Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 17300 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2005, 17:17:10 »
De eerste 6 afleveringen valt er geen kandidaat af volgens de berichten. En volgens diezelfde berichten (staat allemaal in de artikels in TI in de media) zal het vasteland over een tijdje ophouden te bestaan. Dus dan zullen er waarschijnlijk een hele resem kandidaten verdwijnen...

De strijd om van het vasteland af te raken zal dan ook intenser worden denk ik!  ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2005, 17:20:23 »
De strijd om van het vasteland af te raken zal dan ook intenser worden denk ik!  ::ok::

Dat denk ik zeker ook.. strategie en goed liggen in de groep daar zullen wel steeds belangrijker worden aangezien het een promotiestem blijft voor zover ik begrepen heb.

Vraag me af of die kandidaten daar ook nog dingen te doen krijgen, proeven oid, aangezien ook hier de kwestie was dat er alleen gekozen mocht worden uit diegenen die het best presteerden.

Ook vraag ik me af hoe je naar verloop van tijd het voordeel gaat merken dat die hebben gekregen die op het eiland zitten- en in welke mate je soortement van complotten krijgt dan. Het is een positieve stem ok maar ja dat zal strategen als Lex ed niet weerhouden van dat soort zaken lijkt me ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2005, 17:21:19 »
De eerste 6 afleveringen valt er geen kandidaat af volgens de berichten. En volgens diezelfde berichten (staat allemaal in de artikels in TI in de media) zal het vasteland over een tijdje ophouden te bestaan. Dus dan zullen er waarschijnlijk een hele resem kandidaten verdwijnen...

De strijd om van het vasteland af te raken zal dan ook intenser worden denk ik!  ::ok::

Ik hoop dat dit inderdaad het geval is, dat zou het ook direct een stuk spannender maken :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2005, 20:01:02 »
ik vind het wel mooi, die zeenomaden. ik vind het alleen jammer dat er niemand uitgaat, ik vind het zo nutteloos, dat er elke keer 1 naar het eiland gaat en 1 terug naar het vasteland...
er moeten aan het begin 6 opzitten, elke aflevering komt er 1 bij en gaat er één (van het vasteland) naar huis.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2005, 22:03:21 »
ik vind het wel mooi, die zeenomaden. ik vind het alleen jammer dat er niemand uitgaat, ik vind het zo nutteloos, dat er elke keer 1 naar het eiland gaat en 1 terug naar het vasteland...
er moeten aan het begin 6 opzitten, elke aflevering komt er 1 bij en gaat er één (van het vasteland) naar huis.
Klopt, en zo onstaat een diversiteit aan mensen die bepaalde informatie hebben. Diegene die al langer van Koh Muk weg zijn hebben minder volledige informatie dan zij die er in een later stadium nog zitten. En mensen op het vasteland proberen natuurlijk daar te komen en dat zal lastig zijn. Het lijkt mij juist een geweldig element van het spel. :)

Wat is er nou oneerlijker dan in de eerste aflevering naar huis gestemd worden?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2005, 22:21:20 »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2005, 09:36:14 »
Ik vond het wel aardig, zit toch nog steeds ermee dat het zoveel op Expeditie Robinson lijkt, vind ik wel jammer!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2005, 09:58:02 »
Dan kijk je niet goed. :)
Enkel het eiland lijkt op Expeditie Robinson. De rest van het spel heeft er totaal niks mee te maken.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2005, 16:16:51 »
Ik vond het een leuk programma met best wel spannende momenten.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 8-09-2005, 17:32:31 »
Dan kijk je niet goed. :)
Enkel het eiland lijkt op Expeditie Robinson. De rest van het spel heeft er totaal niks mee te maken.

*mee eens is :)

Het lijkt me een leuk programma, ik vind het alleen jammer dat ze er juist nu mee begonnen zijn, vlak nadat ook Big Brother, Expeditie Robinson en die Bouw-programma's begonnen zijn. Dat maakt het volgen van al die programma's niet gemakkelijker (die Lisa, zat die nou in Expeditie Robinson of was zij dat studentje uit Big Brother, oh nee, zij zit in Terra Incognita).  :( Hopelijk concurreren ze elkaar niet weg.
Nog even niks.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 8-09-2005, 17:38:20 »
Hopelijk concurreren ze elkaar niet weg.

Hoop ik ook niet nee ;)

Het aanbod is groot maar ook wel divers. Het is idd even wennen aan al die nieuwe kandidaten en dan ook nog een geheel nieuw format. Maar ik denk dat dat vanzelf wel went als je het de kans geeft :)

En ik denk idd dat de serie een heel eigen karakter heeft dat weinig met ER van doen heeft verder. Open mind houden en kijken hoe het zich ontwikkelen gaat ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 8-09-2005, 18:04:50 »
Ach BB en de bouwprogramma's mogen an sich wel weggeconcurreerd worden.  ::hypocriet::

Zijn misschien wel leuke programa's, maar ook weer niet zo heel boeiend...

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 11-09-2005, 10:24:57 »
Het spel lijkt een beetje op "MYST" een computerspel waarbij je op een eiland gedumpt wordt en je weet helemaal niets, er is een bieb met een paar boeken met onvolledige info........als je op andere eilenden terecht komt, krijg je steeds meer info...

komt het niet bekend voor ?...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 11-09-2005, 11:22:57 »
Ja klopt en daar ontbreken er ook pagina's die je moet gaan zoeken!  :)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 11-09-2005, 14:06:29 »

Myst- Tree house

Volgens mij, als ik het goed onthouden heb, bevonden zich een deel van de ontbrekende pagina's in een boomhuisje onder het bed.   ::rofl::

Ik vrees dat hier de overeenkomsten met TI ophouden. ::)
« Laatst bewerkt op: 11-09-2005, 14:09:50 door Castor_en_Pollux »

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 11-09-2005, 23:16:37 »

Citaat
Ik vrees dat hier de overeenkomsten met TI ophouden


Ik hoop het, andres komen ze nog akelige dingen tegen..... ;)
« Laatst bewerkt op: 11-09-2005, 23:18:38 door wombat »