou het een open einde moeten hebben. De deelnemer zou overtuigd kunnen worden door zijn medebewoners om het niet te doen. Ik zou uitgaan van een happy end. Euthanasie is niet het enige idee dat Hummie heeft. "Kinderen verwekken. Abortus. Of een ongeneeslijk zieke in het programma. Alles is mogelijk. Ik zou het zeker interessant vinden om die processen te zien. Mijn grens? Die ligt bij strafbare feiten: geweld, mishandeling. Daar wil ik niks mee te maken hebben. En in seks ben ik ook niet zo thuis." Bron: medialog

Hielenlikkers!

Voor Bredanaar Menno Liebregts eindigde Big Brother donderdagavond. Nog geen dag later is Menno (26) enorm opgelucht dat hij weer thuis is. „Ik heb zojuist naar de beelden zitten kijken. Ik heb bij hielenlikkers in huis gewoond. Ik ben heel blij dat ik wat meer klasse heb dan zij en uit die groep weg ben.“, zo vertelt hij in BN/De Stem. Big Brother begon 81 dagen geleden goed voor Menno. Hij lag goed in de groep en kreeg een relatie met Ingrid. Toen Menno donderdagavond vertrok, was dat helemaal omgeslagen. Al enkele weken kon hij in de ogen van zijn medebewoners niets meer goed doen. Triest dieptepunt was Nathalie, die het dekbed van Menno gebruikte om haar smerige voeten schoon te maken.

Einde verder weg dan gedacht

Ook zondag kunnen de bewoners nog buiten zitten. Dido rookt een sigaret en Rob leunt achterover en geniet van het najaarszonnetje. 'Tot hoelang duurt het programma?' vraagt Dido. 'Tot 15 december' zegt Rob.. 'nog een maand en 3 dagen'. 'We gaan er op een donderdag uit', zegt Joost, 'dus a.s donderdag nog precies 4 weken.' Wat de bewoners zich niet realiseren is dat er in dat geval al weer een nominatieronde geweest had moeten zijn, omdat er dan iedere week een exit zou moeten plaatsvinden. Maar BB is dit jaar 'gemeen'.. en wat is er nu valser dan dat je dénkt dat je naar huis kunt, en het blijkt dat je nog 14 dagen moet blijven.....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #78 Gepost op: 13-11-2005, 13:24:21 »
Roelvink niet in BB-Vips

De plannen van Talpa voor een nieuwe reeks van BB-Vips, die zoals we eerder meldden in januari van start zou moeten gaan, lijken steeds vastere vorm te krijgen. Het is echter maar de vraag of de producers genoeg BN-ers kunnen vinden om mee te doen. Ook Dries Roelvink schijnt voor het programma gevraagd te zijn, maar heeft besloten het toch niet te gaan doen, aldus Shownieuws. Wellicht krijgt het programma daarom toch meer een 'All-Stars'-karakter te krijgen. Zeker is dat BB3-Kelly benaderd is, en ook Big Bart - de winnaar van BB1- is in de picture.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #79 Gepost op: 13-11-2005, 22:35:16 »
24 uur lang karaoke

De bewoners hebben zojuist de nieuwe weekopdracht gekregen, een opdracht waar muziek in zit. Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden. Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauze’s vallen. Degene die een andere bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de weekopdracht mislukt is. En het wordt de bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren. Vooralsnog reageren ze erg enthousiast. Zullen ze deze opdracht halen?